4 -4/2010 Avcılar Mangal resimleri

Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
35
slm

toplanmaya vesile olan caner ve görkeme..

Mangalda şerif ve ismaile...

çalışmalırından dolayı tüm mt bayanlarına..

Ve tüketimde başta ben olmak üzere:mrgreen: Herkeze teşekkürler

hadi bakalım çıstak çıstakkk:mrgreen:

belliki organizasyondan herkes memnun..inşallah havalar düzelince ben de eşim darkeagle ile katılabilecegim..
Herkese selamlar
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
yok canımmmmm hissetmedim bişi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:32 ----------



hadi işle git len sen.....

biz zaten arkadan gelmeyi seviyoz..:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:33 ----------



bu resim deki tek farkı bulabiliyomusunuz bakim...:mrgreen::cherry::queen:

senin yeni kuma...:queen:
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bayrampaşaya giden 2006 f değilmiydin sen..yanlışmı hatırlıyorum..

abicim iki f vardı zaten. aranızdan 7:30 gibi ayrıldım. bayrampaşa değil, bağcılar'a ardındanda otogara gittim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel organizasyon:cat:
Ellerinize, tekerinize, yüreğinize sağlık...Bir dahaki organizasyonda sizinle birlikte olmak dileği ile..

mustafa götürdü sucukları senın yerınede yedi niye gelmedin gözlerim seni aradı durdu:p
 
Katılım
4 Ara 2008
Mesajlar
152
oo cihan hocam hoşgeldin :)) sende keeway var bendeki ekmek arabası gibiydi bak
resizedhpim3088.jpg

aynen kardeşim bendekide piknik sepeti gibiydi biliyorsun birtek tüp ve top eskikti :)
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
belliki organizasyondan herkes memnun..inşallah havalar düzelince ben de eşim darkeagle ile katılabilecegim..
Herkese selamlar


herzaman bekleriz yengecim....muhammet abiye bol bol selam..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:59 ----------

abicim iki f vardı zaten. aranızdan 7:30 gibi ayrıldım. bayrampaşa değil, bağcılar'a ardındanda otogara gittim.

evet diğerinin sahibide bendim zaten:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ıskaladın abicim :p bu resimde yokum ama başka 2-3 resimde varım. köfteciklerimi bekliyordum :queen::queen::queen: ölü gibiydim yaa. 2 günün uykusunu 1 gecede çıkardım.
hatırladım o köftecisin sen :mrgreen: cbr 125 olan arkadasla karıstırdım oda 600 lük alacakmıs almadan profılıne yazmıs sandımdı:) saka maka köfteler güzelmiydi:salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5160.jpg


şeriften canlı performans bu fasülye 7.5 lira :mrgreen:

5333.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:06 ----------

Abi biz çanakkaleye gittik çay içmeye :p o yüzden icabet edemedim..

motorlamı :salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:09 ----------

5343.jpg


şişşşttt nabıyonuz orda :mrgreen:


5351.jpg
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hatırladım o köftecisin sen :mrgreen: cbr 125 olan arkadasla karıstırdım oda 600 lük alacakmıs almadan profılıne yazmıs sandımdı:) saka maka köfteler güzelmiydi:salut:

abicim aşk olsun :( herkes yanında getirecek dediler, ben 2 kişilik getirdim ne olur ne olmaz diye :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5358.jpg


5367.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:14 ----------

sabah iş var devamını yarın atarım heycan olsun :mrgreen:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Çok Güzel Bir Organizasyondu İlk Buluşmam Olmasına Rağmen Sanki Yıllardır Dostmuşuz Gibi Davranıldı Eşim Ve Bana :) Herkese Çok Teşekkürler İyiki Varsınız MT

bu arada 600f fazer600 1000rr filan yanyana dururkern benim keeway arn pek yakışmasada araya kaynadık :)

bizim için cc önemli değil CİHAN önemli olan dostluk zamanla sen ve eşin diğer buluşmalardada öğrenirsin TÜKKAN ın farkını...
daha düne kadar bende 150 cc ye biniyordum herşey zamanla...:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:16 ----------

Açtırma kutuyu söyletme kötüyü...



KADİR harikasın len...:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
belliki organizasyondan herkes memnun..inşallah havalar düzelince ben de eşim darkeagle ile katılabilecegim..
Herkese selamlar

ooo hoşgeldin yenge...
Muhammet abiye selamlar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:28 ----------

valla bak bize ....bitek yazın mayomuzu taşıya biliyoruz oda slip dimi hasancım...:p:p:p:p:p

slipide cebimize koyuyoruz...:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst