hmm pardon bu yazdığını ben 2. liste sanmıştım,demek 1. parti daha bitmedi.Yaw bunu yazarken kurtlar vadisini izliorm ya illegal bişey yazıyo gibi hissetim kendimi:cherry: saygılar
Biraz karıştı gibi ama son durum şöyle olsun en garantisi:
Ben 2 kutu yani 20'li buji alıyım, listedeki tüm arkadaşlara gönderiyim. Elimde bi 5-6 tane fazla kalacak sanırım.
Onlarıda ilerde isteyen olursa gönderirim. Yoksa kendim kullanırım
Listedenin sonundaki arkadaşlar mucit, htokac ve ibrahim özelden adres bilgilerinizi bana gönderin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:34 ----------
aydoganx kardeşim bu bujinin ihalesine yetişemedim ama bende isterem
Tamam elvis kardeşim,
Kaç tane buji istiyorsun? Özelden adres bilgilerini ilet bana.
