Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
155
arkadaşlar bayadır uzak kaldım kusura bakmayın hem yeni aramıza katılanlara hoş geldin hem uzak kaldığım için özürdilerim hemde izmirli_ua artık istanbul'lu oldu bunuda size bildirmekten bir istanbul'lu regalci olarak bildirmekten onur duyarım :D
bu arada siyah atmaca abim de bir şanzıman sıkıntısı çekmiş anlaşılan geçmiş olsun
HERKEZE TEKRARDAN MERHABA!..
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
öncelikle hayırlı olsun :cat: gördükçe ağzımı sulandıran bi araç almışsın :queen:
spyder'a çamta ve rüzgarlık takıldığını hiç gördün mü? sanki bi motosiklette olmazsa olmaz aksesuarlar gibi geliyor bana...

Çok teş.ederim Daha iyileri senin olsun..Ama çantayı çok dikkatli kullanmak lazım malesef spyder da o kadar güzel durmuyo bu meretler.Seçici olmak lazım.Bakalım daha yaplıacak çokkk şeyy var dimi ustadımmm :).
Gel de istanbuldan yapalım şu debriyajı yaaa...:(

Hakan Sende h.geldin bu arada naaptın gri tamam mı ?

Herkese slmlar bizim de artık bir topiğimiz var ona geçiyorum :)

Spyder Herkes gelsin yauuu...
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Tüm regalcilere selamlar
ben 2 sene önce İstanbul/Bağlarbaşın dan 0 bir RR aldım 2 senedir 1700 Km yaptım kapalı garajda durdu geçen yaz da satılmak üzere bir motorcu arkadaşımda durdu orjinal çantalı camlı sis lambalı hiç düşmemiş ciziği olmayan 0 ayarında bir motor sis lambası nı Büyükçekmecede bir motorcuya taktırdım o da içine etti şimdi farlar yanmıyor bende sislerin kablolarını kestim düzeldi yarın Güneşli de bulunan servise götüreceğim bu kadar senedir kulanmadığıma rağmen akü hiç problem çkarmadı sadece ilk aldığım gün marş düğmesinin yayı çıktı bende komple değiştirdim
bir KAWASAKİ 800 VN almayı planlıyorum bu nedenle RR yi peşin 3000 TL ye satmayı düşünüyorum
selamlar


Arkadaşım resmi var mı makinenin ? Paylaşırsan sevinirim... :wiinkk:
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
3

Arkadaşım resmi var mı makinenin ? Paylaşırsan sevinirim... :wiinkk:

Aslan kardeşim malesef bi resim işini hallemedik yarın yeğen çekip koyacak bakalım Ben 57 yaşındayım bu yaştan sonra pek anlamıyorum bu günde motorumun başına toplandılar resimler çekildi ee ara kablosu yok yarın halederim diyorlarr ama mtor fabrikadan yeni çıkmış gibi emin olabilirsin sadece bu gün rölanti düğmesini kopardım başkası yapsa döverim ama yine de hemen çalıştırdım yarın onu yaptıracağım birde sis lambalarını Büyükçekmece de bir motorcuya taktırdım yapamadı yarın götürüp onu yeniden bağlatacağım
selamlar
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Merhabalar istanbuldan 2.el Regal Raptor 250cc temiz 5000 ile 15000 km arası motor arıyorum.İlgililer özelden mesaj atabilir yada [email protected] adresimi ekleyebilirler.
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
arkadaşlar bayadır uzak kaldım kusura bakmayın hem yeni aramıza katılanlara hoş geldin hem uzak kaldığım için özürdilerim hemde izmirli_ua artık istanbul'lu oldu bunuda size bildirmekten bir istanbul'lu regalci olarak bildirmekten onur duyarım :D
bu arada siyah atmaca abim de bir şanzıman sıkıntısı çekmiş anlaşılan geçmiş olsun
HERKEZE TEKRARDAN MERHABA!..

Eyvallah mubarek, şanzman bilyası dağıtmış, haliyle dişli de aşınmıştı. Bilya ve komple dişliye, contaları da değiştirdim toplam 250 liraya yaptırdım. Zaten şimdi Bit pazarına koydum RR satıyorum..
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
arkadaşlar bayadır uzak kaldım kusura bakmayın hem yeni aramıza katılanlara hoş geldin hem uzak kaldığım için özürdilerim hemde izmirli_ua artık istanbul'lu oldu bunuda size bildirmekten bir istanbul'lu regalci olarak bildirmekten onur duyarım :D
bu arada siyah atmaca abim de bir şanzıman sıkıntısı çekmiş anlaşılan geçmiş olsun
HERKEZE TEKRARDAN MERHABA!..

eyvallah kardeşim :cat::cat::cherry:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
155
Eyvallah mubarek, şanzman bilyası dağıtmış, haliyle dişli de aşınmıştı. Bilya ve komple dişliye, contaları da değiştirdim toplam 250 liraya yaptırdım. Zaten şimdi Bit pazarına koydum RR satıyorum..

yapma be abi oldu mu şimdi bu?:) ne tesadüf bende satıyorum :queen: ama spider da kafayı kırmak üzereyken drag star'da karar kıldım :mrgreen: sanada tavsiyem budur abi :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:35 ----------

eyvallah kardeşim :cat::cat::cherry:

seni buralarda birde makinanın üzerinde bi görsem daha bişey istemiyorum :queen::queen: tekrar hoş geldin abi :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
155
Eyvallah, ama ben cbf 150 de karar kıldım hayırlısı olsun..[/QUOTE]

hayırlısı olsun abi ama sen bizi unutma :wiinkk:
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Arkadaşlar bugün 2.el bir regal raptor dd250-e9a baktım.Motor genel anlamda iyi fakat gidonunda aşırı bir titreme var yani titreme dediğim resmen sarsıntı.Sarsıntı giderken değil de rolantide gaz verince daha fena.Böyle bir durumla karşılaşan bir regalci varmı yada motorda ne gibi bir sorun olduğuna dair fikri olan var mı?
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Eyvallah, ama ben cbf 150 de karar kıldım hayırlısı olsun..

hayırlısı olsun abi ama sen bizi unutma :wiinkk:[/QUOTE]

Mümkün mü canım kardeşim...:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:01 ----------

Arkadaşlar bugün 2.el bir regal raptor dd250-e9a baktım.Motor genel anlamda iyi fakat gidonunda aşırı bir titreme var yani titreme dediğim resmen sarsıntı.Sarsıntı giderken değil de rolantide gaz verince daha fena.Böyle bir durumla karşılaşan bir regalci varmı yada motorda ne gibi bir sorun olduğuna dair fikri olan var mı?

Bu kadar olmaması lazım. Motor kulaklarından olabilir...
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Motor kulakları nedir?Titreme sadece gidonda var onuda belirteyim.
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Aslan kardeşim malesef bi resim işini hallemedik yarın yeğen çekip koyacak bakalım Ben 57 yaşındayım bu yaştan sonra pek anlamıyorum bu günde motorumun başına toplandılar resimler çekildi ee ara kablosu yok yarın halederim diyorlarr ama mtor fabrikadan yeni çıkmış gibi emin olabilirsin sadece bu gün rölanti düğmesini kopardım başkası yapsa döverim ama yine de hemen çalıştırdım yarın onu yaptıracağım birde sis lambalarını Büyükçekmece de bir motorcuya taktırdım yapamadı yarın götürüp onu yeniden bağlatacağım
selamlar

Kusura bakma abi, arkadaşım filan dedim ama... :pr:

Bilgiler için teşekkür ederim, fotoğrafları bekliyorum, şimdiden hayırlı satışlar diliyorum...Saygılar...
:cat:
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
3

Kusura bakma abi, arkadaşım filan dedim ama... :pr:

Bilgiler için teşekkür ederim, fotoğrafları bekliyorum, şimdiden hayırlı satışlar diliyorum...Saygılar...
:cat:

Aslan kardeşim canın sağolsun farketmez
biz damatla resimleri çektik ancak bu sayfaya yükleyemedik nedense olmadı yeniden deneyeceğiz sahibinden com dada verdiğim ilana resim yükleyemedik ilan verdikten sonra yüklersen hemen çıkmaz dediler.
Bu arada bizim kawasaki olmadı hem takas kabul etmiyor hemde fiyat çok yüksek geldi şimdilik regale devam
dün İst/Güneşli de mustafa usta ya götürüp (emre ticaret)bakımını ve farını yaptırdım
ilgine teşekürler
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Teşekkürler.Bu arada motorun fiyatı 2000tl.Depoda yellewrock yazıyor nedir bu yellowrock motor 10000de.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst