- Katılım
- 14 Haz 2007
- Mesajlar
- 1,205
A2 ehliyeti olan o kadar insanı daha önce hiç bir arada görmemiştim :queen::queen:
sertifikam var ama Emniyet'ten 3 kez eli boş döndümr: 1 aya kadar hazır İnşallah.
HAdi hayırlısı diyelim:queen::queen:
A2 ehliyeti olan o kadar insanı daha önce hiç bir arada görmemiştim :queen::queen:
sertifikam var ama Emniyet'ten 3 kez eli boş döndümr: 1 aya kadar hazır İnşallah.
toplanmaya vesile olan caner ve görkeme..
Mangalda şerif ve ismaile...
çalışmalırından dolayı tüm mt bayanlarına..
Ve tüketimde başta ben olmak üzere:mrgreen: Herkeze teşekkürler
hadi bakalım çıstak çıstakkk:mrgreen:
yok canımmmmm hissetmedim bişi...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:32 ----------
hadi işle git len sen.....
biz zaten arkadan gelmeyi seviyoz..:wiinkk:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:33 ----------
bu resim deki tek farkı bulabiliyomusunuz bakim...:mrgreen::cherry::queen:
bayrampaşaya giden 2006 f değilmiydin sen..yanlışmı hatırlıyorum..
Güzel organizasyon:cat:
Ellerinize, tekerinize, yüreğinize sağlık...Bir dahaki organizasyonda sizinle birlikte olmak dileği ile..
oo cihan hocam hoşgeldin) sende keeway var bendeki ekmek arabası gibiydi bak
![]()
belliki organizasyondan herkes memnun..inşallah havalar düzelince ben de eşim darkeagle ile katılabilecegim..
Herkese selamlar
abicim iki f vardı zaten. aranızdan 7:30 gibi ayrıldım. bayrampaşa değil, bağcılar'a ardındanda otogara gittim.
hatırladım o köftecisin sen :mrgreen: cbr 125 olan arkadasla karıstırdım oda 600 lük alacakmıs almadan profılıne yazmıs sandımdııskaladın abicimbu resimde yokum ama başka 2-3 resimde varım. köfteciklerimi bekliyordum :queen::queen::queen: ölü gibiydim yaa. 2 günün uykusunu 1 gecede çıkardım.
mustafa götürdü sucukları senın yerınede yedi niye gelmedin gözlerim seni aradı durdu![]()
Abi biz çanakkaleye gittik çay içmeyeo yüzden icabet edemedim..
hatırladım o köftecisin sen :mrgreen: cbr 125 olan arkadasla karıstırdım oda 600 lük alacakmıs almadan profılıne yazmıs sandımdısaka maka köfteler güzelmiydi:salut:
Çok Güzel Bir Organizasyondu İlk Buluşmam Olmasına Rağmen Sanki Yıllardır Dostmuşuz Gibi Davranıldı Eşim Ve BanaHerkese Çok Teşekkürler İyiki Varsınız MT
bu arada 600f fazer600 1000rr filan yanyana dururkern benim keeway arn pek yakışmasada araya kaynadık![]()
abicim aşk olsunherkes yanında getirecek dediler, ben 2 kişilik getirdim ne olur ne olmaz diye
![]()
oo cihan hocam hoşgeldin) sende keeway var bendeki ekmek arabası gibiydi bak
![]()
motorunun kıymetini bil işte orada onu yapabilecek kaç tane motor daha var...:queen:
iso kalan nevale kimde bu pazar tüketelim onları![]()
belliki organizasyondan herkes memnun..inşallah havalar düzelince ben de eşim darkeagle ile katılabilecegim..
Herkese selamlar
valla bak bize ....bitek yazın mayomuzu taşıya biliyoruz oda slip dimi hasancım...![]()
abla bizdekeeway arn 125 le gelmiştik ssevgili karım ve ben
![]()
gellll kardeş gelll...
bizim bu ateş hiç sönmez inşallah bu sene...