Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Evet beyler gün geldi çattı 8000 bakımına. Daha 2009 ekim ayında bu topicte cıbıf alıcam yardım lütfen diye sızlanışlarımı bilen bilir :) 8 ayda 8000 yaptı bizim cıbıf bu gidişe sonumuz pek hayır değil :cherry: D&B ümraniye kasım ustayı aradım dün, işçilik dahil herşey bir arıza yoksa 81tl dedi. Büyük ihtimalle yapılacaklar şöyle..

Buji değişecek,
Hava filtresi değişecek,
Karbüratör bakımı,
Zincir gergi ve dişli bakımı,
elciklere manetlere bi wd-40 sıkarlar
subaplarada şöyle bir bakarlar, o kadar... Bu cumartesi yaptırıcam yaptırdıktan sonra detaylıca anlatırım.
ufak tefek detaylar fln filan işte..

8.000 bakımı standart 72 tl değilmiydi faturası duruyor ve aynı işlemler yapıldı...daha 1.000 km önce yaptırdım...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
bu koso aynaların bi fotosunu atsana Aydoğancım...:pale: verdin coşkuyu ...

Yok aga yahu ne coşkusu. :)
Uzun YBR aynalarının, bu kosolardan daha iyi arkayı göstereceğini düşünüyorum.
Bunların sap kısmı çok uzun değil çünkü.

Bana gelen aynaların fotosunu şu anda atamıyorum.
İşyerinde olduğum için foto makinem yanımda değil.

Temsili olanlarda şunlar, camı aynı burada gözüken gibi açık mavi :

KOSO01.jpg


KOSO02.jpg


KOSO03.jpg


KOSO04.jpg



Evet beyler gün geldi çattı 8000 bakımına. Daha 2009 ekim ayında bu topicte cıbıf alıcam yardım lütfen diye sızlanışlarımı bilen bilir :) 8 ayda 8000 yaptı bizim cıbıf bu gidişe sonumuz pek hayır değil :cherry: D&B ümraniye kasım ustayı aradım dün, işçilik dahil herşey bir arıza yoksa 81tl dedi. Büyük ihtimalle yapılacaklar şöyle..

Buji değişecek,
Hava filtresi değişecek,
Karbüratör bakımı,
Zincir gergi ve dişli bakımı,
elciklere manetlere bi wd-40 sıkarlar
subaplarada şöyle bir bakarlar, o kadar... Bu cumartesi yaptırıcam yaptırdıktan sonra detaylıca anlatırım.
ufak tefek detaylar fln filan işte..

Hadi hayırlısı.
Senden ricam , hangi kodlu buji taktıklarına özellikle dikkat et.
Birde koydukları motor yağının kutusunu al eline ve özelikle arkasına bak "API , SG" gibi bir ibare olur, hangi sınıf olduğuna dikkat et.


8.000 bakımı standart 72 tl değilmiydi faturası duruyor ve aynı işlemler yapıldı...daha 1.000 km önce yaptırdım...

Mücahid, 8bin bakımında servis sana hangi kodlu bujiyi takmış?
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Yok aga yahu ne coşkusu. :)
Uzun YBR aynalarının, bu kosolardan daha iyi arkayı göstereceğini düşünüyorum.
Bunların sap kısmı çok uzun değil çünkü.

Bana gelen aynaların fotosunu şu anda atamıyorum.
İşyerinde olduğum için foto makinem yanımda değil.

Temsili olanlarda şunlar, camı aynı burada gözüken gibi açık mavi :

KOSO01.jpg


KOSO02.jpg

Abi bunlar benim anlatmaya çalıştığım aynalar..
2 araba arasından geçerken koruma demiri ve gidonu geçirdikten sonra benim isteğim ayna takılmasın bi yerlere zaten ufak tefek bişeyim :p

Bunlardan temin edebiliyomuyuz Aydoğan abi :cherry:
Sen bi tak abi bi fotoğraf çek büyük ihtimalle bende yardımını istiyicem:)
benim aynanın arkası yumruk büyüklüğünde içeri girdi..:p
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
aydoğanx,yolladığın bujiyi dün taktım,yakıtta fark edicek heralde azcık benzin kalmıştı bitmek bilmedi:)

servis 6 kodlu buji takmış mete abide de o vardı büyük ihtimal erdi de de aynısı vardır yani bizim servis bunu takıyor...

bu arada bu aynalar siyah cbfte süper durur valla:)kaç paraydı bu aynalar bunlardan ben bi kuryede görmüştüm ama büyük ihitmal çakmasıdır ve daha büyükceydi çok harika duruyordu...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
İsmail,aynaları taktığında,resimlerde gözüme güzel görünürse,direk söyleyim,seni zahmete sokucam,haberin olsun:)

bende bende:)ve sanki çok yakışcakmış gibi geliyor...:)ismail hocam bol foto istiyoruz ona göre:)

Bunlardan temin edebiliyomuyuz Aydoğan abi :cherry:
Sen bi tak abi bi fotoğraf çek büyük ihtimalle bende yardımını istiyicem:)

Müşteriler kuyruğa girdi şimdiden :mrgreen:

Ayna isteyen arkadaşlarım, montajı tamamlayınca resimleri atarım fakat şu konuyu bilmenizi isterim.

Ebay üzerinden alışverişte (az da olsa) bazı riskler var.
Yani gelen ayna kargodayken çatlayabilir, kırılabilir.
(Gerçi bana gelenleri eleman şu çıt çıt patlattığımız havalı poşetler varya onlara koymuş, hemde karton kutunun içindeydi)
Ürün kargoda kaybolabilir.
Ürün PTT merkezde çok uzun süre (belki bir kaç ay) bekletilebilir.

Bunlar gibi olumsuz riskler (yüzde 1-2 oranında da olsa) var işin içinde.

Hal böyleyken bu yurtdışı sipariş işi birazcık riskli.

Siz bana ücreti yatırırsınız, bende aynanın siparişini geçerim, ücret satıcının hesabına geçer. Bu kısma kadar sorun yok.
FAKAT
Yukarıda saydığım olumsuzluklardan birisi gelecek ürünün başına gelirse,
aynayı almak isteyen arkadaşım mağdur olur. Bu durum şahsen beni çok rahatsız eder. Arada kalmış olurum.
İşte bu sebeplerle sizlere elimden geldiğince yardım etmek isterim ama aynayı alacak arkadaşımı mağdur etmek istemem ve kendimide zan altında bırakmak istemem.

Bu yukarıda saydığım şartlara rağmen yinede;
"AydoganX, sen aynaları al, bi problem çıkarsa tüm sorumluluk benim"
derseniz yardımcı olurum.

Umarım derdimi anlatabilmişimdir. :)

aydoğanx,yolladığın bujiyi dün taktım,yakıtta fark edicek heralde azcık benzin kalmıştı bitmek bilmedi:)

servis 6 kodlu buji takmış mete abide de o vardı büyük ihtimal erdi de de aynısı vardır yani bizim servis bunu takıyor...

Mücahid;
CPR9EA-9 bujisi ile çok fazla yakıt tasarrufu yapabileceğini zannetmiyorum, mutlaka fark eder ama bu bence çok belirgin olmaz.
Yani büyük hayallerle takmayın 9 serisi bujileri :)
Motorun sağlığı ve uzun süre çalışması açısından önemli.

Birde ben bu servis olayını çözemiyorum arkadaşlar.
Nasıl oluyorda Honda'nın yetkili servisi kitapçık haricinde bir buji takıyor?
Eğer uygun olsaydı kullanım kitapçığında bu belirtilmezmiydi? :pr:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
Arkadaşlar dün akşam çocuk motorumu devirdi yazıda cbf 150 kısmında ufak bi çizik bide siyah kısmında ufak bi çizik birde manette ufak bi çizik var,koruma demirimiz boyası sol taraf düşünce traşlanmış bunu servise götürsem masraf çıkarırmı akşam ailesine gitmedim
sadece site güvenliğine söledim

Branda vardı ve koruma demiri fazla hasar alamsını engellemiş göçük vs yok manet bükülmemiş kırılmamış aynalr şekli değişmiş ama yamukluk yok ne diosunuz bu duruma
çocuğa bağırmakla yetindim..15-16 yasında :)))))

serviste sitikırlar çok uygun ve isteg,n yerdeki parçayı getirebiliyorllar ben de yarın sevriste değiştireceğim 20 tl dediler
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Müşteriler kuyruğa girdi şimdiden :mrgreen:

Ayna isteyen arkadaşlarım, montajı tamamlayınca resimleri atarım fakat şu konuyu bilmenizi isterim.

Ebay üzerinden alışverişte (az da olsa) bazı riskler var.
Yani gelen ayna kargodayken çatlayabilir, kırılabilir.
(Gerçi bana gelenleri eleman şu çıt çıt patlattığımız havalı poşetler varya onlara koymuş, hemde karton kutunun içindeydi)
Ürün kargoda kaybolabilir.
Ürün PTT merkezde çok uzun süre (belki bir kaç ay) bekletilebilir.

Bunlar gibi olumsuz riskler (yüzde 1-2 oranında da olsa) var işin içinde.

Hal böyleyken bu yurtdışı sipariş işi birazcık riskli.

Siz bana ücreti yatırırsınız, bende aynanın siparişini geçerim, ücret satıcının hesabına geçer. Bu kısma kadar sorun yok.
FAKAT
Yukarıda saydığım olumsuzluklardan birisi gelecek ürünün başına gelirse,
aynayı almak isteyen arkadaşım mağdur olur. Bu durum şahsen beni çok rahatsız eder. Arada kalmış olurum.
İşte bu sebeplerle sizlere elimden geldiğince yardım etmek isterim ama aynayı alacak arkadaşımı mağdur etmek istemem ve kendimide zan altında bırakmak istemem.

Bu yukarıda saydığım şartlara rağmen yinede;
"AydoganX, sen aynaları al, bi problem çıkarsa tüm sorumluluk benim"
derseniz yardımcı olurum.

Umarım derdimi anlatabilmişimdir. :)

:

Aydoğan abi herşey kabulümdür..O dediklerin zaten olması ihtimal verilmeyen fakat olabilicek şeyler:)
Eğer olurda olursada canımız sağolsun der ybr aynası takarız:p

Abi bu arada aynanın fiyatı neydi :silent::p
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Abi bu arada aynanın fiyatı neydi

Aynanın fiyatı 20 $, geleceği ülke HongKong.
Fakat paypal aracılığıyla kredi kartından ödeme yapıldığı için (dolar kurunu kendi yüksek kurundan çevirerek) arada kesinti yapıyor.

Paypal ödeme sistemi benim siparişimde dolar kurunu nerdeyse 2 liradan hesaplamış.
Kredi kartı eksteme yansıyan tutar 39,18 TL




Aslında Hongkongda bi arkadaş olsa bi liste yapsak,
bize kaynağından kargolasa .................:cherry:
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
8.000 bakımı standart 72 tl değilmiydi faturası duruyor ve aynı işlemler yapıldı...daha 1.000 km önce yaptırdım...

Vallahi bilmiyorum bana 81 gayme dendi, bakalım ne kadar tutacak gidince görücez...

Hadi hayırlısı.
Senden ricam , hangi kodlu buji taktıklarına özellikle dikkat et.
Birde koydukları motor yağının kutusunu al eline ve özelikle arkasına bak "API , SG" gibi bir ibare olur, hangi sınıf olduğuna dikkat et.

Görücez yarın bakalım ne yapacaklar. Genel anlamda ben memnunum d&b motordan. İbrahim usta olsun gökhan usta olsun gayet ilgililer. Şimdiye kadar hep Mobil 1 15w-50 koydular. Gene ondan koyacaklardır sanırsam... Bujiyede özellikle dikkat edicem. Bizim standart buji kodu neydi. Kitapççığı kaybettimde :)
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Aynanın fiyatı 20 $, geleceği ülke HongKong.
Fakat paypal aracılığıyla kredi kartından ödeme yapıldığı için (dolar kurunu kendi yüksek kurundan çevirerek) arada kesinti yapıyor.

Paypal ödeme sistemi benim siparişimde dolar kurunu nerdeyse 2 liradan hesaplamış.
Kredi kartı eksteme yansıyan tutar 39,18 TL




Aslında Hongkongda bi arkadaş olsa bi liste yapsak,
bize kaynağından kargolasa .................:cherry:

Anladım abi :p
Babamın bi arkadaşı var Hongkongda ara sıra geliyo babamı arasam onu bulsa ona mı söylesek dicemde :mrgreen:
Hangi aralar gelir onu öğrenmek lazım :queen:
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
bu ara bi tane cbf 150 almayı düşünüyorum.. 3500 tl param var, iyi bişey bulabilir miyim?
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Hacı şimdi 3 tip ayna var...

1.eski tip bizim işimize yaramayan eski tip takım...eski ybrler için...köşesinden kırvımındn belli...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-ybr-ayna-eski-model/detay



2.tip yeni takım kısa olan takım...bizim orjinallerden pek farkı yok...fotoyu büyültün...

http://www.ozgurmotor.com.tr/YBR-AYNA-SAG-SOL-TAKIM-pid-312.html



3.tip ise bizim aradığımız tip uzun saplı olan...farkı anlıyorsunuz değilmi...

Bu Moto Ay dikkatimi çok çekiyor...Sürat Motor gibi her aradığımızı bulabiliriz...Bahçelievlerdeymiş...kararınızı verin...


http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...et-yamaha-ybr125-yeni-model-ayna-takimi/detay

uzun kısa sap arasındaki fark bariz...benim fotolardan bakın kararınızı verin...

SANY0083-1.jpg





uzun sap ve kısa sap arasında fiyat farkı olması gayet doğasl aslında yav...bu motorcuhayri kısa saplıya 10 lira diyor galiba...sirkecide falan 15-20 lira...ama uzun saplı 20-25 arası değişiyor...

Abi mesaj da attım, bu uzun-kısa sap olayı hakkında.

Arkadaşlar ben motorcuhayrideki aynaları uzun saplı sanmıştım, değilse boşverin motorcu hayriyi. ya da illa kısa saplı isteyen varsa beraber yada ferdi olarak alırız. Ama benim tercihim uzun saplı ybr aynası.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
İsmail,sen şu aynaları hele bir tak akşam bakalım,eğerki beğenirsem;şartları kabul ediyorum...

( sonunu düşünen,kahraman olamaz . pardon,ayna sahibi olamaz:) )
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Ben motoruma,yamahayı ortak yapama:phacı.Ondan sonra çıkarlar sizin motorları,bizim parçalar kurtardı,gelemem ben böyle lagala lugala laflara:p:bounce::queen:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Bugün tıp fakültesine gittim. Giderken şöyle bir viraja denk geldim,

53sa3k.jpg



3. vites 50 km/h ile virajı tamamladım ama alışık olmadığımdan viraja ve bu kadar yatmaya tedirgin oldum diyebilirim.

Allahtan 'len len ben bu virajı alamam' deyip motoru dikleyip frenlere asılmadım. Yoksa bariyerler öyle gözüme bakıyordu.



50 km ye virajın ortasındayken baktımdı, virajın çıkışına bakçağım yerde. :)

Size sorum, motosiklet limitleri zorlanınca tam yere yatmadan ne yapar? Ses filan çıkarır mı lastikler? Yoksa virajı alamamak çok büyük çoğunluk psikolojiktir derler.

Bu ara lastikler michelin :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:36 ----------

Buda bizim meşhur baruthane virajı. Virajı bilmeyipde hızlı girenleri karşıya atmakla meşhurdur, ama bizim motosikletler için hafif tatlı bir viraj.

2ni1fgm.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst