Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Bugün dediğim sese bir daha kulak verdim motor bu sesi yokuş aşağı yaylanınca yapıyor ama düşük hızda yapmıyor özellikle 60la falan giderken.
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Evet Aynen cızt diye bir ses.Neki bu ses ya ben çözemedim.
 
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
41
muhtemelen o ses fren kaliperinden geloyor bendede var , yolda hafif arka frene dokunun ses gidecek mi kontrol edin eğer ses oradan geliyorsa ve çözerseniz bana da söyleyin aynı işlemi bende yapıyım :)
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Benimde o freni bir denemem lazım inş. bendede gider o ses freni sıkınca.Peki bunu düzeltme olanağı yokmu
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
arkdaslar motor günlük kontrolde neler yapmam lazım yaaa iyice korkar oldum motordan vida sıkıstırmam falan lazım mış herhalde :S 780 oldu daha el sürmedim otururken ortadan yarılmasın:D
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
arkdaslar motor günlük kontrolde neler yapmam lazım yaaa iyice korkar oldum motordan vida sıkıstırmam falan lazım mış herhalde :S 780 oldu daha el sürmedim otururken ortadan yarılmasın:D

şimdiye kadar bu sebepten kırılanını görmedim:rendeer:

vida sıkmak değil vidaları kontrol etmek. bir önlemdir bu. gevşemiş olan vidaları sıkman krenajlar için iyidir. çatlama kırılma kopma olmaz . bütün vida ve somunları hem 500 km de bir kontrol edersen iyi olur. özellikle arka fren kaliperi tutan vidalar,
ön krenajlardaki vidalar.
ayrıca motoru orta ayağa kaldırıp askıdayken arka takeri sağa sola sallayıver. garip bir ses ya da aşırı bir sallantı oluyoprsa servis götür sıktır. :cat::bounce:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
KÜTÜRKÜTÜR nerelerde acaba??!

bu arada evet ortadoğulu söylemiş yapman gerekeni,
Levgs yazdığını okudum gece gece güldürmüştün beni :)

Motoru yeni olan arkadaşım arka diskten daha 780 kmde ses gelmesi OLANAKSIZ o kmlerde motorun hiçbir yerinden ses gelmemesi lazım(yani sen baya arka freni kullancanda onu tutan gri parça artık biraz gevşicekte ondan sonra ses yapması lazım falan filan)

Ama takip ediyorum rodaj dönemini biraz HARD şekilde geçiriyorsun iki kişi binmeler 60a zorlamalar falan sen lakalardan falanda kaçmıyorsundur yolda iyi olmaz söyliyim..!
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Yahu sürekli buradayım.:)

Read only takılıyorum. Asıl süper haberi ise sanırım Ağustos ayında vereceğim...

Devam millet. Sizinle sevdim bu motosiklet olayını , bu motosiklet sevdirdi bana iki tekerlek tutkusunu.
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
KÜTÜRKÜTÜR nerelerde acaba??!

bu arada evet ortadoğulu söylemiş yapman gerekeni,
Levgs yazdığını okudum gece gece güldürmüştün beni :)

Motoru yeni olan arkadaşım arka diskten daha 780 kmde ses gelmesi OLANAKSIZ o kmlerde motorun hiçbir yerinden ses gelmemesi lazım(yani sen baya arka freni kullancanda onu tutan gri parça artık biraz gevşicekte ondan sonra ses yapması lazım falan filan)

Ama takip ediyorum rodaj dönemini biraz HARD şekilde geçiriyorsun iki kişi binmeler 60a zorlamalar falan sen lakalardan falanda kaçmıyorsundur yolda iyi olmaz söyliyim..!

Bendemi bahsediyorsun eğer benden bahsediyorsan ben daha 770km ye gelemedim.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
evet aramızdaki en yeni motora sahip ve yeni üye sensin..
Ki gördüğüm kadayıla iki motorun var..
Zcye nazik davran demek istedim yani artık o kadar çok ve gerçek şeyler yazdım ki sürekli aynı şeyleri yazmak bazen zor geliyo :)

düzenli bir şekilde geriye doğru sıkılmadan gidersen güzel yazılar görebilirsin..

Mesela senin motorunun bizim zclerden hemen farkını söyliyim kimse dikkat etmemiş ama belki büyük birşey değil fakat küçükte değil

SENİN DİSK FRENİNİN ŞEKLİ BİZİMKİLERDEN farklı o şekilde tırtıklı olmasının bi avantajı var mı yok mu bilmiyorum ama...

Dediğim gibi nazik davranır har gür yapmazsan temiz tutarsan ciddi bir şekilde güneşten koruyup gece çiğ yağdırmazsan üstüne toz toprak yedirmezsen bakımlarını kmsinden biraz önce yaptırırsan o Alet gider dostum..

Fiyat/performans olarak derecesi gayet başarılı bi alet sen kalkıp kardeş buda 150 cc dylanda 150 cc deyip aynı şeyleri beklersen tabiki hüsran olur konu başlığının adı...

Evet asfalt motoru nazik ama yumurtada değil uzun yolda gidiyo performansıda iyi şekli zaten çok iyi parası makul yedek parçaları ucuz ehh..


Kütürkütür kardeşim read only takılıyorsun eh iyi ozman yinede varlığını burda hissetmekte yeterli benim için ;)
Bizde seni seviyoruz ve ağustostaki haberini merakla bekliyoruz!
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
aRkadaşlar yaylanınca gelen sesler 2 yerden geliyor birincisi ayak marşı motorun park ayağına çok hafif sütünce ses geliyor o seside ayak marşını içe doğru değilde dışa doğru açtım ses gitti.. ve diğer seste frenin ordan geliyor freni sıkıncada ses gidiyor yani gri yerdeki plastik parça aşınmış ondan geliyor..

motoru bakıma bi soktum şu anda bomba gibi debriyaj balatası kavraması falan komple değiştim yağı tuzu biberi filtresi herşeyi yeni, karbüratörü çıkarttırdım komple içine ve hortumlarının içine hava vurdurttum motor öyle bi kaçıyorki sanki rodaj zamanında yeni çıkmış 2000 km de gibi halbuki 8300 de :):wiinkk:
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
arkadaslar sabah işe gelirken motor istob etti calısmıyo bakıma bu hafta sokcaktım tırrrrr etti gitti motor şaştım kaldım :S
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
evet aramızdaki en yeni motora sahip ve yeni üye sensin..
Ki gördüğüm kadayıla iki motorun var..
Zcye nazik davran demek istedim yani artık o kadar çok ve gerçek şeyler yazdım ki sürekli aynı şeyleri yazmak bazen zor geliyo :)

düzenli bir şekilde geriye doğru sıkılmadan gidersen güzel yazılar görebilirsin..

Mesela senin motorunun bizim zclerden hemen farkını söyliyim kimse dikkat etmemiş ama belki büyük birşey değil fakat küçükte değil

SENİN DİSK FRENİNİN ŞEKLİ BİZİMKİLERDEN farklı o şekilde tırtıklı olmasının bi avantajı var mı yok mu bilmiyorum ama...

Dediğim gibi nazik davranır har gür yapmazsan temiz tutarsan ciddi bir şekilde güneşten koruyup gece çiğ yağdırmazsan üstüne toz toprak yedirmezsen bakımlarını kmsinden biraz önce yaptırırsan o Alet gider dostum..

Fiyat/performans olarak derecesi gayet başarılı bi alet sen kalkıp kardeş buda 150 cc dylanda 150 cc deyip aynı şeyleri beklersen tabiki hüsran olur konu başlığının adı...

Evet asfalt motoru nazik ama yumurtada değil uzun yolda gidiyo performansıda iyi şekli zaten çok iyi parası makul yedek parçaları ucuz ehh..


Kütürkütür kardeşim read only takılıyorsun eh iyi ozman yinede varlığını burda hissetmekte yeterli benim için ;)
Bizde seni seviyoruz ve ağustostaki haberini merakla bekliyoruz!


Kardeşim herşeyi doğru yazmışsın eyvallah önerilerin için ama sen benim motoru nasıl kullandığımı nerden biliyorsun bu benim 4.motorum ben 3 rodaj devri geçirdim bu zc benim 2.mondialim bende bir mondial 125rt vardı akıllara zarar 6000de sattım o kmye kadar bir arıza bile çıkarmadı en ufak bir arıza hala hayret ederim gerçi bende motoruma bakıyordum.Yani iki kişi binmeler falan demişsin rodajda iki kişi binilmez diye birşey yok binilir yeterki yüksek devirde gitme 60 ı da geçme hatta ben 50de falan gidiyordum.Kız arkadaşıma en rodaj bitince binde diyemem hani.Motor 500 bakımını gördü şu an tık ses yok genel anlamda memnunum yalnız motor ısınınca sesi değişiyor sanki yoruluyor gibi yani aralıksız bir 40km gittim sanki sesi değişti yolda.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:54 ----------

Bu arada 150zcciler yaz geldi aslında toplanıp bir yerlere gidebiliriz.
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
arkadslar benim basıma gelen kimsenin basına gelmedimi:( kafayı yicem yolda giderken istop etti daha çalışmıyı::S
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
cekokk sanki kötü benzin ve hava filtresinin kurbanı gibisin...

Bilemedim tabi. Bir de ustalar konuşsun...
 
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
41
arkadslar benim basıma gelen kimsenin basına gelmedimi:( kafayı yicem yolda giderken istop etti daha çalışmıyı::S

valla bunun sorununu forumdan bulabilmek imkansız , garantili mal servisini ara gelsinler alsınlar motoru yapsınlar , sen hiç bir şeye elleme derim :D
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Kardeşim herşeyi doğru yazmışsın eyvallah önerilerin için ama sen benim motoru nasıl kullandığımı nerden biliyorsun bu benim 4.motorum ben 3 rodaj devri geçirdim bu zc benim 2.mondialim bende bir mondial 125rt vardı akıllara zarar 6000de sattım o kmye kadar bir arıza bile çıkarmadı en ufak bir arıza hala hayret ederim gerçi bende motoruma bakıyordum.Yani iki kişi binmeler falan demişsin rodajda iki kişi binilmez diye birşey yok binilir yeterki yüksek devirde gitme 60 ı da geçme hatta ben 50de falan gidiyordum.Kız arkadaşıma en rodaj bitince binde diyemem hani.Motor 500 bakımını gördü şu an tık ses yok genel anlamda memnunum yalnız motor ısınınca sesi değişiyor sanki yoruluyor gibi yani aralıksız bir 40km gittim sanki sesi değişti yolda.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:54 ----------

Bu arada 150zcciler yaz geldi aslında toplanıp bir yerlere gidebiliriz.



2 kişi bindiğinde cidden motor zorlanıyor
devrini toparlıyamıyor
bide ben rodajı 40 ta yaptım ki sen 60 diyorsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst