Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üzüldüm motoru sattığınıza hayırlısı olsun, bu arada gerek bakımı gerek temizliği ve de aksesuar anlamında doluluğu karşısında çok uygun bi rakam biçmişsiniz eminim en kısa zamanda satılacaktır, umarım topikten bi arkadaşa gider bu güzel motor...

Sağol, Emre'den çok üzülüyorum aslında :pale: Umarım kıymetini bilecek bizim gibi üstüne titreyecek biri satın alır.
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Vallahi önceden planlamadım, hatta hiç yoktu aklımda satmak, sonra Yeşim'le biraz konuştuk ve bir anda böyle bir karar aldık.
Hayırlısı olsun ne diyeyim. :)

:) Şaka biryana gerçekten motorun arkadaşlarımızın yzadığı gibi hem bakımlı hemde görünümüyle harika, umarım gönlünce satarsın...:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:03 ----------

Emre senin motoru alırdım ama çöp teneksinin yanındaki resmi görünceeee bir anda soğudum motordan :)) bence o resmi kaldırmalısın...

Sinyal altına yapılacak arapata gelince çok basit arkadaşlar... Sanayide tampon tamir edenlere gidin el büyüklüğünde plastik parça var alın onlardan eritip tampon tamirinde kullandıklarından...veee yapacağınız işlemler..

1- Eski sinyalin grenaja oturan kısmını bir karton üzerine koyup kalıbını çıkartın...
2- O kalıbı, tamponcudan alacağınız plastik üzerine çizin
3- çizdiğiniz çizginin azcıcık dışından maket bıçağı ile kesin.. çok kolay kesiliyor
4- Elinize bir zımpara alın ve güzelce o çizgiye göre şekil vererek düzeltin- arada bir sinyali takacağınız yere koyarak şeklin düzgün olmasına dikkat edin ne kadar beceri ve özen o kadar güzel işçilik
5- Yaptığınız aparatı yatağına koyun ve iç taraftan büyük deliğin olduğu yerden yatağını çizin ve bıçak-makas vs bir aletle deliği açın.. çok kolay işleniyor plastik parça
6- Monte edin.. bu kadar
7- maliyet 5 tl ve biraz işçilik (kimine eziyet kimisine zevk)

Evdeki pc de resmi varsa yarın koyarım siteye... Görenler nerden aldın bu aparatı diyor... Bir kaç çift yapıp satsammı acaba.. :))) Ek gelir niyetine...

Bu arada gökhan kardeşim geçmiş olsun.. Allah daha beterinden korusun..

Evet bu yöntem hiç aklıma gelmemişti aslında çokta güzel olur. öneriniz için çok teşekkürler ozaman en kısa zamanda Led sinyal alıp yapmaya başlayalım.:rendeer::cat:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
25
Arkadaşlar yakında lastik alan varmı acaba? Ön - arka 750 dediler daha uygun fiyata bulabilirmiyiz?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Lastikte fiyat düştükçe kalite de düşer genel olarak. Shinko da var ucuz ama ben alıp da takmam motoruma mesela.
Önce kullanım amacına göre hangi tip lastiğe ihtiyacın olduğunu belirle, sonra farklı üreticilerin bu tipte lastiklerini karşılaştır ve ona göre seçim yap derim.
Bir de mutlaka lastiklerin üretim tarihini öğren, eğer bulduğun lastik muadillerine göre farkedilir derecede ucuzsa büyük ihtimalle eski maldır ve lastik hiç kullanılmasa bile belli bir raf ömrü vardır, bir süre sonra lastiğin kauçuğu özelliğini kaybetmeye, sertleşip, çatlamaya ve bayatlamaya başlar.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
25
Lastikte fiyat düştükçe kalite de düşer genel olarak. Shinko da var ucuz ama ben alıp da takmam motoruma mesela.
Önce kullanım amacına göre hangi tip lastiğe ihtiyacın olduğunu belirle, sonra farklı üreticilerin bu tipte lastiklerini karşılaştır ve ona göre seçim yap derim.
Bir de mutlaka lastiklerin üretim tarihini öğren, eğer bulduğun lastik muadillerine göre farkedilir derecede ucuzsa büyük ihtimalle eski maldır ve lastik hiç kullanılmasa bile belli bir raf ömrü vardır, bir süre sonra lastiğin kauçuğu özelliğini kaybetmeye, sertleşip, çatlamaya ve bayatlamaya başlar.

Bilgilendirme için çok teşekkür ederim, sağolun..
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Arkadaşlar yakında lastik alan varmı acaba? Ön - arka 750 dediler daha uygun fiyata bulabilirmiyiz?

Arkadaşlar Sizce MAXİMUS nasıl bir lastikdir.:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:36 ----------

Birde linkte Led Sinyalli Stop Lambası var 600 F için sizce nasıldır fiyat ve kalitesi (görünüme göre:p) ne dersiniz. Gerçi Emre bana Ebaydan aynısını çok daha uygun fiyata buldu. Acaba aynı kalitedeler mi dersiniz karşılaştırırsak :rendeer:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Tail...907Q2em263QQcategoryZ35598QQitemZ270597160265
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...96-2006-cbr-600f-icin-led-sinyalli-stop/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar Sizce MAXİMUS nasıl bir lastikdir.:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:36 ----------

Birde linkte Led Sinyalli Stop Lambası var 600 F için sizce nasıldır fiyat ve kalitesi (görünüme göre:p) ne dersiniz. Gerçi Emre bana Ebaydan aynısını çok daha uygun fiyata buldu. Acaba aynı kalitedeler mi dersiniz karşılaştırırsak :rendeer:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Tail...907Q2em263QQcategoryZ35598QQitemZ270597160265
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...96-2006-cbr-600f-icin-led-sinyalli-stop/detay

Ebay'dekinin aynısı, burada bu fiyattan satıyorlar işte getiren yok diye..
Maxiums duymadım hiç açıkcası.
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Ebay'dekinin aynısı, burada bu fiyattan satıyorlar işte getiren yok diye..
Maxiums duymadım hiç açıkcası.

Emre hızına hayranım teşekkür ederim Ebaydan almak istiyorum ama sorun sorum ebay üye olmaz zor. Adresde "State / Province" kısmında ne türkiye nede istanbul var ne yapıcam üye olamadım.:silent:


Maximus bende duymadım ama benim motorda bu lastikler var eski sahibi almış yeni olmasa atıcam çöpe ama işte:pr: devamlı yanlıyarak gidiyom yolda çok kayıyor bir düzgün gidemedim yaw :queen::queen:yol tutuşu hiç yok arkadaşlar dikkat edin derim.:salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 ----------

Üyeliği halletim benim Explorerdan kaynaklıymış.:p
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
bu çiftinin fiyatı



chooperrider bu gün servisten orjinal diskler için tanesine 720 tl istediler. :pr::pr::pr:

Tek çıkma sahibinden.com da 200 e var ama düzgün olup olmadığını bilmiyorum...

Otomobillerdeki disk yamukluklarını torna makinesine bağlayarak tertemiz sıfır hale getirebiliyorlar.
Motosiklet disklerinde böyle bir tornalama, düzeltme işlemi olabilirmi emin değilim ?

http://www.gokcanbalata.com/ bu sitede nasıl torna yapıldığının resimleri ve videoları var.
Bizdeki ford aracın direksiyonu titriyordu, disklerini daha geçen hafta tornalattırdım, düzeldi :)

Fikir olması açısından aklıma geldi, paylaşayım dedim.

Arkadaşlar Sizce MAXİMUS nasıl bir lastikdir.:silent:

Hocam o marka Maxxis olabilirmi? http://www.maxxis.com/MotorcycleATV/Racing.aspx
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
59
600f kullanıcılarına genel bi soru benden,
Motorun kaç derece de fan açıp kaç derecede kapattığına dikkat ettiniz mi?

Merhaba,
Bende 104 derecede çalışmaya başlıyor. 107 dereceyi geçtiğini görmedim.

Fan, radyatörün sol tarafında ve sağ taraftaki boşlukta manual çalıştırabileceğim ikinci bir fanla değerlendirmek istiyorum. Daha önce deneyen veya ne gibi problemler yaşayabileceğimi bilenler varsa paylaşımlarından dolayı minnet duyarım. Varolun
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
bu çiftinin fiyatı



chooperrider bu gün servisten orjinal diskler için tanesine 720 tl istediler. :pr::pr::pr:

Tek çıkma sahibinden.com da 200 e var ama düzgün olup olmadığını bilmiyorum...

ya kusura bakma görmemişim cevabını.
tanesi 720 tl mi :pr: :pr: :pr:

geçenlerde arkadaşımın zx6 sına tek çıkma disk 150 ye aldık. gayet de sorunsuz.

demek ki parça arayışında asla hondaya başvurmayacağız...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:16 ----------

Otomobillerdeki disk yamukluklarını torna makinesine bağlayarak tertemiz sıfır hale getirebiliyorlar.
Motosiklet disklerinde böyle bir tornalama, düzeltme işlemi olabilirmi emin değilim ?

http://www.gokcanbalata.com/ bu sitede nasıl torna yapıldığının resimleri ve videoları var.
Bizdeki ford aracın direksiyonu titriyordu, disklerini daha geçen hafta tornalattırdım, düzeldi :)

Fikir olması açısından aklıma geldi, paylaşayım dedim.


otomobilde fren diskleri nispeten kalın olduğu için tornayla hafif çizikler ve eğilmeler düzeltilebilir ama motosiklette zaten ince diskleri tornalatmak ne derece güvenli olur ?
bence denenmemeli bile.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:18 ----------

Merhaba,
Bende 104 derecede çalışmaya başlıyor. 107 dereceyi geçtiğini görmedim.

Fan, radyatörün sol tarafında ve sağ taraftaki boşlukta manual çalıştırabileceğim ikinci bir fanla değerlendirmek istiyorum. Daha önce deneyen veya ne gibi problemler yaşayabileceğimi bilenler varsa paylaşımlarından dolayı minnet duyarım. Varolun

neden ikinci bi fan düşünüyosun ki ?
bi tanesi soğutmuyo mu yeterince :mrgreen:
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
59
neden ikinci bi fan düşünüyosun ki ?
bi tanesi soğutmuyo mu yeterince :mrgreen:

Hocam 28 gündür 600F'e biniyorum ama A2 ehliyet sınavına yarın gireceğim.
Bu güne kadar hep ara sokaklarda kullanmak zorunda kaldım. Evden çıkışta yarım saat sonra 106 dereceyi görmek ve bacaklarımın arasında o sıcaklığı hissedince motorun "yanıyorum!" diye bağırdığını düşünmek moralimi bozuyor.
Gürültüsüz bir 2. fan motoru sürekli serin tutmaz mı?
Ne dersin?
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
67
Arkadaşlar yakında lastik alan varmı acaba? Ön - arka 750 dediler daha uygun fiyata bulabilirmiyiz?

ön arka metzeller m3 sportec 2 hafta önce aldım nakit 700 tl ön 2009 50. hafta üretimi arka 2010 2. hafta üretimi.... Yani lastikler daha taze....

Bu arada diskler kesinle tormada düzeltil(e)miyormuş. Sorduğum herkez aynı cevabı verdi.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Hocam 28 gündür 600F'e biniyorum ama A2 ehliyet sınavına yarın gireceğim.
Bu güne kadar hep ara sokaklarda kullanmak zorunda kaldım. Evden çıkışta yarım saat sonra 106 dereceyi görmek ve bacaklarımın arasında o sıcaklığı hissedince motorun "yanıyorum!" diye bağırdığını düşünmek moralimi bozuyor.
Gürültüsüz bir 2. fan motoru sürekli serin tutmaz mı?
Ne dersin?

o motor bloğu yüksek hararette sorunsuz çalışmak üzere tasarlanmış ve üretilmiştir hiçbişey olmaz. ama tabi ki hep ara sokaklarda 1. 2. viteste +100 derece hararette gitmek de iyi bişey değil eğer zaten böyle bi sürüş stilin varsa ya da hep kısa mesafe sokak aralarında kullanıcaksan 4 silindirli bi motor yanlış tercihtir.
tüm 4 silindirler trafikte rölantide çalışırken ısınır ama ilk fırsatta 50 metre gaz açınca anında soğur.
fan müşüründe sıkıntı yoksa 104-106 derecede fan devreye girip çıkıyosa, soğutma suyu ve antifrizi tamsa hiçbişey olmaz.
bacakların yanmasına ise çözüm yok alışacaksın :)
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Slm arkadaşlar;

Bu gün dikkatimi bişey çekti sizlerle paylaşarak bu konuda bilgilerinize ve yardımlarınıza ihtiyacım var.

Motorun arka fren sisteminin (balataların bulunduğu, sıkıştırmanın yapıldığı ve disk üzerinde duran kısımın) güçlüce oynatınca sanki çok az hareket ettiğini hissediyorum 2 vida var onları konrol ettim çok sağlam sıkılı ama sanki biraz daha sıkılması gerekiyor gibi hareket ediyor.:cyclopsan Sizce sebebi ne olabilir. Hareket etmekten kasıt 1 mm den daha az bir oynama gibi.:p
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
36
arkadaşlar hepinize saygılar sunarım... size bir sorum olacak honda cbr600 f km de kaç kuruş yakıyor acaba, hatta şöyle diyebilirim ortalama 90 100 km hız yapsak acaba km de kaç kuruş yakar şimdiden teşekkür ederim

Arkadaşlar öncelikle herkeze "geç" bir merhaba demek istiyorum zira uzun zamandır üye olsamda hiç yazışmamıştık.
Bu kısa selamlaşmadan sonra; 2006 model 14.000 de 600f im var sakin kullanımda (90-110/ nadiren 120) (3,67tl/lt) 205 tl sürekli otoyol ancak 170-250+ arasında 268 TL tüketim değerlerini elde ediyorum. Herkeze keyifli sürüşler dilerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Slm arkadaşlar;

Bu gün dikkatimi bişey çekti sizlerle paylaşarak bu konuda bilgilerinize ve yardımlarınıza ihtiyacım var.

Motorun arka fren sisteminin (balataların bulunduğu, sıkıştırmanın yapıldığı ve disk üzerinde duran kısımın) güçlüce oynatınca sanki çok az hareket ettiğini hissediyorum 2 vida var onları konrol ettim çok sağlam sıkılı ama sanki biraz daha sıkılması gerekiyor gibi hareket ediyor.:cyclopsan Sizce sebebi ne olabilir. Hareket etmekten kasıt 1 mm den daha az bir oynama gibi.:p

Hamit 1 mm'den daha az diyorsun, ne kıl adamsın sen, yat uyu yahu:p:mrgreen:

Arkadaşlar öncelikle herkeze "geç" bir merhaba demek istiyorum zira uzun zamandır üye olsamda hiç yazışmamıştık.
Bu kısa selamlaşmadan sonra; 2006 model 14.000 de 600f im var sakin kullanımda (90-110/ nadiren 120) (3,67tl/lt) 205 tl sürekli otoyol ancak 170-250+ arasında 268 TL tüketim değerlerini elde ediyorum. Herkeze keyifli sürüşler dilerim.

Selamlar hoşgeldin, bahsettiğin değerler benimkilerle de örtüşüyor.
Ancak 90-110/ nadiren 120 ile gidip 3.67 TL yaktırmana şapka çıkartıyorum doğrusu, ben oldum olası bu kadar sakin kullanmayı beceremedim bu makinayı. :)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
36
Selamlar hoşgeldin, bahsettiğin değerler benimkilerle de örtüşüyor.
Ancak 90-110/ nadiren 120 ile gidip 3.67 TL yaktırmana şapka çıkartıyorum doğrusu, ben oldum olası bu kadar sakin kullanmayı beceremedim bu makinayı. :)[/QUOTE]

:) O verdiğim veri 95 oktan benzinin lt fiyatı daha 0,2 TL/km nin altına düşürebilmeyi başaramadım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst