Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
yok dostum mümkün değil derecesinde zor. yurt dışında çalışan Türk vatandaşlarının belli koşullarla motorlu araç getirme hakkı var o da kesin dönüşlerinde. ki o da ciddi sınırlamalara tabi (aracın yaşı vb., motosiklet bu kapsamda mı yoksa sadece otomobil mi ondan emin değilim) onun haricinde 2. el araç ithal edemezsin.

evet Amcam kesin dönüşte getiririm demişti zaten ama ben pek oralı olmamıştım.zaten yaş olarak bunların yeni modelleri avrupada var ama türkiyede yok.birde e-bay dan baya bir sadece motor aksamı var uygun fiyata.onları araştırıyorum sadece motor aksamını alıp burdaki motora monte etmek ama yasal faturalı olucak.bir kaç kişiyle konuştum fiyatlar 250 dolardan başlıyor + nakliye ama fatura olayı problem.bakalım artık bir şekil yapıcaz.burdaki sıkıntı 2004 modelin altında genelde km ile oynama sıkça raslanan bir olay bende hayatta sevmem.neden km ile oynarlar
 
Katılım
30 Ağu 2009
Mesajlar
77
motor takası

slm dostlar ben sizlerin görüşlerini almak istiyordum ben de regal raptor 250 var 2006 motor temiz 30000 km de ancak birisi bana 1993 model suzuki gs500e teklif etti kullanamamış en sonun da kafa kafaya takasa ikna olduk motor temiz duruyor ama km saati istiyor bir tane sizce napym motor serii ii kaçıyor harbi japon sizce değer mi?kafa kafaya takasa :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:12 ----------

slm dostlar ben sizlerin görüşlerini almak istiyordum ben de regal raptor 250 var 2006 motor temiz 30000 km de ancak birisi bana 1993 model suzuki gs500e teklif etti kullanamamış en sonun da kafa kafaya takasa ikna olduk motor temiz duruyor ama km saati istiyor bir tane sizce napym motor serii ii kaçıyor harbi japon sizce değer mi?kafa kafaya takasa :silent:

folm3b.jpg
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
valla yana döne gs 500 bakıyorum 2004 model,olanlar şu anda belli hepsi birbirinden aşagı kalır tarafı yok.kimisi biraz makyajlı,kimisi km az.ama sonuçta modeller aynı ,temizlikleri orjinallikleri aynı ama arada fiyat farkı felaket.bu gün bir tanesiyle el şıkışmaya gittik 17.000 km de 6000 tl de kaldı,döndüm geldim.hani deseki tamam şuda ikramım olsun tokalaşcaktım ama malesef.aramaya devam satanlara duyurulur.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
emir arkadaş senin motorla ne kadar ugraştıgını zaten burdan biliyoruz.ama şu varki İstanbul'da her köşe başında bir çevirme yapıyor polisler.hal böyle olunca senin motor bildiğim kadarıyla mavi olmalı eski hali,ruhsatta'da mavi yazıyordur.şimdi motor komple carbon kaplı polis çevirdi ruhsata baktı yazdı bize cezayı birde allah bilir kıl birine denk geldinmi sorgu sual anlat derdini anlatabilirsen.yani senin motoru alsam mesela istemiyerek carbonları sökücez mecburen.hiç işim olmaz devlet görevlileri ile adamı doğduguna pişman ediyorlar..ama zaten benim bütçe belli maximum 6000 tl.o da oynanmamış orjinal sorunsuz bir GS 500 için.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
özelden yazdım ama burdan da yazayım genel bir bilgi olsun. renk değiştirme prosedürünü soruşturdum muayeneyue girmeden sadece renk değişim tespit formuyla ruhsat değiştirirken halledilebilen bi mesele.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
136
valla yana döne gs 500 bakıyorum 2004 model,olanlar şu anda belli hepsi birbirinden aşagı kalır tarafı yok.kimisi biraz makyajlı,kimisi km az.ama sonuçta modeller aynı ,temizlikleri orjinallikleri aynı ama arada fiyat farkı felaket.bu gün bir tanesiyle el şıkışmaya gittik 17.000 km de 6000 tl de kaldı,döndüm geldim.hani deseki tamam şuda ikramım olsun tokalaşcaktım ama malesef.aramaya devam satanlara duyurulur.

yine insaflı davranmış. 6750, 7500 isteyen bile var.

sanin bahsettiğin ilanın linki var mı? ben de bakıyorum bu aralar. ama 6000'in altına olursa. yoksa kışa kalacak. nasıl olsa sezonda binme gibi problemim yok.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
özel bi gs500 istiyosan benimkisi de satılık linkini de vermiştim yine vereyim :) fiyat düşmüş hali hem de :)))
http://www.sahibinden.com/carbon_street_fighter_-50WQQaXQQ24239967WQQpXQQdisplayitem

emircim motoru gösteren mavi rengi bence onu kaldır bak nasıl satılıyor gör. millet korkuyor yahu siyahtan şöyle söylim hiç gs 500 kullanmamış biri olsam veya o motor benim olmamış olsa almazdım o renkten dolayı tabi bunlar benim görüşürüm ARKADAŞLAR motor benimdi o yuzden sormak istediğiniz birşey varsa sorunuz emir 4 silindirden 2 silindire geçtiğinden tabi dumur oldu satmasının nedeni odur .
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
emircim motoru gösteren mavi rengi bence onu kaldır bak nasıl satılıyor gör. millet korkuyor yahu siyahtan şöyle söylim hiç gs 500 kullanmamış biri olsam veya o motor benim olmamış olsa almazdım o renkten dolayı tabi bunlar benim görüşürüm ARKADAŞLAR motor benimdi o yuzden sormak istediğiniz birşey varsa sorunuz emir 4 silindirden 2 silindire geçtiğinden tabi dumur oldu satmasının nedeni odur .

vallai Özcan ben de tam tersi düşünüyorum makineyi canlı görmen lazım. yılan derisi gibi duruyo gerçekten carbon. suzuki mavisi de güzel renk tabi ama bunun havası bi ayrı bence. şu an ciddi olarak görüştüğüm bir kaç ciddi alıcı var bakalım yakın da veda ediyor gibiyim gs500'e kısmet tabi. bi de herkes bekleyince fiyat düşecek zannedip beklemede kalıyor. şimdiye kadar 4 motor sattım ilk kez bu kadar yoğun ilgi gördüm bakalım hayırlısı.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
vallai Özcan ben de tam tersi düşünüyorum makineyi canlı görmen lazım. yılan derisi gibi duruyo gerçekten carbon. suzuki mavisi de güzel renk tabi ama bunun havası bi ayrı bence. şu an ciddi olarak görüştüğüm bir kaç ciddi alıcı var bakalım yakın da veda ediyor gibiyim gs500'e kısmet tabi. bi de herkes bekleyince fiyat düşecek zannedip beklemede kalıyor. şimdiye kadar 4 motor sattım ilk kez bu kadar yoğun ilgi gördüm bakalım hayırlısı.

yahu bu gs 500 ve benim motorum benden iyi kimse bilemez binen bilir tabi =) örnek verim gs500 radyatör olmayan bir motor olmasına rağmen herkez bilr antalya sıcağını banamısın demiyordu . haklısın aslında yakında görmek gerek ama benim düşüncem bu tabi sende bir video ekle emirim olmazmı ?
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu paraya da daha satamayacak olursan üzülürüm gerçekten.

bir de gs500 yerine er5 e bakınıyorlar genelde. anlamayana kadar bana da er5 güzel geliyordu. ne zaman ikisinin de canlısını gördüm, bir de yanyana getirip koydum, işte o an er5 in bittiği andı gözümde. bi daha yönümü dönüp bakmadım.

İstanbulda gelirken biri ciddi bir rakam teklif etmişti, hiç kazımadım. keşke telefonunu alsaydım, seninle bağlantı kurmasını sağlardım en azından.

Bu arada Emir kardeş aynaları nerden kaça aldın?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
yine insaflı davranmış. 6750, 7500 isteyen bile var.

sanin bahsettiğin ilanın linki var mı? ben de bakıyorum bu aralar. ama 6000'in altına olursa. yoksa kışa kalacak. nasıl olsa sezonda binme gibi problemim yok.

google amcaya satılık gs 500 diye yazdıgın zaman baya bir çıkıyor satılık ilan.herkes istediği fiyatı yazabilir tabiki kendi motorları.zaten şu an sezon açıldı haliyle fiyatlar yükseldi normaldir.zaten toplasan Türkiye'de 2004 model satılık gs 500 leri 20-25 tane anca var.fiyatta 5000-6800 arası oynuyor.ama benim motora ayırdıgım bütçe belli aşmayada hiç niyetim yok.bende çok motor sattım,o yüzden satıcılara sadece son rakamı soruyorum üstelemek yok.her malın bir alıcısı vardır,bu bir gerçek. mesela Emirin motor 6000 tl olsaydı hiç düşünmeden alırdım :p ama nerde bizde öyle şans.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
google amcaya satılık gs 500 diye yazdıgın zaman baya bir çıkıyor satılık ilan.herkes istediği fiyatı yazabilir tabiki kendi motorları.zaten şu an sezon açıldı haliyle fiyatlar yükseldi normaldir.zaten toplasan Türkiye'de 2004 model satılık gs 500 leri 20-25 tane anca var.fiyatta 5000-6800 arası oynuyor.ama benim motora ayırdıgım bütçe belli aşmayada hiç niyetim yok.bende çok motor sattım,o yüzden satıcılara sadece son rakamı soruyorum üstelemek yok.her malın bir alıcısı vardır,bu bir gerçek. mesela Emirin motor 6000 tl olsaydı hiç düşünmeden alırdım :p ama nerde bizde öyle şans.


emircim bu bir teklifmi yoksa =)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
bu paraya da daha satamayacak olursan üzülürüm gerçekten.

bir de gs500 yerine er5 e bakınıyorlar genelde. anlamayana kadar bana da er5 güzel geliyordu. ne zaman ikisinin de canlısını gördüm, bir de yanyana getirip koydum, işte o an er5 in bittiği andı gözümde. bi daha yönümü dönüp bakmadım.

İstanbulda gelirken biri ciddi bir rakam teklif etmişti, hiç kazımadım. keşke telefonunu alsaydım, seninle bağlantı kurmasını sağlardım en azından.

Bu arada Emir kardeş aynaları nerden kaça aldın?

dostum aynaları istanbuldan sipariş ettim. 70 tl idi ben aldığımda aynısı 120 ye de satılıyor ama satıcı da kalmamıştı. özcana ve başka bi arkadaşa göndermiştim linkini bilemiyorum ama onlar alabildi mi??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:03 ----------

emircim bu bir teklifmi yoksa =)

:queen: bir teklif gördüm sanki :queen:
 
Katılım
7 May 2010
Mesajlar
1
bana drz 400 sm lazım sıfırını nerden satın alabilirim antalyada yaşıyorum buradaki bayilerde yok bilgisi olan varsa lütfen cevap dönsün
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst