Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
hmm pardon bu yazdığını ben 2. liste sanmıştım,demek 1. parti daha bitmedi.Yaw bunu yazarken kurtlar vadisini izliorm ya illegal bişey yazıyo gibi hissetim kendimi:cherry: saygılar

Biraz karıştı gibi ama son durum şöyle olsun en garantisi:
Ben 2 kutu yani 20'li buji alıyım, listedeki tüm arkadaşlara gönderiyim. Elimde bi 5-6 tane fazla kalacak sanırım.

Onlarıda ilerde isteyen olursa gönderirim. Yoksa kendim kullanırım :)

Listedenin sonundaki arkadaşlar mucit, htokac ve ibrahim özelden adres bilgilerinizi bana gönderin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:34 ----------

aydoganx kardeşim bu bujinin ihalesine yetişemedim ama bende isterem

Tamam elvis kardeşim,
Kaç tane buji istiyorsun? Özelden adres bilgilerini ilet bana.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Ben motorda krommalzemeye bayılıyorum,elimden gelse komple krom yaparım motoru:cherry:

Aynalardaki görüş sıkıntısı gerçekten çok kötü,hatta bazen ''yumruğu indirince koparıp atasım geliyor;ama,sildimmi birde güderiyle parlattımmı çok güzel parlıyo :)

aynalarıda değişicez gibime geliyor,

Evet beyler,ismaile ateşliyoruz canlıları,aynalar geliyor:mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Ben motorda krommalzemeye bayılıyorum,elimden gelse komple krom yaparım motoru:cherry:

Aynalardaki görüş sıkıntısı gerçekten çok kötü,hatta bazen ''yumruğu indirince koparıp atasım geliyor;ama,sildimmi birde güderiyle parlattımmı çok güzel parlıyo :)

aynalarıda değişicez gibime geliyor,

Evet beyler,ismaile ateşliyoruz canlıları,aynalar geliyor:mrgreen:

Ebayden aldığım aynalar gelsin, motora taktıktan sonra resimlerini paylaşırım.
Eğer testten OK alırsa o zaman "ayna listesi" açarız :mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:42 ----------

CPR9EA9 BUJİLER İÇİN SON LİSTE

Birim fiyat 10 TL + KDV = 11,8 TL

Buji gönderim Listesi:
______________________________
1- M.Şanveren -- 2 Adet
2- AydoganX --- 2 Adet
3- Muratgun ---- 1 Adet
4- zeki cbf ------ 1 Adet
5- Mete_han-----2 Adet
6- mmucit -------2 Adet
7--ibrahim -------1 Adet
8- htokac --------1 Adet
9- elvis_78-------1 Adet

--------Toplam : 13 Adet

Almak isteyen arkadaşlar varsa adını listeye yazıp adreslerini bana ÖM ile göndersin.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Merhaba arkadaşlar,
İkinci el Cbf 150 arıyorum. Uygun bir tane bulursam haftaya alacağım.
İstanbul'dan, 20.000 km. yi geçmemiş, 3000 tl civarında ve tercihen siyah renk.
Aranızda motorunu satan ya da bildiğiniz bir ilan varmıdır?

Sahibinden.com dan da takip ediyorum. Beğendiğim birkaç ilan vardı.
Ama 25 Mayıs'tan itibaren alabilileceğim için kaçırdım bi çoğunu.
Beğendiklerimin hepsi birer birer satılıyor.:p


Mete abi senden de destek bekliyorum.:cherry:
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
murat şimdi banlanmayalım :) yüzyüze konuşuruz.

arkadaşlar sahibindende 2 tip ybr aynası buldum ikisi de yeni model demiş ama ilk linktekinin kolu uzun (ya da körük lastiği kısa)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...tosiklet-ybr-125-ayna-takimi-yeni-model/detay

2. linktekinin de tam tersi

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-inter-moto-ybr-125-ayna-yeni-model-orj/detay

bu aradaki fark yan sanayi üretici farkı mıdır sizce?

hatta 2.de cbf 150 uyumludur demiş.

elbette ustad vardır sıkıntı konusuruz yuzyuze :wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete abi,ptt kargo güzel de uzun sürede ve sıkıntılı sürecte geliyor hiç tasvip etmem...en iyisi yurtiçi zaten kargoyu 3 e bölerik sorun olmaz kapiş:wiinkk:

aydoğanx kardeş bank asya hesabına 25 tl eft yaptım mete abi ile benim ücreti en yakın zamanda bekliyoruz çil çil bıjileri:cherry:

Mete abin öpsün seni kıbleye doğru emi...:p bazar zabahınan inşallah hava düzgün olur baby...:pale:

bende iridyum var gerek yok heralde :p

aydoğan senin zincir bayağı hızlıymış. ben edirneye gitmeden o gelmiş bile:)

ama hava sakat otobüse talim galiba :pr:

Babayın işi gibi Perşembe akşamından melmekete geçiyon ya hastayım valla böyle müdüre böyle patrona...:)

arkadaşlar motor icin en iyi yag 15 /50 veya 10/ 40 bundan şaşmayın 20 50 tek silindir makinalara kalın gelir.benim tercigim 15/ 50 dir .herkese selam.

20/50 yağı kuryeleri çekmek için ucuz diye olta misali koyuyorlar usta...:pale:

aynen oyle egenın havasından suyundan oyle oluyo galıbam:):) ne gerek varkı takın aynayı malıyetı yukseltıyon sok takma buraya geldıgınde zaten kunlanılmıyor demı ama yada en azından bızım buralara aynasız motor ıhrac etseler barı salaklar :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:56 ----------



aynen +1 nedır yanı bu cruıser mıdır yoksa chopper mı yanıde nıkelajlı ayna yapıon be honda :cyclopsan

Valla usta her tür apaçi anadolu mofidiyesi gördümde aynasız makina görmemiştim...bizim Salihlide falan alayı eski modenaslardan cryptonlardan birde mobiletci familyasıdır...çin iş zaten istila etmiş o ayrı...YBR ve 135 lik yamahalara peygamber gözüyle bakarlar...cbf 150 pek görülmez...:p

jr, ybr aynaları taktırdım bende 1 ay önce 5-6 cm çıkıntı yapıyor ve bu artık arkayı görmeyi sağlıyor :D kolu çekme eğilme büülme derdi yok. ayrıca cihan yakıt konusunda ekoldü, onunla yarışma :D yedek dahil 530 km gitmişti yanlış hatırlamıyorsam. nerdeyse benim iki katım yol gidiyordu bi depoyla :D

aydoğan ebaydanmı aldın aynaları? şekilli aynalarmış.

atakf1, hala facebook'u olmayanlar var merak etme, 70 yaşındakilerin bile var demişsin ama hala o pazarın parçası olmak istemeyenler var ;)

metahan, şimdi bulamayacağım için geri sayfalarda sorayım dedim, bizim motorun ön cam kaç kuruştu o yan sanayicide?


Vay dostum ne zaman taktın ybr aynalarını hiç söylemiyorsun...tavsiye edeydin keşke zamanında 3 yıldır sürünüyordum inan...


Dostum sormadım bilmiyorum...0212 522 96 78 den Coşkun Bey...ararsın...

metehan ustam aynaların goruntusu -
yenı modelın aynasımı degulmı bılmıyorum

vay biraderim sağloasın yav işte budur olay...bu zamana kadar düşünmemiş olmak koyuyor şimdi bana..bariz fark var...

elvis sağolasın aynı yerden tutunca aradaki uzunluk farkı çok güzel belli olmuş zahmet oldu. sadece aralardan geçmek zorlaşır.

ben de istiyorum bu aynalardan nereden kaça alırım? diş sorunu var mı?


bizim kromların az yere doğru eğimli olması aslında bu sorunu çözerdi ama düşünemiyorlar işte...

herhangı bır dıs sorunu yok sıp diye uydu . yan sanayı satan alanya sanayıden çiftinı 17,5 lıraya aldım

aynı mal burada 25 lira...İstanbul kazığı...:cherry:

murat şimdi banlanmayalım :) yüzyüze konuşuruz.

arkadaşlar sahibindende 2 tip ybr aynası buldum ikisi de yeni model demiş ama ilk linktekinin kolu uzun (ya da körük lastiği kısa)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...tosiklet-ybr-125-ayna-takimi-yeni-model/detay

2. linktekinin de tam tersi

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-inter-moto-ybr-125-ayna-yeni-model-orj/detay

bu aradaki fark yan sanayi üretici farkı mıdır sizce?

hatta 2.de cbf 150 uyumludur demiş.



Bencede Çinden 10 larca çeşit aynı ürün geliyor...diş sorununun olmadığı söylendi...ama YENİ TAKIM alınacakmış...

Evet beyler,ismaile ateşliyoruz canlıları,aynalar geliyor:mrgreen:


fişeklendi...:cherry:

Buji gönderim Listesi:
______________________________
1- M.Şanveren -- 2 Adet
2- AydoganX --- 2 Adet
3- Muratgun ---- 1 Adet
4- zeki cbf ------ 1 Adet
5- Mete_han-----2 Adet
6- mmucit -------2 Adet
7--ibrahim -------1 Adet
8- htokac --------1 Adet
9- elvis_78-------1 Adet

--------Toplam : 13 Adet

Almak isteyen arkadaşlar varsa adını listeye yazıp adreslerini bana ÖM ile göndersin.

Beyler şimdi bende 2 adet diyor ya onun biri Mücahide...demeyin ki 2.yi napcak bu...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:05 ----------

Beyler ben kaçıyorum,vadi başlıyor:)...

Hayırlı geceler...:rendeer:

me too...:)

Merhaba arkadaşlar,
İkinci el Cbf 150 arıyorum. Uygun bir tane bulursam haftaya alacağım.
İstanbul'dan, 20.000 km. yi geçmemiş, 3000 tl civarında ve tercihen siyah renk.
Aranızda motorunu satan ya da bildiğiniz bir ilan varmıdır?

Sahibinden.com dan da takip ediyorum. Beğendiğim birkaç ilan vardı.
Ama 25 Mayıs'tan itibaren alabilileceğim için kaçırdım bi çoğunu.
Beğendiklerimin hepsi birer birer satılıyor.:p


Mete abi senden de destek bekliyorum.:cherry:


Her türlü kanka...bu akşam itibariyle araştırmaya başlıyorum hacı..537 335 22 33...öperim...pmle at telini yarın görüşelim...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Bu arada buji göndereceğim arkadaşlar, benim çalıştığım işyerinin aras kargo ile anlaşması varmış. İşyeri üzerinden göndereceğim daha az kargo ücreti ödeyeceksiniz.

Bana işyerindeki arkadaşlarımın dediği aras kargoda "%40 civarı bir indirim" sözkonusuymuş.:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
murat şimdi banlanmayalım :) yüzyüze konuşuruz.

arkadaşlar sahibindende 2 tip ybr aynası buldum ikisi de yeni model demiş ama ilk linktekinin kolu uzun (ya da körük lastiği kısa)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...tosiklet-ybr-125-ayna-takimi-yeni-model/detay

2. linktekinin de tam tersi

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-inter-moto-ybr-125-ayna-yeni-model-orj/detay

bu aradaki fark yan sanayi üretici farkı mıdır sizce?

hatta 2.de cbf 150 uyumludur demiş.

elbette ustad vardır sıkıntı konusuruz yuzyuze :wiinkk:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
aydogan kardesim aras kargonun subesınden kendım teslım alsam olurmu ev adresi ve tel yazıcam yalnız gunduz 07-19 arası evde degılım genelde calısıyorum gelıp bulamazlar falan mumkun mu
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
aydogan kardesim aras kargonun subesınden kendım teslım alsam olurmu ev adresi ve tel yazıcam yalnız gunduz 07-19 arası evde degılım genelde calısıyorum gelıp bulamazlar falan mumkun mu

Tabi olur. Özel mesajla, tam adını, telefonunu ve şube adını gönder bana, direk o şubeye gönderirim.:cat:
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Aydoğanx kutlarım valla Bu dayanışmaya şapka çıkarılır ancak,:rendeer:gelişmeleri izleyeceğiz bakalım Devir saati,Ayna,Buji güzel ekipman,ilerde bende alabilirim,şimdilik bütçede bazı çukurlar var onları kapatma zorunluğu var.herkese iyi akşamlar...
Yaşasın C B F Kardeşliği...:cat:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Mesaj gonderdım aldınız mı
Evet aldım Elvis. :cat:

Aydoğanx kutlarım valla Bu dayanışmaya şapka çıkarılır ancak,:rendeer:gelişmeleri izleyeceğiz bakalım Devir saati,Ayna,Buji güzel ekipman,ilerde bende alabilirim,şimdilik bütçede bazı çukurlar var onları kapatma zorunluğu var.herkese iyi akşamlar...
Yaşasın C B F Kardeşliği...:cat:

Rica ederim hocam. Bu ortamlar zaten biz elimizden geldiğince bilgilerimizi paylaşalım, birbirimize destek olalım diye yok mu?
Karınca kararınca bizde arkadaşlara faydalı olabilirsek ne mutlu :rendeer:

Ben ufak birşey katarım, başka arkadaşım farklı birşey katar ortaya tadı tuzu yerinde güzel bir çorba çıkar ve herkes tat alır. :cat:

Yoksa bu devirde yetkili servislerin eline mahkum olmak zor bir durum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:06 ----------

htokac için 1 buji daha ekledik listeye son hali aşağıdaki gibi oldu:

CPR9EA9 BUJİLER İÇİN SON LİSTE

Birim fiyat 10 TL + KDV = 11,8 TL

Buji gönderim Listesi:
______________________________
1- M.Şanveren -- 2 Adet
2- AydoganX --- 2 Adet
3- Muratgun ---- 1 Adet
4- zeki cbf ------ 1 Adet
5- Mete_han-----2 Adet
6- mmucit -------2 Adet
7--ibrahim -------1 Adet
8- htokac --------2 Adet
9- elvis_78-------1 Adet

--------Toplam : 14 Adet

Almak isteyen arkadaşlar varsa adını listeye yazıp adreslerini bana ÖM ile göndersin.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Sonunda 100km'yi tamamladım :) Depoyu fulledim 13 tl yakmışım. Rodajda ve genelde devirli kullanıma bakarak oldukça iyi bir değer.. Regal ile 10 liraya 55 kilometre gidiyordum.

1000 km olsun bir açılsın makina hem yakıtı düşer hemde performansı artar. Naked kullanmayı özlemişim onu fark ettim :)

Yanımda Ö.Z.E.R abi vardı 1100xx ile yanımda geldi o da. Her ne kadar arkasından kopmadım şöyle uzadım gittim demek isterdim :mrgreen: ama değerler ortada. Yinede eğlenceli oldu.

Havalarda bir türlü düzelmedi şöyle gezi organize etseydik..Kimsede gidelim demiyor biryerlere ...

Ahalii sürekli yazarak olmaz gaz kolunuzu oynatın biraz :p
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
jr,
verdiğin ilanlardan birinde aşağı bölümün üstüne gelen plastikten yok o yüzden uzun gözüküyor olabilir?

metehan,
aynaları sirkeciden almıştım 25 diyor adam 20ye hiç vermedik diyor ama 20ye alıyorsun, :D bir de nasıl duymadın yahu köprüye pankart açmıştım :D:D:D

köprü demişken discovery'nin belgesellerine sardım bu sıralar, adamlar neler yapıyorlar tampon korkusundan :D biz gayet rahatmışız. hollanda su altında kalmamak için milyar dolarlar harcıyormuş hersene bariikatlara, hongkong yer yokluğundan iki ada arasını adaları düzleyerek çıkan toprakla doldurarak havaalanı yapıyor. hey yavrum hey :D yinede benim için mühendisliğin zirvesi her zaman panama kanalıdır.

bu arada aydoğan veribank oluşturuyor reklam pzarlama şirketlerine bilgilerimizi satacakmış aldığımız son duyuma göre :D

uzun cam değil aradığım aydoğan, normal camdan alıp bir ilanda vardı ya üstüste iki camı montelemiş eleman. öyle birşey yapmak, ön camı biraz yükseltirken estetikliği de kaybetmemek yani. eleman bi cam takmış 6000küsür fiyat yazmış :D o zaman benim motorda ikinci cam yok 6000-50=5950 lira eder :D
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
jr,
verdiğin ilanlardan birinde aşağı bölümün üstüne gelen plastikten yok o yüzden uzun gözüküyor olabilir?

metehan,
aynaları sirkeciden almıştım 25 diyor adam 20ye hiç vermedik diyor ama 20ye alıyorsun, :D bir de nasıl duymadın yahu köprüye pankart açmıştım :D:D:D

köprü demişken discovery'nin belgesellerine sardım bu sıralar, adamlar neler yapıyorlar tampon korkusundan :D biz gayet rahatmışız. hollanda su altında kalmamak için milyar dolarlar harcıyormuş hersene bariikatlara, hongkong yer yokluğundan iki ada arasını adaları düzleyerek çıkan toprakla doldurarak havaalanı yapıyor. hey yavrum hey :D yinede benim için mühendisliğin zirvesi her zaman panama kanalıdır.

bu arada aydoğan veribank oluşturuyor reklam pzarlama şirketlerine bilgilerimizi satacakmış aldığımız son duyuma göre :D

uzun cam değil aradığım aydoğan, normal camdan alıp bir ilanda vardı ya üstüste iki camı montelemiş eleman. öyle birşey yapmak, ön camı biraz yükseltirken estetikliği de kaybetmemek yani. eleman bi cam takmış 6000küsür fiyat yazmış :D o zaman benim motorda ikinci cam yok 6000-50=5950 lira eder :D

5850 verıyım olur mu paso gostersem fılan :queen::) saka bı yana ekmel bencede bı teknıker olarak teknık acıdan baktıgım zaman panama kanalı baslarda ama su sıralar dubaıdekı kule daha canlı ve heyecanlı duruyor gıbım sankı:wiinkk:
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
yahu sorma 1-2 saat önce de hongkong daki milyon tane olan kuleyi görünce biraz kuleleri araştırdım sıyırmış bazı adamlar :D

yerden 4km deniz seviyesinden 6 km yüksekliğinde bir yapı projesi varmış :D

buyur: http://en.wikipedia.org/wiki/X-Seed_4000

kuleler ihtiyaçtan çok biraz şova dönüşüyor ama panama öylemi hiç :D tabi hollandadaki setler, hongkongdaki deniz doldurmalar, dubaideki palmiye adaları vs. gibi durumlar insanın doğa ile savaşıdır ve uzun zamanda doğa her zaman galip gelir. dubaide ki palmiyelerin yapımından çok kısa bir süre sonra dalgalar doldurma yerden aşıp normal yerleşkeyiaşındırmaya başladı adamlar mecburen 7/24 o boşluu dolduruyorlar, onlar dolduruyor deniz alıyor :D ebediyende devam edecek heralde yada aklı başında bir adam çıakcak biz ne yapmaya çalışıyoruz diyecek ve son bulacak :D
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
yahu sorma 1-2 saat önce de hongkong daki milyon tane olan kuleyi görünce biraz kuleleri araştırdım sıyırmış bazı adamlar :D

yerden 4km deniz seviyesinden 6 km yüksekliğinde bir yapı projesi varmış :D

buyur: http://en.wikipedia.org/wiki/X-Seed_4000

kuleler ihtiyaçtan çok biraz şova dönüşüyor ama panama öylemi hiç :D tabi hollandadaki setler, hongkongdaki deniz doldurmalar, dubaideki palmiye adaları vs. gibi durumlar insanın doğa ile savaşıdır ve uzun zamanda doğa her zaman galip gelir. dubaide ki palmiyelerin yapımından çok kısa bir süre sonra dalgalar doldurma yerden aşıp normal yerleşkeyiaşındırmaya başladı adamlar mecburen 7/24 o boşluu dolduruyorlar, onlar dolduruyor deniz alıyor :D ebediyende devam edecek heralde yada aklı başında bir adam çıakcak biz ne yapmaya çalışıyoruz diyecek ve son bulacak :D

evet aga gonderdıgın lınkı daha sonra ınceleyım azcık eyv kuleler ıcın soyledıgın cok dogru ama o hollandadakı setlerı gecen gun gordum dıskoverı çenilda etkılenmedım desem yalan olur ancak senın dedıgın gıbı dedı adamda sonunda insanın doğa ile savaşıdır ve uzun zamanda doğa her zaman galip gelir. demıstı bende vay be dogru dıyon hacı abı dedım adama ekrana dogru:queen::queen: ha bu arada o palmıye adasına dunyanın parasını yatırdılar halende devam edıyor bence hıcbırı cıkıpta nabıyoz olum bız hastamıyız demezler ve boylede devam ederler:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst