mt istanbul 17.04.2010 cumartesi maltepe mangal

Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoles
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25-AYBERK
26- KML
27-Reşit
28-yesilius2 (kerem)
29-ARSLANFB
30-STeReO +1
31-johnson
32-Marv
33-ercankarakus
34-
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
arkadaşlar E-M-R-E nin numarasını werim yardımcı olsun size 0531 651 04 18

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:46 ----------

cumartesi ulaşsınlar bana birlikte gideriz

yalnız köprü korkusu olan gelmesin

ben köprüden giderim

diyor kendileri :D emre yani :D

aha benim kafadan kankam...
bende köprüden yanayım...:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:50 ----------

1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoles
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25-AYBERK
26- KML
27-Reşit
28-yesilius2 (kerem)
29-ARSLANFB
30-Stereo
31-johnson
32-Marv

gazcılara selam ::146::

a.s canım benim özledim GKN ımdan sonra senide...:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoles
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25-AYBERK
26- KML
27-Reşit
28-yesilius2 (kerem)
29-ARSLANFB
30-Stereo
31-johnson
32-Marv
33-halis
34-aye
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
helal olsun bonusa benden aldığı ,yıllık kartı aidatını ve hesap işlem ücretlerini patır patır başkalarının köprü geçişlerine versin....

ben geçenlerde kavga ettim vermedim yıllık ücreti kardıda iptal ettim kırdım attım yalvarıyorlar gene verelim biz size kartı tekrardan hatta içinde bonusta var ona ilave 10 tl bonusta bizden olsun diyorlar:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 ----------

Ben köprüden tekerde geçiyorum :queen:

ben genelde zaten ücretsiz geçiyorum bana beleş...:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Birde son zamanlarda şu çok moda..Dikkat edin....

Isıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün...... :queen::queen::queen:

Kanmayın sakın...:cat:
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoles
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25-AYBERK
26- KML
27-Reşit
28-yesilius2 (kerem)
29-ARSLANFB
30-Stereo
31-johnson
32-Marv
33-halis
34-aye
35-sudabatmayanadam
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoles
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25-AYBERK
26- KML
27-Reşit
28-yesilius2 (kerem)
29-ARSLANFB
30-STeReO +1
31-johnson
32-Marv
33-halis
34-aye
35-sudabatmayanadam
36-
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst