cbf 150 almaqyı düşünen isteyen herkese şimdiden hayırlı olsun :rendeer:
makınayı alana kadar hemen herkes ufak tefek ısrar azar yada ögüt almıstır herkes gıbı ebeveynler bu konuda ısrarcı düşünmekteler, evet makınayı aldım ufak tefek yada hasarlı kazalarım oldu kendı ıstemım yada hatalarım dısında , gönül isterdiki hiç olmasaydı lakın yururken 10 cl lık merdıvenden inerken ayagının kırılnını omzu cıkanı yada kaza yaptıgım kavsakta 4 teker mınıbusun duz yolda takla atıp içinden agır yaralı yada ölü cıktıgını dörunce diyorumki ; her ne yaparsan yap kaza kaçınılmazsa yapacak bi şey de yok
önemli olan dikkatli olabilmekte , koşullara uygun hareket etmekte aklı selim sakin olabilmekte gerisi yalan :cat:
valla ne yalan söleyim 8000 bakımdaki duyduğum ve gördüğüm şeylerden dolayı cbf 150 den soğumuştum:cyclopsan şimdi motorumu çok seviyorum:cherry: dün bi arkadaşımın yanına gitmem gerekiyodu ama motorumu etilerdeki ofisin altına bırakmıştım bulunduğum yere arabayla gittim ama dönüşte araba olmadığı için ve dolmuş güzergahı dışı olduğundan 3 km yürümek zorunda kaldım hemde 32 derece güneş altında

ale: o mesafeyi cbf'em tam 2 dk da katediyodu oysa yürüyerek 35 dk sürdü

ale: neyse motorumu alıp sıkıcı ve sinir bozucu şehir içi trafiğine gireceğimden biraz moralim bozuldu

r:etiler kavşağında kırmızıda beklerken yanıma sessizce duran makineyle irkildim honda logosu küçük ama Waradero 1000 yazısı büyüktü sağ tarafımada yine kapkara olan fazer durdu ikiside istanbul plakalı ikisininde 3 bağajı var ikisindede bayan artçı vardı sanırsam eşleriyle geziye çıkan bir gruptu. herzaman böle makineleri yakından göremediğim için hayranlıkla hertarafını inceliyordum. aslında fazla bi fark yoktu benim cbf nin vücut geliştirme çalışmış haliydi:queen: adam çenesinden açılan kaskını açıp bana (yarışalımmı ama sen bizi geçersin) dedi sırıtarak o an şaşkınlıktan yok abi ne haddime imkanımı var dedim sona bi sonaki kavşaktaki en az 600mt uzunluğundaki araç kuyruğu aklıma geldi:cherry: tamam yarışalım dedim bu cbf ile ikinizide geçip giderim dedim

adamlar öle bi kahkaha attılar ki sanki hayatlarında duydukları en komik şeydi bu

ale: eşleride gülüyordu dahası hemen önümde duran honda beattaki kasksız emoşlarda gülüyodu bende gülmeye başladım derken yeşille birlikte drag tarzı kalkış yaparak cbf min sınırlarını zorlayarak arkamdaki karmaşadan kurtulmak adına biraz arayı açtım. aynadan bakarken adamlar 200-300 mt kadar arkamdaydı göz alıcı zenon farlarıyla. 3-4 sn önüme bakıp sona tekrar aynaya baktığımda ürkütücü şekilde aynamda büyüdüklerini gördüm ben o sıra 110kms ile gidiyordum. yanımda aniden yavaşlayıp bana baktılar adam (ne oldu şiştinmi)der gibi bakıp göz kırptı o an sanki bmx yada moblette sürüyorum gibi geldi

ale: derken sinir bozucu bi korna sesi sol şeritte Waredero'dan yol isteyen sözde modifiye abart egzozlu bi seat leon belirdi adam deli olmuş 3 motor yolu kapatınca

Waredero biraz öne atılıp yol verdi sona yanıma gelip by der gibi el sallayarak çevirdi gazı arkasındanda fazer uzadı

r: birkaç sn de leon'a yetiştiler leon biraz direnmeye çalıştı ama ne faydaaa nakawt:queen: sona görüş alanımdan çıktılar:cyclopsan birkaç dk sona meşur mevlana kavşağına geldim 90sn kırmızı 20sn yeşil yanan ve en az 600mt ve üstü sıkışık trafik olan kavşak:queen: en arka safta önce leon'un yanından geçtim sağlı sollu 15-20 araba sona en solda refüjle arabalar arasında kapana kısılmış önde Waredero arkada fazer orta şeritte tam yanlarında durdum:cherry: o sırada refüj çim sulama fıskiyeleri onları suluyordu:queen: beni gördüler onlara el salladım by by diye:cherry: adam motorun deposuna eliyle vurup bi yandanda ıslanıyordu gülmekten yarıldım yaw.. sona yine arabaların arasından geçerken birde motorlu trafik polisinin yanından geçtim:cherry: 1100cc bir bmw vardı altında oda çaresizce bekliyordu sıkışık trafikte.. en ön safta sol trafik ışığının hemen altında vitesi boşa atıp aynama baktığımda Waredero nokta gibi duruyordu zenon farıyla:cherry: sona aslanım benim dedim benim kırmızı cbf ye:cat: şehir içi trafikte tüm ağır siklet makinalar hava.. 50cc honda today bile onları deviriyo... herkese kazasız belasız ve dikkatli sürüşler diliyorum...:cat: