Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Yukarıdaki shel full sentetik ultrayı ilk defa gördüm bu shelin bi 5-10 versiyonu var galiba zırt pıt ambalaj değişiyor..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Yukarıdaki shel full sentetik ultrayı ilk defa gördüm bu shelin bi 5-10 versiyonu var galiba zırt pıt ambalaj değişiyor..

evet bende innovacı murat abiye almaya gittiğimde bu kutudan verdiler biraz tereddüt ettim ama aldım shell in kutuları hep değişmiş o eski kutularda elde kalanlar diyeceğim ama bu yeni kutuların üstünde 2008 yazıyor :silent:

türkiye ithalatçısına distribütörüne hiç güvenmiyorum herşey beklenir :cat:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
56
yine ben yine bi sorun motoru çalıştırdığımda bi problem yok vitese takıp gitmeye kalkarken motor gaz yemiyo sorun karbüratör mü yoksa başka bi sorun mu var aküyü bile değiştirdim motor tekleyip durmasa gidicem motorcuya ama arada 5 km var sorun ne sizce ?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
yine ben yine bi sorun motoru çalıştırdığımda bi problem yok vitese takıp gitmeye kalkarken motor gaz yemiyo sorun karbüratör mü yoksa başka bi sorun mu var aküyü bile değiştirdim motor tekleyip durmasa gidicem motorcuya ama arada 5 km var sorun ne sizce ?

tahminim

emniyet sigortasını attırmışsın akünün sağında küçük bir kutucuk var oralarda gizli bir minik sigorta var o sigorta attığı zaman motor çalşıyor fakat gaz yemiyor başka bişeyde olabilir tabi :silent:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
56
tahminim

emniyet sigortasını attırmışsın akünün sağında küçük bir kutucuk var oralarda gizli bir minik sigorta var o sigorta attığı zaman motor çalşıyor fakat gaz yemiyor başka bişeyde olabilir tabi :silent:

karbüratör temizliğini yaptım sigortaları değiştirdim yedekleri vardı...
şu anda sorun yine aynı ve motor ısınma yapmaya başladı çıldırıcam şu sorunun yanıtını bilen yok mu:S
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
su yagla ilgili olarak bugün degiştirdim.shell vsx sentetik koydurdum 15-50 full sentetik bulamadım bunu deneyim dedim,yagla ilgili düşüncelerinizi bekliyorum
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
karbüratör temizliğini yaptım sigortaları değiştirdim yedekleri vardı...
şu anda sorun yine aynı ve motor ısınma yapmaya başladı çıldırıcam şu sorunun yanıtını bilen yok mu:S

kardeşim sen fazla kurcalamadan bir honda servise git hangisini gidicem dersen bana özel mesaj at seni yönlendireyim:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:21 ----------

su yagla ilgili olarak bugün degiştirdim.shell vsx sentetik koydurdum 15-50 full sentetik bulamadım bunu deneyim dedim,yagla ilgili düşüncelerinizi bekliyorum

kutusu bunun aynısınmı?

shellllllllllllllllllll.jpg


ayrıca VSX tam sentetik ve kutusu böyle

dsc01908dy.jpg
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
karbüratör temizliğini yaptım sigortaları değiştirdim yedekleri vardı...
şu anda sorun yine aynı ve motor ısınma yapmaya başladı çıldırıcam şu sorunun yanıtını bilen yok mu:S

kardeşim geçmiş olsun benim tahminim sibop ayarı bozuk yada beyin ile alakalı servise baktırmanı tavsiye ederim geçmiş olsun olup bitenden bizi haberdar edersin kolay gelsin
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
24
selam

Selam arkadaşlar...bende bir innova hayranıyım.kısmetse kış başında ikinci el bir innovam olacak.ama öncelikle şunu sormak istiyorum.ben tel cant sevmiyorum.innovya ybr veya cbf 150 cantı taktırıp dubleks lastik yapabilirmiyiz:cyclopsan bunu deneyen oldumu.böylece daha kalın bir lastik kullanabiliriz diye düşünüyorum.siz ne dersiniz.saygılar...
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
merhaba,
öncelikle bir arkadaş innovanın ne yaktığını sormuş, benim 2010 model innovam enjeksiyonlu olanı yani, 100 km de 1.7 lt yakıyor, şehir içi dışı karışık... sırf şehir içi 1.8 i geçmedi şimdiye dek... ama sakin bir kasabada yaşıyorum ondandır...

kmsi 2000 oldu bu arada, yarın da ehliyeti almaya gideceğim, hazır gitmişken merkeze , servise de uğrayayım diyorum.. acaba bir shell bayisinden 15-50 tam sentetik yağ alsam yanımda götürsem değiştirirler mi, yoksa yağı da servisten mi almak zorundayım... sanırım serviste sadece castrol var dı... shell yerine tam sentetik bir castrol koydursam acaba çok fark eder mi... önerinizi bekliyorum arkdaşlar, hepinize selamlar...

ayrıca şehir merkezi 40 km uzaklıkta(gidiş geliş sahilde bir tur, toplam 100km yaparım o gün), bu benim ilk uzun mesafem olacak, yakıtı ve sürüş konforunu test edip, aktarmaya çalışacağım sizlere...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar...bende bir innova hayranıyım.kısmetse kış başında ikinci el bir innovam olacak.ama öncelikle şunu sormak istiyorum.ben tel cant sevmiyorum.innovya ybr veya cbf 150 cantı taktırıp dubleks lastik yapabilirmiyiz:cyclopsan bunu deneyen oldumu.böylece daha kalın bir lastik kullanabiliriz diye düşünüyorum.siz ne dersiniz.saygılar...

Büyüklük farkı var.

merhaba,
öncelikle bir arkadaş innovanın ne yaktığını sormuş, benim 2010 model innovam enjeksiyonlu olanı yani, 100 km de 1.7 lt yakıyor, şehir içi dışı karışık... sırf şehir içi 1.8 i geçmedi şimdiye dek... ama sakin bir kasabada yaşıyorum ondandır...

kmsi 2000 oldu bu arada, yarın da ehliyeti almaya gideceğim, hazır gitmişken merkeze , servise de uğrayayım diyorum.. acaba bir shell bayisinden 15-50 tam sentetik yağ alsam yanımda götürsem değiştirirler mi, yoksa yağı da servisten mi almak zorundayım... sanırım serviste sadece castrol var dı... shell yerine tam sentetik bir castrol koydursam acaba çok fark eder mi... önerinizi bekliyorum arkdaşlar, hepinize selamlar...

ayrıca şehir merkezi 40 km uzaklıkta(gidiş geliş sahilde bir tur, toplam 100km yaparım o gün), bu benim ilk uzun mesafem olacak, yakıtı ve sürüş konforunu test edip, aktarmaya çalışacağım sizlere...

Servis'e istediğin kaliteli bir yağı götürdükten sonra bir sorun çıkmaz sanırım onu koyarlar.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Selam arkadaşlar...bende bir innova hayranıyım.kısmetse kış başında ikinci el bir innovam olacak.ama öncelikle şunu sormak istiyorum.ben tel cant sevmiyorum.innovya ybr veya cbf 150 cantı taktırıp dubleks lastik yapabilirmiyiz:cyclopsan bunu deneyen oldumu.böylece daha kalın bir lastik kullanabiliriz diye düşünüyorum.siz ne dersiniz.saygılar...

innova için hesap edilmiş en güzel jantlar üzerindeki orj. jantları, malesef tubeless değil ama çok orjinal innova için imal edilmiş fiyakalı 17" alaşımlı jantlar var, biraz tuzlu ve türkiyede zor bulunuyor onlardan alıp takabilirsin:cat:

çinli jantını tavsiye etmiyorum, takmada yazık olur. kymco aktiv125 e takmış bi halta benzemiyor. (ben kullandım)

ybr ve cbf150 jantı 18" :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:03 ----------

merhaba,
öncelikle bir arkadaş innovanın ne yaktığını sormuş, benim 2010 model innovam enjeksiyonlu olanı yani, 100 km de 1.7 lt yakıyor, şehir içi dışı karışık... sırf şehir içi 1.8 i geçmedi şimdiye dek... ama sakin bir kasabada yaşıyorum ondandır...

kmsi 2000 oldu bu arada, yarın da ehliyeti almaya gideceğim, hazır gitmişken merkeze , servise de uğrayayım diyorum.. acaba bir shell bayisinden 15-50 tam sentetik yağ alsam yanımda götürsem değiştirirler mi, yoksa yağı da servisten mi almak zorundayım... sanırım serviste sadece castrol var dı... shell yerine tam sentetik bir castrol koydursam acaba çok fark eder mi... önerinizi bekliyorum arkdaşlar, hepinize selamlar...

ayrıca şehir merkezi 40 km uzaklıkta(gidiş geliş sahilde bir tur, toplam 100km yaparım o gün), bu benim ilk uzun mesafem olacak, yakıtı ve sürüş konforunu test edip, aktarmaya çalışacağım sizlere...

hoca o sorana bakma sen o 100km de 0.5lt yakmazsa almam diyor innova:queen: 100km de 1.8lt çok diyor, innova ile ilgili dökmediğimiz bilgi kalmadı adam hala cbf 150, ybr125 dolanıp duruyor topic topic , safi rüzgar :mrgreen:

istiyorlarki benim dediğimi herkes teyyid etsin! benim övmemle honda cub honda cub olacaksa hiç olmasın :mrgreen:


motordan anlayan adam cbf 150 mi innovamı ybr mi diye sormaz hele hele innova 125i

bizim derdimiz ne!? innova al bize dua et başka ne kazancımız olacak:mrgreen:

yağ konusuna gelince shell tam sentetiği al git servis değiştirsin büyük ihtimal sana laga luga yapacaklar ama sen aldırma kesinlikle aldırma o yağ castrole 10 basar, castrol yağ olsa ben 10w50 olanı koyacam ama gereksiz:cat:

mobil 1

shell advance vsx
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Arkadaşlar benim far ı güçlendirmem lazım

h7 12v 55w narva veya mtec far taktırmayı düşünüyorum daha önce deneyen varmı?
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
bu arada baktım da 1000km den 2000 km ye 5buçuk ayda gelmişim... ne kadar az kullanıyorum yav :)

servis zaten 6 ay sonra gel demişti km dolmasa bile... anlaşılan ben 1000km de bir değil de 6 ayda bir değiştireceğim yağı :)

selamlar...
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
24
satoyama ve motor hocası arkadaşlarım verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.tekeriniz düz bassın.Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
kardeşim sen fazla kurcalamadan bir honda servise git hangisini gidicem dersen bana özel mesaj at seni yönlendireyim:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:21 ----------



kutusu bunun aynısınmı?

shellllllllllllllllllll.jpg


ayrıca VSX tam sentetik ve kutusu böyle

dsc01908dy.jpg
,

evet satoyama alttaki vsx ten koydurdum kendileri 20 tl :) aldıgım yerde yagı aldınmı degişimi ücretsiz yapıyorlarmış orda hallettirdim.
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
23
innova için hesap edilmiş en güzel jantlar üzerindeki orj. jantları, malesef tubeless değil ama çok orjinal innova için imal edilmiş fiyakalı 17" alaşımlı jantlar var, biraz tuzlu ve türkiyede zor bulunuyor onlardan alıp takabilirsin:cat:

çinli jantını tavsiye etmiyorum, takmada yazık olur. kymco aktiv125 e takmış bi halta benzemiyor. (ben kullandım)

ybr ve cbf150 jantı 18" :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:03 ----------



hoca o sorana bakma sen o 100km de 0.5lt yakmazsa almam diyor innova:queen: 100km de 1.8lt çok diyor, innova ile ilgili dökmediğimiz bilgi kalmadı adam hala cbf 150, ybr125 dolanıp duruyor topic topic , safi rüzgar :mrgreen:

istiyorlarki benim dediğimi herkes teyyid etsin! benim övmemle honda cub honda cub olacaksa hiç olmasın :mrgreen:


motordan anlayan adam cbf 150 mi innovamı ybr mi diye sormaz hele hele innova 125i

bizim derdimiz ne!? innova al bize dua et başka ne kazancımız olacak:mrgreen:

yağ konusuna gelince shell tam sentetiği al git servis değiştirsin büyük ihtimal sana laga luga yapacaklar ama sen aldırma kesinlikle aldırma o yağ castrole 10 basar, castrol yağ olsa ben 10w50 olanı koyacam ama gereksiz:cat:

mobil 1

shell advance vsx

arkadasım istersen duzgun konus sana bısey danıstık adamı gece gece sınır edıyosun ayrıca neyını sormıcam innova yı sade yakıt ıstıyorum verdıgın cvpları duzgun ver ukalalasma burası bılgı paylasım yerı degılmı sen ne hakla dalga gecıyosun ruzgar o!!!!!!!!!!!!!! motordan anlayan adam cbf 150 mi innovamı ybr mi diye sormaz hele hele innova 125i !!!!!!!!!!!!!! bunlar ne ???? burası sohbet tarzında aynı andada bılgı paylasım yerı degılmı????boyle bıyerse senın havan kime............

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:51 ----------

hoca o sorana bakma sen o 100km de 0.5lt yakmazsa almam diyor innova:queen: 100km de 1.8lt çok diyor, innova ile ilgili dökmediğimiz bilgi kalmadı adam hala cbf 150, ybr125 dolanıp duruyor topic topic , safi rüzgar ???????????? bu burnundan kıl aldırmayıs ne ??? sanane benım dolanmamdan benım param degılmı sanane bundan sanane benım edındıgım bılgıden neye dayanarak dalga gecıyosun sen????????????

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:53 ----------

100km de 1.8lt çok diyor BUNU NERDE YAZDIM BEN ACIKLARMISIN ACİL CVP BEKLIYORUM SENDEN ACİLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:57 ----------

ayrıca ubuntu67 arkadasım senınkı enjeksıyon gonul ıster bızde alalım ama ben 2. el 2005-2007 arasında bakıyorum yanı senın 1.8 ıse sanırım benım alacaklarım 2.2 cıvarı yakar kafamda bu olustu ayrıca uste yaptıgım gergınlık ıcın herkezden ozur dılıyorum kusura bakmayın (tabı onları bana yazan harıç) yapmak zorundaydım adam resmen kral sankı dalga gecıyo
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
adnan şimşek kardeşim sen innova al gel ben senden özür dileyeceğim ilk deponuda ben dolduracağım :cat:

safi rüzgar yapmadığını ozaman ispatlarsın :wiinkk:

fazla celallenme! innovayı alınca ozaman beni anlar eski mesajlarına bakar kendi yazdıklarına gülersin :cat:


ayrıca yazındaki imla dan birşey anlaşılmıyor, biraz daha dikkat et alıntılar birbirine girmiş

yaşın kaç onuda bilmiyorum


ayrıca kişisel bilgilerimden msn bölümünü sileceğim bu güne kadar en az 20 kişi ekleyip "innova alıcam abi" diye 2 saat bana dil döktürmüştür ee ne oldu o 20 kişiden hiç biri bisiklet bile almamıştır

kusura bakmayın benimde sinirlerim allak bullak oldu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:12 ----------

valla honda cub konusunda kralını tanımam (@aykan hariç) varsa daha çok şey bilen çıksın konuşsun, başka bilen anlayan adam varsa saygı duyarım. honda cub sadece innovadan ibaret de değildir

ben yaşayarak öğrendim googleden değil :cat:

amacım herkese yardımcı olmak ve öylede yaptım bildiğimi hep yazdım bilmediğime sustum

honda cub saygı duyulacak bir motordur her konuda yardımcı olurum ama benzin hesabı yaparak innova alınmaz :cat:

hem kralım hem ukalayım bu saatten sonra:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:30 ----------

Arkadaşlar benim far ı güçlendirmem lazım

h7 12v 55w narva veya mtec far taktırmayı düşünüyorum daha önce deneyen varmı?

1. innova S2 duy kullanır H7 ampul zaten olmaz biraz uydurarak H4 taklıyor

2.mtec dediğin xenon sa eğer ben önceki innovaya taktırmıştım! innovaya H4 xenon lar oluyor fakat innovanın devre yapısı motorlu denilen xenonları çalıştırmıyor yani uzun kısa yapamıyorsunuz, xenon için kısa ama güçlü bir farın oluyor

3. sakın 55w-60w H4 halogen ampul takma hem verimli yanmıyor hemde akünü zora sokuyor :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
25
3. sakın 55w-60w H4 halogen ampul takma hem verimli yanmıyor hemde akünü zora sokuyor :cat:[/QUOTE]
:cat: evet ben taktım 12 v 35 -35 w gibi göstermedi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst