waaayy çitlik kavşaandan konya yoluna çıkıp yardırdın haa dümdüzaynı muhitin riderları sayılırız birgün tanışmasak mı acaba :silent:
HD videonun kalitesi gerçekten mükemmel ve çekim de mükemmel olmuş (kompozisyon olarak)
Diğer kamera için 1 - 1,5 saat batarya ömrü bile çok iyi. Ben bundan alıyorum bir tane. Gezilerimde çok az fotoğraf çekiyorum ama bununla bol video çekerim bundan sonra![]()
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Dikkatli ol, ben tanıştığım adamları hemen ince kıyım doğrayan biriyim![]()
hehe :queen: lütfen bana kıyma!! yada kuşbaşı da olurbu esprinin üstüne kesin doğrarsın artıkın :cherry: motorcu motorcuya bunu yaparsa kamyoncu, minibüscü neler yapmaz kimbilir
![]()
Tamam da, motorcu genelde temiz hava, bol güneşe muhatap olduğu için daha kolay doğranıyor, naapiim.
Yahu tanışsak mı demiyorsun, tanışmasak mı diyorsun, ben de öyle takılayım dedim işte![]()
Tamam o zaman. Arkadaş listeme ekledim, kabul edersen daha kolay haberleşiriz. Bir gezi planlarsak, serdarmert ile de bir türlü geziye çıkamadık, onu da davet ederiz. GaCCaLL da var, tanışırız dedik henüz nasip olmadı. Şöyle 4 arkadaş bir tanışma ve piknik / gezi faslı iyi olur tabii ki.
tanıdığın bir elektronikçi varsa yanına ilave batarya bağlattır paralel olarak veya motordan 12 v alıp onu düşürtebilirsin.
Anahtarlık kameranın huyunu suyunu öğrenmek biraz zaman alıyor.
çünkü üzerinde sadece 2 tane tuş ve bir reset düğmesi var.Bazen çektiğini zannederken çekmiyor ya da tam tersi oluyor.
Bazen de çekim yaparken pili bitince çekimi kaydetmiyor.
İlk mesajımda verdiğim link i incelersen: adam bunlar üzerine epey kafa yormuş bir elektronikçi,bir çok ilaveler yapmış.
Konuyu arkadaşlar hortlatmış ama, ben gene bir tavsiyede bulunayım. Fiyat performans oranı yüksek bir ürün
http://www.dealextreme.com/p/2-0-me...-led-night-vision-micro-sd-tf-card-slot-37717
Beştepeden çık yola.... Dön konya yolundan gölbaşına kadar....)
Özlemişim ankarayı... Sonuna kadar seyrettim.....
Böyle video çekmenizi şiddetle destekliyorum.....![]()
Konuyu arkadaşlar hortlatmış ama, ben gene bir tavsiyede bulunayım. Fiyat performans oranı yüksek bir ürün
http://www.dealextreme.com/p/2-0-me...-led-night-vision-micro-sd-tf-card-slot-37717
Konuyu arkadaşlar hortlatmış ama, ben gene bir tavsiyede bulunayım. Fiyat performans oranı yüksek bir ürün
http://www.dealextreme.com/p/2-0-me...-led-night-vision-micro-sd-tf-card-slot-37717
Merak sardım motoruma kamera takmaya. Araştırıyorum. Fiyat olarak uygun bir ürünmüş. Peki Türkiye gönderimi yapıyormu?Ben baktım ama göremedim.