Çevirme Anılarınız

Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
32
S.a Arkadaşlar Daha Motor Sahibi Değilim Fakat Yakında Bir Mobilet Almayı Düşünüyorum Aslında Honda Todaylar çok güzel şirin fakat maddiyat:pr::pr:

Neyse Ben Alırsam Her Çevirmeden kaçıcam Mecbur Başıma Gelmeden Tecrübe Sahibi Olalım:p:p

Neyse Çevirmeye Girme Anlarınız, Kaçma Anılarınız Bizle Paylaşırsanız Hem Eğleniriz Hemde Bu Durumlarda Nasıl Davranılacağına Bakarız Diyorum...(En Azından Ehliyet Alana Kadar:pale:)

Evet Söz Sizde...
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Sırf çevirsinler diye gece vakti bulvara çıkıyorum önlerinden polislerin yüzlerine bakarak geçiyorum yok arkadaş çevirmiyolar beni!!!! :)
 
Katılım
9 Kas 2009
Mesajlar
41
üç kere çevirmeye denk geldim hiçbirinde de ceza almadım :) tecrübeyle sabittir ki polise nazik davranıp lakayık konuşmayacaksınız. durduğunuz zaman hemen eksik olan şeyi üzgün bir tavırla belirteceksiniz. fakat ehliyet ve plaka yoksa yukardakileri unutun basarlar cezayı:p
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
her araba kullandığımda çeviriyorlar fakat motorumla bir kere bile çevirmediler beni::gleam::
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
valla genelde bana hep cins polisler denk geliyorlar... şöförlük yaptığımdan dolayı en az km yaptığım gün 400 km den kontak kapatıyorum.. her seferince ceza yazmak için ellerinden geleni yapıyorlar fakat nafile... burası türkiye..eds sabit radar sabit kontrol noktaları sabit... biraz farklılık yapmazlarsa işi bilene ceza yazamıyorlar....
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
122
Geçen yıl iş çıkışı eve gidiyorum. Büroda mesaiye kalmıştık saat 24:00,

O zamanlar ehliyetim yoktu. Birde o gün kask takmamıştım.

Hergün önünden geçtiğim va beni hiç durdurmayan polisin o gece durduracağı geldi. işaret etti motoru yanına çektim,

-Plaka var mı? dedi
- Var dedim.
-A2 Ehliyet var mı? dedi
-Yok dedim.
-B ehliyetin var mı? diye sordu
-O da yok dedim.
-Yahu bir git başımdan gece vakti, şimdi işlem yapacam altından kalkamayacaksın dedi.
bende sesimi bile çıkarmadan bastım gaza gittim.
 
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
32
üç kere çevirmeye denk geldim hiçbirinde de ceza almadım :) tecrübeyle sabittir ki polise nazik davranıp lakayık konuşmayacaksınız. durduğunuz zaman hemen eksik olan şeyi üzgün bir tavırla belirteceksiniz. fakat ehliyet ve plaka yoksa yukardakileri unutun basarlar cezayı:p

Motor Ehliyeti Olmicak Ama plaka + Kask olcak ...Ama Devam Hadi Beklioruz Sizlerden..:cat:
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
80 metre ötedeki markete gitmek için ters yönden gelmiştim marketten çıkınca bi baktım polis,::eek:hmy:: ehliyet ruhsat felan sordu sonra cezayı yazdı.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
geçen eve gidiyodum baktımm bi güzel nar gibi kızarmış et döner aldım yedim çok güzel bi anımdı:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
235
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçen yaz komple ehliyetsiz dolaştım sadece bi sabah polis dur dur yaptı aramızda araba wardı görmemiş gibi yaptım devam ettim, arabadan dolayı plakamı görememiştir demiştim ama 5 ay sonra ewe ceza geldi kırmızı da geçtin diye :pr::pr: neyse kışın aldık ehliyeti marttan beri durdular durdular geçen çarşamba aynı gün 2 defa ekip durdurup evrak sordu :pr: hatta bu durum için bir topikte açmıştım.....
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
şimdilik sadece bir kere jandarma çevirmesine denk geldik arkadaşımla, ondada hiç bir eksiğimiz olmadığı için jandarma başçavuştan tebrik aldık. çok nizami olduğumuzu söyledi:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Rahmetli ortağım ile bir gün Şarköy'e gidiyorduk,yol üzerinde bir çardakta çevirmeci gördük
"hadi işimizi halledelim de geri dönerken birer kadeh içeriz,çevirme yeriz" dedik.İki saat sonra Şarköy'de işimizi halledip geri dönerken çevirmeciyi bulamadık.Az ileride jandarma çevirdi.Rahmetli ortağım sordu,"yav buralarda bi çevirmeci olacaktı"?."Çevirmeci kaçtı" dediler,kaçak olarak içki satıyormuş.Çevirme yiyemeden geldik böylece.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
geçen eve gidiyodum baktımm bi güzel nar gibi kızarmış et döner aldım yedim çok güzel bi anımdı:mrgreen:

:queen::cat:
ehliyeti aldıktan hemen 1 hafta olmadan kask cezası yemiştim; tüm yollar kapalı oratlık curcuna karşı şeritten gelen polis durdurmuştu :D
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
330
Ehliyetim yokken 1 ayda 5 kez polis çevirdi(3'ü yunus olmak üzere),ama hepsindede kafamda kask üstümde mont olduğundan sanırsam,hiçbirinden ceza yemedim.Ama 3 haftadır ehliyetim var.Sırf polis çevirsin diye önlerinden geçiyorum,yok çevirmiyorlar.Anlamıyorum bu işi yaaa. :mrgreen::mrgreen:

AMA HER ZAMAN TAM KORUMA GEZERİM,POLİS ÇEVİRSEDE ÇEVİRMESEDE !!!
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Benim rekorum:

Birkac gun once, sabah motorla ise giderken polis cevirdi,

Hepsi eksiksiz olmasinda ragmen,

Plaka yanimda yok
Ruhsat yanimda yok
Ehliyet yanimda yok

Sorguydu, suydu buydu derken "kasksiz binmek"ten ceza yazdi... kaskim vardi ama en az ceza bu falan dedi, ben de sesimi cikarmadim :)
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim rekorum:


Hepsi eksiksiz olmasinda ragmen,

Plaka yanimda yok
Ruhsat yanimda yok
Ehliyet yanimda yok

hepsi eksiksiz olmasına rağmen, plaka, ruhsat ve ehliyet nasıl yanınızda yok? hadi ruhsat ve ehliyet taşınabilir materyaller, evde unutuldu diyelim de, plaka ne alaka? benim bildiğim plaka, araçlara sabitlenir ve araç üzerinde durur. sizinki seyyar mı? sök-tak cinsinden? :bounce:

bu çevirme deyince de benim aklıma ilkokul çocuklarının iğrenç esprilerinden birisi geliyor. hani şu, "geçen bir taksi çevirdim, hala dönüyor" şeklinde olanından... :mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst