Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Hala 110 diyorlar ya.Ya bu motor 110 basmaz gösterge de 110 görüyorsanız bilki 110la gitmiyorsunuz.Kesin fazla gösteriyor.En fazla basacağı hız düz yolda 95kmdir.Bu arada Güvenç Ömer yeni motorun hayırlı olsun,ama yazılarından anlaşıldığı gibi motorun 1 ayda içine edeceksin gibi bir izlenim uyandı bende.İnşallah bişey olmaz gerçi ne kadar özenirsen o kadar arıza çıkarır bu aletler.İlerde bizede tecrübelerini yaz motorla ilgili.
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
ustam senin 150 zc de ne var hayırdır ben anlamadım ben ful depoyla 50 yi geçmeden 130 km yapıo sen dogru baktına eminmisin:S yoksa benm motordamı bi dandiklik var:S
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
ustam senin 150 zc de ne var hayırdır ben anlamadım ben ful depoyla 50 yi geçmeden 130 km yapıo sen dogru baktına eminmisin:S yoksa benm motordamı bi dandiklik var:S



Hocam seninkide baya bir fazla yakıyor ama aslında en mağkulu full depoyla 160-180 arasıdır.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
adamın ibresi fazla gösterdiği için o kadar gittiğini zannetmesi doğal ben birşey demiyorum artık bu son hız muhabbetinde veya bu tarz zc kullanan kişilere o yüzden pek birşey yazmıyorum...
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
sorma yaa iki ay önce aldım 2 ye mal oldu bana şimdi 1690 olmus plaka dahil deli oldım
 
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
41
arkadaşlar bence gereksiz bazı yorumlardan kaçmamız lazım , benm baba mesleğim motor tamirciliği eh az çok da bilgili biriyim , bilinçsizce yazmıyorum burada .

her motor birbirinin tıpkı aynısı değildir , eğer öyle olsaydı hepimizin motorlarının belli standartları olurdu ve bunların dışına çıkmazdı .

jeoloji müh.liğinde 10. senesini doldurmuş biriyim ve meslek gereği gps lerle aram iyi :) km telim sağlam ve tam gösteriyor , öyle olmasaydı şuan motorum içler acısı olurdu herhalde :p

ilk aldığım zamanlar (rodajı dolmadan) yüklendim dayanamam fazla :p 110 km hıza ulaştım bayır aşağıya ama şuan aynı yokuşta 100 km yi zor görüyorum dedim buna inanmak neden bu kadar zor anlayabilmiş değilim :D hani 130 desem haklısınız 5km lik bir fark neden bu kadar net bir şekilde inanılmaz olur !

bu arada Güvenç ÖNER motorun hayırlı olsun...
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
22
Selamlar 150 zc Ailesi
Adım Efe yaş 19 ıspartada yaşıyorum üşenmeden nerdeyse sayfaların tamamını okudum bi kaç motor arasında kalmıstım ama yapmış oldugunuz yorumlardan dolayı 150 zc almaya karar verdim. Bundan sonra sadece okumıcam sorunlarımı yazmaya başlıcam benden cekeceginiz var ^_^
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
arkadaslar dün gece saat 12 sularında işten cıktım eve giderken baktım gösterge ısıkları kısıldı daha sonra baktım far kısıldı daha sonra baktım ısıklar tamamen gitti sinyali yaktım saniyede 3 kez atıyo:D daha sonra dedim herhalde kontakta bi sorun oldu kapadım bidaha motor calısmadı mars ta basmadı ayaktan da calıstırmaya ugrastım deli oldum oda olmadı:S allahtan eve yakındım elimde götürdüm küfür ede ede sabah inş çalışırda servise götürrüm dedim yine pedaldan calıstırmaya calıstım gene calısmadı deli oldum neden oldu bende anlamadım :S allahtan serviscinin numarası vardıda aradım sigorta nın yeridni söledi actım allahtan orjinalin den yanında yedek sigortada veriyomus kutunun içinde vardı taktım calıstı bi gecem ve sabahım bölece gecti iyice motordan sogum önceki hafta cumada yolda kodu beni:S işin kötü tarafı sıfır aldım böle ikinci el alsam içim yanmaz:S
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Merhaba arkadaşlar foruma yenı katıldım herkeze selamlar olsun 3 gun once ılk motorumu aldım :D mondial zc150 ;)

bana tavsıyelerınız neler, kımı bu başlık altında alınması gereken ,kımıde alınmaması gereken bır motor dedıler,,bır ıyı bır kotu yorumlar yapılmıştı,hepsını okudum:d ama gozumu karattım aldım :d
hatta rodajı a bıle dıkkat etmıyorum:d daha 10 km deyken 110 km duz yolda gordu, su anda 227 km de.

ilk depom ıle (18 ytl benzın ıle) 190 km gıttı, yolda kaldım hatta :D
su anda 2 ncı depomu kullanıyorum :D bakalım 2 ncı depo ıle kac km gıdecek :D
yerı geldı anı hızlanmalar yerı geldı 2 kişi bındık . bakalım bu mondial zc 150 gercekten bu kullanım kosullarında nekadar dayanıcak, ??

dıkkat ettıgım noktalar: motoru asla bozuk yolda veya tumseklı yolda kullanmıyorum! sıfıra yakın kaymak asfalt yani.
her yuz km de yag kontrolu yapıcam..

18 ytl lık benzın ıle 190 km gıtmesı bence cok ıyı bı deger ;)

ilk 300km ani hızlanmamanız, uzun süre yokuş çıkmamanız, 2 kişi binmemeniz,
50km hızı çok gerekmedikçe geçmemeniz gerekirdi bunları yapmışsınız hatta
hız denemeleri bile yapmışsınız yazık olmuş canavar gibi 150cc motora.
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
bu arada şimdi dikkat ettim park lambaları yanmıyo dün gece yanıyodu onlarda yanmıs herhalde:silent: yarın gene sanayi ye gitcez:pr:
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
bu arada şimdi dikkat ettim park lambaları yanmıyo dün gece yanıyodu onlarda yanmıs herhalde:silent: yarın gene sanayi ye gitcez:pr:

benim gidonun ordaki kablolar kopmuştu ondan ikde bi sigirta atıyordu

bu aralar zc ciler çoğaldı

aramıza katılan her arkadaşımzn motoru hayırlı olsun
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
arkadaşlar bence gereksiz bazı yorumlardan kaçmamız lazım , benm baba mesleğim motor tamirciliği eh az çok da bilgili biriyim , bilinçsizce yazmıyorum burada .

her motor birbirinin tıpkı aynısı değildir , eğer öyle olsaydı hepimizin motorlarının belli standartları olurdu ve bunların dışına çıkmazdı .

jeoloji müh.liğinde 10. senesini doldurmuş biriyim ve meslek gereği gps lerle aram iyi :) km telim sağlam ve tam gösteriyor , öyle olmasaydı şuan motorum içler acısı olurdu herhalde :p

ilk aldığım zamanlar (rodajı dolmadan) yüklendim dayanamam fazla :p 110 km hıza ulaştım bayır aşağıya ama şuan aynı yokuşta 100 km yi zor görüyorum dedim buna inanmak neden bu kadar zor anlayabilmiş değilim :D hani 130 desem haklısınız 5km lik bir fark neden bu kadar net bir şekilde inanılmaz olur !

bu arada Güvenç ÖNER motorun hayırlı olsun...

Ben sana karşı çıkmıyorum bu konuda sen doğruyu söylüyorsun kardeş.Bu motorlar düz yolda max 95 e çıkar bayır aşağıda max 105.Bunun aksini kimse iddaa edemez.Aksini iddaa eden benimle gelsin yanyana gitsin bende başka bir araç olacak.Benim karşı çıktığım konu şu adam ben 130 yaptım diyor ya kardeşim sen nereye 130 yapıyorsun burda zc alacak kullanıcılarıda yanıltıyorsun.Senin göstergen 130 gösteriyorsa o gösterge yanlış gösteriyor bu kesin bir yargıdır.Ki zaten mondialin motorlarının yüzde 50 sinden fazlasının göstergeleri yanlış gösterir benim ilk mondialimde 10 km fazla gösteriyordu.Ben bu konu hakkında daha bişey yazmayacam.Zaten fabrikada bu motorların son hızının 85 km olduğunu yazıyor.



Bu arada bugün zc ile Sarıyer Bahçeköyden kız arkadaşımla beraber Kurtköy Viaport alışveriş merkezine gittik gidiş dönüş 200km yol yaptık motor gayet iyiydi.Motoru şimdilik hala zorlamıyorum en azından daha 60ı geçmedim ama genel anlamda çok iyi bir motor diyebilirim.Motora ilerleyen zamanlarda bir kaç aksesuar düşünüyorum özellikle jantlara fosforlu şerit,ön farı beyaz ışık yapma ve motorun altına neon.Sizce nasıl olur?Son bişey daha benim bu çakmaklığın soketini takmamışlar bilerek tesisatı yakıyor diye ki hakkatende yakıyormuş tesisatı.Fakat ben o soketi taksam ve çakmaklığı ordan çıkarsam,çakmaklığın yerine cep telefonu için şarj yapsam gene tesisat yanar mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2010
Mesajlar
2
öncelikle merhaba
motor çok dayancağa benzemiyor bu koşullara honda ble dayanmaz
çok merak ettim nerde kaymak asfalt var öyle :silent:
bakalım hıc olmasa bu sekılde kac km de dagılacak ;) eskısehırde var dostum ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:26 ----------

.Bu arada Güvenç Ömer yeni motorun hayırlı olsun,ama yazılarından anlaşıldığı gibi motorun 1 ayda içine edeceksin gibi bir izlenim uyandı bende.İnşallah bişey olmaz gerçi ne kadar özenirsen o kadar arıza çıkarır bu aletler.İlerde bizede tecrübelerini yaz motorla ilgili.
Güvenç öner olucaktı ;) neyse sorun degıl ;) valla gorucez 1 aymı yoksa 1 yılmı :d, hatta su anda delı gıbı yagmur yagıyor :D motorda dısarda kaldı brandada yok bakalım sabah ne olcak :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:28 ----------

ustam senin 150 zc de ne var hayırdır ben anlamadım ben ful depoyla 50 yi geçmeden 130 km yapıo sen dogru baktına eminmisin:S yoksa benm motordamı bi dandiklik var:S

1 km deyken fulledım depoyu 18 ytl lık benzın aldı. ve benzın bıtesıye kadar kullandım bıtıgınde km saatı 190 km yazıyodu...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:31 ----------

ilk 300km ani hızlanmamanız, uzun süre yokuş çıkmamanız, 2 kişi binmemeniz,
50km hızı çok gerekmedikçe geçmemeniz gerekirdi bunları yapmışsınız hatta
hız denemeleri bile yapmışsınız yazık olmuş canavar gibi 150cc motora.

sorun degıl zaten ılk motorum hedefım en yakın zamanda gercek bı maxı scooter almak,acemılıgımızı atalım bundada ;) parcalansada olur ;)
 
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
318
s.a 2 sene önce bu siteye bu zc konu başlığı için üye oldum ehliyet sıkıntısı yüzünden 2 senedir bekliyorum 1 seneye yakındır yorum yazmamışımdır belki buraya kısmet tvs apache alacaktık para sıkıntısı yüzünden alamıyoruz geçen gazetede gördüm 1.700e düşmüş tekrar eski aşkıma aşık oldum bakalım alıcaz herhalde bu yaz neyse beraberiz artık yinede eskilerden bir skyle kuturkutur kalmış sky abi sen askerde değilmiydin ya:)neyse hayırlı akşamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
yavru malike gelmiş hoşgelmiş...

sky geldi , ben zaten buraya demir atmış durumdayım , burada motor sahiplerinin canını sıkacak kelamlar ediyorum.

Heh işte yuvarlanıyoruz gidiyoruz...:)
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Arkadaşlar son yazdıklarımın cevabını hala alamadım.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
xenon fln tamamda neonlardan sıkılırsın bence yapma pişman olursun
yada abartıya kaçırma kıro motoru gibi oluyor
bide sen kaç yaşındaydın
 
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
41
xenon fln tamamda neonlardan sıkılırsın bence yapma pişman olursun
yada abartıya kaçırma kıro motoru gibi oluyor
bide sen kaç yaşındaydın

aynen katılıyorum suyunu cıkaran arkadaşlar var bence hoş durmuyor , orjinaline en yakını en güzeli diye düşünüyorum ama tabiiki bence :p
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
benimkindede var çamurluğun içinde
ama gece parkederken acıyorum çok işe yarıyolar beyaz
hem kilidi takarken jantı çizmiyorum :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst