- Katılım
- 12 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,059
Evet beyler gün geldi çattı 8000 bakımına. Daha 2009 ekim ayında bu topicte cıbıf alıcam yardım lütfen diye sızlanışlarımı bilen bilir8 ayda 8000 yaptı bizim cıbıf bu gidişe sonumuz pek hayır değil :cherry: D&B ümraniye kasım ustayı aradım dün, işçilik dahil herşey bir arıza yoksa 81tl dedi. Büyük ihtimalle yapılacaklar şöyle..
Buji değişecek,
Hava filtresi değişecek,
Karbüratör bakımı,
Zincir gergi ve dişli bakımı,
elciklere manetlere bi wd-40 sıkarlar
subaplarada şöyle bir bakarlar, o kadar... Bu cumartesi yaptırıcam yaptırdıktan sonra detaylıca anlatırım.
ufak tefek detaylar fln filan işte..
8.000 bakımı standart 72 tl değilmiydi faturası duruyor ve aynı işlemler yapıldı...daha 1.000 km önce yaptırdım...