Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2009
Mesajlar
20
merhabalar.yanlış hatırlamıyorsam bi ara forumlarda hyosung için sakal grenajından bahsediliyordu.bu konuda bilgisi olan biri varmıdır?
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
hysonglar için 2007 model altı almayın kronik sorunları var deniliyor, aslı varmıdır, cometlerin direksiyonu rahatsız diye birisi yazmıştı doğrumudur? velhasıl bende sarı 250 comet almak istiyorum, yardımcı olabilecek arkadaş varsa çok sevinirim..

bende kanuni caracal200 var 7.000 devirde 95 km/h hızla uzun süre gidilebilir.. comette durum nasıl?
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hysonglar için 2007 model altı almayın kronik sorunları var deniliyor, aslı varmıdır, cometlerin direksiyonu rahatsız diye birisi yazmıştı doğrumudur? velhasıl bende sarı 250 comet almak istiyorum, yardımcı olabilecek arkadaş varsa çok sevinirim..

bende kanuni caracal200 var 7.000 devirde 95 km/h hızla uzun süre gidilebilir.. comette durum nasıl?

kullanıcılar birazdan yazarlar,benim bildiğim 130km hızla uzun süre seyahat edebilir
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
kullanıcılar birazdan yazarlar,benim bildiğim 130km hızla uzun süre seyahat edebilir

valla yardımcı olurlarsa minnettar olurum, soru işaretleri var kafamda.. 130 km hızda devri kaç oluyordur. 50 cc fark için masrafa girmeye değer mi ki? gs500 ile 250 comet arasında kaldım.. nakeda sarı renk yakışıyor yaf:mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
hysonglar için 2007 model altı almayın kronik sorunları var deniliyor, aslı varmıdır, cometlerin direksiyonu rahatsız diye birisi yazmıştı doğrumudur? velhasıl bende sarı 250 comet almak istiyorum, yardımcı olabilecek arkadaş varsa çok sevinirim..

bende kanuni caracal200 var 7.000 devirde 95 km/h hızla uzun süre gidilebilir.. comette durum nasıl?

Daha motosikleti yeni aldıgım için öyle uzun bir açıklama yapamayacagım fakat şu var. Daha yeni 120-130 km lik bir geziden geldim(Rize Ardeşen-Artvin Sarp Sınır Kapısı) ve senin bahsettigin direksiyonla ilgili rahatsız edici birşey hissetmedim.Yoldaki tek sorunum motosikleti stop ettikten sonra farı açık unutmam sonucu aküyü zayıflatmamdı:pale:.Tabi motosiklet çalışmayınca mecburen vurdurarak çalıştırdım.Şuan herhangi bir sorun yok motosiklet aküyü şarj etti.:cat:

Motosiklet gerçekten 250cc den her anlamda fazla(görüntü ses performans vs..)Bana göre 4000-5000tl bütçeyle alınabilecek en iyi 250 cc.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
valla yardımcı olurlarsa minnettar olurum, soru işaretleri var kafamda.. 130 km hızda devri kaç oluyordur. 50 cc fark için masrafa girmeye değer mi ki? gs500 ile 250 comet arasında kaldım.. nakeda sarı renk yakışıyor yaf:mrgreen:

hooopp benim sarıya müşteri olma külahları değişmeyelim:p

şaka bi yana,200cc caracal ile 50cc fark var diye düşünme..

cometler 29 beygir güç üretiyor ve ivmelenmesi çok iyi,son hızı 177 yapan var ben şahidim 200 yaptığını iddia eden var ama ben görmedim:wiinkk:

tek kafa karıştıran nokta yedek parça :silent:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bu arada söylemeyi unuttum.Rüzgarda vardı.Bu güneşli günde ve okadar korumaya ragmen yinede ayaklar hafiften üşüdü :) Bunlara ragmen yinede motosikletten şikayetçi olacagım bir durum oluşmadı.
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
61
Galiba sarı ve alt sakkalı comet böyle oluyor benim motosikletim 22 binde aldığımda 10 bin km deydi yazın istanbul izmir antalya arası yolculuk yaptım ve ortalama 120 km hızla gittim bazı yerlerde 160 km ye kadar cıktım makine daha red lineye girmemişti bile direksiyon gidonum rizoma orjinalı daha yüksek oldugu için çıkardım ve daha düz olan rizomayı taktım rüzgardan korunmak için işte fotoğraflar;


 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Galiba sarı ve alt sakkalı comet böyle oluyor benim motosikletim 22 binde aldığımda 10 bin km deydi yazın istanbul izmir antalya arası yolculuk yaptım ve ortalama 120 km hızla gittim bazı yerlerde 160 km ye kadar cıktım makine daha red lineye girmemişti bile direksiyon gidonum rizoma orjinalı daha yüksek oldugu için çıkardım ve daha düz olan rizomayı taktım rüzgardan korunmak için işte fotoğraflar;



bu akşam bu motoru bana getirene 1 demlik çay benden:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst