CBR 1100 xx blackbird (Yeni motosikletim)

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Uzun zamandır forumda yoktum, yeni üye olan arkadaşlar beni bilmeyebilir. Eskilerden de kimler kaldı ben bilmiyorum. :)

2008 yılında başıma gelen bir talihsiz bir olay sonucunda (evim yanmıştı) satmış olduğum motosikletimi bugüne kadar yenileme fırsatım olmadı. Şimdi ise resimlerde gördüğünüz makineye sahip oldum. Çok istediğim cbr 1100 xx blackbird'e kavuştum. Umarım herkes bir gün hayalindeki makineye kavuşur.

2ng7r5d.jpg


20r0k8m.jpg


afat78.jpg


20r0k8m.jpg


6tfn1j.jpg


16c5t2f.jpg
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Gule gule kullan.
badem gibiymis.:cat:
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Tekrar hoşgeldiniz. Öncelikle geçmiş olsun ve yeni makinanız'da hayırlı olsun. Güle güle, kazasız belasız kullanmız dileği ile hoşcakalın.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Evin için üzüldüm... :pale:

Motorun için sevindim..Güle güle bin.... :rendeer:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
hayırlı olsun..

içim gitti valla:)...

güle güle kullan allah kaza bela vermesin...motorunda çizik bile olmasın:)...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekrar hoşgeldiniz.
Eviniz için üzüldüm. Allah tekrar yaşatmasın.
Yeni motorunuz çok güzelmiş. Kazasız belasız kullanmanızı dilerim.
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
Güle oynaya iyi günlerinizle kullanmak nasip olsun, motor değil F-16 almışsınız :)
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
eviniz için bende cok üzüldüm...ama motorunuz taş gibi allah nazardan saklasın güle güle kullanın..!
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
hoşgeldiniz, herşeyin hayırlısı neyse o, olur inşaallah ,güle oynaya binin,kazasız belasız olsun. :rendeer:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Hayırlı olsun.. Allah kaza bela vermesin.. MT deyimiyle.. "Tekerin düz bassın.."
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
Hayırlı olsun özer.:rendeer:
Gönlündeki motosikleti aldın sonunda,allah nazardan saklasın kardeşim.:)
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
çok güzelmiş güle güle bin ...... uzun yıllar sağlıkla bin.....ayrıca geçmiş olsun evinize çok üzüldüm... cana geleceğine mala gelsin mal yerine konur ama can asla....
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
güle güle kazasız belasız kullan inşallah.ev içinde çok geçmiş olsun Allah korusun böyle olaylardan hepimizi
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Ö.Z.€.R;2051956' Alıntı:
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. :rendeer:

hadi et ozaman :p


hayırlı olsun gözüm,

eskilerden site sahibi bile kalmadı :p

yoktun uzun zamandır valla,

dönüş muhteşem olmuş çift eksoz iyi gider :cat:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
yine, yeni, yeniden hoşgeldin hayat devam ediyor kaybettiğin herşeyin daha iyilerini versin Allah motorun da hayırlı olsun kazasız belasız. .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst