mt istanbul 17.04.2010 cumartesi maltepe mangal

Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Dilaver geliyorsun değilmi mangala.Ayfere selamlar.:rendeer:
Konuyu Toplam 10 Üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
korkut 250, ArWeN_, GuNMember+, mügeyim, gkhnkzy, zebby, yt_servan+, barok34, Discordian, mevlutgs
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
400
Gerek yok mangal ve sonrasında süper sohbet ortamı ,Motosohbet ,çeşitli konular ve geyik sohbeti geçn seneki maltepe mangalını kaçıranların çoğu pişman oldu kaçırdık diye.:cat:

Seni kimse bırakmaz .Artcı olursun bir arkadaşa:cat:

Uçtu uçtu Temel uçtu Nayır nolamaz Silivriye ziyarete gideceğim Temele.:salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:57 ----------



Vallahamı .:p

aglama abim üç gün sonra burada temel...:queen::farao::farao::queen:
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Dilaver geliyorsun değilmi mangala.Ayfere selamlar.:rendeer:
Konuyu Toplam 10 Üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
korkut 250, ArWeN_, GuNMember+, mügeyim, gkhnkzy, zebby, yt_servan+, barok34, Discordian, mevlutgs

Abi Sen Bu Konularda Tecrübelisindir Daha Önce Ferbotla Karşıya Geçmedim Ruhsat Filan İstiyorlarmı ? (Bizim Otobüsle Geliboluda Geçerken Soruyorlardı) Benim Ruhsat Emnıyettede :)
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Abi Sen Bu Konularda Tecrübelisindir Daha Önce Ferbotla Karşıya Geçmedim Ruhsat Filan İstiyorlarmı ? (Bizim Otobüsle Geliboluda Geçerken Soruyorlardı) Benim Ruhsat Emnıyettede :)

Yok ruhsat falan istemezler ama çevirme olupta ruhsat isterlerse ve vermezsen Motosikletini bağlarlar.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 ----------

çok tşk ederim ama saat biraz geç o saat bnm için dönüş saati olur sanırım :salut:

Ben saat 18:00 gibi bahçelievlerden çıkacağım şayet 18:30 gibi cevizlibağda olursanız sizi artcı olarak alabilirim.:cat:
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Yok ruhsat falan istemezler ama çevirme olupta ruhsat isterlerse ve vermezsen Motosikletini bağlarlar.:cat:

Emnıyete Verdıgıme Daır Kagıt Var :) O Açıdan Sorun Yok :) Satışı Aldım Ruhsat Çıkartmak Icın Emnıyete Verdım Butun Evrakları Ruhsatlıkta Bir Ehliyet Bide Emnıyetten Aldıgım Evrak Bırakma Kağıdı Kaldı :)
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Emnıyete Verdıgıme Daır Kagıt Var :) O Açıdan Sorun Yok :) Satışı Aldım Ruhsat Çıkartmak Icın Emnıyete Verdım Butun Evrakları Ruhsatlıkta Bir Ehliyet Bide Emnıyetten Aldıgım Evrak Bırakma Kağıdı Kaldı :)

O zaman problem olacağını sanmam .Ama feribot için ruhsat istenmiyor.:cat:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
bende fatih bende fatih:queen::queen::queen:

ama gel görki hastayım :pale: durum iyi olursa gelebilirim belki. ama gelirsem erken ayrılırım yine aranızdan nedenini biliyosun hasan :mrgreen:

sen gel bana takıl...
salı son günüm inşallah kavuşuyorum gene...
alo de bana beraber gideriz olmadı...
05374947031:bounce:
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
61
Yok ruhsat falan istemezler ama çevirme olupta ruhsat isterlerse ve vermezsen Motosikletini bağlarlar.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 ----------



Ben saat 18:00 gibi bahçelievlerden çıkacağım şayet 18:30 gibi cevizlibağda olursanız sizi artcı olarak alabilirim.:cat:
peki yanımızda yiyecek olarak ne getircez yoksa yoldanmı alcaz nasıl olcak bide bnm kaskımda yok yaaa sefilmiyim neyim :p
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Gerek yok mangal ve sonrasında süper sohbet ortamı ,Motosohbet ,çeşitli konular ve geyik sohbeti geçn seneki maltepe mangalını kaçıranların çoğu pişman oldu kaçırdık diye.:cat:

Seni kimse bırakmaz .Artcı olursun bir arkadaşa:cat:

Uçtu uçtu Temel uçtu Nayır nolamaz Silivriye ziyarete gideceğim Temele.:salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:57 ----------



Vallahamı .:p

delerim... :D:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:14 ----------

Bizde cc ayrımı yaş ayrımı olmaz insan olan herkez kardeşimizdir buyur gel.Kardeşim.:cat::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:59 ----------



Kask mont falan varmı. Varsa alın lütfen .:cat::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:00 ----------

Mangal organizasyonu tertipleyen arkadaşlar yanımda Mangal organizasyonunun ayrıntılarını konuşuyoruz şimdi.

KORKUT abi arkadaşı sen alırsın artçı olarak genelde tüm yeni aramıza katılanlar sana biniyor nasılsa:queen:......

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------

tamam gelicem bende ben fatih fındıkzade yım

buyur gel tanışalım...:bounce:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
peki yanımızda yiyecek olarak ne getircez yoksa yoldanmı alcaz nasıl olcak bide bnm kaskımda yok yaaa sefilmiyim neyim :p

KORKUT abiyle saaatte anlaşın temin eder kaskı...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:18 ----------

Yiyecekleri hallederiz orada...... KAskta var gelmek istiyorsan getiririm:cat::rendeer:

Son delerim diyen şimdi 50 cc gazlı motosiklete biniyor Hasanım.:p:queen:

kimmiş o abi merak ettim...:silent:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Gelmek isteyenler kendini listeye eklesin.
1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoles
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25-AYBERK
26- KML
27-Reşit
28-yesilius2 (kerem)
29-ARSLANFB
30-Stereo
31-
 
Katılım
12 May 2009
Mesajlar
340
çalışan war çalışmayan war pazar yapsanız olmuyomuyduuu !!!!!!!!!!!!!!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar arkadaşlar.
Cumartesi bende geleceğim fakat sınavım 5te bitiyor.Sirkecideki buluşmaya yetişemeyebilirim.Okulum Sefaköyde.
Tek başıma Maltepeyi bulabileceğimi zannetmıyorum.Bana eşlik edebilecek arkadaşlar varsa aranıza kesin katılacağım...

Not:Buarada Mt kullanıcı gruplarını göremiyorum.Haliyle Mt tükkanın topiğinide.Bu problemle karşılaşan varmı acaba ? (modlara msj attık ama dönüş olmadı...)





Konuyu Toplam 13 Üye okuyor. (9 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)
€nergy, serserii, ArWeN_, Reşit, Whitehair, travelmate14, gkhnkzy, zebby, yt_servan
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
€nergy;2030629' Alıntı:
Selamlar arkadaşlar.
Cumartesi bende geleceğim fakat sınavım 5te bitiyor.Sirkecideki buluşmaya yetişemeyebilirim.Okulum Sefaköyde.
Tek başıma Maltepeyi bulabileceğimi zannetmıyorum.Bana eşlik edebilecek arkadaşlar varsa aranıza kesin katılacağım...

Not:Buarada Mt kullanıcı gruplarını göremiyorum.Haliyle Mt tükkanın topiğinide.Bu problemle karşılaşan varmı acaba ? (modlara msj attık ama dönüş olmadı...)





Konuyu Toplam 13 Üye okuyor. (9 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)
€nergy, serserii, ArWeN_, Reşit, Whitehair, travelmate14, gkhnkzy, zebby, yt_servan

Al Bendende O Kadar :)
İş Nedeniyle 8-8:30 Gibi Gelicem Bende Ama Maltepeyi Hiç Bilmiyorum Google Map's Den Bakıp Cozmeye Calısıcam Artık :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst