CBR 1100 xx blackbird (Yeni motosikletim)

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Özer hayırlı olsun, Maşallah tertemiz makina.
Bu arada, tekrar hoşgeldin. :)
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Tekrardan Hayırlısı olsun Özer abi :) Sonunda hayallerin gerçek oldu... darısı herkesin başına.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hayırlı olsun çok güzel bi motosiklet.
şimdiye kadar blackbirdden daha hisli ve güvenli fren sistemine sahip bi motosiklet kullanmadım. +200 km/h süratte bile kombine frenlerin motosikleti asfalta yapıştıracak şekilde yaptığı frenleme harika.
keşke bu motorun grenajları biraz güncelleştirilip modernleştirilse de tekrar satışa sunulsa.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
vay vay vay özercim hayırlı olsun allah kaza bela vermesin senin motoru sattığını biliyorum o zamanda çok üzülmüştüm şimdi ise seviniyorum umarım hayat bundan sonra istediğin gibi gider
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
cl4b8.jpg

Kazasız belasız iyi günlerde kullanasın hacı abi :)
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Hepinize teşekkür ederim. :rendeer:

Makine için şunları söylemek gerekirse; muhteşem bir kuvvet, denge ve hıza sahip. Zamanım biraz kısıtlı ve ilk fırsatta çıkacağım ilk uzun geziyi sabırsızlıkla bekliyorum. Görüşmek üzere...
 
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
68
hayırlısı olsun dostum... allah (cc) kazasız belasız yolculuklar versin... rüzgarın eksik olmasın :)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun abi.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
japonlar bu motor için; "bir italyan BMX inden daha dengelidir" derlermiş

hayırlı uğurlu olsun:cat: bu arada merak ettim kaç model kaç km de ? sanki mağazadan yeni çıkmış gibi maşallah :cyclopsan
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı uğurlu olsun yeni motorun Özer.

Allah kaza bela vermesin.

Agility'yi satmamışsındır umarım :)
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Hayırlı olsun abi.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.:cat:

Teşekkür ederim. :rendeer:

japonlar bu motor için; "bir italyan BMX inden daha dengelidir" derlermiş

hayırlı uğurlu olsun:cat: bu arada merak ettim kaç model kaç km de ? sanki mağazadan yeni çıkmış gibi maşallah :cyclopsan

İlgine teşekkür ederim. Evet gerçekten mükemmel bir dengeye sahip. Makine 2003 model 19250 km de. Buna herkes şaşırıyor... :)

Hayırlı uğurlu olsun yeni motorun Özer.

Allah kaza bela vermesin. Agility'yi satmamışsındır umarım :)

Kardeşim sağol. :rendeer:

Agility'i tek bir amaç için satarım, o da sıfırını almak için. :wiinkk:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Güzel makineymiş allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Ö.Z.€.R;2054735' Alıntı:
Kardeşim sağol. :rendeer:

Agility'i tek bir amaç için satarım, o da sıfırını almak için. :wiinkk:

Çok iyi etmişsin. :)

Ufak tefek koşuşturmaca için lazım olur Agility.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst