- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
Şiddetle kınıyorum BONUS u...r:
r:
r:
80 ilin aidatlarını 1 ile yatırıyor....r:
r:
Penim paramla geçenin tekeri patlasın... :queen::queen::queen:
Ben köprüden tekerde geçiyorum :queen:
Şiddetle kınıyorum BONUS u...r:
r:
r:
80 ilin aidatlarını 1 ile yatırıyor....r:
r:
Penim paramla geçenin tekeri patlasın... :queen::queen::queen:
Ben köprüden tekerde geçiyorum :queen:
Sağol kardeşim, sende olmasan çocuklar feribota para vericekti![]()
Şiddetle kınıyorum BONUS u...r:
r:
r:
80 ilin aidatlarını 1 ile yatırıyor....r:
r:
Penim paramla geçenin tekeri patlasın... :queen::queen::queen:
mangalda sucuk yemek istiyenler hell24 ile baglantıya geçebilirler :rendeer:
kuyu avcılardan kalan sucuklar vardı, bence onları kullanın
güzel fikir kimdeydi onlar?
arkadaşlar E-M-R-E nin numarasını werim yardımcı olsun size 0531 651 04 18
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:46 ----------
cumartesi ulaşsınlar bana birlikte gideriz
yalnız köprü korkusu olan gelmesin
ben köprüden giderim
diyor kendileriemre yani
![]()
1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoles
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25-AYBERK
26- KML
27-Reşit
28-yesilius2 (kerem)
29-ARSLANFB
30-Stereo
31-johnson
32-Marv
gazcılara selam ::146::
helal olsun bonusa benden aldığı ,yıllık kartı aidatını ve hesap işlem ücretlerini patır patır başkalarının köprü geçişlerine versin....
Ben köprüden tekerde geçiyorum :queen:
mangalda sucuk yemek istiyenler hell24 ile baglantıya geçebilirler :rendeer:
aha benim kafadan kankam...
bende köprüden yanayım...:queen:
köprü ücretsiz o gün ondan olmasın :mrgreen:
35-sudabatmayanadam1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoles
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25-AYBERK
26- KML
27-Reşit
28-yesilius2 (kerem)
29-ARSLANFB
30-Stereo
31-johnson
32-Marv
33-halis
34-aye
bana hergün beleş kanka...![]()
aha benim kafadan kankam...
bende köprüden yanayım...:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:50 ----------
a.s canım benim özledim GKN ımdan sonra senide...:queen: