- Katılım
- 14 Eyl 2006
- Mesajlar
- 5,631
Arkadaşlar merak ettiğim bir konu var.
Bizim motorların yağ pompası nasıl çalışıyor.....
hareketini motordan mı alıyor? yoksa ayrı bir kendine ait çalışma mekanizmasımı var.
Malumunuz cometlerin en büyük sıkıntısı yüksek devirde yeterli yağlama yapmaması,yağ uyarı lambasıda yok.
r:
motor çalıştığı ve tekerler döndüğü sürece yağlama yapmaya devam ediyormu?
Bizim motorların yağ pompası nasıl çalışıyor.....
hareketini motordan mı alıyor? yoksa ayrı bir kendine ait çalışma mekanizmasımı var.
Malumunuz cometlerin en büyük sıkıntısı yüksek devirde yeterli yağlama yapmaması,yağ uyarı lambasıda yok.
motor çalıştığı ve tekerler döndüğü sürece yağlama yapmaya devam ediyormu?