Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
sevgili comet çiler öncelikle slm lar bir comet i olmasada ilerde alacak biri olarak(şu an parayı denkleştiriyorum) size zaman zaman sorularım olacak.debriyaj teli demişken herangi bir motosiklet yedek parça satan yerin verdiği herangi bir tel uyuyormu,ön ve arka lastikleri yenileyecek olsak ön arka lastik yenisi nekadar.fren balataları herangi bir motosikletin balatasıyla aynımı.birde debriyaj balatası herangi bir motosikletle aynımı,bu saydığım parçaları servisinden mi almayı tavsiye edersiniz yoksa internetten mi sipariş etsek daha iyi olur....sevgiler saygılarr:rendeer:

dostum bütün parçaları kuralkan bayiilerinde var,

bazı parçalar emsali olan cbf250,ybr250 ile karşılaştırınca gayet uygun

ama motora verilen 4000 li rakamlara bakarsak diğer 2 motordan alacağınız performansın yanında çok rakam değil.

dün hiç zorlamadan 160 km'yi gördüm,daha fazla sıkıştırmadım.2 saat sonra motorun üzerinden indiğimde yorgunluk yoktu hala gidesim vardı.

ön lastiğe BUZ motor 220 tl fiyat verdi micheln pilot.
arkada zaten micheln pilot var.ön lastiği kışa kadar kullanırım sonra değiştirmek gerek
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum bütün parçaları kuralkan bayiilerinde var,

bazı parçalar emsali olan cbf250,ybr250 ile karşılaştırınca gayet uygun

ama motora verilen 4000 li rakamlara bakarsak diğer 2 motordan alacağınız performansın yanında çok rakam değil.

dün hiç zorlamadan 160 km'yi gördüm,daha fazla sıkıştırmadım.2 saat sonra motorun üzerinden indiğimde yorgunluk yoktu hala gidesim vardı.

ön lastiğe BUZ motor 220 tl fiyat verdi micheln pilot.
arkada zaten micheln pilot var.ön lastiği kışa kadar kullanırım sonra değiştirmek gerek

bilgiler için sağolun bende kendi servisinden parça alma taraftarıyım.şimdi çin malı diğer tek silindirli motorlar desen her türlü uydurma temin etme şansım var ama bu V2 silindirli enjeksiyonlu kanunide pek emin değilim...bu kanuni gt 250 alacak olmamın sebebi benim cross tan sıkıldım zongshen gy 200 modeli..geçenlerde hatay dörtyoldan çıktım güzergah aynen şöyle dörtyol-adana-mersin biraz mersinde gezdik arkadaşla mersinden sonra adana-dörtyol oldu.km ye baktım 500 küsür kilometre eve döndüğümde.max. yaptığı hız 80.günübirlik gezemedik malesef 1 gün mersinde kaldık gelirkende adana yı gezdik.bunun sonucunda geziden sonra 2 gün ağrısını şiddetli bir şekilde çektim.sonra düşündüm bu motosikleti almaya karar verdim.son teknoloji özelliklerini severim mesela enjeksiyon,disk fren,dijital gösterge vs.bi çok 250 likleri eledim bi çok sebepten dolayı bunlara cbf250,ybr250,hyosung gt 250 bile.honda vtr düşündüm oda çok pahalı 2. eli fiyatı yarı yarı ya düşene kadar köprü altından çok sular akar dedim 2. el inin bile ucuz olduğunu varsayarsak güney koreli nin S&T Kanuni gt 250 naked modeli aklıma yattı.ilk göz ağrım 200 cc cross um varken çok kazıklandık iş bilmedik nasıl işler yürür bilemedik.bu sebeple yine aynı hataya düşmek istemiyorum.bu sefer bilinçli olmaya çok araştırmaya çalışacam elimden geldiğince.benim motosiklet konusunda fikrim artık tek taraflı düşünmüyorum her açıdan bakıyorum fabrika verilerine,kullanıcı tecrübelerine,hatta bu modeli alıp pişman olduysa o tip formları bile araştırıp okuyorum.:cat:söz gelimi bu modelde karar kıldım siz kullanıcıların tecrübesi ve bilgilerinden yararlanarak iyi bir kullanıcı olmaya çalışacam sevgiler saygılar:cat:
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
136
arkadaşlar dün cometle kırklareli dereköy bulgaristan sınır kapısına kadar gittim geldim. toplam 520 km yaptım. ortalama hızım 100 140 arası idi. yalnız başıma bir olay geldi 80-90 km hızla giderken birden gaz yememeye başladı ve sağa çektim kendi kendine stop etti. boşa alıp çalıştırdım ve problemsiz yola devam ettim. bunu birdaha da yaşamadım. kafamaa takıldı tabi fakat yolculuğum çok keyifli geçti bunu belirteyim. ancak dün korkunç rüzgarlar yedim kırklarelide :)
 
Katılım
17 May 2010
Mesajlar
3
sevgili arkadaşlar ,kadıköy samura motordan Ali bey arka çanta bağlantı aparatı ile ilgili yardımcı olur ben aldım montajını da yaptılar.Givi marka harika bir şey ama çantadan daha pahalı 130 Avro.Resmini yüklemeyi çalışacağım başarabilirsem
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar dün cometle kırklareli dereköy bulgaristan sınır kapısına kadar gittim geldim. toplam 520 km yaptım. ortalama hızım 100 140 arası idi. yalnız başıma bir olay geldi 80-90 km hızla giderken birden gaz yememeye başladı ve sağa çektim kendi kendine stop etti. boşa alıp çalıştırdım ve problemsiz yola devam ettim. bunu birdaha da yaşamadım. kafamaa takıldı tabi fakat yolculuğum çok keyifli geçti bunu belirteyim. ancak dün korkunç rüzgarlar yedim kırklarelide :)

bende bi ara 500km civarında yol yaptım ama crossla kimseye de tavsiye etmem..peki hocam yolculuk nasıldı yorucumu,vites takılma olayı oldumu aşırı hararet falan...:cat:
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
136
bende bi ara 500km civarında yol yaptım ama crossla kimseye de tavsiye etmem..peki hocam yolculuk nasıldı yorucumu,vites takılma olayı oldumu aşırı hararet falan...:cat:
yolculuk rüzgardan dolayı yorucu geçti oda yüksek hızlarda.. vites takılma olayını senden duyuyorum öyle birşey yaşamadım. hararet konusunda da u motorun iyi olduğuun duydum eski sahibinde. hararaet yapacak bir yol değil zaten yaptığım. :cat: problem yok yani keifliydi sırt bel ağrısı falan da olmadı
zaten mola verdiğin sürece problem yok:bounce:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar dün cometle kırklareli dereköy bulgaristan sınır kapısına kadar gittim geldim. toplam 520 km yaptım. ortalama hızım 100 140 arası idi. yalnız başıma bir olay geldi 80-90 km hızla giderken birden gaz yememeye başladı ve sağa çektim kendi kendine stop etti. boşa alıp çalıştırdım ve problemsiz yola devam ettim. bunu birdaha da yaşamadım. kafamaa takıldı tabi fakat yolculuğum çok keyifli geçti bunu belirteyim. ancak dün korkunç rüzgarlar yedim kırklarelide :)

Acaba diyorum depo içerisinden bir pislik o an için karbüratörü tıkamış olabilirmi?

bizim motorların deposu biraz paslı gibi:)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
sevgili arkadaşlar ,kadıköy samura motordan Ali bey arka çanta bağlantı aparatı ile ilgili yardımcı olur ben aldım montajını da yaptılar.Givi marka harika bir şey ama çantadan daha pahalı 130 Avro.Resmini yüklemeyi çalışacağım başarabilirsem


Ne yaptın sen kardeş 250tl verılırmı aparata, benimki yapılıyor şu an bitince resimleri eklicem.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Ne yaptın sen kardeş 250tl verılırmı aparata, benimki yapılıyor şu an bitince resimleri eklicem.

bende aynı görüşteyim

givi'nin modelini kopyaladım:cherry:

ruhsatım yok şuan çıkıpta arkadaşın tükkana gidemiyorum,cuma gününden sonra inşallah demir olayını halledeceğim
 
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
35
Arkadaşlar, Allah izin verirse cuma sabahı uzun bir geziye çıkıyorum.
Yaklaşık 2000km kadar yol yapacağım, inşallah bi problem yaşamam. Motoru hiç sıkıştırmadan, dinlendire dinlendire gitmeyi düşünüyorum. Sizin önerileriniz falan varmdır?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Arkadaşlar, Allah izin verirse cuma sabahı uzun bir geziye çıkıyorum.
Yaklaşık 2000km kadar yol yapacağım, inşallah bi problem yaşamam. Motoru hiç sıkıştırmadan, dinlendire dinlendire gitmeyi düşünüyorum. Sizin önerileriniz falan varmdır?

Allaha emanet ol arkadaşım,her konuda tedbiri elden bırakma:rendeer:
 
Katılım
17 May 2010
Mesajlar
3
vallahi doğru dürüst bir demirci bulamadım,çok da zamanım olmadı,bulduğum da benden 130 TL istedi,güvenemedim gidip 130 € bayıldım givi aldım.

resmi için http://img29.imageshack.us/img29/3083/snc00306n.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:02 ----------

Ne yaptın sen kardeş 250tl verılırmı aparata, benimki yapılıyor şu an bitince resimleri eklicem.

Arkadaşlar, Allah izin verirse cuma sabahı uzun bir geziye çıkıyorum.
Yaklaşık 2000km kadar yol yapacağım, inşallah bi problem yaşamam. Motoru hiç sıkıştırmadan, dinlendire dinlendire gitmeyi düşünüyorum. Sizin önerileriniz falan varmdır?

iyi yolculuklar kazasız belasız gidip gelmen dileğiyle.Tedbir olarak gideceğin güzergahta nerden yol yardımı alabilirsin listesini yap,yedek gaz ve debriyaj teli al koparlarsa bulamazsın sağda solda,sık sık mola ver ,tekrar iyi yolculuklar
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Demir olayını halledelim derken belimizi kıvırdık:pr:

Kımıldayamıyor motora binemiyorum:salut:

çanta demiri için aldığımız profili hidrolik kıvırma makina yerine,iman gücüyle kıvırmaya kalkınca olanlar oldu.

Herşeyi olduğu gibi bıraktık,ne zaman düzelirim ozaman başlarım tekrar.


Bu arada jant şeridi çekmeyi düşünen arkadaş var ise oto aksesuarcılarda paketi 3,5 ila 5 tl arasında değişiyor.

aydınlatma içinde OSRAM night breaker h4 ampul aldım,%90 fazla ışık %10 daha beyaz olduğu iddia ediliyor.

fiyatı 17 tl
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese selamlar..:)
Geçen hafta perşembe itibari ile bende bir GT 250 kullanıcısıyım.

İstanbul dan site üyesi arkadaşlarımızdan birinden aldım motoru,250 cc için güçlü bir alet.Daha önce daha yüksek cc li aletler kullanmış biri olarak bu aletten beklediğim performansın fazlasını bulduğumu söyleyebilirim.
Zincir dişli seti yeni değişmiş,lastikleri ön-arka continental ve sıfır ayarında,aküsü de öyle..

Bir iki de fotoğrafını atayım ;
1000267w.jpg

1000266.jpg

1000254.jpg

1000253j.jpg

1000271a.jpg


Herkese kazasız,keyif dolu sürüşler..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
forrap'ım motosikleti 0 km aldın sanırım:p

Hayırlı olsun.Kazasız belasız kullanman dilegiyle.. :rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Herkese selamlar..:)
Geçen hafta perşembe itibari ile bende bir GT 250 kullanıcısıyım.

İstanbul dan site üyesi arkadaşlarımızdan birinden aldım motoru,250 cc için güçlü bir alet.Daha önce daha yüksek cc li aletler kullanmış biri olarak bu aletten beklediğim performansın fazlasını bulduğumu söyleyebilirim.
Zincir dişli seti yeni değişmiş,lastikleri ön-arka continental ve sıfır ayarında,aküsü de öyle..

Bir iki de fotoğrafını atayım ;
1000267w.jpg

1000266.jpg

1000254.jpg

1000253j.jpg

1000271a.jpg


Herkese kazasız,keyif dolu sürüşler..

forrap kardeşim hayırlı olsun güle güle bin,

sanırım erdinç'in motoru almışsın:)

sağlam bakım yapıldı motora,düğün meselesi çıkınca satmak zorunda kaldı:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst