Abim şu ayna işini halledelim tamam biraz araştırdım uzun wiwide karar kıldım. Yazın ulen benim adımı![]()
Bu arada arkadaşlar aynalarım az önce geldi.
Acayip güzel gözüküyorlar. Aynanın camları açık mavi, gece sürüşlerinde arkadaki aracın gözü almasını engelliyormuş.
Fakat alışık olmadığımdan olabilir ilk baktığımda, görüş alanı (bizim nikelajlı aynalara nazaran) küçük gibi geldi.
Görsel olarak süper, bakalım işlevselliği nasıl olacak?
Montaj sonrası bu durum hakkında net yorum yapabilirim.
Dip not : PTT'nin uluslararası takip sistemi bi halta yaramıyormuş.
Sisteme göre kargom hala istanbulda gözüküyor.![]()
Bu arada arkadaşlar aynalarım az önce geldi.
Acayip güzel gözüküyorlar. Aynanın camları açık mavi, gece sürüşlerinde arkadaki aracın gözü almasını engelliyormuş.
Fakat alışık olmadığımdan olabilir ilk baktığımda, görüş alanı (bizim nikelajlı aynalara nazaran) küçük gibi geldi.
Görsel olarak süper, bakalım işlevselliği nasıl olacak?
Montaj sonrası bu durum hakkında net yorum yapabilirim.
Dip not : PTT'nin uluslararası takip sistemi bi halta yaramıyormuş.
Sisteme göre kargom hala istanbulda gözüküyor.![]()
Hacı fotoğrafla...orjinallede yanyana koyuver...haydi hayırlı olsun...ha birde motorun açık biyerdeyse koroplast battal boy çöp torbasıyla sırf aynaların olduğu bölgeyi (uzuns süreli açığa bıraktığın zamanlarda) poşetle valla aga...gideri var her türlü agam nazar değmesin şimdiden...sonra meto aga nazar ettin deme bana...ben bilirim bizim serseriler göz diktimi kaçırmazlar...
Frenlerdeki olayda ihtimalleri sıralıyorum,
1- Sıfır cbf'te hidrolik yağı yenidir, senin motorda hidrolik fren yağı eskidir.
Normalde her yıl, yada 2 yılda bir fren hidrolik sıvısının yenisi ile değiştirilmesi gerekiyor. Bir çok servis ve biz kullanıcılarda buna pek dikkat etmiyoruz.
2- Balatalardan olabilir. Çakma, çin işi balatalar yüzünden olabilir.
3- Fren diskinde çok aşınma vs. varsa olabilir.
4- Ön fren diskinde wd40 gibi ince yağlardan kalmış olabilr.
(Çözüm: Balata spreyi ile temizlemek)
5- O fren manetine basınca gelen çıt yada tık sesi bendede geliyor.
Çözmek için detaylıca hiç uğraşmadım.
Serviste çözümü bulursan bizimle paylaşırsın Ferhat :cat:
Senin motorun frenleri ile sıfır cbf'nin frenleri arasındaki fark bence fren hidrolik sıvısının eski olması diye düşünüyorum.
Servise fren hidroliğini değiştirtebilirsin.
Motorla alakalı aklına takılan en küçük birşey bile varsa servise sor,
muhtemelen çözüm bulurlar.
Fakat buradaki rulman ön lastikten, kafadan bir darbe almadıkça dağılmaz diye düşünüyorum.
Bu arada arkadaşlar aynalarım az önce geldi.
Acayip güzel gözüküyorlar. Aynanın camları açık mavi, gece sürüşlerinde arkadaki aracın gözü almasını engelliyormuş.
Fakat alışık olmadığımdan olabilir ilk baktığımda, görüş alanı (bizim nikelajlı aynalara nazaran) küçük gibi geldi.
Görsel olarak süper, bakalım işlevselliği nasıl olacak?
Montaj sonrası bu durum hakkında net yorum yapabilirim.
Dip not : PTT'nin uluslararası takip sistemi bi halta yaramıyormuş.
Sisteme göre kargom hala istanbulda gözüküyor.![]()
Eyvallah Mete hocam sağolasın. Dediklerini dikkate alıyorum. Acımadan çalarlar.
Akşam eve gidince iki aynayı yanyana koyup fotoğraflarım, tahminime göre boyları eşit yada yeni gelen 1,2 cm uzun olabilir. Çok fark yok yani.
Göz aşinalığı olarak bakınca çok fark hissetmedim.
Senin ybr aynaları mesela baya uzun bizim orijinallerden.
Hacı bırak aynayı motoru götürürler kitapsızlar...benim kalıpda o orantıda geniş hacı...yani uzun saplı belki standart bir arkadaşa fazla gelecek...kelebk gibi duracak...yani seçimi aldığınız yerde yaparsınız artık...
Metehan abi senin aynalar yukarı dorumu uzun yanlara doğrumu şindi
Başıma 2 kere geldi 2 araba arasından tam geçiyorum bakıyorum koruma demiri gideon kurtario ayna aynaya geldikmi güm:mrgreen:
Dün 1 pejo aynası çatlattım Allahtan ufak yer tanıdık çıktı dedim dayı bi cam kestiririk uğra bi ara..Canın sağolsun senin dedi![]()
İsmail,aynaları taktığında,resimlerde gözüme güzel görünürse,direk söyleyim,seni zahmete sokucam,haberin olsun![]()
mete abi uzun aynalar senin dediğin gibi çok işlevsel hele senin boyutlarda olunca ama bana göre kısa ybr aynası yeni ve kısa olan daha orjinal bir görüntü sağlıyor uzun olan çok cılız duruyo....yani benim için cbfin aynalarında sorun yok ama sırf görsellik için değiştirebilirim o yüzden de aydoğanx'i bekliyorum bi taksında aynaları görelim neymiş ne değilmiş![]()
Hacı kısada işe yarar şıdandart kullanıcılarda...Müco sen İstanbuldasın..motoruna birde köpek bağla...bizim ırgızımız daha çok...![]()
abi ben motoru eve sokuyorum apartmanın içine birde kilitliyorum hangi hırsız zincirimi açacakmış şaşarım:mrgreen:buna rağmen bazı geceleri uyuyamıyorum bide dışarı koysam motoru heralde sokakta yatarım![]()
Motosikletlerimizin çalındığını düşünemiyorum aga...tamam hayatta herşey var ama aklımız giderdi herhalde...Allah korusun şom ağızlı...:queen:
söyleyince bile başımdan aşağı kaynar sular döküldüabi allah korusun ne diyosun ya çalındı bi dert polis karakol uğraş bi dert aman aman allah korusun hepimizin canınıda malınıda...