- Katılım
- 17 Nis 2010
- Mesajlar
- 217
Selamlar, en baştan söyliyim GSR600 'ü 3 sene yaz kış kullandım (yerde kar olmadıkça hatta) naked bike olarak bir iki çok extreme modeller hariç alınacak tek alet olduğunu düşünüyorum o yüzden her şekilde taraflı yazıcam 
Hyosung gv650 : hyosungun GV ve 650cc motorları iyidir derler, test sürüşler hariç kullanmadım ama kullanan çok oldu çevremde.71 beygir çok yeterli bir rakkam o alet için aslında fiyat / performans iyidir ama tek kusuru cruiser tarzı olması bence
diyorsanki cruiser seviyorum ve intruderlar pahalı gelir neden olmasın.. yinede cruiser yani.......... bu başlıkta yazdığına için daha atak bişilere baktığını farz ediyorum ve pas geçiyorum
Hyosung GT650 R : dediğim gibi 650cc likler iyidir ama R olması yani (79 bg ve 69nm tork) 2 silindir bir racing tipli alet 650cc de......... bilemiyorum bişiler eksik gibi....... belki bunun naked olanına bakarsın, ducati özentisi bir motor tasarımı var gibi onlarda sadece ducati L motor üretiyor bunlar V..
birinci el almak istemezsen bence bu fiyatlara daha uygun sıralı 4 silindir belki 2007-2008 model racing japon birşiler bulabilirsin. tabi racing istiyorsan
Honda CBR600 F : F aletleri pek beğenmemişimdir bu sevda başladığından beri bana çok arada kalmış aletler gibi gelirler, tabiki zevkler ve renkler tartışılmaz.. 600 cc racing modelin yumuşak ama racing gibi pek rahat olmayan oturuş stilli kardeşi.. motor olarak diğerlerinden daha iyi kesinlikle, bir kere honda alet, dünyanın en büyük motor üreticisi abiler. ama F işte......
Kawasaki Er 6F/6n : güzel yurdumda motor denince kawa denir elbette ama keşke adı kadar geniş servisi ve akla gelme hızı kadar hızlı yedek parça bulma şansı olsa.. ben şahsen Z1000 2010'u beğenmeme rağmen (nedense kawa da tip olarak beğendiğim tek alet) uzak durmak istiyorum hep bu aletten yaşatma zorluğu için..
GSR600 : gelelim suzukinin geliştirdiği en kaliteli motorlardan biri olan GSR a.. dediğim gibi 2 sene kullandım. halen dönüp "acaba praetorian'ın motoru benmi alsam yine GSR kullansam" diye düşünüyorum.. eğer tarz olarak nakedbike biniceksen (gönlümde uzuuun zamanlardır yatan truimph speedtriple ve kont agustanın fabrikasıdan çıkan brutale'ı saymazsak) rüzgarı hissetmek, motor keyfini yaşamak, çok yüksek süratlar değil ama atik bir alet istiyorsan, şehir içinde scooterdan birazcık daha zor ama diğer hiçbir motorun yanına yanaşamıycak bir esneklik (bence sokak kedisi gibi) arıyosan...... ozaman senin motorun GSR olmalı..
gelelim tek soruna
izmirde ve ankarada uygun yer tabiki bulursun bu Suzuki çünkü
yetkili serviste olur veya piyasada bu motordan anlayan yetkili servis kimliği olmayan ustalarda var.. izmirde benim eski ustam var (istanbuldayken GSR ımı komple ona emanet ediyordum) dilersen telefonunu veririm..
Hyosung gv650 : hyosungun GV ve 650cc motorları iyidir derler, test sürüşler hariç kullanmadım ama kullanan çok oldu çevremde.71 beygir çok yeterli bir rakkam o alet için aslında fiyat / performans iyidir ama tek kusuru cruiser tarzı olması bence
diyorsanki cruiser seviyorum ve intruderlar pahalı gelir neden olmasın.. yinede cruiser yani.......... bu başlıkta yazdığına için daha atak bişilere baktığını farz ediyorum ve pas geçiyorum
Hyosung GT650 R : dediğim gibi 650cc likler iyidir ama R olması yani (79 bg ve 69nm tork) 2 silindir bir racing tipli alet 650cc de......... bilemiyorum bişiler eksik gibi....... belki bunun naked olanına bakarsın, ducati özentisi bir motor tasarımı var gibi onlarda sadece ducati L motor üretiyor bunlar V..
birinci el almak istemezsen bence bu fiyatlara daha uygun sıralı 4 silindir belki 2007-2008 model racing japon birşiler bulabilirsin. tabi racing istiyorsan
Honda CBR600 F : F aletleri pek beğenmemişimdir bu sevda başladığından beri bana çok arada kalmış aletler gibi gelirler, tabiki zevkler ve renkler tartışılmaz.. 600 cc racing modelin yumuşak ama racing gibi pek rahat olmayan oturuş stilli kardeşi.. motor olarak diğerlerinden daha iyi kesinlikle, bir kere honda alet, dünyanın en büyük motor üreticisi abiler. ama F işte......
Kawasaki Er 6F/6n : güzel yurdumda motor denince kawa denir elbette ama keşke adı kadar geniş servisi ve akla gelme hızı kadar hızlı yedek parça bulma şansı olsa.. ben şahsen Z1000 2010'u beğenmeme rağmen (nedense kawa da tip olarak beğendiğim tek alet) uzak durmak istiyorum hep bu aletten yaşatma zorluğu için..
GSR600 : gelelim suzukinin geliştirdiği en kaliteli motorlardan biri olan GSR a.. dediğim gibi 2 sene kullandım. halen dönüp "acaba praetorian'ın motoru benmi alsam yine GSR kullansam" diye düşünüyorum.. eğer tarz olarak nakedbike biniceksen (gönlümde uzuuun zamanlardır yatan truimph speedtriple ve kont agustanın fabrikasıdan çıkan brutale'ı saymazsak) rüzgarı hissetmek, motor keyfini yaşamak, çok yüksek süratlar değil ama atik bir alet istiyorsan, şehir içinde scooterdan birazcık daha zor ama diğer hiçbir motorun yanına yanaşamıycak bir esneklik (bence sokak kedisi gibi) arıyosan...... ozaman senin motorun GSR olmalı..
gelelim tek soruna
Son düzenleme: