Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
forrap hayırlı olsun güle güle kullan inş....

yanlız bu motor hiç 250 cc gibi durmuyo:)çokta temizmiş maşallah...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
forrap hayırlı olsun güle güle kullan inş....

yanlız bu motor hiç 250 cc gibi durmuyo:)çokta temizmiş maşallah...

evet genellikle 500 yada 600lük mü? diye soruyorlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:22 ----------

çanta bağlama demirinde biraz ilerleme kaydettim,son kat boyası kaldı:)



ustamız kaynak işini hallediyor



antipas atıldıktan sonra

 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
babaçi bu çanta için demir sanki biraz görselliği bozucak gibime geliyor bunun hazır olanları yokmuydu sanki gördüm ben bikaç kere görselliği daha hoş gibi tabi takınca daha değişik durur ama sanki biraz kötü durcak gibi...

şu motorun koltuğu biraz rahat olsa ve uzun yol için daha müsait bi motor olsa rahatlık oalrak şuan cbf yerine bu motora binerdim:)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
babaçi bu çanta için demir sanki biraz görselliği bozucak gibime geliyor bunun hazır olanları yokmuydu sanki gördüm ben bikaç kere görselliği daha hoş gibi tabi takınca daha değişik durur ama sanki biraz kötü durcak gibi...

şu motorun koltuğu biraz rahat olsa ve uzun yol için daha müsait bi motor olsa rahatlık oalrak şuan cbf yerine bu motora binerdim:)

evet hazır olanları var givi'nin bir modeli oluyor

fiyatı 260 tl civarı:cherry:

görsellikle işim yok önemli olan işlevsellik,çanta olmayınca gazete bile taşıyamıyorum yanımda:)

uzun yol derken nekadar yol mesela

250 km yol yaptım mola vermedim arada durdum ama yine motorun üzerindeydim.Eve geldiğimde yorgunluk yoktu aynı yolu 2 defa ybr ile gittim,kaba etlerim uyuşmuştu.

motor 6000 devirden sonra kendini buluyor,8000 9000 devir aralığında 120 civarı hız ile çok tatlı titreşimsiz yol alıyor.

Uzun yol için daha ne yapsın
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
evet hazır olanları var givi'nin bir modeli oluyor

fiyatı 260 tl civarı:cherry:

görsellikle işim yok önemli olan işlevsellik,çanta olmayınca gazete bile taşıyamıyorum yanımda:)

uzun yol derken nekadar yol mesela

250 km yol yaptım mola vermedim arada durdum ama yine motorun üzerindeydim.Eve geldiğimde yorgunluk yoktu aynı yolu 2 defa ybr ile gittim,kaba etlerim uyuşmuştu.

motor 6000 devirden sonra kendini buluyor,8000 9000 devir aralığında 120 civarı hız ile çok tatlı titreşimsiz yol alıyor.

Uzun yol için daha ne yapsın

uzun yoldaki rahatlıktan kastım koltuklar çok acayip geliyor aslında görüntü güzel ama arkadaki sanki ss makinaya biniyor gibi rahatsız bi durumu söz konusu sürücü için rahat olur ama 2 kişi uzun yolda arkamdaki adam baya bi rahatsız olur:)

normalde uzun yolda tam ideal bi motor hız olarak tek kişi git sorun yok ama iki kişi sakat...

evet çanta yokken hiçbişey taşınmıyor ve çanta alırsan da en az 46 ltre tavsiye ederim çok kullanışlı...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
uzun yoldaki rahatlıktan kastım koltuklar çok acayip geliyor aslında görüntü güzel ama arkadaki sanki ss makinaya biniyor gibi rahatsız bi durumu söz konusu sürücü için rahat olur ama 2 kişi uzun yolda arkamdaki adam baya bi rahatsız olur:)

normalde uzun yolda tam ideal bi motor hız olarak tek kişi git sorun yok ama iki kişi sakat...

evet çanta yokken hiçbişey taşınmıyor ve çanta alırsan da en az 46 ltre tavsiye ederim çok kullanışlı...

dostum ben ybr ile 31500km yol yaptım,bir günde ardçılı olarak 400km yaptımdı 3 gün her tarafım ağrıdı:)

ybr şehir içinde mükemmel şehir dışı uzun yol eziyet oluyor

comette ise durum tam tersi:)

cometle 120 130 ile giderken sollama yapmak icap ettiğinde hızını çok rahat 150-160 km ye çıkarabiliyorsun.bence 40 yaşlarına merdiven dayamış biri olarak hızı ve yol alışı çok güzel.

tek dikkat edilmesi gereken konu redline'a fazla girmemek lazım 10.000 devirden sonra yağlama yetersiz kalıyor ve bu şekilde uzun süre kullanılırsa krankı elimize alıyoruz:pr:

özellikle uzun yol performansı belki ybr den sonra comet alıdığımdan dolayıdır ki bana çok iyi geldi.

gayet sakin kullanırım tanıyan arkadaşlar kullanım stilimi bilirler sınırları zorlamam

ama yinede 160 ları gördüğüm uzun yol gezimde ortalama 14,2 krş benzin yakmış,performansına göre iyi gibi:)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
dostum ben ybr ile 31500km yol yaptım,bir günde ardçılı olarak 400km yaptımdı 3 gün her tarafım ağrıdı:)

ybr şehir içinde mükemmel şehir dışı uzun yol eziyet oluyor

comette ise durum tam tersi:)

cometle 120 130 ile giderken sollama yapmak icap ettiğinde hızını çok rahat 150-160 km ye çıkarabiliyorsun.bence 40 yaşlarına merdiven dayamış biri olarak hızı ve yol alışı çok güzel.

tek dikkat edilmesi gereken konu redline'a fazla girmemek lazım 10.000 devirden sonra yağlama yetersiz kalıyor ve bu şekilde uzun süre kullanılırsa krankı elimize alıyoruz:pr:

özellikle uzun yol performansı belki ybr den sonra comet alıdığımdan dolayıdır ki bana çok iyi geldi.

gayet sakin kullanırım tanıyan arkadaşlar kullanım stilimi bilirler sınırları zorlamam

ama yinede 160 ları gördüğüm uzun yol gezimde ortalama 14,2 krş benzin yakmış,performansına göre iyi gibi:)

ybrden sonra buna binmek zaten karşılaştırılmayacak bir olay...çok hoşuma gidiyor motor zaten tip olarak nakedden hoşlanıyorum şehir içi olduğu için ve az yaktığı için cbf kullanıyorum uzun yolda yine yetiyor 100-110 hız ama insan bazen sıkılabiliyor:) hyosung olsa daha rahat olurum eminim ama bu seferde insan diyoki olmuşken 500-600 cc olsun uzun yolda rahat rahat uzıyım:)

birde benim en cok bu motorda merak ettiğim şehir içinde cbf gibi rahatmı...?cbf şehir içi çok rahat zaten az yakıyor ama uzun yolda insan çok yaksında rahat rahat gitsin diyo:)

aslında uzun yol için 100 km çok ideal bi surat ama trde ne yollar müsait bu duruma ne 4 teker şöförleri illaki rahatsız oluyorsun....
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Şu mt yi incele hemen hemen bütün moderatörlerin comet kullandığını göreceksin:cherry:

Sıra bir bana gelmedi, cometi'de aldık kardeşim kimse farkına varmadımı acep:queen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
Şu mt yi incele hemen hemen bütün moderatörlerin comet kullandığını göreceksin:cherry:

Sıra bir bana gelmedi, cometi'de aldık kardeşim kimse farkına varmadımı acep:queen:

:) hayırlı olsun babaçi gördüm geçen gün avatarında hayırlı olsun demeye fırsatım olmadı bir türlü...

son sayfayı okuduğum kadarıyla memnunsun baya motordan.bende ybr nin uzun yoldaki işkence performansından sıkılmış biri olarak almayı düşündüğüm 2 motordan biri.diğeri tahmin edebileceğin gibi gs 500:)

motorundan tipinden ve özelliklerinden gayet memnunum ancak koreli olması beni hep ikinci bir kez düşündürüyor...

bu başlığı ve bilhassa senin gözlemlerini takip edeceğim yaza motor yenileme imkanı olan birisi olarak:)
 
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
35
ybrden sonra buna binmek zaten karşılaştırılmayacak bir olay...çok hoşuma gidiyor motor zaten tip olarak nakedden hoşlanıyorum şehir içi olduğu için ve az yaktığı için cbf kullanıyorum uzun yolda yine yetiyor 100-110 hız ama insan bazen sıkılabiliyor:) hyosung olsa daha rahat olurum eminim ama bu seferde insan diyoki olmuşken 500-600 cc olsun uzun yolda rahat rahat uzıyım:)

birde benim en cok bu motorda merak ettiğim şehir içinde cbf gibi rahatmı...?cbf şehir içi çok rahat zaten az yakıyor ama uzun yolda insan çok yaksında rahat rahat gitsin diyo:)

aslında uzun yol için 100 km çok ideal bi surat ama trde ne yollar müsait bu duruma ne 4 teker şöförleri illaki rahatsız oluyorsun....

Şehir içinde YBR kadar rahat değil, bende YBR den Comet'e geçen bir kullanıcı olarak, kimi zaman YBR kimi zaman Comet diyorum. Uzun yol da Comet bi harika, şehir içinde çok fazla dur kalk yaptığınızda sıkıntı oluyor(benim debriyaj çok sert belki ondandır yada Sakaryanın yolları cam gibi sürekli kayma riski var ondanda olabilir) :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkaya çanta olayını halletmiş bulunmaktayım,sadece kaynak olayını dışarıda yaptım geri kalan kesme, kıvırma ve tasarım bana ait:)



 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Coşkun halletmişsin sonunda çantayı güzel de olmuş heee emeğine sağlık :cat::cat::cat:
 
Katılım
5 Ağu 2009
Mesajlar
9
Merhabalar bende hyosung 250 comet almak istiyorum.Bir sorum olacak comet'ler km'de kaç krş yakıyor ?
şimdiden teşekkür ederim:)
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
arkaya çanta olayını halletmiş bulunmaktayım,sadece kaynak olayını dışarıda yaptım geri kalan kesme, kıvırma ve tasarım bana ait:)




eline saglık babaçi güzel olmuş, valla insanın kendi ürettigi gibisi yoktur :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:25 ----------

forrap kardeşim hayırlı olsun güle güle bin,

sanırım erdinç'in motoru almışsın:)

sağlam bakım yapıldı motora,düğün meselesi çıkınca satmak zorunda kaldı:wiinkk:

hayırlı olsun temiz makina kazasız belasız olsun ,bende gt 250,lenmek istiyorum artık :rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Merhabalar bende hyosung 250 comet almak istiyorum.Bir sorum olacak comet'ler km'de kaç krş yakıyor ?
şimdiden teşekkür ederim:)
son hesaplamama göre uzun yol ve şehir içi karışık 14,5 krş
hayırlı olsun hocam beklediğimden şık durmuş valla:)detaylı resimler olsa güzel olur motoruda görmüş olurduk:)

mücahit ekleyeceğim bir kaç şey daha var,belim hala düzelmedi ızdırap içerisindeyim:pr:

jantlara kırmızı fosforlu şerit aldım ama bi eğilebilsem:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:07 ----------

Coşkun halletmişsin sonunda çantayı güzel de olmuş heee emeğine sağlık :cat::cat::cat:

hasancım sağol biraz ağırdan almak zorunda kaldık,tam istediğim gibi yapamadım biraz daha yüksek olabilirdi diye düşünüyorum
 
Katılım
5 Ağu 2009
Mesajlar
9
Teşekkürler:)

Bir sorum daha olucak internette hyosung ile ilgili araştırma yaparken bazı insanların hyosung'u kötülediğini gördüm bazılarınında çok övdüğünü gördüm.Sizce hyosung nasıl bir motor kısaca anlatırmısınız?
Teşekkürler...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
babaci hayırlı olsun arkadaşların dediği gibi genel foto lar istiyoruz bende ön siperliğe bi bakcam senin :) siperliğin göründüğü kadarı ile rengi ve boyu hoşuma gitti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst