Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
arkadaşlar ss lerin benzin musluğunda diyafram var vakumla çalışır musluk aşağı ve yukarı konumda çalışır biri normal diğeri ise yedek ortadaki konum ise servis konumu diyaframları devre dışı bırakıyor direk benzin veriyorbilginize.ben motoru çok kullanamıyorum vaktim kısıtlı ama kullandığımda hiç sorun yaşamıyorum genelde jiglesiz çalıştırıyorum.karbüratörle ilgili problem olabilir.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Ozan, mecidiyeköy de Merkez servisin sahibi Uğur Bulut. Oraya gidebilir ya da telefonla ulaşabilirsin. Sen tanıyorsundur onu. Sanırım yardımı olur. Teli sende yoksa verebilirim.
Selçuk.


Mecidiyeköy'deki Servisin adres ve telefonuna benim de ihtiyacım var. Bir zahmet buradan bilgi verirseniz sevinirim.
 

WTP

Katılım
29 Eki 2009
Mesajlar
116
selamlar herkese...

forumları çok uzun zamandır takip ediyorum... 4'ten 2 tekere geçmek için benim adıma sanırım çok geç değil... böyle düşünerek öncelikle beni 1 yıla yakın götürebilecek bir motor bakma ihtiyacı hissederek bir kaç aydır araştırma yapıyorum. gv250'den (fiyatından, öğrenme amaçlı bir motor için pahalı olduğuna karar verdim) vazgeçtim.

son kararımı ss250'den yana verdim. ve bir supershadow sahibi olmak istiyorum. ankara'da olması gerekiyor öncelikle. 2850 liraya muayenesi vergi borcu kırığı çıkığı bulunmadığı iddia edilen bir ss buldum. fakat, bu motorun ederini etmezini anlamak için yardım almam gerekiyor, önerilere tekliflere açığım.

biliyorum biraz çok şey istemiş gibi görünüyorum, yani sonuçta bir yardım isteği sadece.

yoğunluk sebebiyle internete çok fazla giremiyorum, bana yardımcı olmak isteyen biri varsa 0541 528 54 58'den ulaşabilir. ismim Ertan bu arada...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Merkez Servis Uğur BULUT 0212 272 49 83


Teşekkür ederim dostum (biraz geç oldu ama her zaman siteye bakacak fırsatım olmuyor)

1- "Merkez Servis" denen yere uğradım.. bir far tasını montajdan aciz ustasını görünce; Artık bir kez daha oraya hiçbir sebeple gitmem! Servis değil, acemi kalfaların eğitim alanıymış meğer.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
super shadow'un v-motorunun tam ortasında yer alan debriyaj levyesini nerede bulabiliriz bilen varmı? Bizim orjinal kırılınca yedek devreye girmiş oldu 16.000 km de. Şimdi bir yedek daha almak lazım. Bilen veya yardımcı olabilecek varmı aranızda?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
super shadow'un v-motorunun tam ortasında yer alan debriyaj levyesini nerede bulabiliriz bilen varmı? Bizim orjinal kırılınca yedek devreye girmiş oldu 16.000 km de. Şimdi bir yedek daha almak lazım. Bilen veya yardımcı olabilecek varmı aranızda?

Nasıl yani.. v-motorunun tam ortasında debriyaj levyesi?
Nasıl yani.. orijinali kırılınca yedeği devreye girmiş oluyor?? Motorun üstünde yedeği de mi vardı? Yok öyle değil diyorsanız; Daha önceki yedeği nereden almıştınız; yoksa sonuncuyu mu almıştınız???

Benim SS 'imin debriyaj teli kopmak üzereydi, söktüm... Birazdan Eminönü'ne gideceğim, oralarda aynısını bulabileceğimi sanıyorum.

Sizin bahsettiğiniz parçayı tam olarak anlayamadım. Debriyaj telinin iki ucunu düşünürsek: Bir ucu gidondaki levyeye, diğer ucu motor üzerindeki levyeye takılır. Motor üzerindeki levye benim motorda bloğa kaynaklı bir parça olarak gözüküyor. Kırılması pek de mantıklı gelmedi; nasıl kırdınız ki? Kaynak yerinden attı ise yeniden kaynak yapılamaz mı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:12 ----------

selamlar herkese...

forumları çok uzun zamandır takip ediyorum... 4'ten 2 tekere geçmek için benim adıma sanırım çok geç değil... böyle düşünerek öncelikle beni 1 yıla yakın götürebilecek bir motor bakma ihtiyacı hissederek bir kaç aydır araştırma yapıyorum. gv250'den (fiyatından, öğrenme amaçlı bir motor için pahalı olduğuna karar verdim) vazgeçtim.

son kararımı ss250'den yana verdim. ve bir supershadow sahibi olmak istiyorum. ankara'da olması gerekiyor öncelikle. 2850 liraya muayenesi vergi borcu kırığı çıkığı bulunmadığı iddia edilen bir ss buldum. fakat, bu motorun ederini etmezini anlamak için yardım almam gerekiyor, önerilere tekliflere açığım.

biliyorum biraz çok şey istemiş gibi görünüyorum, yani sonuçta bir yardım isteği sadece.

yoğunluk sebebiyle internete çok fazla giremiyorum, bana yardımcı olmak isteyen biri varsa 0541 528 54 58'den ulaşabilir. ismim Ertan bu arada...

Yahu siz motosiklet almayın bence; alırsanız, çok kısa bir süre sonra satmaya kalkarsınız, binmeye zamanım olmuyor diye :wiinkk:

Her neyse.. yardım almaktan bahsediyorsunuz ama bu nasıl bir yardım olabilir. Motosikleti görmeden de fikir yürütemeyiz ki! Ha, fiyat derseniz, ona da bir şey diyemeyiz kilometresi ve modeli belli değil ise... İşin özü, biraz daha detay bilgi verebilirseniz, ya da hangi sitede ilanı varsa ilan numarasını verirseniz, belki oradan bakıp fikir yürütebiliriz!
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Eskiden motomax ithal ediyordu ve yedek parçaları vardı motorun. Bende yedek almıştım parasını ödeyerek.Döküm olan bu parça birçok ss'de kırılıyor diğerleride kırılacaktır. Şu anda yedeksiz kaldım, onun için soruyorum bulunuyormu varsa nerede diye? Kırıldığı anda ve kırıldığı yerde motorunuz kalır ve kırılıp içeride kalan parça için çantada kuvvetli bir mıknatıs bulundurun,motoru indirmeye gerek kalmaz.

Motordaki parçanın yerini net tarif ettim üst yazıda. Döküm olan parça kaynak tutmaz ve bu parçayı sanayiide yaptıramazsınız.Parça motor bloğuna uzanıyor denizde yüzen buz dağı gibi :) Sadece üstten gördüğünüz kadar minik değil parça.:bounce:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
viceroy

Anlattığınız parçanın şeklinden şemalinden bir türlü emin olamadım. Sanki farklı şeylerden bahsediyormuşuz gibi... Allah rızası için şunun bir resmini koysanız da görsek aysbergin tamamını :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:54 ----------

arkadaşlar ss lerin benzin musluğunda diyafram var vakumla çalışır musluk aşağı ve yukarı konumda çalışır biri normal diğeri ise yedek ortadaki konum ise servis konumu diyaframları devre dışı bırakıyor direk benzin veriyorbilginize.ben motoru çok kullanamıyorum vaktim kısıtlı ama kullandığımda hiç sorun yaşamıyorum genelde jiglesiz çalıştırıyorum.karbüratörle ilgili problem olabilir.

Bu durumda diyaframların gerçek görevi nedir; yani servis konumunda iken karbüratöre benzin gidiyorsa ve bu yeterli oluyorsa, diyaframlar ne iş görüyor:silent:
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
servis konumu arıza yada farklı durumlar için örn.diyafram delindi karbüratöre benzin gelmez servis konumunu kullanırsın.musluk normal konumda iken motor dönmediği sürece karbüratöre benzin gelmez.
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
18
merhaba arkadaşlar keeway supershadow 250 cc motorum ile ankaradan çoruma gittim geldim dönüşte motor bozuldu yolda kaldım şu an motor tamircide KRANK KOLU bekliyor benden nerden bulabilirim bilginiz varmı? Merkez Servisdeki Uğur BULUT bey ile görüştüm onda yokmuş şu an :(

edit: yada tornacıda krank kolu yaptırsam ne gibi sakıncalar doğurur
 
Katılım
10 Ara 2010
Mesajlar
47
arkadaşlar keeway ss 250 ile bisan roadstar 250 arasında seçim yapmaya kalkarsak sizce artısı eksisi nasıl bir sonuc çıkar?

Keeway SS 2300 tl
Bisan RS 1600 tl olarak buldum ikiside aynı model asagı yukarı aynı km de ???
 
Katılım
24 Nis 2010
Mesajlar
3
Arkadaşlar lütfen acil verirseniz sevinirim.motosikletim.kontak açtıgında buji bobinine ilk açışta elektrik veriyor snra vermiyor buda motoru çalıştırmıyor ara sıra veriyor verdigindede güzel çalışıyor stator tetikleyicisinde problem olabilecegini düşündü ustam Benzer bi motosikletinkini taktı yerine tam oturmadı ama çalıştırdı kardeşim bu çalışır ama yerinden oynarsa bozulabilir dedi 1 saat snra motosikleti tekrar çalıştırdı ve çalışmadı.yine aynı arızayı verdi yanlız motosiklet çalıştıgında tertemiz bi şekilde çalışıyor.Açık arızası sürekli olarak bujiye soktugumuz bobine elektrik gelmiyor.Tetikleyiciyimi değiştirsek komple statorumu yoksa? Sizce beyinde problem olabilirmi .... En son düşündügümüz şey bu oldu.
 
Katılım
8 Mar 2005
Mesajlar
9
Herkese merhabalar... 2 hafta kadar önce ben de bir ikinci el keeway supershadow 250 aldım. Yalnız içinden çıkamadığım bir sorunum var. bujilerimi ngk platinum bujilerle değiştirmem rağmen motorumun arka silindirini tam olarak çalıştıramıyorum. ön silindirimde bir sorun yok ancak arka silindir zaman zaman genel olarak çalışmaması durumu söz konusu. stabil bir durum değil bir kaç deneme sonrası bazen çalıştırabiliyorum arka silindiri de. bujiyi söktüğümde ateşlemenin olduğunu görebiliyorum. bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum... şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Herkese merhabalar... 2 hafta kadar önce ben de bir ikinci el keeway supershadow 250 aldım. Yalnız içinden çıkamadığım bir sorunum var. bujilerimi ngk platinum bujilerle değiştirmem rağmen motorumun arka silindirini tam olarak çalıştıramıyorum. ön silindirimde bir sorun yok ancak arka silindir zaman zaman genel olarak çalışmaması durumu söz konusu. stabil bir durum değil bir kaç deneme sonrası bazen çalıştırabiliyorum arka silindiri de. bujiyi söktüğümde ateşlemenin olduğunu görebiliyorum. bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum... şimdiden teşekkürler.

Buji'yi söküp kıvılcımı görüyorsanız ateşlemede sorun yoktur. Şayet bujinizin ucunda ıslanma (Benzin) görüyorsanız, Bence bujinizi NGK nın CR7HSA modeli ile değiştiriniz.
 
Katılım
8 Mar 2005
Mesajlar
9
Buji'yi söküp kıvılcımı görüyorsanız ateşlemede sorun yoktur. Şayet bujinizin ucunda ıslanma (Benzin) görüyorsanız, Bence bujinizi NGK nın CR7HSA modeli ile değiştiriniz.

üstad teşekkürler... başka bir forumda da bu sorunumla alakalı olarak ateşleme kabloları ve beyinin de olası şüpheliler olabileceği söylendi :) bu noktada en mantıklısı motorun servisine başvurmak olacak sanırım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst