Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Almak isteyen arkadaşlar varsa adını listeye yazıp adreslerini bana ÖM ile göndersin.

Aydoğan emeklerin için sağol biradercim...:rendeer:

Sonunda 100km'yi tamamladım :) Depoyu fulledim 13 tl yakmışım. Rodajda ve genelde devirli kullanıma bakarak oldukça iyi bir değer.. Regal ile 10 liraya 55 kilometre gidiyordum.

1000 km olsun bir açılsın makina hem yakıtı düşer hemde performansı artar. Naked kullanmayı özlemişim onu fark ettim :)

Yanımda Ö.Z.E.R abi vardı 1100xx ile yanımda geldi o da. Her ne kadar arkasından kopmadım şöyle uzadım gittim demek isterdim :mrgreen: ama değerler ortada. Yinede eğlenceli oldu.

Havalarda bir türlü düzelmedi şöyle gezi organize etseydik..Kimsede gidelim demiyor biryerlere ...

Ahalii sürekli yazarak olmaz gaz kolunuzu oynatın biraz :p

Aynen öyle ilk benimde tüketim fazlaydı yavaştan düştü...kazsız belasız bin...az basma 80-90 ı geçme...sabret...

jr,
verdiğin ilanlardan birinde aşağı bölümün üstüne gelen plastikten yok o yüzden uzun gözüküyor olabilir?

metehan,
aynaları sirkeciden almıştım 25 diyor adam 20ye hiç vermedik diyor ama 20ye alıyorsun, :D bir de nasıl duymadın yahu köprüye pankart açmıştım :D:D:D

köprü demişken discovery'nin belgesellerine sardım bu sıralar, adamlar neler yapıyorlar tampon korkusundan :D biz gayet rahatmışız. hollanda su altında kalmamak için milyar dolarlar harcıyormuş hersene bariikatlara, hongkong yer yokluğundan iki ada arasını adaları düzleyerek çıkan toprakla doldurarak havaalanı yapıyor. hey yavrum hey :D yinede benim için mühendisliğin zirvesi her zaman panama kanalıdır.

bu arada aydoğan veribank oluşturuyor reklam pzarlama şirketlerine bilgilerimizi satacakmış aldığımız son duyuma göre :D

uzun cam değil aradığım aydoğan, normal camdan alıp bir ilanda vardı ya üstüste iki camı montelemiş eleman. öyle birşey yapmak, ön camı biraz yükseltirken estetikliği de kaybetmemek yani. eleman bi cam takmış 6000küsür fiyat yazmış :D o zaman benim motorda ikinci cam yok 6000-50=5950 lira eder :D

İnan farkına bile varmamışım...veya unutmuşuz bu hızlı forum ortamında...kısmet olursa uygun bir zamanda ybrleri çakıcam...kendi aynalarımıda satarım artık...iki camı monteleme işi nedir hacı ...
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
hatta yapılmakta olan 1600m yüksekliğinde bir proje var, tabi olanıksızlığının farkına varıp 500m daha kısa olacak demişler:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mile-High_Tower

1000m var:
http://en.wikipedia.org/wiki/Murjan_Tower

bir başka 1000m:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mubarak_al-Kabir_Tower

1400 metre finansal sebeplerden iptal edilmiş:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nakheel_Tower

dubai'nin gendelde bu tarz girişimler, adamlar madem yerimiz yok deniz dolduruyoruz yapmışken göğe doğru gidelim diyorlar heralde :D

nedir bu yok buji yok motor, biraz yukarı çıkıp hava alalım :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:51 ----------

ben mesajıma ek olsun diye yazıyordum, araya iki mesaj girmiş :D gecede rahat yok topice :D

metehan bahsi geçen iki cam üstüste olayı şu ilandaki gibi:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-limited-edition/detay

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:56 ----------

tabi birde ayna muhabbetinden bahsetmemişimdir belkide hatırlamıyorum :D geyik teşebbüsü idi :D

merak ettim en çok heralde cbf150 başlığına yazılıyor dedim bir bakayım dedim:

Honda Cbr 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı ( 1 2 3 ... Sonuncu Sayfa) 20.710
Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı ( 1 2 3 ... Sonuncu Sayfa) 14.328
Yamaha Ybr125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı ( 1 2 3 ... Sonuncu Sayfa) 13.787

şeklinde bir ilk 3 var mesaj sayısında. tabi tüm foruma bakınca şunlar var birde:

Adana - MT] Motosiklet Grubu ( 1 2 3 ... Sonuncu Sayfa) 20.011
Ankara - MT] Motosiklet Grubu ( 1 2 3 ... Sonuncu Sayfa) 16.889
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819

Hevesim var diyosun...:p tamam keyfine bak...hadi ben yatıyorum...size iyi geceler olsun...Demek kule fantazileriniz var...:p


Bizim topacı 10-15 kişi çeviriyor...sabit yazarlar var...


ama cbr 125 in 17-22 yaş arası kemik hayranları var...cbr 125 bisiklet fan club...:p

parası yetmeyen veya cıbırın bisiklet olduğunu farkeden 19-27 yaş grubu ybr 125...

bu seçimleri aşmış fazla parası olmayıp ayağım yerden kesilsin diyen eşşeği sağlam kazığa bağlamak isteyen 22-34 yaş grubu ise aklın yolu bir deyip cbf 150 alıyor...:p

birde hız isteyen titreşime boyun büken hız meraklısı 18/25 grubuda apaçi alıyor...sallamasyon bir istatistikde benden olsun...by..
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Hevesim var diyosun...:p tamam keyfine bak...hadi ben yatıyorum...size iyi geceler olsun...Demek kule fantazileriniz var...:p

sen nıreye gıdıon yaw bea hele dur kulecıklerımızı yarıstırıyoruz su anda senınkı mı yoksa benımkı mı :queen::queen::p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:11 ----------

evet ya bu arada bende motorun muayene ıslerını hallettıkten sonra su jantları boyama ısını yapıcam kesınlıkle yapmam lazım gazlıyayım acık kendımı
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
gündüz boş bulamıyoz gece bizim at koşturalım murat :D

metehan sallama falan ama isabetli bi istatistik olmuş.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
Abi asıl benim merak ettiğim o kuleyi yaptıktan sonra ne yapacakları :D birde baktım denizin ortasında yaw tusunamide heralde tuş olur orası :D
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
gündüz boş bulamıyoz gece bizim at koşturalım murat :D

metehan sallama falan ama isabetli bi istatistik olmuş.

evet gunduz ısten gucten vakıt ve fırsat bulup fazla takılamıyoruz :wiinkk:
ancak banada musade ekmel yatayım uyku fena bastırıyo yarın hasat olmayalım ıyı geceler dostum :rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
ahhh ahhh parada yokki ekmel abininki gibi sessiz vibrasyonsuz maşallahı olan bi cbf im olsun bide enduro yapsam onu :) abii haziran 20 gibi geliyorum karabüğe
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Hevesim var diyosun...:p tamam keyfine bak...hadi ben yatıyorum...size iyi geceler olsun...Demek kule fantazileriniz var...:p


Bizim topacı 10-15 kişi çeviriyor...sabit yazarlar var...


ama cbr 125 in 17-22 yaş arası kemik hayranları var...cbr 125 bisiklet fan club...:p

parası yetmeyen veya cıbırın bisiklet olduğunu farkeden 19-27 yaş grubu ybr 125...

bu seçimleri aşmış fazla parası olmayıp ayağım yerden kesilsin diyen eşşeği sağlam kazığa bağlamak isteyen 22-34 yaş grubu ise aklın yolu bir deyip cbf 150 alıyor...:p

birde hız isteyen titreşime boyun büken hız meraklısı 18/25 grubuda apaçi alıyor...sallamasyon bir istatistikde benden olsun...by..

bu sallamasyon ıstatıslık bılgılerını bızlerle paylastıgın ıcın tesekkur edıp taktık edıyorum senı hacu emme bencede oldukca mantıklı bır calısma olmus ben onaylıyorum bu topıklere yaklasımını dogru bılgıler bencede:):cat:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Günaydın arkadaşlar,
bu arada aydoğan veribank oluşturuyor reklam pzarlama şirketlerine bilgilerimizi satacakmış aldığımız son duyuma göre :D

uzun cam değil aradığım aydoğan, normal camdan alıp bir ilanda vardı ya üstüste iki camı montelemiş eleman. öyle birşey yapmak, ön camı biraz yükseltirken estetikliği de kaybetmemek yani. eleman bi cam takmış 6000küsür fiyat yazmış :D o zaman benim motorda ikinci cam yok 6000-50=5950 lira eder :D

:mrgreen::mrgreen: Yahu iyi fikir aslında müşteri çıkarmı ki :p:p
AydoganX'ten gelen güvenlik mesajı : "Arkadaşlar güvenliğiniz için kişisel bilgileriniz 3.şahıslarla paylaşılmayacaktır. ":) :)

Aydoğan emeklerin için sağol biradercim...:rendeer:
Rica ederim abicim:cat:

Bizim topacı 10-15 kişi çeviriyor...sabit yazarlar var...

ama cbr 125 in 17-22 yaş arası kemik hayranları var...cbr 125 bisiklet fan club...:p

parası yetmeyen veya cıbırın bisiklet olduğunu farkeden 19-27 yaş grubu ybr 125...

bu seçimleri aşmış fazla parası olmayıp ayağım yerden kesilsin diyen eşşeği sağlam kazığa bağlamak isteyen 22-34 yaş grubu ise aklın yolu bir deyip cbf 150 alıyor...:p

birde hız isteyen titreşime boyun büken hız meraklısı 18/25 grubuda apaçi alıyor...sallamasyon bir istatistikde benden olsun...by..

Mete hocam sallamasyon falan olmamış "cuk" oturan bir istatistik olmuş :) Doğru teşhis.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkadaşlar bende Cbf 150 me kavuşmuş bulunmaktayım..
2007 model 14 bin küsürde kırmızı renkli mötürüm:)

Dün Bodrum Kıvrak Motora gittik tüm bakımları yapılmış bilgisayardan gösterdiler saolsun..
Ufak tefek sayılabilcek sorunlar var..

ön farda gözükmiyen ama varolan ufak bi çatlak var.Bildiğim kadarıyla 75 tl imiş..Ne zaman komple dökülürse o zaman değiştiririm:)

Servisete Ustanın dediği..Zincir ve dişliler 3 bin km sonra değişicek..
Aynı zamanda arka fren balatasıda değişicek..
Allah'a şükür şimdilik başka problemimiz yok:p
Birde herif bana kullanma klavuzu filan koltuğun altında dedi..Güvendik tamam dedik..
Didime döndüm bi açtım sadece bez var..
Honda bayiden o kitappçığı edinebilirmiyimm..
Fotolarıda yakında koyucam:)
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Hayırlı olsun Emrah :rendeer: Kazasız belasız ve cezasız binersin inşallah.

Kullanma kılavuzunu almak için çok çabalama internette var zaten buyur bu da linki: (sağ tıkla farklı kaydete bas) http://www.cbfturkiye.org/indir/klavuzlar/CBF150.pdf

Ufak tefek problemler hallolur. Takma kafana. İkinci el alıyorsun olacak o kadar.

Teşekkür ederim :)
Kafama çok takmıyorum fakat ne biliyim 2. el motor ilk defa aldım..Korkmuyorda değilim bişi çıkan bişi olur diye kader kısmet:)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Bugün sabah işe gelirken saat 08,30 civarı bahçelievlerden, meclisin oradaki kavşağa dönecekken kırmızı yandı.

Bir de baktım lambada siyah bi cbf150 bekliyor yanına yanaştım. Tam arkadaşla muhabbet etmeye başlayacaktık ama önümüzdeki polis ikimizi birden kenara çağırdı :)
İçimden söyleniyorum, "inşallah yanımdaki elemanın ehliyeti ruhsatı vardır da başı belaya girmez" diye.

Neyse çektik kenara polis : "Motosikletlere özel kontrol emri geldi" dedi. Buyur abi kontrol et bakalım dedik verdik evrakları. Çok şükür yanımdaki arkadaştada evrak eksiği yokmuş.

Muhtemelen bizim forumdan değildir arkadaş ama yinede sorayım KLR plakalı ve siyah Lazer kasklı, siyah CBF150 kullanıcısı bizim sitedenmi? :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
zaten bıktık kontrolden, bir de bahçeli taraflarında garanti çeviriyorlar.
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
27
Herkese selam, CBF 150 almayı düşünüyorum fakat yağ yakma sorunu olduğunu söylüyorlar, doğrumudur. Kullanan arkadaşlar bilgi verebilir mi?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:02 ----------

bir de şehir dışı yakıt tüketimi nedir? (lt/100 km)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Herkese selam, CBF 150 almayı düşünüyorum fakat yağ yakma sorunu olduğunu söylüyorlar, doğrumudur. Kullanan arkadaşlar bilgi verebilir mi?

Selamlar, öncelikle hoşgeldin. Bu konuyu önceki sayfalarca çokça konuştuk. Biraz geriye giderek çok daha detaylı bilgilere ulaşabilirsin.

Yinede kısaca şöyle özetleyebilirim,
Yeni nesil motosikletlerde bir miktar yağ eksiltmesi normal bir durum.
Cbf150'de bu oran 2000 kilometrede maksimum 100 ile 200 mililitre civarında.
Yani asla tehlike yaratacak boyutlarda değil. Bu durumda motorun sıkışık kullanılmasına bağlı. Eğer yüksek devirli olarak kullanılmazsa bu kadar bile eksiltme yapmıyor.

Castrol gibi en büyük yağ üreticilerinin sitesindeki bilgi şu yönde :
Yağ eksilmesi motorun teknolojisiyle ilgilidir. Yeni teknolojilerle üretilen modern motorlarda yüksek performans sağlamak amacıyla metaller (silindirler, pistonlar) birbirine daha yakın tasarlanmıştır. Motorlarda ki bu özellik yağın yıpranmasına, dolayısıyla da eksilmesine yol açar. Araç üreticileri, araçların belirli km. aralıkları için yağ eksiltme paylarını araç kitapçıklarında belirtmişlerdir. Sentetik yağlar mineral yağlara oranla daha az eksiltme yapmaktadırlar.
http://www.castrol.com/castrol/faq.do?categoryId=73024007&contentId=6008642

bir de şehir dışı yakıt tüketimi nedir? (lt/100 km)

Şehir dışı dipgaz gitmeden, sabit olarak 80-90 km/h gibi hızlarla kullanılırsa 2,5 / 100 litre hatta daha aşağıya bile inebilir.

Şehir içinde en fazla 3 ile 3,5 lt / 100 km.ye kadar çıkar. Fakat bu konu kullanıcının ne kadar agresif yada sakin kullandığı ile birebir ilgili olduğu için değişebilir. Ortalaması budur.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sen nıreye gıdıon yaw bea hele dur kulecıklerımızı yarıstırıyoruz su anda senınkı mı yoksa benımkı mı :queen::queen::p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:11 ----------

evet ya bu arada bende motorun muayene ıslerını hallettıkten sonra su jantları boyama ısını yapıcam kesınlıkle yapmam lazım gazlıyayım acık kendımı

ne kadar kule varsaa hepsin senin olsun dostum...:queen:

nettin makinayı aldınmı autoparktan..:phe daha muyane var...abarüüü...:cherry:

gündüz boş bulamıyoz gece bizim at koşturalım murat :D

metehan sallama falan ama isabetli bi istatistik olmuş.


Dostum orada ne iş yaparsın avatardan kafamda bir tahmin var ama...solcırmısın...:pbende Bahriyeydim...belki sualt insanı falan olabilirsin...

bu sallamasyon ıstatıslık bılgılerını bızlerle paylastıgın ıcın tesekkur edıp taktık edıyorum senı hacu emme bencede oldukca mantıklı bır calısma olmus ben onaylıyorum bu topıklere yaklasımını dogru bılgıler bencede:):cat:

Hacı aklın yolu hep bir olmuştur...ybrye kalıben torken uymuyoruz...cbr 125 genclere göre ertcısız çakma ssci genclerin hedefinden e apaçi alsak cinsel yaşamımız titreşimden bozulacak el mahkum cbfye...:p

Günaydın arkadaşlar,


Mete hocam sallamasyon falan olmamış "cuk" oturan bir istatistik olmuş :) Doğru teşhis.

Aydoğan bana adres lazım hacı...her türlü bilgiye 100 dalır çalışır...


Arkadaşlar bende Cbf 150 me kavuşmuş bulunmaktayım..
2007 model 14 bin küsürde kırmızı renkli mötürüm:)

Dün Bodrum Kıvrak Motora gittik tüm bakımları yapılmış bilgisayardan gösterdiler saolsun..
Ufak tefek sayılabilcek sorunlar var..

ön farda gözükmiyen ama varolan ufak bi çatlak var.Bildiğim kadarıyla 75 tl imiş..Ne zaman komple dökülürse o zaman değiştiririm:)

Servisete Ustanın dediği..Zincir ve dişliler 3 bin km sonra değişicek..
Aynı zamanda arka fren balatasıda değişicek..
Allah'a şükür şimdilik başka problemimiz yok:p
Birde herif bana kullanma klavuzu filan koltuğun altında dedi..Güvendik tamam dedik..
Didime döndüm bi açtım sadece bez var..
Honda bayiden o kitappçığı edinebilirmiyimm..
Fotolarıda yakında koyucam:)

vay totoş vay kaptın dimek makinayı...helal olsun...hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmanı dilerim...O fren balatsı 4-5 lira buralarda...zincir seti ise dişlilerle vs orıngsız 30-35 lira..sürat motordan hepsini ayarlarız sana merak etme...arke fren balatsıda daha ben değiştirdim geçen 10 muydu 15 miydi neydi unuttum...50 liraya zincir setini ön balata arka balatanı vs hallederiz buralardan...sende fiyat alırsın Sürat Motordan...

Bugün sabah işe gelirken saat 08,30 civarı bahçelievlerden, meclisin oradaki kavşağa dönecekken kırmızı yandı.

Bir de baktım lambada siyah bi cbf150 bekliyor yanına yanaştım. Tam arkadaşla muhabbet etmeye başlayacaktık ama önümüzdeki polis ikimizi birden kenara çağırdı :)
İçimden söyleniyorum, "inşallah yanımdaki elemanın ehliyeti ruhsatı vardır da başı belaya girmez" diye.

Neyse çektik kenara polis : "Motosikletlere özel kontrol emri geldi" dedi. Buyur abi kontrol et bakalım dedik verdik evrakları. Çok şükür yanımdaki arkadaştada evrak eksiği yokmuş.

Muhtemelen bizim forumdan değildir arkadaş ama yinede sorayım KLR plakalı ve siyah Lazer kasklı, siyah CBF150 kullanıcısı bizim sitedenmi? :)

Aslında iyi oluyor...biz ehliyeti aldık muayeneyi yaptırdık bazen kendimi enayi gibi hissediyorum kasksız bebeleri görünce...bırak .öte girsin ceza acımam...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst