Mersin İl Temsilcisi
- Katılım
- 2 Ağu 2006
- Mesajlar
- 10,372
beyler Hercul'ın motorunu aldım ve 2. kez gs500'e biniyorum. topiği güncelleyeyim istedim.
ŞU SUZUKİCİLERDE AMMA HAVALI OLUYORLAR BE ABİ :wiinkk::bounce::queen:
beyler Hercul'ın motorunu aldım ve 2. kez gs500'e biniyorum. topiği güncelleyeyim istedim.
ŞU SUZUKİCİLERDE AMMA HAVALI OLUYORLAR BE ABİ :wiinkk::bounce::queen:
ŞU SUZUKİCİLERDE AMMA HAVALI OLUYORLAR BE ABİ :wiinkk::bounce::queen:
sv 650,eski katana,bandit bir çok modelle aynı,ben yurt dışından komik bi paraya karbon getirttim ama adresi hatırlamıyorum.Forumu arattırırsan bulursun
beyler,
gs500 manet değiştiren oldu mu ? fren maneti ayarsız ve elime uzak geliyo rahat edemiyorum. ayarlı manet ya da carbon ya da siyah manet bulabilir miyiz uygun olacak
ya da bu meretin manetlerinin uyumlu olduğu başka suzuki modelleri var mıdır ?
Git sanayide biraz büktür.... Boşa para verme bence... :cat::cat::cat:
peki ayarlı mı getirttiğin manetler hocam ?
Bu makineyi almayı düşünüyorum.Ne dersiniz.Hastayım bu stile...
http://www.sahibinden.com/2003_model_gs500-40WQQaXQQ23210352WQQpXQQdisplayitem
bende gs500 aldım arkadaslar ama bana hayırlı gelmedi bilmiyorum noldu ama taktaktaktak dıye sesler gelmeye basladı yolda bende durdum hala suan susurluktayım aksam arabayla arkadaslar gelıcekler yarın acıcaz bakalım nesı var nesı yok cıkıcak
Nassı yanii yeni aldın ve yolda kaldın oylemi ?
Bu makineyi almayı düşünüyorum.Ne dersiniz.Hastayım bu stile...
http://www.sahibinden.com/2003_model_gs500-40WQQaXQQ23210352WQQpXQQdisplayitem
Arjantinli;
yurt dışından ülkeye 2. el motorlu araç getirip trafik tescilini yapabilirsen inan memlekette tek olursun.
neden yurt dışından araç gelmesi yasak mı geldi.daha önce geliyordu ve akrabalarım bir sürü getirdi.Amcam Almanyada bana çok söylemiştir sana araba getirelim diye ama hiç oralı olmadım burda almıştım çünkü.