Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
yok hacı benim tekniğim daha az aslında...işi makaraya vuruyorum bayağıdır...gerçekten konsantre olmuyorum ambiansa...:cat:

cbr seni üzmez ama yorar...kaç yaşında olduğunda önemli dğeil...cbr 125 in hitap ettiği yaş grubu malum...takıntıların kompleksin yoksa cbf 150 al...bırak kurye kebabcı motoru desinler...sen rahat rahat yol al...

cıbırı yere yatırırsan resmen .ıçtın...çok pahalı parçaları resmen kazık...ama cbf al oyuncak oyna düş kalk ...kafan rahat olur...



bacanak şimdi iki tür kılıf var buralarda...bu bendeki ve linkteki piyasaya hakim olan pahalı kılıf...birde diğerleri...diğerleri gerçekten uyduruk dikimi olan garip renk desenli ucube kılıflar...bir kaçını gördüm akıllara zarar...bunu tavsiye ederim...3 yıldan fazla ne kopçaları ne sağı ne solu koptu veya dağıldı...:cat:

Eyvallah patron fiyatı pahalı geldi tereddüt ettim de şimdi içim i-rahatladı.:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçmiş olsun abi lastik yarılmasınıda yeni duydum valla
aynalarda değişik olmuş, yakışmış sanki :mrgreen:

topic çok hızlı gidiyo takip emesi zor oldu valla..

aydoğan usta bu buji mevzusuda nedir değişik bi özeliği falanmı var orjinal bujisimi ben biraz yabancı kaldım konuya.

dostum arka yamayı yedi ben artık huylanırım...önde ömrünü tamamladı...bana bahane artık unılıleri taktırmak...önli arkalı grup ...:p

Eyvallah patron fiyatı pahalı geldi tereddüt ettim de şimdi içim i-rahatladı.:cat:

bu desenli kılıflarda tavsiye ederim...:cat:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
geçmiş olsun mete_han usta :pale:, ALLAH SAGLIGINIZA ZEVAL VAEMASIN
ön tekerim balon yapmıştı ama şükür patlamadı , iki teker üstündeyiz lastigini en kısa zamanda yenile erteleme
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
aydoğan usta bu buji mevzusuda nedir değişik bi özeliği falanmı var orjinal bujisimi ben biraz yabancı kaldım konuya.

İlhan kardeş CPR9EA-9 kodlu olan buji, bizim kullanma kılavuzunda önerilen, uzun yol sürüşlerinde ve sıcak yaz aylarındaki standart sürüşlerde kullanmamız gereken bujiymiş.

Kullanma kılavuzundaki bilgiler :
2044.jpg


Yetkili servisler bu bujiden takmıyor.
Genelde ellerinde CPR8EA-9 yani standart buji bulunduruyorlar.
Yaz kış demeden aynı bujiyi takıyorlar.

Özellikle belirteyim tekrardan bu buji performans bujisi vs. gibi birşey değil.
Yani bujiyi takınca motorun 140 vs. yapmasını beklemeyin
Sıcak zamanlarda motorun daha rahat çalışmasını sağlayarak yakıt ekonomisine yardımcı olacaktır.


NGK firmasına bizim motora uyan iridyum yada platin uzun ömürlü performans bujisi varmı? diye attığım maile gelen cevabıda paylaşayım tekrardan:

SAYIN AYDOGANX,

ÖNCELİKLE NGK MARKAMIZA GÖSTERMİŞ OLDUĞUNUZ İLGİ VE DUYDUĞUNUZ GÜVEN İÇİN SİZLERE TEŞEKKÜR EDERİZ.

MOTORUNUZ İÇİN KULLANMANIZ GEREKEN BUJİ CPR8EA-9 VEYA CPR9EA-9 DUR. BU BUJİLER YAPI OLARAK ÖZEL BUJİDİR. STANDART BUJİLERDEN DAHA FARKLI ÇALIŞMA ÖZELLİĞİ VARDIR. BU BUJİLERİN DAHA ÜSTÜN TEKNOLOJİSİ YOK. CPR8EA-9 KODLU BUJİYİ SOĞUK VEYA SERİN AYLARDA KULLANMANIZI, CPR9EA-9 KODLU BUJİYİ DE YAZIN SICAK HAVALARDA KULLANMANIZI TAVSİYE EDİYORUZ.

MOTORUNUZLA GÜVENLİ VE SAĞLIKLI SÜRÜŞLER DİLİYORUZ.

SAYGILARIMLA
SERDAR ÇAKIR
FCS DIŞ TİC.LTD.ŞTİ.
NGK TÜRKİYE GENEL DİSTRİBÜTÖRÜ

Bu bujiyi (CPR9EA-9 kodlu) Ankara'da bulamamıştım bir türlü,
daha önceki sayfalarda da konusu geçmişti ve Türkiye'de bulunmayan bir buji olduğunu söylemişti arkadaşlar.
Çözüm olarak NGK Türkiye Distribitörü ile irtibata geçip temin ettik.

Bu şekilde piyasada bir sürü çakma NGK buji olduğu ve "acaba aldığım NGK orijinal bujimi" sorusunada kökten çözüm bulduk.
(Türkiye NGK distirbitöründen aldığımız için, %100 orijinal, 10'lu ambalajların üzerinde made in japan yazıyor)

Fakat adamlar perakende satış yapmadıkları için 10'lu paketler halinde satın alabileceklerimi söylediler.

Bizde buradaki arkadaşlarla ortaklaşa liste hazırladık ve aldık, listedeki arkadaşların çoğuna ürünleri kargoladım bile :cat:
Durum bundan ibaret.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 ----------

CPR9EA-9 kodlu bujinin birim fiyatıda 10 TL + KDV = 11,8 TL
İsteyen arkadaşlar varsa bujilerden hala gönderebilirim.:cat:

Aldığım 20 bujiden 14'ü bitti, 6 adet kaldı.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçmiş olsun mete_han usta :pale:, ALLAH SAGLIGINIZA ZEVAL VAEMASIN
ön tekerim balon yapmıştı ama şükür patlamadı , iki teker üstündeyiz lastigini en kısa zamanda yenile erteleme

valla hacı sürüş hayatımda ilk defa bu kadar hızlı bir şekilde gümledi lastiğim...şans olsa gerek...ön lastikde ağırlık az olduğu için bu tür şeylerle nadiren karşılaşıyoruz...ama arkadaki ağırlıktan lastik nesneyi nasıl bir açıya getiriyorsa dik konumdan alıyor içeri...yani cismin dikey durma ihtimali na mimkin...kısmet diyelim...kartepe aytepede olaydı halim nice olurdu...
 
Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
26
:queen::queen:

İşte o yağmuru bende bujileri almaya ostime giderken yedim :pale:
Eve geldiğimde ayaklarımdan, paçalarımdan yağmur suları akıp yeri ıslatıyordu :)

aydoğan ostim deyince duygulandım şimdi :pale: benim çocukluğum batıkent, macun ,ostim ,demet,dikmen gibi yerlerde geçti.:) özellikle batıkent - demet arasında benim cbf ile gitmek nasıl bişey olucak onu çok merak ediyorum :silent: umarım bu temmuz yada ağustosta bi ankara yapıcam nasip olursa:cat: bu sabah erken kalktığımda havanın güzel olduğunu gördüm. güzel bir pazar gezisi olucanı düşünüyordum ama haberlerde yağmur var dediler:cyclopsan cuma abim ve ybr çetesi beni aramıştı dün gezelim diye sabah onları arayıp yağmur varmış abi geziyi iptal edelim dedim:pale: oda şekermisin eriyecek sen bilirsin biz gidiyoruz dedi:pr: çaresiz çıktım yola bekledikleri yere 10-15dk sürede ulaşmam gerekiyodu ve evsanevi kepez varyantından inmem lazımdı oraya her gelişimde kendime (sakin ol kimseye uyma) derim ama yine limitlerde gezerim. yine öle oldu o varyantta yemin etmeyim ama belkide geçemicem araç yoktur cbf ile.. ilk viraja doğru yokuş aşağı 5. vites 120kms kilit arkamda bitane audi a3 ve onunla s... yarıştırmaya kalkan bi faça şahin :p aynadan onlara bakarken bağırarak (sizin etiniz ne butunuz ne) dedim50mt kala çok sert bi ön arka takviye firen anında 4. vites sola yatır çıkışa doğru kökle gazı 2. virajda yine çok sert fren dıştan içe yatır çıkışta köklerken aynı zamanda sola geniş açı yatır 110kms:queen: yatık vaziyette 3. viraj için pozisyon al sol şeritte düzle makineyi çok sert ama fren kolu kırılacakmış gibi bas frene arka lastik 20 mt duman çıkararak kaysın:queen: gidona kayan tarafa doğru hafif çevir ideal sürate indiğini anlayınca sağa yatır 80kms:p çıkışta 4.vites kesici ve anında 5.vites sağa geniş yatır oooo uçuyorum yaawww 3-4 sn de 125kms:queen: hiç gaz kesmeden sola dıştan içe ve 2 sn sona sağa orta şerit:wiinkk: ve cezaevi düzlüğü :pale: keşke 6. viteste olsa:p sona aynana bak nerde audi a3 nerde şahin:p abartısız 500-600 mt:cat: neyse çallıdaki buluşma yerine geldim 2 tane 2009 ybr ve ben onlarda artçıda var toplam 5 kişi çallıdan güllüğe doğru gidiyoruz tabi ben tek kişi olduğumdan bunlarla biraz eyleniyorum bi önlerine bi arkalarına geçip soytarılık yapıyorum:p çallı emniyet ışığında kırmızıda beklerken sol tarafımda cbf im ile aynı renkte bi doğan slx durdu çelik jantlı sözde modifiye çıstak çıstak yüksek seste müzik içinde 3 kişi vardı :pr:ışık yanar yanmaz yine drag tarzı kalktım bunlarda peşimden:p sonaki ışığa kadar bu slx e nal toplattım:wiinkk: ordada aynı şekilde uzayınca adamlar deli oldu:) 3. ışığa geldiğimizde (tonguç kavşağı) kavşak girişine 2 araba zor sığıyo bu yüzden sağ şeridin tam ortasına durdum arada sıkışmamak için.. arkamda freni pompalayarak lastiklerinden ses çıkararak nerdeyse plakama değicek şekilde durdu:pr: sona kornaya basıp bana kenara çekil diye işaret ediyodu.. aldırış etmedim sona kafasını camdan çıkarıp (lan ben kime diyom kenara çekilsene) dedi.. arkama dönüp ne var brader ne oldu dedim senmisin diyen adamlar indi arabadan.. bende hemen sağa yanaşıp yan ayaklığa alıp indim.. yanıma gelirken (senin ne işin var yolun ortasında canın dayakmı istiyo) dedi.. ya arkadaş bu motor dedim bisiklet değil burada durabilirim adamda (motorununda a... korum seninde) dedi anaaaa anlaşıldı adamlar farklı dilden anlıyolardı.. yanındaki çocukta (abi bende koyabilirmiyim) dedi:pr: kendimi zor tutuyodum ama kavga etmeye deymicekti derken cuma abim ve saz arkadaşları arka tarafta dolmuşların arasından sıyrılıp geliyordular üstelik bu olayı görmüşlerdi:cat: derken cumanın ybr sinin ön lastiğinden 5-10 kms civarında süratle sol bacağına yediği darbeyle yerde yuvarlanmaya başlayan bu adam neye uğradığını şaşırdı yerde anam anam diye kıvranan adamı cuma boğazından tutarak ayağa kaldırdı:queen: abi dur gerek yok yapma dememe rağmen ne fayydaa motorcu dostluğu bu olsa gerek:cat: sen bi dur dedi cuma sona adama (hayırdır kardeş ne alıp veremediğin var bu arkadaşla) dedi deminki kabadayı maço kişilikli adam gitmiş yerine süt dökmüş kedi gelmişti:p adamda (ben bişey yapmadım abi arkadaşı uyarıyordum tehlikeli motor sürüyo diye yolun ortasında gidiyo diye) (demek yolun ortasında gidiyo diye haa) deyip bitane yapıştırdı adama cuma:queen: bende yolun ortasın gidiyorum ne olacak benide uyarsana dedi o anda adamın arkadaşı arabaya binip kapıyı kilitledi... cuma abim tip ve kalıp olarak METEHAN abiye çok benzer:) sona (hadi şimdi gözüm görmesin sizi defolun burdan) dedi adama.. yani millet nasıl bu kadar cahil ve maganda oluyo anlamadım adam gibi gitsene yolunda be adam.. rezil oldu elaleme:queen: arkadaşlar hayat motor yağı cilası ve bujiden ibaret değil sizin trafik akışınız nasıl köydemi sürüyorsunuz motorları neden yaşadığınız olaylardan bi kesit paylaşmıyorsunuz bakalım benzer şeylerimi yaşıyoruz:) herkese kazasız belasız ve dikkatli sürüşler diliyorum:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Cumanın bana benzediği haricinde gözlerim konsantre olamadı valla yazıya biraderim...:p
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
arkadaşlar hayat motor yağı cilası ve bujiden ibaret değil sizin trafik akışınız nasıl köydemi sürüyorsunuz motorları


:queen::queen:
Olay anını yaşadım. Valla çok akıcı anlatıyorsun atakf1

Yalnız arada bir satır atla, yoksa bakınca acayip gözkorkutucu geliyor yazdıkların :) bu yüzden bir çok kişi okumayabilir.
Bahsettiğin son ışıklarda durunca magandalarla tek başına olmaman, arkandan diğer arkadaşların yetişmesi güzel olmuş. İyi ki tek başına değildin.

Bahsettiğin türdeki magandalar Türkiye'nin her yerinde var. Tabiki zaman zaman bizde yaşıyoruz. Fakat artık yaşaya yaşaya bunlara şahsen ben alıştım.
Ne zaman faça şahin görsem, bayan sürücü görsem, ya kenara çekilir yol veririm, ya da geçeceksem bir an önce geçip gözden kaybolmaya bakarım.

Kesinlikle s.dik yarıştırmaya değmeyecek tipler. Boş yere abesle iştigal.

Geçmiş olsun. :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Beyler Mototdaldan motul 15/50 mi...30 gayme...


http://www.mototalonline.com/default.asp

yoksa Kadıköyde bir mağazadan IPONE 15/50 mi...28 gayme...


http://www.motoek.com/IPONE-155-15W50-4-zamanli-sentetik-motor-yagi-1L,PR-2313.html


ya da servisimden 15/50 mobile mi ...o da 25 liretto...


400 km sonra yağ değişim zamanım geldi...hava filtremi dün aldım...bujim geliyor yolda...fantastik olarak keyfe keder bujimle birlikte buji pipomuda değiştircem...

geriye kaldı yağ...



http://www.motoek.com/IPONE-155-15W50-4-zamanli-sentetik-motor-yagi-1L,PR-2313.html
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Mete Han abi depo kılıfını çok beğendim. Kaç gaymeye aldın. Anes motorda gördüm. Bununla aynı mı senin ki? Sence fiyatı uygun mu?
http://www.anesmotor.com/?urun-detay_413_CBF_150_Depo_Kilifi.html

Bende o kılıflardan istiyorum fakat kırmızısını beyenmedim..
Kırmızı motora siyah kılıf taksam nasıl durur acaba:silent:

Gaz yemesinde bir sorun varmı ? Özellikle tam gaz açımında motor kendini kasıyor mu ? Benzini her zaman aldığınız yerden mi aldınız ?

Sorun devam ederse benzini boşaltıp başka güvendiğiniz bir yerden benzin alın. Yada karbüratördeki emiş memesi tıkanmış olabilir. Bence Sorun benzindeki tortunun karbüratörü tıkamasından kaynaklı olabilir. Yada biri depoya şeker attı :mrgreen:

Karbüratörün temizlenmesi gerekebilir...Hava filtresi eğer motorun çekişi düştüyse temizlenmesi fayda eder. Ancak eliniz değmişken onuda temizletin derim.:cat:

Sorun düzeldi nasıl diceksin şimdi şöyle..
Benim benzin göstergesi bitime 2 tırnak kala durdu yani aslında musluğu normale alınca benzin gitmediğinden kafa sallıyomuş doğal olarak..
Yedek depoya aldım mis gibi gidiyo makina..
Bu arada 20 tl benzin 220 km acayip mutluyum..
Hemde hava filtrem eski değiştirmem lazım..Yağımı değiştirmem lazım..Bu halde böyleyse bakım çektikten sonra nasıl olur bilmiyorum..
Yardımın için teşekkür ederim..Bakıma götürdüğümde karbüratörüde temizlettircem..Temiz olduğundan emin olmak en iyisi:)

cumanın ybr sinin ön lastiğinden 5-10 kms civarında süratle sol bacağına yediği darbeyle yerde yuvarlanmaya başlayan bu adam neye uğradığını şaşırdı yerde anam anam diye kıvranan adamı cuma boğazından tutarak ayağa kaldırdı:queen: :


Cuma abiyi merak ettim vallahi keşke tanışma fırsatımız olsa..Severim o tip kişilikleri :p
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Beyler Mototdaldan motul 15/50 mi...30 gayme...


http://www.mototalonline.com/default.asp

yoksa Kadıköyde bir mağazadan IPONE 15/50 mi...28 gayme...


http://www.motoek.com/IPONE-155-15W50-4-zamanli-sentetik-motor-yagi-1L,PR-2313.html


ya da servisimden 15/50 mobile mi ...o da 25 liretto...


400 km sonra yağ değişim zamanım geldi...hava filtremi dün aldım...bujim geliyor yolda...fantastik olarak keyfe keder bujimle birlikte buji pipomuda değiştircem...

geriye kaldı yağ...



http://www.motoek.com/IPONE-155-15W50-4-zamanli-sentetik-motor-yagi-1L,PR-2313.html

Metehan abi bende haftaya yağla,hava filtresini değiştircem..
Kuşadasındaki yani paso takılıcağım servis Castrol koyuyo o iyi değil mi:silent:
Birde Hava filtresini kaça aldin..Biliyosundur servisle arasında çok oynar mı:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan abi bende haftaya yağla,hava filtresini değiştircem..
Kuşadasındaki yani paso takılıcağım servis Castrol koyuyo o iyi değil mi:silent:
Birde Hava filtresini kaça aldin..Biliyosundur servisle arasında çok oynar mı:silent:

motorunun en son yağı hava filtresi bujisi ne zaman değişmiş...

filtre serviste 7 lira...15/50 koydurmaya bak yağı...bu seferlik ilk olarak servisin kodyuğuna eyvallah de bence..25 yağ 7 filtre 32 gayme...


Sabit birader bak motosikletler için özel 20/50 lerin özelliği çok km yapmış motorlar ve aşrıcı sıcak bölgelere uygun diye değerlendirmeler okudum...

ıpone 20/50 yağ özellikleri...yüksek piston değerleri diyor...yani senin makinan için uygun değil bence...
...........

M4 (20W50), 4 zamanlı motorlar için geliştirilmiş sentetik motor yağıdır.

Avantajları:

• Yağ basıncını sabit tutmak suretiyle optimum yağlama
• Yağ eksilmesine karşı uygun viskozite
• Yüksek sıcaklıklara karşı mükemmel dayanıklılık
• Özel deterjan-dispersan katkı maddeleri
• Köpük ve korozyon önleyici özel katkı maddeleri

Onaylar ve Şartnameler (Standartlar):

• API SG / CCMC G-4

Kullanım alanları:

• Cadde
• Off-Road

M4, özellikle eski tip ve/veya çok kilometre yapmış olan motosikletlerde bakım masraflarını düşürür. Yüksek piston tolerans değerlerine sahip motorlarda, diğer motor yağlarına göre daha etkin koruma sağlamaktadır.

.................
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
motorunun en son yağı hava filtresi bujisi ne zaman değişmiş...

filtre serviste 7 lira...15/50 koydurmaya bak yağı...bu seferlik ilk olarak servisin kodyuğuna eyvallah de bence..25 yağ 7 filtre 32 gayme...


Sabit birader bak motosikletler için özel 20/50 lerin özelliği çok km yapmış motorlar ve aşrıcı sıcak bölgelere uygun diye değerlendirmeler okudum...

ıpone 20/50 yağ özellikleri...yüksek piston değerleri diyor...yani senin makinan için uygun değil bence...
...........

M4 (20W50), 4 zamanlı motorlar için geliştirilmiş sentetik motor yağıdır.

Avantajları:

• Yağ basıncını sabit tutmak suretiyle optimum yağlama
• Yağ eksilmesine karşı uygun viskozite
• Yüksek sıcaklıklara karşı mükemmel dayanıklılık
• Özel deterjan-dispersan katkı maddeleri
• Köpük ve korozyon önleyici özel katkı maddeleri

Onaylar ve Şartnameler (Standartlar):

• API SG / CCMC G-4

Kullanım alanları:

• Cadde
• Off-Road

M4, özellikle eski tip ve/veya çok kilometre yapmış olan motosikletlerde bakım masraflarını düşürür. Yüksek piston tolerans değerlerine sahip motorlarda, diğer motor yağlarına göre daha etkin koruma sağlamaktadır.

.................

Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim abi..
Abi serviste tırak diye geçti bakımlarını gösterdi..Son bakımı yapılmadı dedi bin km daha idare eder dedi..
Benim gözlemlediğim..
Yağı en son bodrumdan çıkmadan kendim değiştirttim varilden koydular..Yağ normalde koyu sarı gibi bişey oluyodu bu siyah eskimiş gibi..Değiştircem içim rahat olsun..

Hava filtresini söktüm bi kere daha temizlene bilir hava mava ama onuda değiştiricem içim rahat olsun..
Bujiden anlamam abi..
Yarın Bodrumdaki servisi arayıp son bakımında değişmişmi sorıyım..Veya ne kadar önce değişmiş..

Metehan abi bide ilk defa 2. el aldım..
Ben alışmışım motorumun kusursuz olmasına..Şimdi emin olamadığımdan değişicek ne varsa yavaş yavaş değiştiriyim diyorum yola çıktığımda içim rahat olsun..
Şu yağdı hava filtresiydi aradan çıksın sırasıyla zincir dişli..Balatalar debriyaj balatası alayını değiştiricem:)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Bence alabiliyorsan motul al.
M.Şanverende motuldan çok memnundu.

Birde senin verdiğin 20-50 özellikleri sentetikmiş.

Zenon'un motora koyulan yağ mineraldi. Aynı özeliklerde değildir. Sentetik daha üstündür.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Bence alabiliyorsan motul al.
M.Şanverende motuldan çok memnundu.

Birde senin verdiğin 20-50 özellikleri sentetikmiş.

Zenon'un motora koyulan yağ mineraldi. Aynı özeliklerde değildir. Sentetik daha üstündür.

Motor için hangisi iyiyse onu alırım Aydoğan abi ilerde sorun yaratmasın:)

Aydoğan abi bu arada senin depoda kılıf varmı siyah kılıf denedin mi hiç:silent:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Motor için hangisi iyiyse onu alırım Aydoğan abi ilerde sorun yaratmasın:)

Aydoğan abi bu arada senin depoda kılıf varmı siyah kılıf denedin mi hiç:silent:

Emrah benim depoda kılıf yok. Motorun deposu temizken ve cilalanıp parlıyorken daha bi güzel gözüküyor.

Dikkat edersen o kılıfın benzin kapağı girişinin kenarları biraz açık.
Zamanla oradan giren toz kum vs. gibi küçük şeyler deponun yüzeyinde bence zımpara etkisi yapar.
Ben motorumun deposunun güzelliğini izleyemedikten sonra başkası ben motoru satınca izlese ne olur?

Tabi bu kişiye göre değişen bir olay. :)
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Emrah benim depoda kılıf yok. Motorun deposu temizken ve cilalanıp parlıyorken daha bi güzel gözüküyor.

Dikkat edersen o kılıfın benzin kapağı girişinin kenarları biraz açık.
Zamanla oradan giren toz kum vs. gibi küçük şeyler deponun yüzeyinde bence zımpara etkisi yapar.
Ben motorumun deposunun güzelliğini izleyemedikten sonra başkası ben motoru satınca izlese ne olur?

Tabi bu kişiye göre değişen bir olay. :)

Abi bende normalde takmak için değil..
Uzak mesafeye gittiğimde dizlik takıyorum..Bodrumdan gelirken ufakta olsa depoyu çizdim..
Bi yere giderken takıyım diyodum..
Bu koruyucu şeyler yapıştırıyolarmış reklamcıda onlardanmı yaptırsam:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst