Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2006
Mesajlar
131
Arkadaslar merhaba,
tarz değişikliğinden sonra xt 125 R 'da karar kıldım ve kendimi motocross konusunda geliştirmek istiyorum. Hafta sonları özellikle istanbuldaki arkadaşlar ne yapıyor merak ediyorum.Belirli bir parkurları var mı? dağ-bayır dolaşabileceğimiz bir ekip oluşturabilir miyiz? yada halihazırda bir ekip var ise tanışabilir miyiz?
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
erodesign kaptan hoşgeldin

bide sanırım eren beni sormuşssun :cherry: evet makina güzel çok hoşuma gitti
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
157
daha ekip kullanmadıkda olbillir neden olmassın krosçular varsa denemek lazım :dsezon açılsa bi
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
7
Selam Aranıza yeni katıldım ;) yeni asya 200 gy motor aldım ve burdayım simdi.
Ama bi sorunum var yardımcı olursanız sevirim 200 gy' ye cross tekeri takılıyomu kampana degişmeden 15 lastik varmı acaba cross? yardımcı olursanız sevinirim tekeri cross a cevirmek istiyorumda_?
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
89
Selam Aranıza yeni katıldım ;) yeni asya 200 gy motor aldım ve burdayım simdi.
Ama bi sorunum var yardımcı olursanız sevirim 200 gy' ye cross tekeri takılıyomu kampana degişmeden 15 lastik varmı acaba cross? yardımcı olursanız sevinirim tekeri cross a cevirmek istiyorumda_?

kampana göbek değişmeden şöyle yapılır bi 17" cant çercevesi ve tellerini alıp bi yerde taktırırsın ancak öle olur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 ----------

bana elcik koruma lazım söken falan vaesa satabilirmi bana
görüşelim beni ekle '[email protected]'
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Hocam ben ekledim sizi bilginiz olsn...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:46 ----------

Arkadaşlar merhabalar bu arada ben ankaradan katılıyorum ibrahim abi ile msnde tanışmıştık kendisi bu ara pek uğramıyor foruma işten-güçten herhalde bende motor alma aşamasındayım ama noter durumu muallak haberlerde noterlerin kullandığı altyapının kitlenmiş olduğu söylenmekte bakalım yakın bir zamanda bende bir asya as 200 gy kullanıcı olarak tamamen sizden biri olmuş olacağım...
Soruma gelince
http://www.yildizticaret.com/pro/2246/165/IRC-130-90-10-MB680-TUBLESS-LASTIK
Bu lastik bizim motorlar için uygunmu acaba? sizin forumda önerdiğiniz
"IRC 130/90-15 NR 30 Tubeless" lastikten nette bir yerde var ordada stokta yok malesef mail attım bakalım ne cevap dönecekler topicdeki tüm yazıları 2 şer kere okudum sayılır bu arada..Hepinize teşekkürler bunun için..

Birde
"http://www.yildizticaret.com/pro/1788/165/DURO-130-90-15-HF296-LASTIK"
bu ürün var yalnız fiyatı 90 tl ama tam sizin dediğiniz ölçülerde...yorumlarınızı bekliyorum..
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
7
o olayı biliyorum bana sadece 15 jant için dişli lastik lazım.. 15 jant için dişli lastik varmı cross lastik??
 
Katılım
18 May 2004
Mesajlar
48
Var bizim motorun amerikaya satılan versiyonunda var acaba asyaya yazı yazsak getırırmı bu lastıkden.

800.jpg
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
7
Var bizim motorun amerikaya satılan versiyonunda var acaba asyaya yazı yazsak getırırmı bu lastıkden.

800.jpg

Bizim türkiyeye ndn bu lastiklerden vermiyolar yada piyasaya cıkarmıyolar_???

piyasada hiç 15 jant için cross lastik yokmu ya hiç as 200 gy kullanıcısı bilmiyomu yardım lutfen acill????? :pr:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Tekrardan merhabalar arkadaşlar yukarıdaki mesajımda da belirtmiştim lastik hususunu ama şimdi stoklara girmiş gözükmekte ama 2 markanın da lastiği var birincisi IRC'nin olan

bu
http://www.rialli.com/urunler/motor...leri/8777__13090-15-nr30-tubeless-dis-lastik/

ikincisi ise Unilli Dİye bir marka

http://www.rialli.com/urunler/motor...ri/9141__13090-15-un9817-tubeless-dis-lastik/

aralarında 3 tl gibi bir fark var bu unilli nasıl bir lastik markası acaba bilen gören kullanan var mı? birde başka lastik kullanan var mı acaba tavsiye edecek olan fiyat/performans olarak?
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Arkadaşlar ankaradan IRC lastiği almak isteyenler yiba çarşısında bulabilirler bilginiz olsun...
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
Arkadaşlar hard-cross motosiklete sahip olduğum için plaka alamıyorum, dolayısıyla trafiğe çıkma gibi bir şansım da yok. Acaba mı motosiklet uzun yol ve geziler için uygun mudur? Mesela Isparta - Yalova yolunu sorunsuz gidebilir miyim?
 
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
47
arkadaşlar merhaba askerden yeni geldim 5 gün kadar öncede motorumu almak için 6 aydır koyduğum depo gibi biyere gittim motor hiç dokunulmadı yeri bile değiştirilmemiş ilk başta korktum akü bitmiştir diye fakat hem bitmemiş hemde 2 3 dakika boyunca marşa güç verdi ve motor çalıştı biraz zorlandım fakat 6 aydır makinaya dokunan olmamıştı ve bence bu cok normal şimdi bana arka amortisör lazım vites yayı lazım ve birde lastikleri değiştirmek lazım bunları nerden bulabilirim eğer duyarsanız bana haber verebilirmisiniz arkadaşlar herkeze keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Topikteki arkadaslara slm. 2. bir motor için as 200 gy-2 almak üzereyim.Aslında tecrübeli bir motosıkletçiyim ama yine de bazı sorularım olacak cevap verilirse memnun olurum.(belki bu sorular daha önce sorulmuştur ama geri dönüp aramak oldukça zamanımı alacak).
1: Ortalama km de kaç TL yakıyor
2: 1 depo ile kaç km yapabiliyorsunuz
3: arıza sıklığı ne kadar. en çok problemli olduğu noktalar nereleri
4:yedek parça sıkıntısı varmı
5:sıkıntısız uzun yola çıkılabilirmi
6: özellikle şehir içiinde dur-kalklarda yada rölantide stop sorunu yaşıyormu
verilecek yanıtlar için tşklrr....
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Arkadaşlar bu arada buraya yazmayı unutmuşum ankara mt topiğine yazmıştım ama burasını unutmuşum bende motorumu geçen hafta itibari ile almış durumdayım 1 aydır alım satım muayne ıncık boncuk vs ile uğraşırken motoru üstüme almam 1 ayı geçti ve şuan ruhsatı elimde artık :) birde ibrahim abi ile tanışma şerefinde bulundum hafta içi kendisine de burdan tüm selamlarımı iletiyorum :) dün grenajları söktüm boyamak için boyayı attım daha boyanacak yerleri de var ama olsn bugünde kirli yerlerini biraz temizledim ama daha birsürü yer var :( zincirini vs temizliğini yaptım egzozu sökmüştüm boyayacaktım ısıya dayanıklı boya almadığımdan kaldı öyle bu arada ankarada maltepe tarafında araba temizleyicisi bildiğiniz var mı benim gözüme ilişmedi ama aklınızda olan varsa söylerseniz teşekkür ederim şimdiden.temizleme işlemleri bittikten sonra fotoğrafınıda koycam. hepinize iyi akşamlar...
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Valla benim Karakızı o kadar ilgisiz bıraktım ki çıkıpta forumda ahkam kesmeye yüzüm yok.:) Kısmetse hafta içi Karakızımı bakıma alacağım ve 300-500 demeyeceğim tüm eksiklerini gidereceğim. Dün akşamüstü iki racingle beraber gezmeye çıkardım Karakızımı. Asfaltta onlara ayak uydurmak mümkün değildi ama yol satıhı engebeli tali yola girdiğimizde Karakızım ikisininde hayal edemeyeceği kıvraklıkla yolları aştı. Bu motorlar asfalt için değil arazi için yaratılmışlar. Hele birde dişli lastik takabilirsen değme keyfine gitsin. Bu arada GacCall nickli arkadaşımız Yunus ile tanışmak kısmet oldu. Sağolsun işyerimde ziyaret etti beni. İstanbul'dan, İzmir'den arayıp fikir danışan motor dostları oldu. Hepsine sevgi ve selamlarımı iletiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst