motosiklet sezonunu açtık varmı böyle bi olay

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
bende binerim valla benim içinde sezon yoktur önemli olan eksi bilmem kaç olması değil rüzgarın varlığıdır.Rüzgar 0 dereceyi bile -10 hissettirir.Bandırmada durum bu türkiyede 3-5 yerde olan rüzgar gülleri var burada rüzgarı bereketli . 2 yıldır özellikle kış aylarında motorumun üstündeyim yaz gelince apaçhi kaynıyor etraf sevmiyorum.Bu kış kar yağdı karda bile motorumun üstündeydim taze kardan tutturunca kaymıyor :) 7/24 motora binerim.araba ehliyetimle arabada var ama kullanmıyorum gerek benzin gerek pratiklik her yol 2 tekere çıkıyor.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ben mersindeyim, 7/24 binerim ama erzurumda askerlik yapmıştım, farkı bilirim :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
ankarada yazlar sıcak ve kurak kışlar soyuk ve yağışlı geçtiğinden mütevellit "sezon" kavramı yerindedir.
4 mevsim binerim birkaç hafta hariç, ayrı mesele.

uzun yola gitmeyen tırttır, kışın binmeyen pırttır, bırakın bu işleri, herkesin motorculuğu kendine.

http://www.youtube.com/watch?v=iuc2WIlLQcc
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
ben de yaz kış biniyorum ama kışın kros motor binilir bu yıl olmadığından binemedim eğer almazsam tekrar artık sadece yaz sezonunda kullanırım yani dört mevsim motor kullanmak motoruna göre değişir bence
 
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
307
adam karsta yaşıyo binsinmi her mevsim..imkanmı var..??zincir taksın hade çok seviyo ama illa bir araba alır altına..kısmen sezon yani bölgesel olarak..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Konuyu açana mi,
uyup cevap yazana mi?
Kime uysam bilemedim.:p
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
sayın üyeler benim demek istediğim motor sezonu diye bir şeyin olmamasıdır ki motorüreticileri kış şartları için enduro cross ki bu motorlar yazında kullanılabilir yaz içinde motor üretmiştir ne yani sezonu mu var motor binmenin ben gidipde motor alıp 8 ay 5ay motoru garajda tutan kişiye motosiklet tutkunu demem benim için normal bi yolda yürüyen insandır motorun üstünde
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keşke her yer adana gibi dümdüz ve sıcak olsa,motordan inesi gelmez insanın,



elmer sezonu açıldı :cherry:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) gülüyorum sadece

Hocam çocuk musun sen?

bu nasıl bir üslup, bu nasıl bir yazım tarzı, bu ne kadar dar bir bakış :)

Gel Ankara ya, sabah akşam trafiğinde günün onca stresi ve yorgunluğu ile bir de motosikletle trafiğe gir..
Gel Ankara ya, onca andavalın arasında her gün trafiğe gir..
Gel Ankara ya, senede altı aydan fazla binebiliyorsan motosiklete bin sırf keyif için..
Gel Ankara ya, şehrin merkezinde yaşamaya çalış motosikletle..
Gel Ankara ya, ulaşımını düzenli hale getirmek için motosiklete niyet et..

2 ayda patlarsın, eğer kuryelik yapıp alışmamışsan bir şeylere..

Canım kardeşim, biz çalışıyoruz.. Meslek sahibiyiz, geçimimizi sağlamak derdindeyiz herşeyden önce. Gel de takım elbisenin üstüne o kıyafetleri giy işe git kolaysa.. Bak şurada bir iki gün iznim var diye ne yapacağımı şaşırdım sevinçten.

Motosiklet benim gibiler için keyif, hobi değil sadece. Çocukluk hayallerine dönmek gibi bir şey. Binmesem bile garajda iyi kötü eski yeni bir şey oldu mu rahatlıyorum. Bu eve geldiğinde hanımın seni kapıda karşılaması gibi bir şey.
Sırf bu sevgi için üniversite eğitimimi değiştirdim ben. İnsan sevdiği ve değer verdiği şeyler için herşeyi yapabilir. Ama gelde kolaysa kendini her gün riske at trafikte.. Sakat kalsam kim bakacak. Senin gibi çok düşünceli arkadaşlar anlar mı benim halimden, elimden tutar mı acaba?

Burada her gün güneş açmaz kardeşim, burada günde 4 mevsimi yaşadığımız günler de oluyor. genellikle üç mevsimi bir arada yaşadığımız havalar da.. gel de bu havalarda kullanabiliyorsan motosiklet kullan keyif için..

Senin hesap plajda yatıp, düyanın geri kalanını da güneş altında plajda yatar varsaymaktan öte bir şey değil.
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
keşke her yer adana gibi dümdüz ve sıcak olsa,motordan inesi gelmez insanın,



elmer sezonu açıldı :cherry:

yarın sabah ilk uçakla gidiyorum adanaya hayatımda ilk defa bakalım değişik bir iş gezisi olacak yine bol bol kebap yerim sanırım 2-3 kalacağım nerelere gitmek gerek :)
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarın sabah ilk uçakla gidiyorum adanaya hayatımda ilk defa bakalım değişik bir iş gezisi olacak yine bol bol kebap yerim sanırım 2-3 kalacağım nerelere gitmek gerek :)

kebap yemeye gideceğin ilk yer kebapçı şehmuz olsun tam çarşının merkezindedir bilgin olsun :cat:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Hocam çocuk musun sen?

bu nasıl bir üslup, bu nasıl bir yazım tarzı, bu ne kadar dar bir bakış :)

Gel Ankara ya, sabah akşam trafiğinde günün onca stresi ve yorgunluğu ile bir de motosikletle trafiğe gir..
Gel Ankara ya, onca andavalın arasında her gün trafiğe gir..
Gel Ankara ya, senede altı aydan fazla binebiliyorsan motosiklete bin sırf keyif için..
Gel Ankara ya, şehrin merkezinde yaşamaya çalış motosikletle..
Gel Ankara ya, ulaşımını düzenli hale getirmek için motosiklete niyet et..

2 ayda patlarsın, eğer kuryelik yapıp alışmamışsan bir şeylere..

Canım kardeşim, biz çalışıyoruz.. Meslek sahibiyiz, geçimimizi sağlamak derdindeyiz herşeyden önce. Gel de takım elbisenin üstüne o kıyafetleri giy işe git kolaysa.. Bak şurada bir iki gün iznim var diye ne yapacağımı şaşırdım sevinçten.

Motosiklet benim gibiler için keyif, hobi değil sadece. Çocukluk hayallerine dönmek gibi bir şey. Binmesem bile garajda iyi kötü eski yeni bir şey oldu mu rahatlıyorum. Bu eve geldiğinde hanımın seni kapıda karşılaması gibi bir şey.
Sırf bu sevgi için üniversite eğitimimi değiştirdim ben. İnsan sevdiği ve değer verdiği şeyler için herşeyi yapabilir. Ama gelde kolaysa kendini her gün riske at trafikte.. Sakat kalsam kim bakacak. Senin gibi çok düşünceli arkadaşlar anlar mı benim halimden, elimden tutar mı acaba?

Burada her gün güneş açmaz kardeşim, burada günde 4 mevsimi yaşadığımız günler de oluyor. genellikle üç mevsimi bir arada yaşadığımız havalar da.. gel de bu havalarda kullanabiliyorsan motosiklet kullan keyif için..

Senin hesap plajda yatıp, düyanın geri kalanını da güneş altında plajda yatar varsaymaktan öte bir şey değil.


evet çocuğum ....:cat:

emin ol biz motor üstüne çıkınca kuryenin bir günde yaptığı km yi bir saatde yapıyoruz şehir içinde

ayrı yetten yukarda patlarsın kolun bacağın kırılırsa demişssin korksam motosiklete binmem

ayrı yetten sürekli yaz kış demeden türkiye'de motosiklet kullanıyorum


herkes aynı fikirde olmak zorunda değil cevabınıza saygı duyuyorum
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neyse..

herkesin bakışı da hayatını da kendine. bak artık birilerine bir şeyler vermek için, göstermek için, onları iyiliğe sevketmek için, yada bilgilerimi görülerimi paylaşmak için gerek görmüyorum.

Herkes bildiğini yapsın saldım çayıra mevlam kayıra hesabı. Düşünmeye bile gerek yok, kimse için bir şeyler yapmaya da. Herkes de kendince mutlu olsun.

bu arada ben de çocuğum zaten. hatta yakın arkadaşlarım kırık demeye başladı. kıranlar utansın ne diyeyim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:00 ----------

evet çocuğum ....:cat:

emin ol biz motor üstüne çıkınca kuryenin bir günde yaptığı km yi bir saatde yapıyoruz şehir içinde

ayrı yetten yukarda patlarsın kolun bacağın kırılırsa demişssin korksam motosiklete binmem

ayrı yetten sürekli yaz kış demeden türkiye'de motosiklet kullanıyorum


herkes aynı fikirde olmak zorunda değil cevabınıza saygı duyuyorum

bilemem.. her kesin sürüş deneyimi kendine. ben kimsenin kaza belaya uğramamasını temenni ederim sadece.

patlarsın kolun bacağın vs derken seni kastetmiyorum. yaşadığımız hayat şartlarındaki yüksek olasılıkları anlatıyorum.

saygı sevgi karşılıklı emin olabilirsin. bir arada bulunamayız zaten başka türlü.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
53
çoğu yerden dikkat ediyorum sezonu açtık sezonu kapattık av mevsimimi yada mantar mı bu sezonu olsun motosiklet dediğin 12ay 7/24 binlir kışın cross endurosu daha çok makbule geçer yazın hemen hemen hepsi yha kardeşim ben yılda 3 ay binerim diosan bin ama ben motosiklet tutkunuyum deme asla kendine böyle bir sezon yokdur ateş su tahta uydurma sezon kafandan ne sinir oldum yha bi yerde daha izledim şimdi dediğim bu topici açıcam .arkadaşlar kimse alınmasın üstüne ,diyenlere dir bu sözüm motosiklet sezonu die bir şey yok tur :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

evet haklısın sanırım bu sezon açma olayı; yazın kullananların kışın kullananlardan daha fazla olmasından kaynaklı .kaldı ki satışların bu mevsimde hareketlilik göstermesi sezonu açtık olarak tabir ediliyor.açılsın bakalım:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Benim için motor sezonu patladığımda kapanıyor, kendimi ve motoru topladığımda açılıyor :p
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Hocam çocuk musun sen?

bu nasıl bir üslup, bu nasıl bir yazım tarzı, bu ne kadar dar bir bakış :)

Gel Ankara ya, sabah akşam trafiğinde günün onca stresi ve yorgunluğu ile bir de motosikletle trafiğe gir..
Gel Ankara ya, onca andavalın arasında her gün trafiğe gir..
Gel Ankara ya, senede altı aydan fazla binebiliyorsan motosiklete bin sırf keyif için..
Gel Ankara ya, şehrin merkezinde yaşamaya çalış motosikletle..
Gel Ankara ya, ulaşımını düzenli hale getirmek için motosiklete niyet et..

2 ayda patlarsın, eğer kuryelik yapıp alışmamışsan bir şeylere..

Canım kardeşim, biz çalışıyoruz.. Meslek sahibiyiz, geçimimizi sağlamak derdindeyiz herşeyden önce. Gel de takım elbisenin üstüne o kıyafetleri giy işe git kolaysa.. Bak şurada bir iki gün iznim var diye ne yapacağımı şaşırdım sevinçten.

Motosiklet benim gibiler için keyif, hobi değil sadece. Çocukluk hayallerine dönmek gibi bir şey. Binmesem bile garajda iyi kötü eski yeni bir şey oldu mu rahatlıyorum. Bu eve geldiğinde hanımın seni kapıda karşılaması gibi bir şey.
Sırf bu sevgi için üniversite eğitimimi değiştirdim ben. İnsan sevdiği ve değer verdiği şeyler için herşeyi yapabilir. Ama gelde kolaysa kendini her gün riske at trafikte.. Sakat kalsam kim bakacak. Senin gibi çok düşünceli arkadaşlar anlar mı benim halimden, elimden tutar mı acaba?

Burada her gün güneş açmaz kardeşim, burada günde 4 mevsimi yaşadığımız günler de oluyor. genellikle üç mevsimi bir arada yaşadığımız havalar da.. gel de bu havalarda kullanabiliyorsan motosiklet kullan keyif için..

Senin hesap plajda yatıp, düyanın geri kalanını da güneş altında plajda yatar varsaymaktan öte bir şey değil.




bu yazıyı lütfen şu fon müziğinde ağır ağır hissederek okuyun derim

http://www.youtube.com/watch?v=okM1kIe33Q0&feature=related
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst