Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Arkadaşlar merak ettiğim bir konu var.

Bizim motorların yağ pompası nasıl çalışıyor.....

hareketini motordan mı alıyor? yoksa ayrı bir kendine ait çalışma mekanizmasımı var.

Malumunuz cometlerin en büyük sıkıntısı yüksek devirde yeterli yağlama yapmaması,yağ uyarı lambasıda yok.:pr:

motor çalıştığı ve tekerler döndüğü sürece yağlama yapmaya devam ediyormu?
 
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
35
Arkadaşım topiği okursan arka çanta demiri hakkında size yardımcı olabilecek gerekli bilgileri verdim. Burada herkes her şeyi biliyor- hiç bir şey bilmiyor.Okuma zahmetine katlanmıyor.Motor alacak bu topicte motor satacak (Her aklına gelen comet dışında bile) burada.Elindeki kullanıcı kitabına birzahmet bakmayıp motorun kaç litre yağ aldığını soran bu rada ,SAnkji yağını kendi degiştirecek,Comet GT 250 kullanıcıları topiğe sahip çıkın.Comet 250 ler ile ilgili akla mantığa uygun her sorunuza ben şahsen cevap vermeye hazırım

Abi merhaba, ben sizin yaptırdığınızı gördüm, resimleride gördüm. Ama nasıl yaptırırz kaça mal olur hiç bilgi vermemişsiniz?
 
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
35
arkadaşlar, GT250yi eşi ile kullanan var mı, artçı konforu nasıl?

Arka sele deki konfor iğrenç diye bilirim. Koltukta hiç sünger yok, çok sert. Ben döşemecide 2kat sünger koyup kaplattım, görüntü çirkin oldu diyenler var ama konforlu oldu.

Arka amartsör ler normalde sert oluyor sanırım, ama benim motorda yumuşak..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
debriyaj teli kopmak üzereydi..

malum yarın yuvacık gezisine katılacağım ne olur ne olmaz diye gittim yenisini aldım.

20 tl..:wiinkk:
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Ben de 1-2 foto koyayım bari :)

IMG_9898.jpg

IMG_9907.jpg
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Barış, naptın işi ilerletmişsin...Trafiğe çıkıyormusun artık..?

Trafiğe çok çıkmıyorum abi ya, bizimkilerin gönlü olsun diye kampüs civarlarında dolaşıyorum genelde. Motorun muayenesi bitti bi bu arada gölbaşına onu yaptırmaya gidicem onu bekliyorum :). Sonrasında yavaş yavaş kaçırıcam motoru :p
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
61
arka amotisör sertlık ayarının bir parçasi var çoğu yetkili serviste mevcut ben biraz yumasattıtm 3 dk. bitirdi usta

babaçi
motor rolantide yağlama yapar her makine için bu böyledir piston hareket ettiği an yağlamaya başlar motor siz stop edene kadar ama yağ filtresine çok dikkat etmek lazım kötü yağ filtresi başimiza çok büyü işler açabilir.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Arkdaşlar 2 gündür boşta olmasına ragmen ayaklık kalkmadan ve debraja basmadan motorun marş dügmesi aktif olmuyor. Hadi ayaklıgı anladım sensörle ilgili bir sorun olabilir fakat debraj ne alaka yahu. Hadi motorun boşta oldugunu gösteren sensör çalışmıyo onun için debrajı sıkmak gerekiyo desem motor boşta oldugunda o yeşil ışık yanıyo.:silent:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
elint benimde ayaklık müşürü arada takılıyor bir elden geçmesi lazım.


bugün ilk uzun yol tecrübemi paylaşmak istedim.250 km lik yoldan geldim az önce.

2 haftadır sadece işe gidip geldiğim ve yüksek devirlere çıkmadığım için titreşimden şikayetçiydim.

Motorun uzun yol performansı mükemmel,8000-9000 devir aralığında 120-140 gibi süratlerde çok tatlı yol alıyor.

Bir ara 160'a kadar çıktım ama mevlamla aramdaki bağın ne kadar inceldiğini düşünürken devirin kaç olduğuna bakamadım:queen:
 
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
220
debriyaj teli kopmak üzereydi..

malum yarın yuvacık gezisine katılacağım ne olur ne olmaz diye gittim yenisini aldım.

20 tl..:wiinkk:

ortak benim de (gt250r) çok şükür evin önünde koptu.. gittim en yakın motorcudan 2,5 liraya aldım ve taktım.. seninki biraz pahalı olmuş sanki...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ortak benim de (gt250r) çok şükür evin önünde koptu.. gittim en yakın motorcudan 2,5 liraya aldım ve taktım.. seninki biraz pahalı olmuş sanki...

dostum ben dediğin şekilde bedavaya hallettim:cherry:

iç tele para bile vermeden değiştim,uc kısmınada çelik sıkıştırma çaktım 2 gün kullandım sorun çıkmadı.

fakat 100 küsür hızda koptuğunu düşünürsek,heleki bugün konvoy halindeyken motoru boşa alamayacağız artık sonumuz neolur bilinmez.20 liradan kaçıp daha fazla zarara sebebiyet vermemek için gittim komple değiştim,içim rahat.

önceki yaptığımıda yedekte tutuyorum:wiinkk:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Trafiğe çok çıkmıyorum abi ya, bizimkilerin gönlü olsun diye kampüs civarlarında dolaşıyorum genelde. Motorun muayenesi bitti bi bu arada gölbaşına onu yaptırmaya gidicem onu bekliyorum :). Sonrasında yavaş yavaş kaçırıcam motoru :p

Neden Gölbaşına gideceksin daha yakın yer vardır sana..
 
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
220
dostum ben dediğin şekilde bedavaya hallettim:cherry:

iç tele para bile vermeden değiştim,uc kısmınada çelik sıkıştırma çaktım 2 gün kullandım sorun çıkmadı.

fakat 100 küsür hızda koptuğunu düşünürsek,heleki bugün konvoy halindeyken motoru boşa alamayacağız artık sonumuz neolur bilinmez.20 liradan kaçıp daha fazla zarara sebebiyet vermemek için gittim komple değiştim,içim rahat.

önceki yaptığımıda yedekte tutuyorum:wiinkk:

seninki de iyiymiş.. :) ama değiştirmekle iyi yapmışsın.. çok hayati bi parça nihayetinde...
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili comet çiler öncelikle slm lar bir comet i olmasada ilerde alacak biri olarak(şu an parayı denkleştiriyorum) size zaman zaman sorularım olacak.debriyaj teli demişken herangi bir motosiklet yedek parça satan yerin verdiği herangi bir tel uyuyormu,ön ve arka lastikleri yenileyecek olsak ön arka lastik yenisi nekadar.fren balataları herangi bir motosikletin balatasıyla aynımı.birde debriyaj balatası herangi bir motosikletle aynımı,bu saydığım parçaları servisinden mi almayı tavsiye edersiniz yoksa internetten mi sipariş etsek daha iyi olur....sevgiler saygılarr:rendeer:
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
sevgili comet çiler öncelikle slm lar bir comet i olmasada ilerde alacak biri olarak(şu an parayı denkleştiriyorum) size zaman zaman sorularım olacak.debriyaj teli demişken herangi bir motosiklet yedek parça satan yerin verdiği herangi bir tel uyuyormu,ön ve arka lastikleri yenileyecek olsak ön arka lastik yenisi nekadar.fren balataları herangi bir motosikletin balatasıyla aynımı.birde debriyaj balatası herangi bir motosikletle aynımı,bu saydığım parçaları servisinden mi almayı tavsiye edersiniz yoksa internetten mi sipariş etsek daha iyi olur....sevgiler saygılarr:rendeer:

Debriyaj telini bilmiyorum ama debriyaj balatası farklı uyumlu bir balata bulamazsın orjinalin dışında fren balataları bulabiliryorsun orjinalinin dışında..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst