- Katılım
- 18 May 2009
- Mesajlar
- 470
haklısınıztabikide. ben cbf almak istiyorum 3.000 TL 'ye kadar. Ama olurda 1 hafta içinde istediğimi bulamazsam diye ikinci bir seçenek olarak cruser düşündüm. :cat:
LAf aramızda benmde cruiserlere içim gidiyor.
haklısınıztabikide. ben cbf almak istiyorum 3.000 TL 'ye kadar. Ama olurda 1 hafta içinde istediğimi bulamazsam diye ikinci bir seçenek olarak cruser düşündüm. :cat:
LAf aramızda benmde cruiserlere içim gidiyor.Ama cbfyi bırakmaya beni ancak VL800 ya da Shadow ikna edebilir.
![]()
Benide suzuki burgman400 ve burgman650 abs deli ediyor
Düşündüğüm yol haritası
1. CBF150 (2-3-4 yıl , gittiği kadar artık)
2. Suzuki burgman400 (2-3 yıl kadar)
3. Suzuki burgman650 ( FİNAL )
Teşekkür ederim.
Arkadaşlar sahibinden.com 'da bir cbf buldum ve ankarada. Nasıl sizce bu motor ? Maximum 3.000TL çıkıyor cebimden bu nedenle ancak bu fiyata bakabiliyorumr:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-2007-model-daha-temiz-ve-orjinala-yok/detay/
benim düşüncem 2007 modelden uzak dur neden bilmiyorum ama bana sakat geliyo cbfin 2007 modelleri...bende motoru sattım 3.500e ama şuan 3.000 civarında bakıyorum tatile çıktım 1 hafta çıkmasaydım istanbulda bitane 2009 model 9.000 kmde 3.000 tlye bulmuştum onu alıcaktım ama tatildeydimr:bu işler nasip işi ama kendine kriter koy 2007 model alma mesela bide ennn kötü ihtimal 15.000 kmyi geçmesin motor...:cat:


benim düşüncem 2007 modelden uzak dur neden bilmiyorum ama bana sakat geliyo cbfin 2007 modelleri...bende motoru sattım 3.500e ama şuan 3.000 civarında bakıyorum tatile çıktım 1 hafta çıkmasaydım istanbulda bitane 2009 model 9.000 kmde 3.000 tlye bulmuştum onu alıcaktım ama tatildeydimr:bu işler nasip işi ama kendine kriter koy 2007 model alma mesela bide ennn kötü ihtimal 15.000 kmyi geçmesin motor...:cat:
Aslında kullanan kişiyle de çok alakalı ben 2007 17000de aldım kız gibi jikle açılmadan çalışan bir motosiklet, burada anlatılan problemlerin birçoğu bende yok,yağ yakmıyor mesela sonra bir kere buji değişmemiş ben aldıktan bir süre sonra değiştirdim, bence uzun süre kullanan birine göster tamam diyorsa al çünkü bazıları hız yapmaz devirli kullanmaz keyifli keyifli gezer bazıları bir an önce gideceği yere varmak ister. Burgman herkesin hayali sanırım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:05 ----------
Bu benim videom biraz önce çektimhatam varsa affola, :salut: Bu arada ezan okunmaya başladı
denk geldi mübarek zamana :mrgreen:
http://www.izlesene.com/video/arabalar-honda-cbf-150/2374387
Bunlar da daha önce paylaştığım resimler, sonradan anesten touring cam taktım ve "Cihan" sağolsun elcik koruma temin etti bana, daha güzel oldu tabi![]()
2009 model buldum birtane 10bin 'de 3.300 TL istiyor, birde istanbulda
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-orjinal-arayanlara-28216303/detay
ale: ooof ooof, sahibinden.com 'u alt üst ediyorum şuanda. İnşallah 3bin 'e bulurum.
2008 ve üstü bakmaya karar verdim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:49 ----------
Video güzel olmuş, maşallah ezanda daha farklı bir hava veriyor. Uzaktan kumanda durumu çok hoşuma gitti :cat:
Kask + mont güzel olmuş
-
Cep telefonundan gps durumu mantıklı , 5800 yazılımı güncelmi ? Son çıkan versiyonu yüklemenizi tavsiye ediyorum, dokunmatik ekran kapasitesi artıyor ve menüyü çubuktan kontrol özelliği yerine istediğiniz noktadan yukarı aşağı yapabiliyorsunuz. Tıpkı iphone gibi istediğiniz yerden ve yönden menüyü kontrol edebilirsiniz.![]()
Evet uzaktan kumanda çok kullanışlı :mrgreen:
Mont Revit Liteon Anes Motorda 250€ normal fiyatı mt indirimli 175€a alabiliyorsunuz, Kask da scorpion exo 400 motomax dan o da 99tl ye geldi ( normal fiyatı 329tl olması gerek) çok memnunum ikisinden de ve indirimli almak isteyenler kaçırmasın... :cat:
5800 Güncel tabibirde benimki 5800 navigation edition o sabitleme aparatı ile beraber geliyor. Ben de bilgi işlemciyim takip ediyorum yazılım güncellemelerini. Speedometer var dijital hız göstergesi, bildiğim yerlere giderken sadece onu açıyorum..
Sahibinden.comdan bir örnek vereyim, işteyim arada bakıyorum yeni ilanlara, bir ara bizim buralardan kırmızı cbf 150 2009 3200tlye 4000km de bir ilan girdi saat 12:00 gibi bir saat arayamadım sonra baktığımda ilan pasif duruma geçmiş, aradım sahibini sattım dedi, bir saat ile kaçırdım ama üzülmüyorum şuanki motosikletim çok daha hesaplı ve özellikli geldi, şans artık sen yine de tetikte dur.. :mrgreen:
Özcan'ın KOSO aynalar gelmiş![]()
Hayırlı olsun. Ayar kısmı biraz uğraştırıyor, kolay halledebildinizmi?
Geldi kardeşim Cumartesi günü hemen aceleyle taktım merak varyaTeşekkür ederim ayrıca sen vesile oldun:rendeer: Gayet kullanışlı ve şık bence. Tamam önceki aynalar bunun 2 katıydı daha çok görüş alanı vardı ve ilk gün banada zor geldi ama bugün alıştım artık ve görmen gereken görüş alanını gösteriyor o yüzden sıkıntı olmuyor.
Ayarında da sorun yaşamadım nasıl taktıysam öyle kullanıyorum fakat bugün 120 ye çıkınca birde hava rüzgarlı olunca sol aynayı iyi sıkmamışım ki gevşedi ve döndüDönmesi daha iyi oldu çünkü elimle geri çevirdim sıktım ama öncekinden daha geriye götürmek zorunda kaldım sıkılması için ve farkettimki daha güzel bir görüş açısı yakaladım
Yani kullandıkça tecrübe kazandıkça daha iyi görüş açıları yakalıcam
![]()
size şiddetle xenon öneriyorum,
başka çare aramayın ?
benim düşüncem 2007 modelden uzak dur neden bilmiyorum ama bana sakat geliyo cbfin 2007 modelleri...bende motoru sattım 3.500e ama şuan 3.000 civarında bakıyorum tatile çıktım 1 hafta çıkmasaydım istanbulda bitane 2009 model 9.000 kmde 3.000 tlye bulmuştum onu alıcaktım ama tatildeydimr:bu işler nasip işi ama kendine kriter koy 2007 model alma mesela bide ennn kötü ihtimal 15.000 kmyi geçmesin motor...:cat:
Hava filtresini ve bujiyi değiştireli en fazla 1.5 ay olmuştur. Bu arada her ne kadar sakin kullanmaya çalışsamda (80-85 km hız ile) yine de 100 kmde 3 litre yaktım. Söylediğin gibi sübap ayarlarına ve karbüratöre bakıcam artık.
Herkese teşekkürler
size şiddetle xenon öneriyorum,
başka çare aramayın ?
yaww arkadaş insanı hasta edersiniz valla..fiyatı derken 20000tl falanmı... bu soruyu pekçok kişi nerdeyse 3-4 günde bir soruyo, geçenlerde benzin almak için durduğumda pompacı başladı ''hayırlı olsun arkadaş yeni almışsın galiba motoru'' dedi.. yok abi 13000km oldu dedim ozaman iyi bakmışın dedi.. ya arkadaş ben 280000km de cbf 150, 356000km de honda innova biliyorum hepside ışıl ışıl bana bitane dökülmüş bir honda göstersenize yada yolda kalmış:silent: kaç paraya aldın dedi 4800 lira dedim ''yuhh naaptın sen yaa araba alınır o paraya benim gibi mondial alsaydın ya 1450 liraya'' ulan zaten 12 senedir kapımda kız gibi duran bir toyata coralla 1.6 arabam var.. 170kr yakıyo Antalya trafiğine girdiğim zaman işe giderken 20km mesafeyi 32dk katediyorum bide okadar el kol hareketi ve küfür ediyorum yolda:cyclopsan ama koç gibi cbf 150 im aynı yere 12 dk da ulaşıyo yolda gitmek bir ayrı zevk bazen dip gaz yapınca 120 kr yakıveriyo ama değer gerçekten:cat: daha ne isteyim valla 8-10000 tl bile olsa fiyatı alırdım arkadaş... işte okadar ister katılın ister katılmayın....:rendeer:
Aslında kullanan kişiyle de çok alakalı ben 2007 17000de aldım kız gibi jikle açılmadan çalışan bir motosiklet, burada anlatılan problemlerin birçoğu bende yok,yağ yakmıyor mesela sonra bir kere buji değişmemiş ben aldıktan bir süre sonra değiştirdim, bence uzun süre kullanan birine göster tamam diyorsa al çünkü bazıları hız yapmaz devirli kullanmaz keyifli keyifli gezer bazıları bir an önce gideceği yere varmak ister. Burgman herkesin hayali sanırım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:05 ----------
Bu benim videom biraz önce çektimhatam varsa affola, :salut: Bu arada ezan okunmaya başladı
denk geldi mübarek zamana :mrgreen:
http://www.izlesene.com/video/arabalar-honda-cbf-150/2374387
Bunlar da daha önce paylaştığım resimler, sonradan anesten touring cam taktım ve "Cihan" sağolsun elcik koruma temin etti bana, daha güzel oldu tabi
![]()
Bu 5800 standını nereden bulabilirim haberin varmı ? Banada lazım hatta çoook lazım![]()
Ben telefonla beraber aldım, kutudan çıktı yani :bounce: ayrı satılırmı bilmiyorum ben nette aradım ama aynısnı bulamadım, bendeki küçük tam 5800 a göre, diğerleri universal olduğu için daha kalıplı ve yer kaplıyor.
Benim şimdi sırada ön konsola bir yerlere çakmak şarjı yapmam gereksu almayan biyerlere tavsiyeniz varmıdır :silent: düşünüp duruyorum ama neresi en uygun olur bulamadım daha
ale:
sahibinden.com 'da yatıp kalkıyorum resmen arkadaşlar, inşallah bir an önce bulurum uygun fiyatlı bir motor ve binebilirim artıkale: olmayınca olmuyor işte, parasızlık kötü.
1. http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0-2007-model-daha-temiz-ve-orjinala-yok/detay
2. http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-cok-temiz-cbf-150-araba-ile-takas-olur/detay
Bu motorlar nasıl arkadaşlar ? fiyat? / km?