- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar iyi günler. 2008 gibi tarihlere bakıyorumda Honda Cbf 150 3.600 liraya alınırken, şimdi 4.150 civarı. Honda bu zamları kendisi mi yaptı yoksa kış geldiği için mi böyle? Aynı şekilde Yamaha Ybr 125'te öyle. Mecbur bu fiyata almak zorunda mı kalacağız? :silent: Doğrusu bana bu fiyata almak enayilik gibi geliyor ama mecburuz sanırım.
Yoksa vergiler falan mı arttı yine? 2008 zamanlarında ÖTV indirimi falan mı vardı da öyle oldu fiyatlar?
Yoksa vergiler falan mı arttı yine? 2008 zamanlarında ÖTV indirimi falan mı vardı da öyle oldu fiyatlar?