Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ŞU SUZUKİCİLERDE AMMA HAVALI OLUYORLAR BE ABİ :wiinkk::bounce::queen:

yok be abi hava kim biz kim :)
yalnız aklımda gs500 le ilgili ciddi bi takım planlarım var onları gerçekleştirebilirsem cidden havalı olucam sanırım :queen:
bu arada özelden bişeyler sordum sana vaktin olursa sevinirim.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
beyler,
gs500 manet değiştiren oldu mu ? fren maneti ayarsız ve elime uzak geliyo rahat edemiyorum. ayarlı manet ya da carbon ya da siyah manet bulabilir miyiz uygun olacak
ya da bu meretin manetlerinin uyumlu olduğu başka suzuki modelleri var mıdır ?
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
sv 650,eski katana,bandit bir çok modelle aynı,ben yurt dışından komik bi paraya karbon getirttim ama adresi hatırlamıyorum.Forumu arattırırsan bulursun
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
beyler,
gs500 manet değiştiren oldu mu ? fren maneti ayarsız ve elime uzak geliyo rahat edemiyorum. ayarlı manet ya da carbon ya da siyah manet bulabilir miyiz uygun olacak
ya da bu meretin manetlerinin uyumlu olduğu başka suzuki modelleri var mıdır ?

Git sanayide biraz büktür.... Boşa para verme bence... :cat::cat::cat:
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
328
Birde Sankim Sol Suzuki Ambleminin Oldugu Kısım Bi Yerlere Sürtmüş Gibi.
Mide Bulandırmak Gibi Olmasın Ama Gözüme Takıldı
Herhalde Debriyaj Sistemi Kapağı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
19
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende gs500 aldım arkadaslar ama bana hayırlı gelmedi bilmiyorum noldu ama taktaktaktak dıye sesler gelmeye basladı yolda bende durdum hala suan susurluktayım aksam arabayla arkadaslar gelıcekler yarın acıcaz bakalım nesı var nesı yok cıkıcak
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
bende gs500 aldım arkadaslar ama bana hayırlı gelmedi bilmiyorum noldu ama taktaktaktak dıye sesler gelmeye basladı yolda bende durdum hala suan susurluktayım aksam arabayla arkadaslar gelıcekler yarın acıcaz bakalım nesı var nesı yok cıkıcak

Nassı yanii yeni aldın ve yolda kaldın oylemi ?
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Bende Afyon'un Çay ilçesinden almıştım.Trene bindim,10 dak.motorla turaladım,noter satışını yapıp marşa bastım geldim.Bursa otobanında 200 ü gördü dağılmadı :).Halen çalışıyor.Şans bir bakıma.Diğer topikdede yazdığım gibi ne olursa olsun hayırlı olsun. Güle güle kullan.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Bu makineyi almayı düşünüyorum.Ne dersiniz.Hastayım bu stile...:)
http://www.sahibinden.com/2003_model_gs500-40WQQaXQQ23210352WQQpXQQdisplayitem

ne tesadüf diyecegim ama tesadüf degil.çünkü kocaman sahibinden.com da topu topu 30-40 tane gs 500 ilanı var.bende 3 tane favorilerime ekledim 2004 model.ama fiyatlar banada pahalı geldi biraz.düşünmüyor degilim yurt dışından yüksek model getirtmeyi ama buraya gelene kadar fiyat baya bir yükseliyor vergiler filan.:pale:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Arjantinli;
yurt dışından ülkeye 2. el motorlu araç getirip trafik tescilini yapabilirsen inan memlekette tek olursun.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Arjantinli;
yurt dışından ülkeye 2. el motorlu araç getirip trafik tescilini yapabilirsen inan memlekette tek olursun.

neden yurt dışından araç gelmesi yasak mı geldi.daha önce geliyordu ve akrabalarım bir sürü getirdi.Amcam Almanyada bana çok söylemiştir sana araba getirelim diye ama hiç oralı olmadım burda almıştım çünkü.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
neden yurt dışından araç gelmesi yasak mı geldi.daha önce geliyordu ve akrabalarım bir sürü getirdi.Amcam Almanyada bana çok söylemiştir sana araba getirelim diye ama hiç oralı olmadım burda almıştım çünkü.

yok dostum mümkün değil derecesinde zor. yurt dışında çalışan Türk vatandaşlarının belli koşullarla motorlu araç getirme hakkı var o da kesin dönüşlerinde. ki o da ciddi sınırlamalara tabi (aracın yaşı vb., motosiklet bu kapsamda mı yoksa sadece otomobil mi ondan emin değilim) onun haricinde 2. el araç ithal edemezsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst