mt istanbul 17.04.2010 cumartesi maltepe mangal

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
iyi geliyorum o zaman, sohbetin önü açık olsun sabaha kadar :) siyaset meydanı gibi :) dev ekranda maç muhabbeti de olsa bayanlar sıkılsa :)
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoles
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- hasanpinar+1
21- kelon
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25- A Y B E R K
26- KML


Heheheeee... renk olsun dedim:queen:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoles
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25-AYBERK
26- KML
27-?


şöyle GKN ıma yanaşayım özledim canım benim...:bounce:
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
400
Konuyu Toplam 2 Üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
ArWeN_, Akileos+
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoles
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25-AYBERK
26- KML
27-Reşit
28-...
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoles
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25-AYBERK
26- KML
27-Reşit
28-...

bu liste 60olur derim ben varmı arttıran... :D
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Rahatlamıştır arkadaş..... :p:p

3 günü yedi..Mangalda et i yermi artık.....:p
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
bende gelmeyi isterim.pendikteyim.ama vakit bulabilme sorunu var.eğer bi yolunu bulabilirsen en azından tanışma amaçlı kaçıp gelmek isterim..inşallah olur ne diyeyim:salut:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoles
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25-AYBERK
26- KML
27-Reşit
28-yesilius2 (kerem)
inş 1 aksilik olmazsa sizlerle beraberim inş yemege kadar kalamıyabılırım ama sızlerle olmat yeter bana =) bu arada MT ile ilk buluşmam olacak :D
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoles
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25-AYBERK
26- KML
27-Reşit
28-yesilius2 (kerem)
29-ARSLANFB

Bir aksilik olmaz ise ruhsat yetişirse motor ile gelicem özledim arkadaşları yavff..
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Arkadaşlar avrupa yakası sirkeci feribot iskelesinde buluşup öyle mekana geçeceğiz buluşma saati 18:00 olduguna göre saat 17:30 da sirkeci feribot iskelesinde bulunalım
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
61
ehliyetimi kaptığım gibi ilk buluşmanıza bende gelmek istiyorum acaip canım çekti yaww :salut:
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
caner avrupayı toplaya toplaya gideceksin sanırım du bakalım bir aksilik olmazsa sirkeciden katılırım ben de veliefendiden sahile inin ordan devam edin bence sirkeciye
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst