Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
neyin telif hakkı?

o model kopya da olsa "birebir" değildi. bana daha çok hyosung'u getirmelerinden mütevellit satışları gv 250'ye kaydırmak için satışı durduruldu gibi geliyor. hyosung ile tematik motorları satacak (race, enduro, cruiser) kanuni ile de bir vasıta olarak motorları satacak olabilir.
 
Katılım
5 Şub 2010
Mesajlar
1
slm arkadaşlar ben geçen yaz aldım motorumu... ama soğuk havalarda sabahları çok zor çalışıyor .. hatta el marşı basmıyor bile mecburen ayak marşıyla çalıştırıyorum .. arkadaşımda RACER 200 var el marşıyla tek seferde çalışıyor motor ayak marşını kullanmıyor bile.. bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi??????
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
slm arkadaşlar ben geçen yaz aldım motorumu... ama soğuk havalarda sabahları çok zor çalışıyor .. hatta el marşı basmıyor bile mecburen ayak marşıyla çalıştırıyorum .. arkadaşımda RACER 200 var el marşıyla tek seferde çalışıyor motor ayak marşını kullanmıyor bile.. bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi??????

Yeni iken bazen yapar oyle seyler sımdı bızımkı de tek marsla calısıyor . Sabahları jikleyı acıp bas tek seferde alsın . Otekı turlu mars motorunun cevırmesınde kı surtunme ıle ısı kazanıp çalışmaya , çalışıyor
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
motoru rektefe etme kararı aldım . . .

kanuninin sitesinde ki fiyatlar ve servis fiyatları krımızı olanlar kanuninin fiyatları


silindir 115tl kdv kargo dahil 120 tl
piston 60 tl kdv dahil 53.45
conta takımı 20 tl 17.04 tl
emme egzost subabı 15 tl 13 -14 tl
debriyaj 5 li 15 tl 12.45

( fiyatlar kdv hariçtir ) bana verılen fıyat bu . Servis işçilik hariç çaktırmadan 50 tl de kar alıyor o ufak tefek rakamlar büyüyünce . Sonra hepsi ağlıyor iş yok diye
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
dostum bu motoru istanbul'dan ankara'ya nasıl getiririz? sıfır olduğu için ve rodaj olacağı için sürerek gelmeyi unut ama. kargoyla getirecem çünkü bir yol bulamazsam.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
dostum bu motoru istanbul'dan ankara'ya nasıl getiririz? sıfır olduğu için ve rodaj olacağı için sürerek gelmeyi unut ama. kargoyla getirecem çünkü bir yol bulamazsam.

ne rodajı yaa rodaj dıye bır sey yok bas gel . . . bundan sonra sıgır motor alırsam direk basıp gelecegım . ilk yağı 500 km de degıstır o onemlı . 8 saatte alırsın hem motora alısırsın ama dersın kı motor tecrubem yok kargo ıle getır eger vıteslı motora daha once bınmsısen bas gel
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
kargoyla getirtcem anlaşılan, bir de bu motorun kaç model olduğunu nasıl anlarız? zira teşhir ürünü satın alacam sanırım bayinin elinde birtane kalmış da.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
anlamadın birtürlü, bu işlerin yabancısıyım, motor henüz sıfır, bayiinin elinde kalan son motor ve adamlar 2010 olduğunu iddia ediyor. bense temkinli yaklaşıyorum zira başka bir bayii 2010 diye 2007 motoru yollamıslar birine, kaç model olduğunu sıfır motorda nasıl anlarız. faturasında falan mı yazar?
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
arkadaşım tren ile getirebilirsin bi arkadaş f650 getirmişti yamulmuyorsam ve 50tl gibi bir rakama :) netten araştırınca bulabilirsin normal kargo iyi para ister gibime gelmekte...
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
teşekkürler, daha iyi senin olsun dostum, kazasız belasız kullanalaım hepimiz inşallah. motora bir alışayım, plakayı falan halledeyim güzel planlarım var, sırayla hepsi :)
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
fotoğrafı faceme yükledim ordan bakarsın.

ne motor almayı düşünüyorsun?

fotoğraflarını gördüm, nazi kask falan :) yakışmış sana.. gt250comet almayı düşünüyorum.

hayırlısıyla satarsın inşallah fatihim.Senin motoru alan pişman olmaz gerçekten temiz ve düzgün kullandı motorunu.sıfır gibi motor yani.ilgilenen arkadaşlar gönül rahatlığıyla alabilir.benzini koy derler ya işte aynen öyle bir motor.seri ve güçlü

şahitlerim var temiz kullandım:mrgreen: eywallah burakçım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst