mt istanbul 17.04.2010 cumartesi maltepe mangal

Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
ne vardı sanki azcık 3 - 4 gibi yapsaydınız. taaa Allahın dağından ikitelliden maltepeye 125zn ile tır tır tır birde dönüş var neysesize iyi eğlenceler....
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Al Bendende O Kadar :)
İş Nedeniyle 8-8:30 Gibi Gelicem Bende Ama Maltepeyi Hiç Bilmiyorum Google Map's Den Bakıp Cozmeye Calısıcam Artık :)

cumartesi ulaşsınlar bana birlikte gideriz

yalnız köprü korkusu olan gelmesin

ben köprüden giderim

diyor kendileri :D emre yani :D

İyi güzelde biz 8-8:30 a kadar kalmayız mangal 18:00 ise en geç 18:30-19:00 gibi orda oluruz diye düşünüyorum... :cat: :rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
mangal 18:00 da hala mesaisi bitmemiş arkadaşlar olucak... bu durumda avrupa yakası iki grup halinde gelebilir.

avrupa yakasından geç gelicek arkadaşlar KyCd ile irtibata geçip onunla geçebilirsiniz bu tarafa...

ArWeN_ hoşgeldin fıstık :rendeer:

sultans abla bende sizi özledim cumartesi görüşürüz inşallah :rendeer:

ünal abi misafirlerinide al gel herkese yerimiz var :p

arjantinli çekirdeği tek çıtlama getir mangal sonrası birlikte çıtlıyalım (yengeyide getir):rendeer:

banuuu naberrr :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çağla bu gün enerji dolusun yine :p
abi mesaj attım sana cepten gelmedimi :mrgreen: nasılsın bu arada ıyımısın göruselım:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:57 ----------

herkese gunaydınlar bende işte olucam o gun arkadası kandırabılırsem erken gel dıye gelıcez ınsallah umarım geldıgımızde orda olursunuz :p
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
400
mangal 18:00 da hala mesaisi bitmemiş arkadaşlar olucak... bu durumda avrupa yakası iki grup halinde gelebilir.

avrupa yakasından geç gelicek arkadaşlar KyCd ile irtibata geçip onunla geçebilirsiniz bu tarafa...

ArWeN_ hoşgeldin fıstık :rendeer:

sultans abla bende sizi özledim cumartesi görüşürüz inşallah :rendeer:

ünal abi misafirlerinide al gel herkese yerimiz var :p

arjantinli çekirdeği tek çıtlama getir mangal sonrası birlikte çıtlıyalım (yengeyide getir):rendeer:

banuuu naberrr :p


hoşbuldum cadıcım.nbr.:rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410

İyi canım, senden.. :rendeer:

Arkadaşlar Mangal günü ile ilgili olmasından dolayı mailime gelen bir bilgiyi sizinle paylaşmak istiyorum...

images_01.jpg
images_02.jpg

images_04.jpg
images_05.jpg
images_06.jpg

images_07.jpg
images_08.jpg
images_09.jpg

images_10.jpg
images_11.jpg
images_12.jpg

images_13.jpg
images_14.jpg
images_15.jpg

images_16.jpg
images_17.jpg
images_18.jpg

images_19_01.jpg
...................................................................................................
images_20.jpg

images_21.jpg
images_22.jpg
images_23.jpg


"Bu kampanya Ulaştırma Bakanlığı ve Garanti Bankası ile ortaklaşa gerçekleştirilmektedir. " bu yazı yukarıdaki "......." yazan kısımda yazıyor oraya ekleyemedim :p :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
helal olsun bonusa benden aldığı ,yıllık kartı aidatını ve hesap işlem ücretlerini patır patır başkalarının köprü geçişlerine versin....
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
157
1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoles
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25-AYBERK
26- KML
27-Reşit
28-yesilius2 (kerem)
29-ARSLANFB
30-Stereo
31-johnson
32-Marv
33-ercankarakus

:))
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Şiddetle kınıyorum BONUS u... :pr::pr::pr:

80 ilin aidatlarını 1 ile yatırıyor.... :pr::pr:

Penim paramla geçenin tekeri patlasın... :queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst