Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Abim şu ayna işini halledelim tamam biraz araştırdım uzun wiwide karar kıldım. Yazın ulen benim adımı :D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abim şu ayna işini halledelim tamam biraz araştırdım uzun wiwide karar kıldım. Yazın ulen benim adımı :D

Hacı herşeyi devletten bekleme bak koordinatlar telefon nambırları verildi...az takip et yav işini...:cat:

bu uzun kısa muhabbeti yüzünden memnuyetsizlik falan olabilir...kimi beğenir kimi beğenmez...ben o yüzden karışmak istemiyorum...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Bu arada arkadaşlar aynalarım az önce geldi. :)
Acayip güzel gözüküyorlar. Aynanın camları açık mavi, gece sürüşlerinde arkadaki aracın gözü almasını engelliyormuş.

Fakat alışık olmadığımdan olabilir ilk baktığımda, görüş alanı (bizim nikelajlı aynalara nazaran) küçük gibi geldi.
Görsel olarak süper, bakalım işlevselliği nasıl olacak?

Montaj sonrası bu durum hakkında net yorum yapabilirim.

Dip not : PTT'nin uluslararası takip sistemi bi halta yaramıyormuş.
Sisteme göre kargom hala istanbulda gözüküyor.:)
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Bu arada arkadaşlar aynalarım az önce geldi. :)
Acayip güzel gözüküyorlar. Aynanın camları açık mavi, gece sürüşlerinde arkadaki aracın gözü almasını engelliyormuş.

Fakat alışık olmadığımdan olabilir ilk baktığımda, görüş alanı (bizim nikelajlı aynalara nazaran) küçük gibi geldi.
Görsel olarak süper, bakalım işlevselliği nasıl olacak?

Montaj sonrası bu durum hakkında net yorum yapabilirim.

Dip not : PTT'nin uluslararası takip sistemi bi halta yaramıyormuş.
Sisteme göre kargom hala istanbulda gözüküyor.:)

Usta burdan bile bakınca güzel gözüküyorsa bizim cıbıfların üzerinde tahmin edebiliyorum. Bu iş bana biraz pahalıya patlar sanırım ben şu wiwilerden takıcam. Xenonu hallettik Allaha şükür, sıra lastik ve aynalarda. Hazır ucuzken şu aynalarıda aradan çıkartıcam. En sona lastik kalıyor, oda sanırım Michelin olacak almışken tam alalaım demi :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bu arada arkadaşlar aynalarım az önce geldi. :)
Acayip güzel gözüküyorlar. Aynanın camları açık mavi, gece sürüşlerinde arkadaki aracın gözü almasını engelliyormuş.

Fakat alışık olmadığımdan olabilir ilk baktığımda, görüş alanı (bizim nikelajlı aynalara nazaran) küçük gibi geldi.
Görsel olarak süper, bakalım işlevselliği nasıl olacak?

Montaj sonrası bu durum hakkında net yorum yapabilirim.

Dip not : PTT'nin uluslararası takip sistemi bi halta yaramıyormuş.
Sisteme göre kargom hala istanbulda gözüküyor.:)

Hacı fotoğrafla...orjinallede yanyana koyuver...haydi hayırlı olsun...ha birde motorun açık biyerdeyse koroplast battal boy çöp torbasıyla sırf aynaların olduğu bölgeyi (uzuns süreli açığa bıraktığın zamanlarda) poşetle valla aga...gideri var her türlü agam nazar değmesin şimdiden...:p sonra meto aga nazar ettin deme bana...ben bilirim bizim serseriler göz diktimi kaçırmazlar...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Hacı fotoğrafla...orjinallede yanyana koyuver...haydi hayırlı olsun...ha birde motorun açık biyerdeyse koroplast battal boy çöp torbasıyla sırf aynaların olduğu bölgeyi (uzuns süreli açığa bıraktığın zamanlarda) poşetle valla aga...gideri var her türlü agam nazar değmesin şimdiden...:p sonra meto aga nazar ettin deme bana...ben bilirim bizim serseriler göz diktimi kaçırmazlar...

Eyvallah Mete hocam sağolasın. Dediklerini dikkate alıyorum. Acımadan çalarlar.

Akşam eve gidince iki aynayı yanyana koyup fotoğraflarım, tahminime göre boyları eşit yada yeni gelen 1,2 cm uzun olabilir. Çok fark yok yani.
Göz aşinalığı olarak bakınca çok fark hissetmedim.
Senin ybr aynaları mesela baya uzun bizim orijinallerden.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Frenlerdeki olayda ihtimalleri sıralıyorum,
1- Sıfır cbf'te hidrolik yağı yenidir, senin motorda hidrolik fren yağı eskidir.
Normalde her yıl, yada 2 yılda bir fren hidrolik sıvısının yenisi ile değiştirilmesi gerekiyor. Bir çok servis ve biz kullanıcılarda buna pek dikkat etmiyoruz.
2- Balatalardan olabilir. Çakma, çin işi balatalar yüzünden olabilir.
3- Fren diskinde çok aşınma vs. varsa olabilir.
4- Ön fren diskinde wd40 gibi ince yağlardan kalmış olabilr.
(Çözüm: Balata spreyi ile temizlemek)
5- O fren manetine basınca gelen çıt yada tık sesi bendede geliyor.
Çözmek için detaylıca hiç uğraşmadım. :)

Serviste çözümü bulursan bizimle paylaşırsın Ferhat :cat:

Senin motorun frenleri ile sıfır cbf'nin frenleri arasındaki fark bence fren hidrolik sıvısının eski olması diye düşünüyorum.

Servise fren hidroliğini değiştirtebilirsin.
Motorla alakalı aklına takılan en küçük birşey bile varsa servise sor,
muhtemelen çözüm bulurlar.




Fakat buradaki rulman ön lastikten, kafadan bir darbe almadıkça dağılmaz diye düşünüyorum.

Bu arada arkadaşlar aynalarım az önce geldi. :)
Acayip güzel gözüküyorlar. Aynanın camları açık mavi, gece sürüşlerinde arkadaki aracın gözü almasını engelliyormuş.

Fakat alışık olmadığımdan olabilir ilk baktığımda, görüş alanı (bizim nikelajlı aynalara nazaran) küçük gibi geldi.
Görsel olarak süper, bakalım işlevselliği nasıl olacak?

Montaj sonrası bu durum hakkında net yorum yapabilirim.

Dip not : PTT'nin uluslararası takip sistemi bi halta yaramıyormuş.
Sisteme göre kargom hala istanbulda gözüküyor.:)



Aydoğan abi bende ön freni sıktığımda sanki kum toz varmışçasına bi ses çıkıyo..Balatalara baktım yeni ama çin malimi taktilar artık bilmiyorum..
Bende balata spreyi deniycem olmassa onlarıda değiştiricem..

Bu arada abi aynalar çok güzel gözüküyo motora takınca daha bi güzel olucaktır eminim fotoları bekliyoruz:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Eyvallah Mete hocam sağolasın. Dediklerini dikkate alıyorum. Acımadan çalarlar.

Akşam eve gidince iki aynayı yanyana koyup fotoğraflarım, tahminime göre boyları eşit yada yeni gelen 1,2 cm uzun olabilir. Çok fark yok yani.
Göz aşinalığı olarak bakınca çok fark hissetmedim.
Senin ybr aynaları mesela baya uzun bizim orijinallerden.

Hacı bırak aynayı motoru götürürler kitapsızlar...benim kalıpda o orantıda geniş hacı...yani uzun saplı belki standart bir arkadaşa fazla gelecek...kelebk gibi duracak...yani seçimi aldığınız yerde yaparsınız artık...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Hacı bırak aynayı motoru götürürler kitapsızlar...benim kalıpda o orantıda geniş hacı...yani uzun saplı belki standart bir arkadaşa fazla gelecek...kelebk gibi duracak...yani seçimi aldığınız yerde yaparsınız artık...

Metehan abi senin aynalar yukarı dorumu uzun yanlara doğrumu şindi:p

Başıma 2 kere geldi 2 araba arasından tam geçiyorum bakıyorum koruma demiri gideon kurtario ayna aynaya geldikmi güm:mrgreen:
Dün 1 pejo aynası çatlattım Allahtan ufak yer tanıdık çıktı dedim dayı bi cam kestiririk uğra bi ara..Canın sağolsun senin dedi:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan abi senin aynalar yukarı dorumu uzun yanlara doğrumu şindi:p

Başıma 2 kere geldi 2 araba arasından tam geçiyorum bakıyorum koruma demiri gideon kurtario ayna aynaya geldikmi güm:mrgreen:
Dün 1 pejo aynası çatlattım Allahtan ufak yer tanıdık çıktı dedim dayı bi cam kestiririk uğra bi ara..Canın sağolsun senin dedi:)

Hacı şimdi 3 tip ayna var...

1.eski tip bizim işimize yaramayan eski tip takım...eski ybrler için...köşesinden kırvımındn belli...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-ybr-ayna-eski-model/detay



2.tip yeni takım kısa olan takım...bizim orjinallerden pek farkı yok...fotoyu büyültün...

http://www.ozgurmotor.com.tr/YBR-AYNA-SAG-SOL-TAKIM-pid-312.html



3.tip ise bizim aradığımız tip uzun saplı olan...farkı anlıyorsunuz değilmi...

Bu Moto Ay dikkatimi çok çekiyor...Sürat Motor gibi her aradığımızı bulabiliriz...Bahçelievlerdeymiş...kararınızı verin...


http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...et-yamaha-ybr125-yeni-model-ayna-takimi/detay

uzun kısa sap arasındaki fark bariz...benim fotolardan bakın kararınızı verin...

SANY0083-1.jpg





uzun sap ve kısa sap arasında fiyat farkı olması gayet doğasl aslında yav...bu motorcuhayri kısa saplıya 10 lira diyor galiba...sirkecide falan 15-20 lira...ama uzun saplı 20-25 arası değişiyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
mete abi uzun aynalar senin dediğin gibi çok işlevsel hele senin boyutlarda olunca ama bana göre kısa ybr aynası yeni ve kısa olan daha orjinal bir görüntü sağlıyor uzun olan çok cılız duruyo....yani benim için cbfin aynalarında sorun yok ama sırf görsellik için değiştirebilirim o yüzden de aydoğanx'i bekliyorum bi taksında aynaları görelim neymiş ne değilmiş:)
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
İsmail,aynaları taktığında,resimlerde gözüme güzel görünürse,direk söyleyim,seni zahmete sokucam,haberin olsun:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete abi uzun aynalar senin dediğin gibi çok işlevsel hele senin boyutlarda olunca ama bana göre kısa ybr aynası yeni ve kısa olan daha orjinal bir görüntü sağlıyor uzun olan çok cılız duruyo....yani benim için cbfin aynalarında sorun yok ama sırf görsellik için değiştirebilirim o yüzden de aydoğanx'i bekliyorum bi taksında aynaları görelim neymiş ne değilmiş:)

Hacı kısada işe yarar şıdandart kullanıcılarda...Müco sen İstanbuldasın..motoruna birde köpek bağla...bizim ırgızımız daha çok...:p
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Hacı kısada işe yarar şıdandart kullanıcılarda...Müco sen İstanbuldasın..motoruna birde köpek bağla...bizim ırgızımız daha çok...:p

abi ben motoru eve sokuyorum apartmanın içine birde kilitliyorum hangi hırsız zincirimi açacakmış şaşarım:mrgreen:buna rağmen bazı geceleri uyuyamıyorum bide dışarı koysam motoru heralde sokakta yatarım:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi ben motoru eve sokuyorum apartmanın içine birde kilitliyorum hangi hırsız zincirimi açacakmış şaşarım:mrgreen:buna rağmen bazı geceleri uyuyamıyorum bide dışarı koysam motoru heralde sokakta yatarım:)

Motosikletlerimizin çalındığını düşünemiyorum aga...tamam hayatta herşey var ama aklımız giderdi herhalde...Allah korusun şom ağızlı...:queen:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Motosikletlerimizin çalındığını düşünemiyorum aga...tamam hayatta herşey var ama aklımız giderdi herhalde...Allah korusun şom ağızlı...:queen:

söyleyince bile başımdan aşağı kaynar sular döküldü:)abi allah korusun ne diyosun ya çalındı bi dert polis karakol uğraş bi dert aman aman allah korusun hepimizin canınıda malınıda...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
söyleyince bile başımdan aşağı kaynar sular döküldü:)abi allah korusun ne diyosun ya çalındı bi dert polis karakol uğraş bi dert aman aman allah korusun hepimizin canınıda malınıda...

Ölümlü dünya kanka hayatın içinde herşey var...:cat:

bu koso aynaların bi fotosunu atsana Aydoğancım...:pale: verdin coşkuyu ...
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Evet beyler gün geldi çattı 8000 bakımına. Daha 2009 ekim ayında bu topicte cıbıf alıcam yardım lütfen diye sızlanışlarımı bilen bilir :) 8 ayda 8000 yaptı bizim cıbıf bu gidişe sonumuz pek hayır değil :cherry: D&B ümraniye kasım ustayı aradım dün, işçilik dahil herşey bir arıza yoksa 81tl dedi. Büyük ihtimalle yapılacaklar şöyle..

Buji değişecek,
Hava filtresi değişecek,
Karbüratör bakımı,
Zincir gergi ve dişli bakımı,
elciklere manetlere bi wd-40 sıkarlar
subaplarada şöyle bir bakarlar, o kadar... Bu cumartesi yaptırıcam yaptırdıktan sonra detaylıca anlatırım.
ufak tefek detaylar fln filan işte..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst