- Katılım
- 12 Ağu 2009
- Mesajlar
- 488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler bende sabah kartal,dan kapattım gazı geçtim karşıya beylikdüzüne.80 km.Oralarda da epey bi gezdim.Dönüş yolunda litrelik bir makina beni epey sıkıştırdı.bende 130-140km arası bir süratle daldım arabaların arasına.Sağımdaki taksinin sol aynasına sağlam vurduğumu hatırlıyorum ama düşmedğim için(hala anlamış değilim nasıl düşmedim)devam ettim.Boğaz gişelerde durduğum zaman önce motora bir baktım, hiçbirşey yok.Benim sağ el işaret parmağım kesildi.Ama ben düşmeden nasıl çıktım o kazada anlamıyorum.Bu arada 1000 lik makinada arkamdan gelmeye korktu o kazayı birebir görüce arkamdan.
Şu anda sağ ayak alt kısmı epey bi ağrıyor.Yolda da bi ara sağ debriyaj manetinin bir kısmı yok zannettim.ellerim çok uyuştu.Sizde de varmı aynı sorun??????
Hocam çok geçmiş olsun... Ucuz atlatmışsın..
Bu arada beyler, düz ve uzun yolda bende de (özellikle sol elde) bir uyuşma oluyor. Her zaman eldiven kullanıyorum. Uyuşma sol elde, sol elciğin titreşimden oluyor. Sağ elcikte bişey yok ama sol elcik 140-150'den sonra çok fena titriyor.
Titreşim derecesi motorun hızına bağlı bir masaj makinası gibi bişey. 10 dakikadan sonra işkenceye dönüşüyor... Yarım saatlik yolculuktan sonra kaskı çıkarırken elimin karıncalanması ve titremeye hala devam etmesi, (yada benim öyle olduğunu sanmam).... Dandik bir duygu bu yahu...


