Oto kuaförü arıyorum..

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Arkadaşlar,

Tanıdık oto kuaförü arıyorum..
Belkide aramızdan birilerinin vardır kendi işlettiği mekan :)

Oto yıkama değil ama, oto kuaför olacak..
Detaylı iç temizlik lazım bana..
Kadıköy ve çevresi tercihimdir..

Teşekkürler..
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Engin abi benimde ayrıca arabam var, 6 ayda bir oto kuaföre sokuyorum. detaylı iç temizlik, boya koruma, motor temizlik 300 tl'ye yaptiriyorum ikitellide, Fiyat konusunda bilgin olsun diye yaziyorum.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Hmm..Bende beykoz da bir yer duydum 150 TL'ye yapıyormuş diye..
O 300 e yaptırdığın yerde pasta cila da fiyata dahil mi?
Sonax falan mı seninkisi?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hmm..Bende beykoz da bir yer duydum 150 TL'ye yapıyormuş diye..
O 300 e yaptırdığın yerde pasta cila da fiyata dahil mi?
Sonax falan mı seninkisi?


Sonax değil engin abi.

Firmanın ismi ''StarWash'' veya ''starwahs'' ikisinden biri :)

300 TL'nin içinde aklina gelebilecek her türlü temizlik var.

Bagaj temizliği,

Motor temizliği, ( hatta özel selüsyon ile motorla bisey yapiyorlar yag ve kir tutmaması için )

Detayli ic temizlik, ( derinlemesine koltuk temizlik dahil, ayrica plastik malzemeler için özel selüsyon ile biseyler yapiyorlar. )

Pasta cila, ( 2 kat atiyorlar )

Vs vs gibi seyler.

Fakat bu işlem neredeyse 1 gün sürüyor. Yani 3-4 saatte vermiyorlar arabayi :)
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
biraz daha ara sen ...
biraderin var ...

karşıda. giderim dersen veririm adresi .
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
biraz daha ara sen ...
biraderin var ...

karşıda. giderim dersen veririm adresi .

Aa hakikatten yav unuttuydum senin biraderi ben..
Onlarda oto kuaförü varmıydı?
Mekan neredeydi?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:41 ----------

Sonax değil engin abi.

Firmanın ismi ''StarWash'' veya ''starwahs'' ikisinden biri :)

300 TL'nin içinde aklina gelebilecek her türlü temizlik var.

Bagaj temizliği,

Motor temizliği, ( hatta özel selüsyon ile motorla bisey yapiyorlar yag ve kir tutmaması için )

Detayli ic temizlik, ( derinlemesine koltuk temizlik dahil, ayrica plastik malzemeler için özel selüsyon ile biseyler yapiyorlar. )

Pasta cila, ( 2 kat atiyorlar )

Vs vs gibi seyler.

Fakat bu işlem neredeyse 1 gün sürüyor. Yani 3-4 saatte vermiyorlar arabayi :)

1 gün de çokmuş yav..Ben dayanamam arabanın başında beklemek isterim şimdi :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aa hakikatten yav unuttuydum senin biraderi ben..
Onlarda oto kuaförü varmıydı?
Mekan neredeydi?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:41 ----------



1 gün de çokmuş yav..Ben dayanamam arabanın başında beklemek isterim şimdi :)


Arabaya sabah 09:00'da girişseler akşama doğru 17:00 & 18:00 gibi bitiyor. Ortalama birgün diyelim :)

Birde iki, üç kişi birden saldırıyorlar arabaya. Tek kişi yapsa 2-3 gün sürer demekki :queen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Şşt bulandırma ortalığı şimdi :mrgreen: Oto kuaförü bul bana
3048.gif


:queen:

Arabaya sabah 09:00'da girişseler akşama doğru 17:00 & 18:00 gibi bitiyor. Ortalama birgün diyelim :)

Birde iki, üç kişi birden saldırıyorlar arabaya. Tek kişi yapsa 2-3 gün sürer demekki :queen:

Oyy, bir gün resmen gidiyor yani..
Peki ozonlama yapıyorlar mı ondan bilgin var mı Sinan?
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şşt bulandırma ortalığı şimdi :mrgreen: Oto kuaförü bul bana
3048.gif


:queen:



Oyy, bir gün resmen gidiyor yani..
Peki ozonlama yapıyorlar mı ondan bilgin var mı Sinan?


Engin abi birçok işlem yapılıyor.
Ama açıkçası hangi işlemin ismi nedir bilmiyorum.
Belkide yapılıyordur.. Ama ben ozonlamanın nasıl bir işlem olduğunu bilmediğim için şimdi ne desem yalan olur abi...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Engin abi birçok işlem yapılıyor.
Ama açıkçası hangi işlemin ismi nedir bilmiyorum.
Belkide yapılıyordur.. Ama ben ozonlamanın nasıl bir işlem olduğunu bilmediğim için şimdi ne desem yalan olur abi...

Bildiğin ozon gazını koltuklara, döşemelere veriyorlar..
Ozon mikrop öldürücü dezenfektan bir gaz..
Uygulama sırasında hava püskürten bir boru şeklinde görülür muhtemelen..

Neyse, sorarım zaten nereye yaptıracaksam..:)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bildiğin ozon gazını koltuklara, döşemelere veriyorlar..
Ozon mikrop öldürücü dezenfektan bir gaz..
Uygulama sırasında hava püskürten bir boru şeklinde görülür muhtemelen..

Neyse, sorarım zaten nereye yaptıracaksam..:)


Ha onu biliyorum, onu en son yapıyorlar, Arabanın işi bittikten sonra aracın içine bi makina koyuyorlar, böyle elektrik süpürgesi gibi birşey :)

Böyle bileğim kalınlığında 2 tane boru var :) O borudan sıcak hava çıkıyor. Sanırım 2-3 saat sürüyor o işlem :)
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
karşıda kasımpaşa da
ara konuşalım şimdi ikili muhabbet diye durduk yere ceza puanı aldırma zaten alkollü giriyoruz siteye ehliyete felan da el koyarlar.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Ha onu biliyorum, onu en son yapıyorlar, Arabanın işi bittikten sonra aracın içine bi makina koyuyorlar, böyle elektrik süpürgesi gibi birşey :)

Böyle bileğim kalınlığında 2 tane boru var :) O borudan sıcak hava çıkıyor. Sanırım 2-3 saat sürüyor o işlem :)

Heh, tamam oldu şimdi :)
Haberleşiriz gene seninle..

karşıda kasımpaşa da
ara konuşalım şimdi ikili muhabbet diye durduk yere ceza puanı aldırma zaten alkollü giriyoruz siteye ehliyete felan da el koyarlar.

Bunda ikili muhabbet yok yahu, başlıktaki konu dahilinde konuşuyoz :)
Yarın ararım seni may fırend..
Adio..
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam engin abi, düşünürsen eğer randevu alırım senin için,
Hatta gelmişken misafir ederim seni, Yemek yemeden gel, öglen yemegini beraber yeriz, nasıl olsa akşama kadar zor çıkıcak araba :queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Kadıköyde burayada üye bir arkadaşın yeni açtığı bir yer var. Buharla temizlik yapılıyor, ozonda mevcut. Tanıtım amaçlı detaylı temizlik ve boya koruma dahil 200 liraya yapıyorlar. Hem aracıma hem motoruma yaptırdım, şiddetle tavsiye ederim. İsmi Oto Hamam, krokisi burada. Gitmeden önce arayıp randevu alman gerekiyor çünkü uzun sürüyor.

kroki.jpg
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Tamam engin abi, düşünürsen eğer randevu alırım senin için,
Hatta gelmişken misafir ederim seni, Yemek yemeden gel, öglen yemegini beraber yeriz, nasıl olsa akşama kadar zor çıkıcak araba :queen::queen::queen:

Eyvallah Sinan'cım..Ama çok uzak bana oralar yav :)
Bakalım şu alttaki yerle bir görüşeyim..

Kadıköyde burayada üye bir arkadaşın yeni açtığı bir yer var. Buharla temizlik yapılıyor, ozonda mevcut. Tanıtım amaçlı detaylı temizlik ve boya koruma dahil 200 liraya yapıyorlar. Hem aracıma hem motoruma yaptırdım, şiddetle tavsiye ederim. İsmi Oto Hamam, krokisi burada. Gitmeden önce arayıp randevu alman gerekiyor çünkü uzun sürüyor.

kroki.jpg

Uygun gibi görünüyor..
Kimse bu arkadaş bana iletebilirimisin bilgilerini?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst