- Katılım
- 3 Şub 2007
- Mesajlar
- 2,231
- Konu Yazar
- #1
Uzun zamandır forumda yoktum, yeni üye olan arkadaşlar beni bilmeyebilir. Eskilerden de kimler kaldı ben bilmiyorum. 
2008 yılında başıma gelen bir talihsiz bir olay sonucunda (evim yanmıştı) satmış olduğum motosikletimi bugüne kadar yenileme fırsatım olmadı. Şimdi ise resimlerde gördüğünüz makineye sahip oldum. Çok istediğim cbr 1100 xx blackbird'e kavuştum. Umarım herkes bir gün hayalindeki makineye kavuşur.
2008 yılında başıma gelen bir talihsiz bir olay sonucunda (evim yanmıştı) satmış olduğum motosikletimi bugüne kadar yenileme fırsatım olmadı. Şimdi ise resimlerde gördüğünüz makineye sahip oldum. Çok istediğim cbr 1100 xx blackbird'e kavuştum. Umarım herkes bir gün hayalindeki makineye kavuşur.