:queen::queen:
İşte o yağmuru bende bujileri almaya ostime giderken yedim

ale:
Eve geldiğimde ayaklarımdan, paçalarımdan yağmur suları akıp yeri ıslatıyordu
aydoğan ostim deyince duygulandım şimdi

ale: benim çocukluğum batıkent, macun ,ostim ,demet,dikmen gibi yerlerde geçti.

özellikle batıkent - demet arasında benim cbf ile gitmek nasıl bişey olucak onu çok merak ediyorum :silent: umarım bu temmuz yada ağustosta bi ankara yapıcam nasip olursa:cat: bu sabah erken kalktığımda havanın güzel olduğunu gördüm. güzel bir pazar gezisi olucanı düşünüyordum ama haberlerde yağmur var dediler:cyclopsan cuma abim ve ybr çetesi beni aramıştı dün gezelim diye sabah onları arayıp yağmur varmış abi geziyi iptal edelim dedim

ale: oda şekermisin eriyecek sen bilirsin biz gidiyoruz dedi

r: çaresiz çıktım yola bekledikleri yere 10-15dk sürede ulaşmam gerekiyodu ve evsanevi kepez varyantından inmem lazımdı oraya her gelişimde kendime (sakin ol kimseye uyma) derim ama yine limitlerde gezerim. yine öle oldu o varyantta yemin etmeyim ama belkide geçemicem araç yoktur cbf ile.. ilk viraja doğru yokuş aşağı 5. vites 120kms kilit arkamda bitane audi a3 ve onunla s... yarıştırmaya kalkan bi faça şahin

aynadan onlara bakarken bağırarak (sizin etiniz ne butunuz ne) dedim50mt kala çok sert bi ön arka takviye firen anında 4. vites sola yatır çıkışa doğru kökle gazı 2. virajda yine çok sert fren dıştan içe yatır çıkışta köklerken aynı zamanda sola geniş açı yatır 110kms:queen: yatık vaziyette 3. viraj için pozisyon al sol şeritte düzle makineyi çok sert ama fren kolu kırılacakmış gibi bas frene arka lastik 20 mt duman çıkararak kaysın:queen: gidona kayan tarafa doğru hafif çevir ideal sürate indiğini anlayınca sağa yatır 80kms

çıkışta 4.vites kesici ve anında 5.vites sağa geniş yatır oooo uçuyorum yaawww 3-4 sn de 125kms:queen: hiç gaz kesmeden sola dıştan içe ve 2 sn sona sağa orta şerit:wiinkk: ve cezaevi düzlüğü

ale: keşke 6. viteste olsa

sona aynana bak nerde audi a3 nerde şahin

abartısız 500-600 mt:cat: neyse çallıdaki buluşma yerine geldim 2 tane 2009 ybr ve ben onlarda artçıda var toplam 5 kişi çallıdan güllüğe doğru gidiyoruz tabi ben tek kişi olduğumdan bunlarla biraz eyleniyorum bi önlerine bi arkalarına geçip soytarılık yapıyorum

çallı emniyet ışığında kırmızıda beklerken sol tarafımda cbf im ile aynı renkte bi doğan slx durdu çelik jantlı sözde modifiye çıstak çıstak yüksek seste müzik içinde 3 kişi vardı

r:ışık yanar yanmaz yine drag tarzı kalktım bunlarda peşimden

sonaki ışığa kadar bu slx e nal toplattım:wiinkk: ordada aynı şekilde uzayınca adamlar deli oldu

3. ışığa geldiğimizde (tonguç kavşağı) kavşak girişine 2 araba zor sığıyo bu yüzden sağ şeridin tam ortasına durdum arada sıkışmamak için.. arkamda freni pompalayarak lastiklerinden ses çıkararak nerdeyse plakama değicek şekilde durdu

r: sona kornaya basıp bana kenara çekil diye işaret ediyodu.. aldırış etmedim sona kafasını camdan çıkarıp (lan ben kime diyom kenara çekilsene) dedi.. arkama dönüp ne var brader ne oldu dedim senmisin diyen adamlar indi arabadan.. bende hemen sağa yanaşıp yan ayaklığa alıp indim.. yanıma gelirken (senin ne işin var yolun ortasında canın dayakmı istiyo) dedi.. ya arkadaş bu motor dedim bisiklet değil burada durabilirim adamda (motorununda a... korum seninde) dedi anaaaa anlaşıldı adamlar farklı dilden anlıyolardı.. yanındaki çocukta (abi bende koyabilirmiyim) dedi

r: kendimi zor tutuyodum ama kavga etmeye deymicekti derken cuma abim ve saz arkadaşları arka tarafta dolmuşların arasından sıyrılıp geliyordular üstelik bu olayı görmüşlerdi:cat: derken cumanın ybr sinin ön lastiğinden 5-10 kms civarında süratle sol bacağına yediği darbeyle yerde yuvarlanmaya başlayan bu adam neye uğradığını şaşırdı yerde anam anam diye kıvranan adamı cuma boğazından tutarak ayağa kaldırdı:queen: abi dur gerek yok yapma dememe rağmen ne fayydaa motorcu dostluğu bu olsa gerek:cat: sen bi dur dedi cuma sona adama (hayırdır kardeş ne alıp veremediğin var bu arkadaşla) dedi deminki kabadayı maço kişilikli adam gitmiş yerine süt dökmüş kedi gelmişti

adamda (ben bişey yapmadım abi arkadaşı uyarıyordum tehlikeli motor sürüyo diye yolun ortasında gidiyo diye) (demek yolun ortasında gidiyo diye haa) deyip bitane yapıştırdı adama cuma:queen: bende yolun ortasın gidiyorum ne olacak benide uyarsana dedi o anda adamın arkadaşı arabaya binip kapıyı kilitledi... cuma abim tip ve kalıp olarak METEHAN abiye çok benzer

sona (hadi şimdi gözüm görmesin sizi defolun burdan) dedi adama.. yani millet nasıl bu kadar cahil ve maganda oluyo anlamadım adam gibi gitsene yolunda be adam.. rezil oldu elaleme:queen: arkadaşlar hayat motor yağı cilası ve bujiden ibaret değil sizin trafik akışınız nasıl köydemi sürüyorsunuz motorları neden yaşadığınız olaylardan bi kesit paylaşmıyorsunuz bakalım benzer şeylerimi yaşıyoruz

herkese kazasız belasız ve dikkatli sürüşler diliyorum:cat: