Hmm..Bende beykoz da bir yer duydum 150 TL'ye yapıyormuş diye..
O 300 e yaptırdığın yerde pasta cila da fiyata dahil mi?
Sonax falan mı seninkisi?
biraz daha ara sen ...
biraderin var ...
karşıda. giderim dersen veririm adresi .
Sonax değil engin abi.
Firmanın ismi ''StarWash'' veya ''starwahs'' ikisinden biri
300 TL'nin içinde aklina gelebilecek her türlü temizlik var.
Bagaj temizliği,
Motor temizliği, ( hatta özel selüsyon ile motorla bisey yapiyorlar yag ve kir tutmaması için )
Detayli ic temizlik, ( derinlemesine koltuk temizlik dahil, ayrica plastik malzemeler için özel selüsyon ile biseyler yapiyorlar. )
Pasta cila, ( 2 kat atiyorlar )
Vs vs gibi seyler.
Fakat bu işlem neredeyse 1 gün sürüyor. Yani 3-4 saatte vermiyorlar arabayi![]()
Aa hakikatten yav unuttuydum senin biraderi ben..
Onlarda oto kuaförü varmıydı?
Mekan neredeydi?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:41 ----------
1 gün de çokmuş yav..Ben dayanamam arabanın başında beklemek isterim şimdi![]()
Arabaya sabah 09:00'da girişseler akşama doğru 17:00 & 18:00 gibi bitiyor. Ortalama birgün diyelim![]()
Birde iki, üç kişi birden saldırıyorlar arabaya. Tek kişi yapsa 2-3 gün sürer demekki :queen:
Şşt bulandırma ortalığı şimdi :mrgreen: Oto kuaförü bul bana![]()
:queen:
Oyy, bir gün resmen gidiyor yani..
Peki ozonlama yapıyorlar mı ondan bilgin var mı Sinan?
Engin abi birçok işlem yapılıyor.
Ama açıkçası hangi işlemin ismi nedir bilmiyorum.
Belkide yapılıyordur.. Ama ben ozonlamanın nasıl bir işlem olduğunu bilmediğim için şimdi ne desem yalan olur abi...
Bildiğin ozon gazını koltuklara, döşemelere veriyorlar..
Ozon mikrop öldürücü dezenfektan bir gaz..
Uygulama sırasında hava püskürten bir boru şeklinde görülür muhtemelen..
Neyse, sorarım zaten nereye yaptıracaksam..![]()
Ha onu biliyorum, onu en son yapıyorlar, Arabanın işi bittikten sonra aracın içine bi makina koyuyorlar, böyle elektrik süpürgesi gibi birşey
Böyle bileğim kalınlığında 2 tane boru varO borudan sıcak hava çıkıyor. Sanırım 2-3 saat sürüyor o işlem
![]()
karşıda kasımpaşa da
ara konuşalım şimdi ikili muhabbet diye durduk yere ceza puanı aldırma zaten alkollü giriyoruz siteye ehliyete felan da el koyarlar.
Tamam engin abi, düşünürsen eğer randevu alırım senin için,
Hatta gelmişken misafir ederim seni, Yemek yemeden gel, öglen yemegini beraber yeriz, nasıl olsa akşama kadar zor çıkıcak araba :queen::queen::queen:
Kadıköyde burayada üye bir arkadaşın yeni açtığı bir yer var. Buharla temizlik yapılıyor, ozonda mevcut. Tanıtım amaçlı detaylı temizlik ve boya koruma dahil 200 liraya yapıyorlar. Hem aracıma hem motoruma yaptırdım, şiddetle tavsiye ederim. İsmi Oto Hamam, krokisi burada. Gitmeden önce arayıp randevu alman gerekiyor çünkü uzun sürüyor.
![]()