- Katılım
- 25 Eki 2009
- Mesajlar
- 453
Beyler Gt 250 nin lastiği tubelessmi acaba ?
Evet tubeless lastik kullanılmakta
Beyler Gt 250 nin lastiği tubelessmi acaba ?
forrap hayırlı olsun güle güle kullan inş....
yanlız bu motor hiç 250 cc gibi durmuyoçokta temizmiş maşallah...



babaçi bu çanta için demir sanki biraz görselliği bozucak gibime geliyor bunun hazır olanları yokmuydu sanki gördüm ben bikaç kere görselliği daha hoş gibi tabi takınca daha değişik durur ama sanki biraz kötü durcak gibi...
şu motorun koltuğu biraz rahat olsa ve uzun yol için daha müsait bi motor olsa rahatlık oalrak şuan cbf yerine bu motora binerdim![]()
evet hazır olanları var givi'nin bir modeli oluyor
fiyatı 260 tl civarı:cherry:
görsellikle işim yok önemli olan işlevsellik,çanta olmayınca gazete bile taşıyamıyorum yanımda
uzun yol derken nekadar yol mesela
250 km yol yaptım mola vermedim arada durdum ama yine motorun üzerindeydim.Eve geldiğimde yorgunluk yoktu aynı yolu 2 defa ybr ile gittim,kaba etlerim uyuşmuştu.
motor 6000 devirden sonra kendini buluyor,8000 9000 devir aralığında 120 civarı hız ile çok tatlı titreşimsiz yol alıyor.
Uzun yol için daha ne yapsın
uzun yoldaki rahatlıktan kastım koltuklar çok acayip geliyor aslında görüntü güzel ama arkadaki sanki ss makinaya biniyor gibi rahatsız bi durumu söz konusu sürücü için rahat olur ama 2 kişi uzun yolda arkamdaki adam baya bi rahatsız olur
normalde uzun yolda tam ideal bi motor hız olarak tek kişi git sorun yok ama iki kişi sakat...
evet çanta yokken hiçbişey taşınmıyor ve çanta alırsan da en az 46 ltre tavsiye ederim çok kullanışlı...
dostum ben ybr ile 31500km yol yaptım,bir günde ardçılı olarak 400km yaptımdı 3 gün her tarafım ağrıdı
ybr şehir içinde mükemmel şehir dışı uzun yol eziyet oluyor
comette ise durum tam tersi
cometle 120 130 ile giderken sollama yapmak icap ettiğinde hızını çok rahat 150-160 km ye çıkarabiliyorsun.bence 40 yaşlarına merdiven dayamış biri olarak hızı ve yol alışı çok güzel.
tek dikkat edilmesi gereken konu redline'a fazla girmemek lazım 10.000 devirden sonra yağlama yetersiz kalıyor ve bu şekilde uzun süre kullanılırsa krankı elimize alıyoruzr:
özellikle uzun yol performansı belki ybr den sonra comet alıdığımdan dolayıdır ki bana çok iyi geldi.
gayet sakin kullanırım tanıyan arkadaşlar kullanım stilimi bilirler sınırları zorlamam
ama yinede 160 ları gördüğüm uzun yol gezimde ortalama 14,2 krş benzin yakmış,performansına göre iyi gibi![]()
Şu mt yi incele hemen hemen bütün moderatörlerin comet kullandığını göreceksin:cherry:
Sıra bir bana gelmedi, cometi'de aldık kardeşim kimse farkına varmadımı acep:queen:
ybrden sonra buna binmek zaten karşılaştırılmayacak bir olay...çok hoşuma gidiyor motor zaten tip olarak nakedden hoşlanıyorum şehir içi olduğu için ve az yaktığı için cbf kullanıyorum uzun yolda yine yetiyor 100-110 hız ama insan bazen sıkılabiliyorhyosung olsa daha rahat olurum eminim ama bu seferde insan diyoki olmuşken 500-600 cc olsun uzun yolda rahat rahat uzıyım
birde benim en cok bu motorda merak ettiğim şehir içinde cbf gibi rahatmı...?cbf şehir içi çok rahat zaten az yakıyor ama uzun yolda insan çok yaksında rahat rahat gitsin diyo
aslında uzun yol için 100 km çok ideal bi surat ama trde ne yollar müsait bu duruma ne 4 teker şöförleri illaki rahatsız oluyorsun....
forrap kardeşim hayırlı olsun güle güle bin,
sanırım erdinç'in motoru almışsın
sağlam bakım yapıldı motora,düğün meselesi çıkınca satmak zorunda kaldı:wiinkk:
son hesaplamama göre uzun yol ve şehir içi karışık 14,5 krşMerhabalar bende hyosung 250 comet almak istiyorum.Bir sorum olacak comet'ler km'de kaç krş yakıyor ?
şimdiden teşekkür ederim![]()
hayırlı olsun hocam beklediğimden şık durmuş valladetaylı resimler olsa güzel olur motoruda görmüş olurduk
![]()
Coşkun halletmişsin sonunda çantayı güzel de olmuş heee emeğine sağlık :cat::cat::cat: