- Katılım
- 20 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,261
- Konu Yazar
- #1
Geçtiğimiz Pazar gün bir tura çıkmış ve 424 km'lik Kafa Dağıtma Turu başlığıyla konu açmıştım. Bu yolculuğun ilk 39 kilometresinde Türk usulü yöntemle video çekimi yaptım 
Navigasyon cihazımın vakumlu aparatına güvenemeyip, aleti asla aparat ile kullanmadım motorda. Ama artık yedeğe çıkardığım miyadını doldurmak üzere olan fotoğraf makinamı riske attım ve şöyle bir deneme yapmaya karar verdim:
Daha önce vakumun depoya mükemmel yapıştığını test etmiş ama gene de navigasyonu kullanmaya cesaret edememiştim. Vakumun kurtularak makinanın asfaltta 50 takla atmasını ve onlarca arabanın üstünden geçmesini göze alarak bu denemeyi yaptım nedense
Düşseydi makinadan çok aparata üzülürdüm.
Olay bundan ibaret:
Yolculuğun ilk 39 km'si 24 dakika sürmüş. Videoyu kısalttım. Bir kısmını izleyerek uygulamanın sonucunu görebilirsiniz
Video için TIKLAYIN. İlk 30 saniyede güneşin karşıdan gelmesi görüntüyü bozuyor ama ilk virajdan sonrası fena değil. Videonun kalitesini düşürünce tutukluk var gibi oluyor ama idare eder.
Bunu niye yaptım? Hiiç, çocukça bir deneme işte
Çok bir matah olmadığı için konuyu Kendin Yap bölümüne açmadım.
Navigasyon cihazımın vakumlu aparatına güvenemeyip, aleti asla aparat ile kullanmadım motorda. Ama artık yedeğe çıkardığım miyadını doldurmak üzere olan fotoğraf makinamı riske attım ve şöyle bir deneme yapmaya karar verdim:
Daha önce vakumun depoya mükemmel yapıştığını test etmiş ama gene de navigasyonu kullanmaya cesaret edememiştim. Vakumun kurtularak makinanın asfaltta 50 takla atmasını ve onlarca arabanın üstünden geçmesini göze alarak bu denemeyi yaptım nedense
Olay bundan ibaret:
Yolculuğun ilk 39 km'si 24 dakika sürmüş. Videoyu kısalttım. Bir kısmını izleyerek uygulamanın sonucunu görebilirsiniz
Video için TIKLAYIN. İlk 30 saniyede güneşin karşıdan gelmesi görüntüyü bozuyor ama ilk virajdan sonrası fena değil. Videonun kalitesini düşürünce tutukluk var gibi oluyor ama idare eder.
Bunu niye yaptım? Hiiç, çocukça bir deneme işte
Çok bir matah olmadığı için konuyu Kendin Yap bölümüne açmadım.



