Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
valla ne yalan söleyim 8000 bakımdaki duyduğum ve gördüğüm şeylerden dolayı cbf 150 den soğumuştum:cyclopsan şimdi motorumu çok seviyorum:cherry: dün bi arkadaşımın yanına gitmem gerekiyodu ama motorumu etilerdeki ofisin altına bırakmıştım bulunduğum yere arabayla gittim ama dönüşte araba olmadığı için ve dolmuş güzergahı dışı olduğundan 3 km yürümek zorunda kaldım hemde 32 derece güneş altında:pale: o mesafeyi cbf'em tam 2 dk da katediyodu oysa yürüyerek 35 dk sürdü:pale: neyse motorumu alıp sıkıcı ve sinir bozucu şehir içi trafiğine gireceğimden biraz moralim bozuldu:pr:etiler kavşağında kırmızıda beklerken yanıma sessizce duran makineyle irkildim honda logosu küçük ama Waradero 1000 yazısı büyüktü sağ tarafımada yine kapkara olan fazer durdu ikiside istanbul plakalı ikisininde 3 bağajı var ikisindede bayan artçı vardı sanırsam eşleriyle geziye çıkan bir gruptu. herzaman böle makineleri yakından göremediğim için hayranlıkla hertarafını inceliyordum. aslında fazla bi fark yoktu benim cbf nin vücut geliştirme çalışmış haliydi:queen: adam çenesinden açılan kaskını açıp bana (yarışalımmı ama sen bizi geçersin) dedi sırıtarak o an şaşkınlıktan yok abi ne haddime imkanımı var dedim sona bi sonaki kavşaktaki en az 600mt uzunluğundaki araç kuyruğu aklıma geldi:cherry: tamam yarışalım dedim bu cbf ile ikinizide geçip giderim dedim:p adamlar öle bi kahkaha attılar ki sanki hayatlarında duydukları en komik şeydi bu:pale: eşleride gülüyordu dahası hemen önümde duran honda beattaki kasksız emoşlarda gülüyodu bende gülmeye başladım derken yeşille birlikte drag tarzı kalkış yaparak cbf min sınırlarını zorlayarak arkamdaki karmaşadan kurtulmak adına biraz arayı açtım. aynadan bakarken adamlar 200-300 mt kadar arkamdaydı göz alıcı zenon farlarıyla. 3-4 sn önüme bakıp sona tekrar aynaya baktığımda ürkütücü şekilde aynamda büyüdüklerini gördüm ben o sıra 110kms ile gidiyordum. yanımda aniden yavaşlayıp bana baktılar adam (ne oldu şiştinmi)der gibi bakıp göz kırptı o an sanki bmx yada moblette sürüyorum gibi geldi:pale: derken sinir bozucu bi korna sesi sol şeritte Waredero'dan yol isteyen sözde modifiye abart egzozlu bi seat leon belirdi adam deli olmuş 3 motor yolu kapatınca:p Waredero biraz öne atılıp yol verdi sona yanıma gelip by der gibi el sallayarak çevirdi gazı arkasındanda fazer uzadı:pr: birkaç sn de leon'a yetiştiler leon biraz direnmeye çalıştı ama ne faydaaa nakawt:queen: sona görüş alanımdan çıktılar:cyclopsan birkaç dk sona meşur mevlana kavşağına geldim 90sn kırmızı 20sn yeşil yanan ve en az 600mt ve üstü sıkışık trafik olan kavşak:queen: en arka safta önce leon'un yanından geçtim sağlı sollu 15-20 araba sona en solda refüjle arabalar arasında kapana kısılmış önde Waredero arkada fazer orta şeritte tam yanlarında durdum:cherry: o sırada refüj çim sulama fıskiyeleri onları suluyordu:queen: beni gördüler onlara el salladım by by diye:cherry: adam motorun deposuna eliyle vurup bi yandanda ıslanıyordu gülmekten yarıldım yaw.. sona yine arabaların arasından geçerken birde motorlu trafik polisinin yanından geçtim:cherry: 1100cc bir bmw vardı altında oda çaresizce bekliyordu sıkışık trafikte.. en ön safta sol trafik ışığının hemen altında vitesi boşa atıp aynama baktığımda Waredero nokta gibi duruyordu zenon farıyla:cherry: sona aslanım benim dedim benim kırmızı cbf ye:cat: şehir içi trafikte tüm ağır siklet makinalar hava.. 50cc honda today bile onları deviriyo... herkese kazasız belasız ve dikkatli sürüşler diliyorum...:cat:

CBF favorimsin, yaşıyor gibi okudum resmen :) ortalarda üzüldüm sonunda bayıldım yaaaaa :cherry: ii olmuş sulama işi.
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
şehır içi bizim makınalar bırtırım , sehırler arasıda her turlu gıder , radara yakalanma korkumuzda var unutmayalım , turkıye yol sartlarında hız lımıtlerının ustunde bıle seyredıyoruz ,tındır mıngır 12 saatte 900 km bıle yol yapabılıyoruz buyuk cc ler bu sartlarda bızden farkları hızlı torklu pahalı va cokk yakmaları
sonuc olarak istedigim yere goturuyor daha ne olsun :cat:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
valla ne yalan söleyim 8000 bakımdaki duyduğum ve gördüğüm şeylerden dolayı cbf 150 den soğumuştum:cyclopsan şimdi motorumu çok seviyorum:cherry: dün bi arkadaşımın yanına gitmem gerekiyodu ama motorumu etilerdeki ofisin altına bırakmıştım bulunduğum yere arabayla gittim ama dönüşte araba olmadığı için ve dolmuş güzergahı dışı olduğundan 3 km yürümek zorunda kaldım hemde 32 derece güneş altında:pale: o mesafeyi cbf'em tam 2 dk da katediyodu oysa yürüyerek 35 dk sürdü:pale: neyse motorumu alıp sıkıcı ve sinir bozucu şehir içi trafiğine gireceğimden biraz moralim bozuldu:pr:etiler kavşağında kırmızıda beklerken yanıma sessizce duran makineyle irkildim honda logosu küçük ama Waradero 1000 yazısı büyüktü sağ tarafımada yine kapkara olan fazer durdu ikiside istanbul plakalı ikisininde 3 bağajı var ikisindede bayan artçı vardı sanırsam eşleriyle geziye çıkan bir gruptu. herzaman böle makineleri yakından göremediğim için hayranlıkla hertarafını inceliyordum. aslında fazla bi fark yoktu benim cbf nin vücut geliştirme çalışmış haliydi:queen: adam çenesinden açılan kaskını açıp bana (yarışalımmı ama sen bizi geçersin) dedi sırıtarak o an şaşkınlıktan yok abi ne haddime imkanımı var dedim sona bi sonaki kavşaktaki en az 600mt uzunluğundaki araç kuyruğu aklıma geldi:cherry: tamam yarışalım dedim bu cbf ile ikinizide geçip giderim dedim:p adamlar öle bi kahkaha attılar ki sanki hayatlarında duydukları en komik şeydi bu:pale: eşleride gülüyordu dahası hemen önümde duran honda beattaki kasksız emoşlarda gülüyodu bende gülmeye başladım derken yeşille birlikte drag tarzı kalkış yaparak cbf min sınırlarını zorlayarak arkamdaki karmaşadan kurtulmak adına biraz arayı açtım. aynadan bakarken adamlar 200-300 mt kadar arkamdaydı göz alıcı zenon farlarıyla. 3-4 sn önüme bakıp sona tekrar aynaya baktığımda ürkütücü şekilde aynamda büyüdüklerini gördüm ben o sıra 110kms ile gidiyordum. yanımda aniden yavaşlayıp bana baktılar adam (ne oldu şiştinmi)der gibi bakıp göz kırptı o an sanki bmx yada moblette sürüyorum gibi geldi:pale: derken sinir bozucu bi korna sesi sol şeritte Waredero'dan yol isteyen sözde modifiye abart egzozlu bi seat leon belirdi adam deli olmuş 3 motor yolu kapatınca:p Waredero biraz öne atılıp yol verdi sona yanıma gelip by der gibi el sallayarak çevirdi gazı arkasındanda fazer uzadı:pr: birkaç sn de leon'a yetiştiler leon biraz direnmeye çalıştı ama ne faydaaa nakawt:queen: sona görüş alanımdan çıktılar:cyclopsan birkaç dk sona meşur mevlana kavşağına geldim 90sn kırmızı 20sn yeşil yanan ve en az 600mt ve üstü sıkışık trafik olan kavşak:queen: en arka safta önce leon'un yanından geçtim sağlı sollu 15-20 araba sona en solda refüjle arabalar arasında kapana kısılmış önde Waredero arkada fazer orta şeritte tam yanlarında durdum:cherry: o sırada refüj çim sulama fıskiyeleri onları suluyordu:queen: beni gördüler onlara el salladım by by diye:cherry: adam motorun deposuna eliyle vurup bi yandanda ıslanıyordu gülmekten yarıldım yaw.. sona yine arabaların arasından geçerken birde motorlu trafik polisinin yanından geçtim:cherry: 1100cc bir bmw vardı altında oda çaresizce bekliyordu sıkışık trafikte.. en ön safta sol trafik ışığının hemen altında vitesi boşa atıp aynama baktığımda Waredero nokta gibi duruyordu zenon farıyla:cherry: sona aslanım benim dedim benim kırmızı cbf ye:cat: şehir içi trafikte tüm ağır siklet makinalar hava.. 50cc honda today bile onları deviriyo... herkese kazasız belasız ve dikkatli sürüşler diliyorum...:cat:

ohhh okudum bi nefeste:)

keşke anahtarına iddaya girseydin sonr yarış ışıklarda bitseydi:mrgreen:

böle büyük motorları vatan caddesinde çok delirtiyorum:)ama trafik olmadığında bende kaldırımdan gidiyorum yaya gibi onlar geçsin diye:mrgreen:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Bu topiği boş bırakmaya gelmiyor vallahi :) sabahtan beri kaç mesaj yazılmış. Hızınıza yetişmek ne mümkün :)

Her geçen bakıyor motoruma çok beğeniyorlar. Bazıları honda bu modeli yeni mi çıkardı diyor :) Gören bakan 3-4 kişi bende cbf150 alacağım dedi :)

@AydoganX pm ilede rica ettim şu meşhur bujilerden 2 tane de ben alsam güzel olur. Malum hafta içi iş hafta sonu uzun yol düşüncem bu :)

Gerçekten Sınıfının en iyi motosikletine sahibiz. Titreşimsiz sessiz ... yağ gibi gidiyor maaşallah. Her an biraz daha aşık oluyorum motoruma desem yeridir :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Bu topiği boş bırakmaya gelmiyor vallahi :) sabahtan beri kaç mesaj yazılmış. Hızınıza yetişmek ne mümkün :)

Her geçen bakıyor motoruma çok beğeniyorlar. Bazıları honda bu modeli yeni mi çıkardı diyor :) Gören bakan 3-4 kişi bende cbf150 alacağım dedi :)

@AydoganX pm ilede rica ettim şu meşhur bujilerden 2 tane de ben alsam güzel olur. Malum hafta içi iş hafta sonu uzun yol düşüncem bu :)

Gerçekten Sınıfının en iyi motosikletine sahibiz. Titreşimsiz sessiz ... yağ gibi gidiyor maaşallah. Her an biraz daha aşık oluyorum motoruma desem yeridir :)

Her an biraz daha aşık oluyorum ...

kronik cbf 150 kullanıcı lafı:mrgreen: kazasız belasız kullan kardeş inş...
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
atakf1, hakikaten bende yaşıyor gibi okudum :D

bugün ilk defa bizim cbf olduğundan büyük değil küçük sanıldı :D bakkaldan çıktım tam binecektim uzaktan biri geliyordu sanırım bi 200 kiloluk amcaydı :D "hondaymış bu, honda oldumu iş değişir dedi" ben anlamsız bakınca "mondial sandım ben" dedi. :D

benimkini değiştireceğim dedi gösterdiğ itarafa bakınca çin malı bir motor vardı. 250lik honda niyeti varmış, anca çeker beni dedi :D dedim bu da çeker merak etme.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
mücahit yazdıklarını okurken gözümde canlandırdım warya film gibi öldüm gülmekten.neyse burdan çıkarılacak ders hiç bir motoru hafife almamak lazım hele de cbf150 i görünce helal olsun o cesareti gösterip motor beygiri yüksek aykü derecesi düşük olan binicilere güzel ders vermişsin
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Günaydın arkadaşlar;

sona aslanım benim dedim benim kırmızı cbf ye:cat: şehir içi trafikte tüm ağır siklet makinalar hava..

Güzel bir macera olmuş, bende yaşıyormuşum gibi okudum :)

@AydoganX pm ilede rica ettim şu meşhur bujilerden 2 tane de ben alsam güzel olur. Malum hafta içi iş hafta sonu uzun yol düşüncem bu :)

Muratcan listeye ekliyorum seninde adını. :cat:

NGK CPR9EA-9 Buji isteyenler Listesi
(Uzun yol veya yüksek sıcaklıklarda, yaz aylarında kitapçığın tavsiye ettiği ama hiçbiryerde bulamadığımız bujilerden)

En az 10'lu paket satın alabiliyoruz.
Firmadan gelen fiyata göre 10lu kutuyu 118 liraya alacağım.
Bir adetinin fiyatı 10 TL + KDV yani 11,8 TL.

Sayıyı 10'a tamamlayınca ben ürünleri buradaki toptancı firmadan alıp sizlere kargolayacağım arkadaşlar. Varmı başka almak isteyen ?

1- M.Şanveren -- 2 Adet
2- AydoganX --- 2 Adet
3- Muratgun ---- 1 Adet
4- Muratcan7 --- 2 Adet
--------Toplam : 7 Adet
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
(aydoğan yedek parça Ltd şti AŞ:cherry:) her türlü yedek parça temin edilir aslında honda servislerine ekonomik yakıt sorumlusu JR teknik donanım tasarım bilgi için ismail i ve bunların hepsini denetlemek içinde metehan abiyi koymak lazım :cat: güven önemli bir konu arkadaşlar
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
(aydoğan yedek parça Ltd şti AŞ:cherry:) her türlü yedek parça temin edilir aslında honda servislerine ekonomik yakıt sorumlusu JR teknik donanım tasarım bilgi için ismail i ve bunların hepsini denetlemek içinde metehan abiyi koymak lazım :cat:

:mrgreen::mrgreen: Makara gırgırdan batabilir o zaman şirket :cherry:

Güven konusunda teşekkür ederim Ferhat. :cat:
Şaka bir yana ben kendime bu koddaki bujiyi aradım, aradım ama bulamamıştım.
Daha önce farklı zamanlarda da konusu geçmişti. Yine Türkiye'de bu buji yok denilerek kapanmıştı konu.
Madem ki şimdi kendime temin edeceğim, isteyen varsa diğer arkadaşlarımında işi görülsün isterim:cat:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
:mrgreen::mrgreen: Makara gırgırdan batabilir o zaman şirket :cherry:

Güven konusunda teşekkür ederim Ferhat. :cat:
Şaka bir yana ben kendime bu koddaki bujiyi aradım, aradım ama bulamamıştım.
Daha önce farklı zamanlarda da konusu geçmişti. Yine Türkiye'de bu buji yok denilerek kapanmıştı konu.
Madem ki şimdi kendime temin edeceğim, isteyen varsa diğer arkadaşlarımında işi görülsün isterim:cat:

yok ismail ben burda size güvendiğim kadar ustalara bile güvenmiyorum yazdıklarınız bana güven veriyor.bir sıkıntım olsa yazıyorum iki dakika sonra ismail cevap vermiş hele metehan abi işten gelince herkezin yazdıklarımı tek tek okuyup toplu halde cevap veriyor:queen: iyi ki varsınız. jr nin yaşadıklarını yazması yetiyor en çok da arı soktuğunda koptum birde şu çila+rüzgar+sürtünme olayına gerçekten iyiki böyle bir site var iyiki hepiniz varsınız.:salut::bounce:motorun en güzel yanı bu olsa gerek hiç tanımadığın insanla yan yana gelince çok sıkı arkadaş gibi samimi oluyor.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
yok ismail ben burda size güvendiğim kadar ustalara bile güvenmiyorum yazdıklarınız bana güven veriyor.bir sıkıntım olsa yazıyorum iki dakika sonra ismail cevap vermiş hele metehan abi işten gelince herkezin yazdıklarımı tek tek okuyup toplu halde cevap veriyor:queen: iyi ki varsınız. jr nin yaşadıklarını yazması yetiyor en çok da arı soktuğunda koptum birde şu çila+rüzgar+sürtünme olayına gerçekten iyiki böyle bir site var iyiki hepiniz varsınız.:salut::bounce:motorun en güzel yanı bu olsa gerek hiç tanımadığın insanla yan yana gelince çok sıkı arkadaş gibi samimi oluyor.

Eyvallah Ferhat. O sizlerin güzelliği :rendeer: Forum ortamı gerçekten bence de çok yararlı oluyor hem bizler için hem tüm kullanıcılar için.
Farklı fikirlerde de olunsa ortak paydamız motosiklet ve bu tutku bir çok engeli aşmaya yetiyor. :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
evet ön takımdan takır tukur sesler geliyor genel bakıma soktuğumuzda ön takımda bilyaları değiştirmiştik,yağ konusuna gelince motoru aldığımda yeni demişlerdi bende daha 1.000 km bile yapmadım vites geçişleri çok rahat yağ eski olsa biraz zor geçer diye düşünüyorum ama yine de yaza giriyoruz riske atmadan değiştirsem iyi olacak boşa geçiremediğim zamanlarda debriyajı hafif bırakıp ileri geri yapınca geçiyor bende sorun sadece bende sanmıştım teşekkürler :rendeer:


53500 km boyunca ön rulmanım 1 kez değişti...geçen rica ettim yahu bi değiştirin para benim dğil mi kardeşim dedim yok olmaz bişey yok dediler...ama huylanıyorum...nedeni illaki bi lastik çıksın bilya değişsin mil yağlansın temizlensin o bölge...Allah korusun ön takımlar çok önemli...ben paranoyak adamım...ama elllememek daha iyi diyorlar...ve çok sağlam çukurlara girmeme rağmen süspansiyon nede bilyalarda şu an için sorun yok...



Günaydın arkadaşlar;



Güzel bir macera olmuş, bende yaşıyormuşum gibi okudum :)



Muratcan listeye ekliyorum seninde adını. :cat:

NGK CPR9EA-9 Buji isteyenler Listesi
(Uzun yol veya yüksek sıcaklıklarda, yaz aylarında kitapçığın tavsiye ettiği ama hiçbiryerde bulamadığımız bujilerden)

En az 10'lu paket satın alabiliyoruz.
Firmadan gelen fiyata göre 10lu kutuyu 118 liraya alacağım.
Bir adetinin fiyatı 10 TL + KDV yani 11,8 TL.

Sayıyı 10'a tamamlayınca ben ürünleri buradaki toptancı firmadan alıp sizlere kargolayacağım arkadaşlar. Varmı başka almak isteyen ?

1- M.Şanveren -- 2 Adet
2- AydoganX --- 2 Adet
3- Muratgun ---- 1 Adet
4- Muratcan7 --- 2 Adet
--------Toplam : 7 Adet

Kurbanda danaya girer gibi...:queen:

bujiye bir kii hade bujiye geeallll...:cherry: batan geminin bujileri bunlar...:p


Aslında ben Aydoğana olası ilerisi için orıng zincir parasınıda şimdiden yollardım...küçük rakam yollayacağıma +45 daha yollarım şimdiden kore malı orıng zincir siparişimide verirdim...tavsiyedir...bu orıngler bana muhtemelen 30-40 bin km gider...belkide 50...genleştiği an 1 bakla daha alacağım sadece...:cat:


yok ismail ben burda size güvendiğim kadar ustalara bile güvenmiyorum yazdıklarınız bana güven veriyor.bir sıkıntım olsa yazıyorum iki dakika sonra ismail cevap vermiş hele metehan abi işten gelince herkezin yazdıklarımı tek tek okuyup toplu halde cevap veriyor:queen: iyi ki varsınız. jr nin yaşadıklarını yazması yetiyor en çok da arı soktuğunda koptum birde şu çila+rüzgar+sürtünme olayına gerçekten iyiki böyle bir site var iyiki hepiniz varsınız.:salut::bounce:motorun en güzel yanı bu olsa gerek hiç tanımadığın insanla yan yana gelince çok sıkı arkadaş gibi samimi oluyor.


Samsunlular olarak sizden halen bomba bir gezi bekliyorum...Hani Samsun ayaklarımın altında fotosu...çok şey istedim galiba...:salut::p
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Mete abi,motorunun kaç km/s'de hangi parçalar değişti,hangileri eskidi vs.bunları yazabilirmisin abi..Aklında kaldığı kadarıyla...

Çok büyük ışık olucaksın abi bu soruyu yanıtlarsan:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete abi,motorunun kaç km/s'de hangi parçalar değişti,hangileri eskidi vs.bunları yazabilirmisin abi..Aklında kaldığı kadarıyla...

Çok büyük ışık olucaksın abi bu soruyu yanıtlarsan:)

Kankam valla yavaştan düşüneyim...

Bu km ye kadar 2 kez ön ampulum patladı...

1 kez arka ampul patladı...

26.000 de ön arka duro lastiklerim değişti...IRC ile...

28.000 de galiba ön rulmanı fantastik değiştirttim...


30.000 lerde garantiden kontak depo kapağı seti değişti...motorum direksiyon kilidinden çakılı kaldı heç unutmam işe gidemedim...:p

36.000 de ön IRC lastik değişti SHINKO ile...halen kullanmaktayım...

37.000 de kaza yaptım gidon ve sağ aynam değişti...

40.000 de emaneten verdiğim makinam 5 dakka içinde aşırı yüklenmeden sıkıştırılmaktan (vitesli kullanımı bilmeyen maksi skutırcı bir abimiz) bizzat benim yanımda yağ eksilmesinde piston vuruntusu sesleri gelince piston gömlek değişti...servis el atmışken krankıda değiştirelim parana kıy makinanı sıfırlayalım dedi eyvallah dedim krank değişti...400 lira bayıldım...bu pistondan ses gelince çekiş hız düştü 40 la eve gittim...ertesi gün servise gittim...yani sorunlu bir şekilde Sarıyerden eve ordan servise dolandım...sıkıntıyı iyice ilerlettim yani...


42.000 de arka lastik değişti...PIRELLI mt 65 ile...halen kullanmaktayım...

hatırladıklarım bunlar...bunun dışında....gaz teli..beyin elektrik aksamı...diğer parçalar kadran falan değişmedi...15 ocak 07 den beri genel masrafı yağ değişimleri oldu...şu an srevisin kayıtlarında 26 tane servis kaydı vardır o kadar titizim yani...her servise gidişlerimde (çaktırmadan) yağlatırım sağını solunu...bi bahşiş fişeklerim...sizinde eliniz alışsın...:cat:


arka zincirim 2 kez değişti...

en son orıngleri taktırdım...dişli setiyle birlikte...debriyaj balatam değişmedi parçayı aldım halen duruyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
36
aydogan kardeşim o bujiden 1 tanede ben alabilirmiyim nasıl görüşürüz istanbuldayım kavacık nasıl parasını yollarım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:03 ----------

bende almayı düşünüyordum 2 gündür motorda cr9e buji var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:08 ----------

orjinalıni cok sıkmaktan kırdım biraz badycilik varda arkadaşlar.fazla kuvvetimi vermişim.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
aydogan kardeşim o bujiden 1 tanede ben alabilirmiyim nasıl görüşürüz istanbuldayım kavacık nasıl parasını yollarım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:03 ----------

bende almayı düşünüyordum 2 gündür motorda cr9e buji var

Senide ekliyorum listeye Zeki. Para yollama işini özel mesaj ile bilgileri gönderirim sana, o şekilde hallederiz.

NGK CPR9EA-9 Buji isteyenler Listesi
(Uzun yol veya yüksek sıcaklıklarda, yaz aylarında kitapçığın tavsiye ettiği ama hiçbiryerde bulamadığımız bujilerden)

En az 10'lu paket satın alabiliyoruz.
Firmadan gelen fiyata göre 10lu kutuyu 118 liraya alacağım.
Bir adetinin fiyatı 10 TL + KDV yani 11,8 TL.

Sayıyı 10'a tamamlayınca ben ürünleri buradaki toptancı firmadan alıp sizlere kargolayacağım arkadaşlar. Varmı başka almak isteyen ?

1- M.Şanveren -- 2 Adet
2- AydoganX --- 2 Adet
3- Muratgun ---- 1 Adet
4- Muratcan7 --- 2 Adet
5- zeki cbf------ 1 Adet
--------Toplam : 8 Adet[/QUOTE]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst