hatalı sollama ve 155 in ilgisi

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
20 haziran gecesi motorumla denizli pamukkale üniversitesi etrafında turlarken araç sollamanın yasak olduğu yerde sağda park etmiş araba onun yanından geçen normal seyrinde araba bu aracı sollayan 09 ja 19* plakalı beyaz opel üstüme geliyor son anda iyice sıkışıp kurtuldum fakat arabayla aramda 1 ayna boyu mesafe kaldı hemen döndüm aracın peşine kulaklıktan da aynı zamanda 155 i aradım diyorum plaka bu bu istikamete gidiyorum durum böyle böyle oldu peşindeyim araçtan şikayetçiyim cevap normal seyrinize geri dönün biz plakayı anaons geçiçez yha diyorum arabayı yakalayın peşindeyim şikatçiyim en sonunda polis iyi beyfendi naparsanız yapın araç kaçtığını sandı fakat takip ettim bi kafeye oturdu tekrar 155 aradım ekip istedim gönderiyoruz beyfendi bir saat ağaç oldum orda artık hiç bir şeye güvenim kalmadı:cat::cat::cat::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
geçmiş olsun.
evet 155 çok ilgilidir gerçekten.
100 tane soru soruyorlar,onlar gelene kadar zaten insanlar ölmüş oluor!
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
bi arada benim motordan parmak izini almadılar tozlanmış bu motor diye alıştık artık:D
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Yok muydu yanında eski bir buji ya da ufak bir çakı. Tıslataydın lastiklerini. Ben genelde bujiyi tercih ediyorum, imza misali şeklin kalıyor ;)

Ben de dün arkadaşıma gidiyordum yaya olarak. Aracın biri ara sokakta en az 70le döndü virajı ve karşı şeritten döndü. Bu güzergah bu saatlerde sürekli kullandığım bir yol normalde. Motorum pert olduğu için yayayım bu aralar. Bir an düşündüm, " ya karşıdan ben geliyor olsaydım?". Ben dursam adam 70-80le patlayacak bana.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Yok muydu yanında eski bir buji ya da ufak bir çakı. Tıslataydın lastiklerini. Ben genelde bujiyi tercih ediyorum, imza misali şeklin kalıyor ;)

Ben de dün arkadaşıma gidiyordum yaya olarak. Aracın biri ara sokakta en az 70le döndü virajı ve karşı şeritten döndü. Bu güzergah bu saatlerde sürekli kullandığım bir yol normalde. Motorum pert olduğu için yayayım bu aralar. Bir an düşündüm, " ya karşıdan ben geliyor olsaydım?". Ben dursam adam 70-80le patlayacak bana.

cevap :D araç tenhada değildi
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Az gelişmiş toplumlarda trafiğin doğal yaşam alanına benzemesi normaldir ama bu demek değildirki bu yaşananlara göz yumalım.

Not: Araca buji fırlatmak bizi rahatlatır ama o şahıs o bujiyi neden yediğini bilmiyorsa hiç farkettirmez dahası motorculara karşı yoksa bile antipatisi oluşur.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Az gelişmiş toplumlarda trafiğin doğal yaşam alanına benzemesi normaldir ama bu demek değildirki bu yaşananlara göz yumalım.

Not: Araca buji fırlatmak bizi rahatlatır ama o şahıs o bujiyi neden yediğini bilmiyorsa hiç farkettirmez dahası motorculara karşı yoksa bile antipatisi oluşur.

155 i arıyosun tepki onu yapıosun tepki yok bunu yapıosun yok napıcaz biz :pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
başlığı açan arkadaş, birazdan polis düşmanı ilan edilebilirsin, hatta devlet düşmanı:D hazırlıklı ol:)
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
geçmiş olsun. polise asılsız ihbar vereceksin o zaman anında olay yerinde oluyorlar :mrgreen: türkiye gerçekleri işte :pale:
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
20 haziran gecesi motorumla denizli pamukkale üniversitesi etrafında turlarken araç sollamanın yasak olduğu yerde sağda park etmiş araba onun yanından geçen normal seyrinde araba bu aracı sollayan 09 ja 19* plakalı beyaz opel üstüme geliyor son anda iyice sıkışıp kurtuldum fakat arabayla aramda 1 ayna boyu mesafe kaldı hemen döndüm aracın peşine kulaklıktan da aynı zamanda 155 i aradım diyorum plaka bu bu istikamete gidiyorum durum böyle böyle oldu peşindeyim araçtan şikayetçiyim cevap normal seyrinize geri dönün biz plakayı anaons geçiçez yha diyorum arabayı yakalayın peşindeyim şikatçiyim en sonunda polis iyi beyfendi naparsanız yapın araç kaçtığını sandı fakat takip ettim bi kafeye oturdu tekrar 155 aradım ekip istedim gönderiyoruz beyfendi bir saat ağaç oldum orda artık hiç bir şeye güvenim kalmadı:cat::cat::cat::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

Yazdıklarını ve polisten beklentilerini hayretle okudum doğrusu... Sen polise güvenipte takip için arıyorsun öylemi :mrgreen: Allah'ta seni güldürsün emi :p

Yahu haline şükret. Sen yine ucuz atlatmışsın. Millet kaza yapıyor (ölümlü bir kaza olmadıkça) polis onunla bile ilgilenmiyor ki araç seni sıkıştırdığı için sen takip istiyorsun. Burda da çok konusu açıldı bunun. Uğraşmıyor işte adamlar...

Düşündüğün takip ancak California eyaletinde olur :p Hem karadan, hem havadan... :rendeer:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
evet bizlere ellerinden gelen yardımı yapıyorlar sağ olsunlar....:queen::queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben size boşuna haydarı eksik etmeyin demiyorum, sen onunla polis kanalıyla uğraşacağına o seninle uğraşsın..
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
164
Adı üstünde 155; adama 155 soru sormadan icraat yapmıyorlar aynı hareketi milletvekiline yapsalar bak neler oluyor o zaman,zorla insanın başını belaya sokuyorlar,başınız dertte ise 155'i arayın diye bangır bangır bağırırlar iş icraata geldimi herşey fos çıkıyor,aynı hareketi ben istanbulda haliç köprüsü m.köy istikametinde yapmıştım yıllar önce adamı yakaladım hatta geçtim,köprü sapağında duran trafik polisine durumu anllattım,nemi oldu kocaman bir hiç adam arabası ile polisin önünden bile yardıra yardıra gitti..uzun lafın kısası 155 fos malesef,ancak bakan çocuğu felan olmak lazım şikayetçi olmak için!!!!!!
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
yok abi ben normalde 155 taraftarıyım ama bazen çileden çıkarıyorlar ya insanı deli oluyorum işte o zman

155i aramak lazım ama bende burda, evimizi basıyolardı, polisi aradım, gelmediler dedim vatan haini ilan edildim:D
demek istediğimi tekrar söyliyim, polise fazla güvenmeyin, kendi başınızın çaresine bakmak önceliğiniz olsun, acı ama gerçek.

(ayrıca dün gebzede gayet kibar davranan motorlu polislerimizede selam burdan. uzun süredir görmediğim bir davranıştı, hatta şoktan kurtulmak içn su filan aldım:D iyilerde var yani, az da olsa...)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
başlığı açan arkadaş, birazdan polis düşmanı ilan edilebilirsin, hatta devlet düşmanı:D hazırlıklı ol:)

İlan edilecek bir durum yok ancak forum üyelerini polislerimizden çok çekmiş anlaşılan , 2 sayfa hakaret ve aşağılama mesajı diğer var , diğer topicte '' Ne Mutlu Türküm Diyene '' naraları atarken bu topicte polis muhalefeti mesajlar , dışardan bakan ne kadar dengesiz bir toplum olmuşuz bir tarafta şehit konvoyları , dağa çıkmalar bir yanda polislere taş atmalar diye düşünecektir....

polisi motor üzerinde suçlu olduğunu düşündüğün birini takip ederken telefon ile arayabiliyorsan tabiki ikinci planda kalmayı hak edersin her telefona ekip hareket etseydi gerçekten ihtiyacı olanlar ne yapardı , şikayet ettiğinde sağlığında ve malında bir kusur olmadığına göre telefondaki yetkili senin talebini eleme yetkisini kendinde bulacaktır ancak araç nedeniyle düştüm ayağım kırıldı motorum yola fırladı desen farklı olurdu...

bu aşamada plakayı Cumhuriyet Savcılığına vererek şikayette bulunabilir ve mahkemede şikayetini dile getirebilirsin.


hemen konuları asıp kesiyoruz ya diğer topiclerdeki şehitlerimize , rahmetlilere vb. yazılan mesajların topluluk psikolojısi ile galeyan sonucu yazıldığını düşünmek içten bile değil...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Kaç sene önce bayramda eve geldiğimizde bahçe kapısının kırılarak içeri girildiğini görüp evimize hırsız girdiğini anlamıştık ve hırsızın halen içeride olabileceği ihtimaline karşın evin çıkışlarını tutarak 155'i arayıp bu şekilde ihbarda bulunmuştuk.
Ancak karakola 10 dk. mesafedeki evimize polis ekibi tam 2 saat 15 dk. sonra gelmişti. Tabi biz bu arada babamla sopalarla içeri dalmıştık ve kimsecikler yoktu. Sonrasında gereksiz üstünkörü ve göstermelik olarak yapılan parmak izi araştırması ve birer ifade alıp 10 dk. sonra gitmişlerdi.
Sonuç mu? Sadece zaman kaybı.

Bir keresinde de yıllar önce caddebostan sahildeki migrosun alt tarafında hep ücretsiz olan otoparkında yeni yeni değnekçiler türemeye başladığında migrosun önündeki polis ekibine, araçlardan yasadışı para talep ediliyor dediğimde, "şikayetçi misin kardeşim, gel götürelim şikayetçi olduklarınla seni karakola, alalım ifadenizi orada" demişti polis arkadaşlar. Benimki de biraz saflıktı o zamanlar gerçi; kimbilir kime ihale edilmişti o otopark el altından anlaşılarak. Git şikayetçi ol, 1 saat sonra ikimizi de salsınlar, sonra oradaki keko beni ve arabamı kazısın belleğe, durduk yerde al başına belayı.
Şikayetinin arkasında durmazsan toplumsal huzuru sağlamak adına kimse adım atımıyor çünkü malesef.

Caddede motorla giderken neredeyse 5 cm. mesafeyle önüme kırıp drift yaparak giden 106 GTI'ı plakasına varana kadar gidip bizzat karakola ihbar etmem, sivil polisim diyerek benden kimlik isteyen ve ben kimlik sorduğumda arabasına binerek kaçan haydutların plaka ve araç modeline kadar ihbarda bulunmam, arkadaşımıza düşük hızda çarpıp hiçbirşey olmamış gibi basıp giden bayan sürücüyü plaka, araç marka ve modeline kadar ihbar edip şikayette bulunmam..

Bunlar gibi birçok örnek sayabilirim size.

Keşke sadece 1 tanesi bile takip edilip çözüme kavuşsaydı da güvenebilseydim polisimize.

Yorum sizin..
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Siz işi bilmiyorsunuz. Yapılacak en mantıklı şey ankesörlü bir telefondan o arabaya bomba ihbarında bulunmak. Bundan soonra gönül rahatlığı ve intikam almış olmanın verdiği mutlulukla yolunuza devam edebilirsiniz. Adamı durdururlar, arabasını ararlar, sonra merkeze goturup sorgularlar :bounce:

Not: Demedi demeyin böyle birşey bulunursa o polis %100 terfi eder. Ayrıca bomba patlaması riskinide alamaz polis. Arayın, ihbar edin söylemedi demeyin :cherry:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst