- Katılım
- 8 Haz 2009
- Mesajlar
- 155
arkadaşlar bayadır uzak kaldım kusura bakmayın hem yeni aramıza katılanlara hoş geldin hem uzak kaldığım için özürdilerim hemde izmirli_ua artık istanbul'lu oldu bunuda size bildirmekten bir istanbul'lu regalci olarak bildirmekten onur duyarım
bu arada siyah atmaca abim de bir şanzıman sıkıntısı çekmiş anlaşılan geçmiş olsun
HERKEZE TEKRARDAN MERHABA!..
bu arada siyah atmaca abim de bir şanzıman sıkıntısı çekmiş anlaşılan geçmiş olsun
HERKEZE TEKRARDAN MERHABA!..