- Katılım
- 19 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,025
- Motosikleti
- Honda Forza 250 (2026)
Hala 110 diyorlar ya.Ya bu motor 110 basmaz gösterge de 110 görüyorsanız bilki 110la gitmiyorsunuz.Kesin fazla gösteriyor.En fazla basacağı hız düz yolda 95kmdir.Bu arada Güvenç Ömer yeni motorun hayırlı olsun,ama yazılarından anlaşıldığı gibi motorun 1 ayda içine edeceksin gibi bir izlenim uyandı bende.İnşallah bişey olmaz gerçi ne kadar özenirsen o kadar arıza çıkarır bu aletler.İlerde bizede tecrübelerini yaz motorla ilgili.