İyi ya fena degil hep aynı modeller..
Abiler ablalar filan
beni tanıyanları tek tek öpüyorum canım harika sınız inş bu yaz süper olucak :rendeer:
tabi bensiz nasıl yediniz o güzelim uscukları bilemiyorum yanir:
Emeği geçen herkese teşekkürler,çok güzel bir gündü.:rendeer: namlı gurme şubesi gibiydi..:cherry:
Yokluğunu hiç hissetmedik abi.:mrgreen:Ama yeşil fıstığın hissettik.
onun için akşam 20 kişi gürkan buraya diye bagırıyordu :queen:
Emeği geçen herkese teşekkürler,çok güzel bir gündü.:rendeer: namlı gurme şubesi gibiydi..:cherry:
Sende kimsin tanıyormuyum seni dün sende ordamıydın.
AAA aşk olsunkorkut bey,okadar sucuk boşunamı kestik şimdi hatırlanmıyoruz.tühtüh.tanıştırim kendimi bari.ben florence..
yazınızıkopyaladım alıntı kısmısını yapamadım niyeyse.:queen:
Yok senin için değil o bağırmalar yeşil fıstık içindi.:cat:onun için akşam 20 kişi gürkan buraya diye bagırıyordu :queen:
Sende kimsin tanıyormuyum seni dün sende ordamıydın.
AAA aşk olsunkorkut bey,okadar sucuk boşunamı kestik şimdi hatırlanmıyoruz.tühtüh.tanıştırim kendimi bari.ben florence..
yazınızıkopyaladım alıntı kısmısını yapamadım niyeyse.:queen:
imzana bittim he:queen:
Yok senin için değil o bağırmalar yeşil fıstık içindi.:cat:
Haaaa şimdi tanıdıııııım şu güzel kız.:rendeer: