Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
LAf aramızda benmde cruiserlere içim gidiyor.:) Ama cbfyi bırakmaya beni ancak VL800 ya da Shadow ikna edebilir.:)

Benide suzuki burgman400 ve burgman650 abs deli ediyor :)

Düşündüğüm yol haritası

1. CBF150 (2-3-4 yıl , gittiği kadar artık)
2. Suzuki burgman400 (2-3 yıl kadar)
3. Suzuki burgman650 ( FİNAL )
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Teşekkür ederim :).

Arkadaşlar sahibinden.com 'da bir cbf buldum ve ankarada. Nasıl sizce bu motor ? Maximum 3.000TL çıkıyor cebimden bu nedenle ancak bu fiyata bakabiliyorum :pr:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-2007-model-daha-temiz-ve-orjinala-yok/detay/

benim düşüncem 2007 modelden uzak dur neden bilmiyorum ama bana sakat geliyo cbfin 2007 modelleri...bende motoru sattım 3.500e ama şuan 3.000 civarında bakıyorum tatile çıktım 1 hafta çıkmasaydım istanbulda bitane 2009 model 9.000 kmde 3.000 tlye bulmuştum onu alıcaktım ama tatildeydim:pr:bu işler nasip işi ama kendine kriter koy 2007 model alma mesela bide ennn kötü ihtimal 15.000 kmyi geçmesin motor...:cat:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
benim düşüncem 2007 modelden uzak dur neden bilmiyorum ama bana sakat geliyo cbfin 2007 modelleri...bende motoru sattım 3.500e ama şuan 3.000 civarında bakıyorum tatile çıktım 1 hafta çıkmasaydım istanbulda bitane 2009 model 9.000 kmde 3.000 tlye bulmuştum onu alıcaktım ama tatildeydim:pr:bu işler nasip işi ama kendine kriter koy 2007 model alma mesela bide ennn kötü ihtimal 15.000 kmyi geçmesin motor...:cat:


Aslında kullanan kişiyle de çok alakalı ben 2007 17000de aldım kız gibi jikle açılmadan çalışan bir motosiklet, burada anlatılan problemlerin birçoğu bende yok,yağ yakmıyor mesela sonra bir kere buji değişmemiş ben aldıktan bir süre sonra değiştirdim, bence uzun süre kullanan birine göster tamam diyorsa al çünkü bazıları hız yapmaz devirli kullanmaz keyifli keyifli gezer bazıları bir an önce gideceği yere varmak ister. Burgman herkesin hayali sanırım :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:05 ----------

Bu benim videom biraz önce çektim :p hatam varsa affola, :salut: Bu arada ezan okunmaya başladı :) denk geldi mübarek zamana :mrgreen:

http://www.izlesene.com/video/arabalar-honda-cbf-150/2374387

Bunlar da daha önce paylaştığım resimler, sonradan anesten touring cam taktım ve "Cihan" sağolsun elcik koruma temin etti bana, daha güzel oldu tabi :)





 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
benim düşüncem 2007 modelden uzak dur neden bilmiyorum ama bana sakat geliyo cbfin 2007 modelleri...bende motoru sattım 3.500e ama şuan 3.000 civarında bakıyorum tatile çıktım 1 hafta çıkmasaydım istanbulda bitane 2009 model 9.000 kmde 3.000 tlye bulmuştum onu alıcaktım ama tatildeydim:pr:bu işler nasip işi ama kendine kriter koy 2007 model alma mesela bide ennn kötü ihtimal 15.000 kmyi geçmesin motor...:cat:

2009 model buldum birtane 10bin 'de 3.300 TL istiyor, birde istanbulda
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-orjinal-arayanlara-28216303/detay
:pale: ooof ooof, sahibinden.com 'u alt üst ediyorum şuanda. İnşallah 3bin 'e bulurum.

2008 ve üstü bakmaya karar verdim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:49 ----------

Aslında kullanan kişiyle de çok alakalı ben 2007 17000de aldım kız gibi jikle açılmadan çalışan bir motosiklet, burada anlatılan problemlerin birçoğu bende yok,yağ yakmıyor mesela sonra bir kere buji değişmemiş ben aldıktan bir süre sonra değiştirdim, bence uzun süre kullanan birine göster tamam diyorsa al çünkü bazıları hız yapmaz devirli kullanmaz keyifli keyifli gezer bazıları bir an önce gideceği yere varmak ister. Burgman herkesin hayali sanırım :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:05 ----------

Bu benim videom biraz önce çektim :p hatam varsa affola, :salut: Bu arada ezan okunmaya başladı :) denk geldi mübarek zamana :mrgreen:

http://www.izlesene.com/video/arabalar-honda-cbf-150/2374387

Bunlar da daha önce paylaştığım resimler, sonradan anesten touring cam taktım ve "Cihan" sağolsun elcik koruma temin etti bana, daha güzel oldu tabi :)

Video güzel olmuş, maşallah ezanda daha farklı bir hava veriyor. Uzaktan kumanda durumu çok hoşuma gitti :cat:

Kask + mont güzel olmuş :)
-

Cep telefonundan gps durumu mantıklı , 5800 yazılımı güncelmi ? Son çıkan versiyonu yüklemenizi tavsiye ediyorum, dokunmatik ekran kapasitesi artıyor ve menüyü çubuktan kontrol özelliği yerine istediğiniz noktadan yukarı aşağı yapabiliyorsunuz. Tıpkı iphone gibi istediğiniz yerden ve yönden menüyü kontrol edebilirsiniz. :)
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
2009 model buldum birtane 10bin 'de 3.300 TL istiyor, birde istanbulda
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-orjinal-arayanlara-28216303/detay
:pale: ooof ooof, sahibinden.com 'u alt üst ediyorum şuanda. İnşallah 3bin 'e bulurum.

2008 ve üstü bakmaya karar verdim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:49 ----------



Video güzel olmuş, maşallah ezanda daha farklı bir hava veriyor. Uzaktan kumanda durumu çok hoşuma gitti :cat:

Kask + mont güzel olmuş :)
-

Cep telefonundan gps durumu mantıklı , 5800 yazılımı güncelmi ? Son çıkan versiyonu yüklemenizi tavsiye ediyorum, dokunmatik ekran kapasitesi artıyor ve menüyü çubuktan kontrol özelliği yerine istediğiniz noktadan yukarı aşağı yapabiliyorsunuz. Tıpkı iphone gibi istediğiniz yerden ve yönden menüyü kontrol edebilirsiniz. :)



Evet uzaktan kumanda çok kullanışlı :mrgreen:

Mont Revit Liteon Anes Motorda 250€ normal fiyatı mt indirimli 175€a alabiliyorsunuz, Kask da scorpion exo 400 motomax dan o da 99tl ye geldi ( normal fiyatı 329tl olması gerek) çok memnunum ikisinden de ve indirimli almak isteyenler kaçırmasın... :cat:

5800 Güncel tabi :) birde benimki 5800 navigation edition o sabitleme aparatı ile beraber geliyor. Ben de bilgi işlemciyim takip ediyorum yazılım güncellemelerini. Speedometer var dijital hız göstergesi, bildiğim yerlere giderken sadece onu açıyorum.. :p


Sahibinden.comdan bir örnek vereyim, işteyim arada bakıyorum yeni ilanlara, bir ara bizim buralardan kırmızı cbf 150 2009 3200tlye 4000km de bir ilan girdi saat 12:00 gibi bir saat arayamadım sonra baktığımda ilan pasif duruma geçmiş, aradım sahibini sattım dedi, bir saat ile kaçırdım ama üzülmüyorum şuanki motosikletim çok daha hesaplı ve özellikli geldi, şans artık sen yine de tetikte dur.. :mrgreen:
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Evet uzaktan kumanda çok kullanışlı :mrgreen:

Mont Revit Liteon Anes Motorda 250€ normal fiyatı mt indirimli 175€a alabiliyorsunuz, Kask da scorpion exo 400 motomax dan o da 99tl ye geldi ( normal fiyatı 329tl olması gerek) çok memnunum ikisinden de ve indirimli almak isteyenler kaçırmasın... :cat:

5800 Güncel tabi :) birde benimki 5800 navigation edition o sabitleme aparatı ile beraber geliyor. Ben de bilgi işlemciyim takip ediyorum yazılım güncellemelerini. Speedometer var dijital hız göstergesi, bildiğim yerlere giderken sadece onu açıyorum.. :p


Sahibinden.comdan bir örnek vereyim, işteyim arada bakıyorum yeni ilanlara, bir ara bizim buralardan kırmızı cbf 150 2009 3200tlye 4000km de bir ilan girdi saat 12:00 gibi bir saat arayamadım sonra baktığımda ilan pasif duruma geçmiş, aradım sahibini sattım dedi, bir saat ile kaçırdım ama üzülmüyorum şuanki motosikletim çok daha hesaplı ve özellikli geldi, şans artık sen yine de tetikte dur.. :mrgreen:

Kask ve montun fiyatları güzelmiş gerçekten, bende ALPİNESTARS T-DYNO MONT (kırmızı/beyaz) ve SH-3700 MONZA (kırmızı/beyaz) kask aldım. Ehliyette var, tek eksik motor :cherry:
---

Ooo bilişim rüzgarları esiyor :) buna sevindim : ) teknolojiyi seviyorum.
---

Sahibinden.com 'da sabah akşam arıyorum bakalım inşallah güzel bir alet olur ve hemen alırım. Feci heyecan var arkadaşlar, motorumu almak istiyoruuummmm :queen:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Özcan'ın KOSO aynalar gelmiş :)
Hayırlı olsun. Ayar kısmı biraz uğraştırıyor, kolay halledebildinizmi?

Geldi kardeşim Cumartesi günü hemen aceleyle taktım merak varya:) Teşekkür ederim ayrıca sen vesile oldun:rendeer: Gayet kullanışlı ve şık bence. Tamam önceki aynalar bunun 2 katıydı daha çok görüş alanı vardı ve ilk gün banada zor geldi ama bugün alıştım artık ve görmen gereken görüş alanını gösteriyor o yüzden sıkıntı olmuyor.

Ayarında da sorun yaşamadım nasıl taktıysam öyle kullanıyorum fakat bugün 120 ye çıkınca birde hava rüzgarlı olunca sol aynayı iyi sıkmamışım ki gevşedi ve döndü:) Dönmesi daha iyi oldu çünkü elimle geri çevirdim sıktım ama öncekinden daha geriye götürmek zorunda kaldım sıkılması için ve farkettimki daha güzel bir görüş açısı yakaladım:) Yani kullandıkça tecrübe kazandıkça daha iyi görüş açıları yakalıcam:p
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Geldi kardeşim Cumartesi günü hemen aceleyle taktım merak varya:) Teşekkür ederim ayrıca sen vesile oldun:rendeer: Gayet kullanışlı ve şık bence. Tamam önceki aynalar bunun 2 katıydı daha çok görüş alanı vardı ve ilk gün banada zor geldi ama bugün alıştım artık ve görmen gereken görüş alanını gösteriyor o yüzden sıkıntı olmuyor.

Ayarında da sorun yaşamadım nasıl taktıysam öyle kullanıyorum fakat bugün 120 ye çıkınca birde hava rüzgarlı olunca sol aynayı iyi sıkmamışım ki gevşedi ve döndü:) Dönmesi daha iyi oldu çünkü elimle geri çevirdim sıktım ama öncekinden daha geriye götürmek zorunda kaldım sıkılması için ve farkettimki daha güzel bir görüş açısı yakaladım:) Yani kullandıkça tecrübe kazandıkça daha iyi görüş açıları yakalıcam:p

Hayırlı olsun. Benim adım da özcan :) kaça mal oldu aynalar ve wiwi aynalar var dı bir ara muhabbeti geçmişti burada onlara göre artıları neler öğrenebilir miyim. Görüntüsü güzel umarım aynı güzellikte bir kullanışlılığı vardır :wiinkk:
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
size şiddetle xenon öneriyorum,
başka çare aramayın ?

+1 başka alternatif yok arkadaşlar :):salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:25 ----------

dsc00381lj.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00380hw.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00379rd.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00378pm.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00385u.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00399hc.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00398l.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00402i.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00407m.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00396i.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00395t.jpg

By kaptanh at 2010-07-17

heyy maşallah hepsi birbirinden yakışıklı olmuşlar allah kaza bela vermesin nazar değmesin inşallah:wiinkk::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:27 ----------

benim düşüncem 2007 modelden uzak dur neden bilmiyorum ama bana sakat geliyo cbfin 2007 modelleri...bende motoru sattım 3.500e ama şuan 3.000 civarında bakıyorum tatile çıktım 1 hafta çıkmasaydım istanbulda bitane 2009 model 9.000 kmde 3.000 tlye bulmuştum onu alıcaktım ama tatildeydim:pr:bu işler nasip işi ama kendine kriter koy 2007 model alma mesela bide ennn kötü ihtimal 15.000 kmyi geçmesin motor...:cat:

oppssss bence yanlış düşünüyorsun mücahit gecen sene ankaradan 10.ayda 2007 model yaklasık olarak 18 bıne gelıyordu kmsi siyah cbfyi aldım ve halen aktif olarak kunlanıyorum 27000 km yi devirdim ve maşallah genel periyodık bakımları dısında herhangı bı artı olarak sıkıntı sorun yolda bırakma servıste kalma vb gıbı nedenlerle basımı kesınlıkle agrıtmadı 2007 model alma demıssın bunu nıcın dedıgını ınan anlamadım km olarakta sahıbı tarafından hor kunlanılmamıs zamanında servıse gıdıp kmsı gecırılmemıs örnek misal olarak soyluyorum 40000 km yapsın bır motor ama yenı kunlanmaya baslayan bır surucunun motoru ıse 5000 de dahı olsa hırpalanıp hor kunlanıma maruz gorulur ıse ondan hayır gelmez km nın yuksek olması tabıkı dezavantaj olabılır ama bazende motorundan motoruna degıserek avantajada donusebılır
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Hava filtresini ve bujiyi değiştireli en fazla 1.5 ay olmuştur. Bu arada her ne kadar sakin kullanmaya çalışsamda (80-85 km hız ile) yine de 100 kmde 3 litre yaktım. Söylediğin gibi sübap ayarlarına ve karbüratöre bakıcam artık.
Herkese teşekkürler

Ben antalyadaydım, senden de bu mesajdan sonra ses çıkmamış. İnş. daha az yakıyorsundur. :p

size şiddetle xenon öneriyorum,
başka çare aramayın ?


Doğru ama merceksiz olanı ben de beğenmiyorum. Gece sürüşlerinde uzunla gelen ya da farı gözümü alanlara bol bol iç geçiriyorumda.:queen:

yaww arkadaş insanı hasta edersiniz valla.. :) fiyatı derken 20000tl falanmı... bu soruyu pekçok kişi nerdeyse 3-4 günde bir soruyo, geçenlerde benzin almak için durduğumda pompacı başladı ''hayırlı olsun arkadaş yeni almışsın galiba motoru'' dedi.. yok abi 13000km oldu dedim ozaman iyi bakmışın dedi.. ya arkadaş ben 280000km de cbf 150, 356000km de honda innova biliyorum hepside ışıl ışıl bana bitane dökülmüş bir honda göstersenize yada yolda kalmış:silent: kaç paraya aldın dedi 4800 lira dedim ''yuhh naaptın sen yaa araba alınır o paraya benim gibi mondial alsaydın ya 1450 liraya'' ulan zaten 12 senedir kapımda kız gibi duran bir toyata coralla 1.6 arabam var.. 170kr yakıyo Antalya trafiğine girdiğim zaman işe giderken 20km mesafeyi 32dk katediyorum bide okadar el kol hareketi ve küfür ediyorum yolda:cyclopsan ama koç gibi cbf 150 im aynı yere 12 dk da ulaşıyo yolda gitmek bir ayrı zevk bazen dip gaz yapınca 120 kr yakıveriyo ama değer gerçekten:cat: daha ne isteyim valla 8-10000 tl bile olsa fiyatı alırdım arkadaş... işte okadar ister katılın ister katılmayın....:rendeer:

bu muhabbet türkiyede çok devam eder, kafanıza takmayın.

@kaptan

egzostun hayırlı olsun, bakalım kaç km hız artışı olacak.:p

@ferhat
sana özelden tel nomu mesaj atacağım, sen de bizahmet tel nonu gönderiver.
Şu boyama işi aklımı fena çeliyor, ama krenaj sökümü filan nasıl olacak, bi konuşuruz.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Aslında kullanan kişiyle de çok alakalı ben 2007 17000de aldım kız gibi jikle açılmadan çalışan bir motosiklet, burada anlatılan problemlerin birçoğu bende yok,yağ yakmıyor mesela sonra bir kere buji değişmemiş ben aldıktan bir süre sonra değiştirdim, bence uzun süre kullanan birine göster tamam diyorsa al çünkü bazıları hız yapmaz devirli kullanmaz keyifli keyifli gezer bazıları bir an önce gideceği yere varmak ister. Burgman herkesin hayali sanırım :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:05 ----------

Bu benim videom biraz önce çektim :p hatam varsa affola, :salut: Bu arada ezan okunmaya başladı :) denk geldi mübarek zamana :mrgreen:

http://www.izlesene.com/video/arabalar-honda-cbf-150/2374387

Bunlar da daha önce paylaştığım resimler, sonradan anesten touring cam taktım ve "Cihan" sağolsun elcik koruma temin etti bana, daha güzel oldu tabi :)






Bu 5800 standını nereden bulabilirim haberin varmı ? Banada lazım hatta çoook lazım :)
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
arkadaşlar bahçelievlerde oturuyorum. sıfır cbf 150 otosever den mi alınır anes den mi. hele biri özelden yardım etsin. kimse bir ikramda bulunmuyor. tok satıcılık :) ybr 125 alacağım böyle giderse. vade farksız taksit, araç ekipmanı gibi hediyeler veren bir bayi varmı. vesselam bereden alayım bu motoru.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Hafta sonu Çanakklaeye gittim 760 km yol yaptık tahmini 10 lt + 8 lt + 7,5lt = 25,5 lt kullandım. Tahmini diyorum tam not almadım ve bir sefer depoyu arkadas bir seferde ben doldurdum o yuzden karıştı ama çok ucak degil durum. Yani 100 km de 3,35 lt yaktı. Nasil mi? 1 Heybe dolu, topcase dolu ve bir artcı ile full dip gaz gittik. Yarı yolu 2 tane 15 dakikalık mola ile gittik 4,5 saate motorda tıkanma kilitlenme olmadı yinede yokuşlardan gücünü kabediyor. Yok aşagı en son süratımız 119 km/h oldu ama gt 250 olan diger arkadaş 135 gösteriyordu benim ibrem dedi hangisi doğru bilmiyorum.

Birşey fark ettim motor elimde itince on diskten sanki 8 ciziyor bigi disk sesi geldi neden gelir nasil gidere bilirim?

Birde gt250 kullanan arkadaş debriyaşımın cok yuksek olduğunu söyledi artısı dez avantajı falan nedir?
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Bu 5800 standını nereden bulabilirim haberin varmı ? Banada lazım hatta çoook lazım :)

Ben telefonla beraber aldım, kutudan çıktı yani :bounce: ayrı satılırmı bilmiyorum ben nette aradım ama aynısnı bulamadım, bendeki küçük tam 5800 a göre, diğerleri universal olduğu için daha kalıplı ve yer kaplıyor.

Benim şimdi sırada ön konsola bir yerlere çakmak şarjı yapmam gerek :) su almayan biyerlere tavsiyeniz varmıdır :silent: düşünüp duruyorum ama neresi en uygun olur bulamadım daha :pale:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Ben telefonla beraber aldım, kutudan çıktı yani :bounce: ayrı satılırmı bilmiyorum ben nette aradım ama aynısnı bulamadım, bendeki küçük tam 5800 a göre, diğerleri universal olduğu için daha kalıplı ve yer kaplıyor.

Benim şimdi sırada ön konsola bir yerlere çakmak şarjı yapmam gerek :) su almayan biyerlere tavsiyeniz varmıdır :silent: düşünüp duruyorum ama neresi en uygun olur bulamadım daha :pale:

http://cgi.ebay.com/Original-CR-119...ewItem&pt=PDA_Accessories&hash=item3f012194fb

Bu aparatın aynısımıdır acaba?

sahibinden.com 'da yatıp kalkıyorum resmen arkadaşlar, inşallah bir an önce bulurum uygun fiyatlı bir motor ve binebilirim artık :pale: olmayınca olmuyor işte, parasızlık kötü.

1. http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0-2007-model-daha-temiz-ve-orjinala-yok/detay

2. http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-cok-temiz-cbf-150-araba-ile-takas-olur/detay

Bu motorlar nasıl arkadaşlar ? fiyat? / km?

Konyadaki motoru boşver, git gel masraflı, sıkıntılı olabilir.

Demetevlerdeki motoru gidip bi görmek lazım.
Durumu iyiyse ve birazda pazarlıkla fiyat indirilirse alınabilir.

Müsait olduğun bir gün ve saatte birlikte gidelim motoru görmeye, elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst