Hayırlı olsun abi.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.:cat:
japonlar bu motor için; "bir italyan BMX inden daha dengelidir" derlermiş
hayırlı uğurlu olsun:cat: bu arada merak ettim kaç model kaç km de ? sanki mağazadan yeni çıkmış gibi maşallah :cyclopsan
Hayırlı uğurlu olsun yeni motorun Özer.
Allah kaza bela vermesin. Agility'yi satmamışsındır umarım![]()
Ö.Z.€.R;2054735' Alıntı:Kardeşim sağol. :rendeer:
Agility'i tek bir amaç için satarım, o da sıfırını almak için. :wiinkk:
Güzel makineymiş allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Çok iyi etmişsin.
Ufak tefek koşuşturmaca için lazım olur Agility.