günaydın çağlacımsizi özledik...
Al Bendende O Kadar![]()
İş Nedeniyle 8-8:30 Gibi Gelicem Bende Ama Maltepeyi Hiç Bilmiyorum Google Map's Den Bakıp Cozmeye Calısıcam Artık![]()
cumartesi ulaşsınlar bana birlikte gideriz
yalnız köprü korkusu olan gelmesin
ben köprüden giderim
diyor kendileriemre yani
![]()
günaydın ama ben mangalcı değilim fark edermi:wiinkk::rendeer:
ne vardı sanki azcık 3 - 4 gibi yapsaydınız. taaa Allahın dağından ikitelliden maltepeye 125zn ile tır tır tır birde dönüş var neysesize iyi eğlenceler....
bizde sefaköyden gitcez
yapcak bişi yok...
![]()
bizde sefaköyden gitcez
yapcak bişi yok...
![]()
ismail abi köprüden mi geçilecek yoksa feribotta karar kılındımı ?
abi mesaj attım sana cepten gelmedimi :mrgreen: nasılsın bu arada ıyımısın göruselımçağla bu gün enerji dolusun yine![]()
çağla bu gün enerji dolusun yine![]()
mangal 18:00 da hala mesaisi bitmemiş arkadaşlar olucak... bu durumda avrupa yakası iki grup halinde gelebilir.
avrupa yakasından geç gelicek arkadaşlar KyCd ile irtibata geçip onunla geçebilirsiniz bu tarafa...
ArWeN_ hoşgeldin fıstık :rendeer:
sultans abla bende sizi özledim cumartesi görüşürüz inşallah :rendeer:
ünal abi misafirlerinide al gel herkese yerimiz var
arjantinli çekirdeği tek çıtlama getir mangal sonrası birlikte çıtlıyalım (yengeyide getir):rendeer:
banuuu naberrr![]()
banuuu naberrr![]()
helal olsun bonusa benden aldığı ,yıllık kartı aidatını ve hesap işlem ücretlerini patır patır başkalarının köprü geçişlerine versin....
Şiddetle kınıyorum BONUS u...r:
r:
r:
80 ilin aidatlarınız 1 ile yatırıyor....r:
r:
Penim paramla geçenin tekeri patlasın... :queen::queen::queen: